Våningen & Villan Malmö City

Våningen & Villan Malmö City

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Våningen & Villan är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har.

Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning eller homestyling. Allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt till, utan bekymmer på vägen. Kontakta oss så berättar vi mer om vilka områden som har det du söker eller bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

496 omdömen om Våningen & Villan Malmö City

Sedan starten hos Reco 2017
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    2023-01-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande ,liten missförstånd vid sista budet men vi redde ut det direkt.Annars behjälplig på alla sätt .Tack
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Borgmästaregården
    2022-11-19 Verifierad kund
    Jättenöjd med Michaela! Trevligt bemötande och överlag en jättebra upplevelse av försäljning och allt som hör till. Kan varmt rekommendera Michaela som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Limhamn
    2022-11-03 Verifierad kund
    Saklig öppen och behjälplig i olika frågor.
    Kan vara lite stressig emellan åt , men det visade sig att det var kunden som skapade detta vid försäljningen.
    Gott intryck!
    2022-10-20 Verifierad kund
    Hon är mycket trevlig och kunnig och gör allt för att tillgodose säljaren
    2022-10-20 Verifierad kund
    En mycket trevlig och duktig mäklare.
    Vi fick en professionell hjälp av Michaela, hon sålde vår lägenhet väldigt snabbt, det är imponerande i dessa tider.
    Vi är supernöjda och glada att vi anlitade henne.
    Våra bästa rekommendationer!!
    • Ribersborg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Michaela är en superglad och trevlig tjej. Jag upplevde henne som både professionell och mycket kunnig. All kontakt med henne var enkel och lättsam och hela processen gick väldigt smidigt till, trots tuffare ekonomiska tider för tillfället.

Jag mötte Michaela både som köpare och säljare och fick känslan av att hon är väldigt mån om att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter.

Jag rekommenderar verkligen Michaela!
    • City
    2022-09-21 Verifierad kund
    Vid första mötet gick vi igenom saker som var viktiga för oss båda. Det kändes positivt. Kommunikation låg högt för oss båda, trots det fick jag be om feedback efter visningar och även driva på för att få till fler visningar. Arvodet stod inte i proportion mot engagemangsnivån. Jag har köpt och sålt många fastigheter men aldrig varit med om den här låga nivån av engagemang hos en mäklare där jag förväntade mig något helt annat. Olyckligt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Höllviken
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Själva försäljningen blev uppskjuten pga vår covid och en del ändringar i avtalet. Stort tålamod från Michaela sida.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Östra Grevie
    2022-07-31 Verifierad kund
    En glad och trevlig mäklare som bemötte mig som säljare på ett positivt sätt. Hon lyssnade av och tog till sig det som sades, samt gav tydlig information kring hela processen med återkommande kommunikation och feedback.
    • Triangeln
    2022-05-19 Verifierad kund
    Allt var mycket bra.
    Hon fokuserade på vad jag var ute efter. Både upplägg men även önskar slutpris.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Michaela är mkt inlyssnande . Kunnig o påläst om allt .
    Hon har ett mycket proffsigt bemötande och blandar det med berättigad glädje,
    Fantastisk mäklare
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bemötandet var vänligt, personligt och samtidigt mycket proffesionellt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar man kan ha som köpare.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Michaela är en oerhört kunnig och seriös mäklare. Vi har alltid högt ställda förväntningar och Michaela lever alltid upp till dom.

Ska ni sälja er bostad så kan jag varmt rekommendera Michaela. Hon är kunnig, har ett oerhört driv och levererar alltid.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Proffsig
    informativ,inlyssnande,
    gott om ideer o förslag
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kompetent, 5/5 toasts!
    • Borgmästaregården
    2022-04-20 Verifierad kund
    Michaela är en stjärna! Hon är lyhörd, professionell, engagerad och kunnig. Detta är andra gången Michaela säljer för oss och vi var extremt nöjda första gången och denna gången överträffade hon våra förväntningar ännu en gång! Michaela kommer få sälja alla våra fastigheter i framtiden, kan varmt rekommendera henne!
    • Västra Hamnen
    2022-03-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, vi kände oss viktiga. Kommunikationen fungerade, avtalade tider hölls och aktiviteter samordnades bra. Snabb och effektiv. Gav ett kompetent intryck Vi fick kontinuerligt uppdaterande information och budgivningen utföll över förväntan.
  • Peter L
    2022-03-10 Verifierad kund
    Första intrycket mycket bra, kände marknaden, super bra säljare, Kände sig nöjd med objektet, kreativ ideér, bra samtal under processen., kände pris nivå direkt, bra förhandlare. Proffsigt uppträdande.
    Vill gärna rekommendera henne till vänner o bekanta i framtiden.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Engagerad, professionell och tillgänglig!
    • S:t Knut
    2021-12-03 Verifierad kund
    Michaela has been supportive, friendly, helpful and attentive. I’m a first time homebuyer and she made it easy and comfortable.
    • Västra Hamnen
    2021-11-16 Verifierad kund
    Trevligt & mycket professionellt vilket levde upp till våra förväntningar!
    • Davidshall
    2021-11-16 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Michaela.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Michaela ingav trygghet med sitt strukturerade sätt att förklara saker. Det märktes att hon har kunskap och även erfarenhet. Hon är lugn I sitt sätt att förklara och kan även skoja lite för att lätta upp stämningen. Hon tog sig tid för oss under visningen och besvarade/återkom med svar till de frågor vi hade. Jag rekommenderar varmt Michaela.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Michaela. Hon är proffsig, tillmötesgående, pålitlig och med ett stort engagemang. Det märks att hon har varit i branschen länge och kommer definitivt att kontakta henne för framtida försäljningar.
    2021-10-14 Verifierad kund
    Michaela var med oss hela vägen på en lång resa, först valde vi att göra vår lägenhet försäljningsklar innan vi hittade vårt drömhus. Trots en lång period från första kontakt till försäljning, var Michaela alltid tillgänglig och fanns där för oss, på ett såväl proffsigt som personligt vis. Michaela var hela tiden stöttande och när det väl blev dags för försäljning levererade hon även på det planet.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Michaela som skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är professionell, lyhörd, tydlig och vänlig i sitt bemötande. Hon levererade med högsta kvalitet och vi är som sagt glada att vi valde Michaela Thulin då hon alltid var tillmötesgående och representerade vårt objekt på bästa sätt. Hon hjälpte också oss att skapa kontakt med stylisterna som möblerade och inredde vår lägenhet vilket blev väldigt lyckat och supersnyggt inrett!
    2021-10-01 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och smidigt samarbete med Michaela. Allt gick som smort!
    2021-09-28 Verifierad kund
    Trevligt och inbjudande bemötande. Kunnig. Ingav förtroende.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid på visningen och även vid kontakt dagen efter vid budgivning och signering.
    Höga förväntningar och Mikaela levde upp till dem.
    • Limhamn
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevligt tillitsfullt förtroende för henne. Ska vi sälja någon dag, så kommer vi anlita henne.
    • S:t Knut
    2021-07-22 Verifierad kund
    Snabb och effektiv kommunikation. Stor tillit till hennes expertis och man känner sig trygg :) Tack Michaela!
    2021-07-04 Verifierad kund
    Michaela är alltid glad, positiv och hjälpsam. Hon hade stenkoll på allt, det var organiserat och jag som säljare behövde inte tänka så mycket! Allt gick så smidigt!!
    2021-04-14 Verifierad kund
    Kunnig, snabb på att återkomma, kan marknaden! Rekommenderas!
    Tack Gring för omdömet och tack för fint samarbete! Michaela Thulin
    2021-03-16 Verifierad kund
    Förtroendeskapande proffesionellt bemötande.
    Tack för orden och definitivt värdegrund som jag står på. Glad att det framgick under processen! Michaela Thulin
    2021-03-16 Verifierad kund
    Köpt en bostad på Exercisgatan.

Superbra service, gav en lugn och detaljerad beskrivning av objektet och var tillgänglig och följde upp varje steg i köp-processen.
    Tack för omdömet! Och vilken lägenhet ni köpt! :) Michaela Thulin
    • City
    2021-03-14 Verifierad kund
    Michaela gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde vår lägenhet i Malmö city. Hon är flexibel och lätt att få kontakt med. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne till andra.
    Tack för orden och för fint samarbete - varit så roligt att få följa er på bostadsresan! Michaela Thulin
    • Johanneslust
    2021-03-02 Verifierad kund
    Sålt radhus i Malmö. Bra bemötande. Hade velat ha lite mer information löpande fram till försäljningen. Överlag nöjd med försäljningen.
    Tack Agnes för orden och jag tar till mig av det du skriver! :) Michaela Thulin
    2021-02-24 Verifierad kund
    Proffsig och hjälpsam för oss köpare.
    Tack för feedbacken Karolina! Varit väldigt roligt att få hjälpa er i processen och jag ser fram mot at få komma och hälsa på längre fram! Michaela Thulin
    • Rörsjöstaden
    2021-02-21 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet. Michaela hade stort driv och säljarvilja. Blev nöjda med slutpriset
    Tack Madeleine för fina ord och fint samarbete - så roligt att få förvalta ert förtroende! Michaela Thulin
    • Rörsjöstaden
    2021-02-20 Verifierad kund
    Michaela sålde vår lägenhet till ett pris över våra förväntningar.

Michaela är en mäklare som upplevdes som proffsig och engagerad med ett mycket trevligt bemötande. Hon kändes erfaren och kunnig i alla sälj aspekter.

Jag och min fru rekommenderar Michaela till andra säljare då vi kände att hon gjorde ett faktiskt jobb.
    Tack Philip för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme, betyder mycket. Jag hjälper er gärna fler gånger framöver! Allt gott! Michaela Thulin
    2021-02-15 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Seriös både mot oss säljare och mot köparna.
    Rekommenderas.
    Hej Jonas! Tack för fint samarbete och att jag fick förtroendet att hjälpa er när huset skulle säljas. Jag hoppas ni kommer trivas magiskt i ert nya vackra cityhem och den dagen det är dags för värdering eller försäljning så vet ni vart jag finns! Allt gott! Michaela Thulin
    2021-02-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och trygg lots genom hela processen. Kompetent, tydlig och trevlig mäklare med stenkoll. Kan verkligen rekommendera!
    Var verkligen roligt och glädjefullt att få hjälpa er med husförsäljningen! Din energi och alltid positiva syn på saker och ting gjorde allt ännu trevligare! Michaela Thulin
    • Riseberga
    2021-02-01 Verifierad kund
    Personligt bemötande gjorde att vi fick bra kontakt från början.
    Mycket stor kundmedvetenhet, vilket gjorde att jag kände mig trygg vid husförsäljningen.
    Mycket professionell framtagning av presentation av min fastighet, vilket gjorde att det blev försäljning redan inom en vecka.
    Proffesionellt bemötande vid kontraktsskrivningen tillsammans med säljare, köpare och mäklare.
    2021-01-10 Verifierad kund
    Michaela är en mycket professionell mäklare och väldigt trevlig. Vi köpte och sålde vår lägenhet av Michaela, vi såg helt enkelt inte att det fanns någon annan mäklare som skulle göra ett lika bra jobb och vi fick rätt! Michaela lyckades med ett försäljningsrekord i vår förening.
    • Skegrie
    2020-12-06 Verifierad kund
    Jag och min man har sålt ett radhus. Vi blev varmt bemötta av Michaela från första stund. Vi hade höga förväntningar på både mäklaren och dess förmåga att få sålt vår bostad. Våra förväntningar överträffades och vi kunde inte vara mer nöjda. En trevlig upplevelse och en bra start på vårt nya boende.
    • Skegrie
    2020-12-01 Verifierad kund
    Professionell hjälp och bemötande när vi sålde vår bostad. Michaela ledde oss igenom denna för oss viktiga process och var tillgänglig för frågor under dess gång oavsett när dessa dök upp. Michaela var också väldigt flexibel och anordnade privata visningar vilket också gjorde att vi fick maximalt betalt för vårt boende
    • Östervärn
    2020-11-20 Verifierad kund
    Jag har sålt min bostadsrätt i Malmö.

Michaela har ett professionellt bemötande med stort engagemang!

Jag hade förväntningar om att Michaela skulle ge det där "lilla extra" och vara flexibel och göra vad hon kunde för att få köparna att känns sig trygga i dessa tider med tanke på Covid-19. Vilket hon också gjorde!

Jag valde Michaela utan tvekan att hon skulle göra ett mycket bra jobb. Både gentemot mig och mina potentiella köpare. Jag är mycket nöjd med min försäljningsprocess och slutresultatet!
    2020-11-17 Verifierad kund
    Suverän! Hon sålde en lägenhet i ett hus som vi ville bo i. Tog ca 48 timmar från första kontakt tills vi skrivit på. Privat förhandsvisning och snabba svar under hela processen. Smidigt och proffsigt bemötande hela vägen. Kan verkligen rekommendera Michaela!
    • Triangeln
    2020-11-14 Verifierad kund
    Vi är jätteglada och nöjda över att vi gav uppdraget till Michaela när vi skulle sälja vår lägenhet. Slutpriset är vi mycket nöjda med trots en orolig period i marknaden men även Michaelas bemötande, engagemang och proffsighet.

Har under åren träffat många mäklare och vi är eniga om att Michaela är bland dem bästa vi träffat. Rekommenderas starkt!