Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2, 211 38 Malmö — Visa karta

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Våningen & Villan är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har.

Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning eller homestyling. Allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt till, utan bekymmer på vägen. Kontakta oss så berättar vi mer om vilka områden som har det du söker eller bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

Läs vad 352 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö City

• Javed S

2019-11-29

Javed S skrev om Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har köpt radhus i Oxie. Mäklaren Otilia Håkansson var duktig lyssnare och positive. Hon är öppen och lyhörd inför våra åsikter och behöv samt hon var professionella och hade hög känsla för service. Mäklaren är nåbar på telefon och email när vi behöver hennes hjälp och råd och det är lätt att kommunicera med henne. Läs mer
  • 2019-11-27

Lene V skrev om Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Trevlig, professionell och mycket snabb säljprocess. Otilia är mycket tillmötesgående och förstår att förklara klausulerna så att du inte är osäker. Vad vi förväntas vara komplicerat blev så enkelt, eftersom Otilia tog hand om det. Om vi hade frågor eller funderingar kontaktade vi Otilia, som varje gång svarade omedelbart och på ett sätt så att vi blev lugna igen. Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-11-20

Lina H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi sålde en bostadsrätt och blev väl bemötta från första början. Snabb återkoppling efter visningar samt vid budgivning. Avslutade affären fem dagar efter första visningen och blev nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • 2019-11-16

Shirin A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde min bostad och fick en mycket bra bemötande av mäklaren. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-11-16

Andreas L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    som köpare fick jag svar på alla frågor och all hjälp med det praktiska. jag är mycket nöjd Läs mer
  • Sanna L

2019-11-11

Sanna L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag köpte en lägenhet som Michaela förmedlade och hon var väldigt påläst. Hennes engagemang genomsyrades i hela processen. En otroligt lyhörd, professionell och trevlig mäklare som verkligen brinner för sitt yrke. Läs mer
  • 2019-10-24

Louise E skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Tvåa, Slottstaden. Låg ute länge men fick till slut ett bra pris över utgångspriset. Läs mer
  • 2019-10-21

Ulf B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Hej! Har skrivit ett utmärkt omdöme om Niclas men fick inte fram det. Han är en verkligt skicklig mäklare som vill kundens bästa vid försäljningen av vår lägenhet. Kan varmt rekommendera honom. Hälsningar Ulf. Läs mer
  • 2019-10-16

Roberto O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Proffesionellt, tylgängligt, kunnigt och trevligt. Läs mer
  • 2019-10-15

Bese M skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi köpte vårt radhus via Michaela som var väldig kunnig, professionell, enkel att kommunicera med och väldigt hjälpsam under hela affären. Läs mer
  • 2019-10-14

Alexander A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde en lägenhet på Grynbodgatan. Stort behov av renovering.
    Michaelas bemötande från start till slut var alltid av toppklass.
    Mina förväntningar var höga och Michaela levde upp till dem.

Jag kommer absolut rekommendera Michaela när tillfälle dyker upp. Läs mer
  • 2019-10-13

Emelie S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    I samband med försäljningen av min lägenhet satt jag ner med fyra mäklare innan valet föll på Michaela, och hon levererade över redan högt satta förväntningar! Otroligt engagerad, alltid tillgänglig och professionell. I efterhand finns det inget jag hade velat ändra på, är så nöjd med allt. Jag kommer inte vilja anlita någon annan mäklare än Michaela! Läs mer
  • 2019-10-13

Mikaela B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt bra bemötande. Är tydlig och enkel när hon förklarar hur allt går till. Läs mer
  • Gustaf E

2019-10-12

Gustaf E skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket trevlig, proffsig och kunnig. Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer

Ida B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Professionell och noggrann, genuin och personlig! Och superduktig! Kommer låta Michaela sälja alla bostäder jag säljer framöver 🙃 Läs mer

Anna Jin H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt en bostadsrätt för liten barnfamiljer med uteplats på markplan Läs mer

Torbjörn P skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt bostadsrätt under speciella förhållande, fixade det utmärkt och fick bra information i ärendet, flexibel och insatt. Läs mer

Ewelina W skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Oerhört engagerad fram tills lägenheten var såld. Då försvann hon från jordens yta. Glättig och glömsk. Usel service. Läs mer
  • 2019-10-12

Charlotta Holmström O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela sålde vår lägenhet i Hästhagen på 104 kvadrat. Hon sålde även lägenheten till oss när vi flyttade dit. Michaela är väldigt proffsig, engagerad och tillgänglig. Vi hade en del villkor med försäljningen för att kunna köpa det objekt som vi ville och vi upplevde inte att detta var något bekymmer för Michaela. Till sist sålde hon vår lägenhet innan den lades ut på Hemnet och då till ett pris som var över förväntan! Vi är väldigt nöjda och glada att det var just Michaela som sålde vår lägenhet. Läs mer

Thomas K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela har varit helt otrolig. Tillgänglig, kunnig och hjälpsam i alla avseenden. Läs mer
  • Aljosa V

2019-10-11

Aljosa V skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag har haft Michaela som mäklare vid två tillfällen mellan 2016 och 2019. I sommaren 2016 köpte min fru och jag en lägenhet från Michaela och vi var väldigt nöjda med både hennes bemötande och hur hon hanterade själva köpprocessen. Det gjorde att vi kontaktade henne igen när det var dags för oss att sälja samma bostad. Precis som tidigare uppfyllde hon alla våra förväntningar och vi var väldigt nöjda med affären. När jag har kontakt med en mäklare är det viktigt för mig att den personen är proffesionel, engagerad, trevlig och väl informerad om bostad som han/hon säljer. Det är också viktigt för mig att jag inte känner mig under press vid köp av en bostad och här spelar mäklarens inställning och personlighet en stor roll. Allt ovanstånde har vi hittat hos Michaela och därför känner jag mig trygg i att ha henne som mäklare. När det blir dags att sälja vår nuvarande bostad kommer vi definitivt att kontakta henne igen och jag kan med gott samvete rekommendera henne som en utmärkt mäklare. Läs mer

Kenneth J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i centrala Malmö. Vi är mycket nöjda med hela processen. Michaela är mycket professionell och alert. Hon höll oss kontinuerligt uppdaterade under hela processen och gav oss mycket bra råd och tips. Till sist men inte minst är Michaela mycket personlig och oerhört trevlig att ha att göra med. Vi rekommenderar Michaela varmt. Läs mer

Marcus H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket kunnig och trevlig mäklare! 👍👍 Läs mer

Thomas L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela sålde nyligen vår våning på Scaniaplatsen 7 i Malmö. Vi har anlitat henne ett antal gånger, även andra i familjen! Vi är väldigt nöjda! Bästa mäklaren som finns! Mvh Ingela Landau Läs mer

Hassan F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sveriges bästa mäklare! Allt blev som förväntat och jag är mycket nöjd. Läs mer

Joakim B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bra och trygg försäljning med en perfekt utgång. Läs mer

Paulina A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi köpte en villa i Limhamn via Michaela. Hon var väldigt snabb och noggrann med att ta fram all information vi önskade kring området etc. mkt nöjda och skulle själva gärna anlita Michaela. Läs mer
  • 2019-09-16

Steve N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Seriös, proffsig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-06-06

Paulina A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har sålt vår lägenhet med Niclas! Vi är mycket nöjda med bemötande och resultat. Läs mer
  • 2019-05-22

Anna G skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Försäljning bostadsrätt.
    Bra bemötande. Bra stöd i mina förberedelser och val av erbjudande.
    Lite dåligt förberedd kring detaljer vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-05-22

Jeffrey H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Professionell och kunnig. Skötte försäljningen av min bostadsrätt snabbt och till rätt pris. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • 2019-05-20

Joakim B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas fick i uppdrag att sälja vår lägenhet och trots att det tog nästan nio månader gav han aldrig upp. Vi upplevde honom som kompetent, kommunikativ och avslappnat professionell. Kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • 2019-05-10

Kjell Sture Vilhelm M skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Claudia har sålt vår lgh i centrala Malmö, och maken till driv och proffesionalism har vi inte upplevt tidigare. Grattis till alla er därute som i framtiden kan ge Claudia uppdrag.
    Claudia du är suverän och bäst🙏 Läs mer
  • 2019-04-03

Katarina S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde en 2a i Slottstaden i Malmö Q1 2019

Michaela har full koll på läget och är dessutom väldigt förstående och trevlig i kontakten. Jag upplevde att hon skötte vår kontakt men även kontakten mot köparen på ett superbra sätt. Jag skulle rekommendera Michaela eftersom hon överträffade alla min höga förväntningar! Läs mer
  • 2019-03-26

Anne Therése F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi sålde vår villa i västra Malmö och anlitade Michaela Thulin som mäklare. Vi är mycket nöjda med hela bostadsaffären, allting sköttes exemplariskt. Hon är ett proffs ut i fingerspetsarna och är en oerhört kompetent fastighetsmäklare som vi varmt rekommenderar. Dessutom är hon alltid positiv och trevlig! Läs mer
  • 2019-03-22

Jonas K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Proffessionellt bemötande och snabb återkoppling i alla steg. Hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer

Ulrika L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt och sålt lägenhet.
    Michaela har skött sig utmärkt och professionellt och varit väldigt behjälplig på alla sätt. Läs mer

Anna N skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt och sålt bostadsrätt via Michaela. Vänligt, professionellt bemötande, alltid med ett leende. Snabb att svara på frågor, löser allt med en ’inga problem’ känsla. Vi är jättenöjda köpare och säljare. Läs mer

Josefin D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela har varit en trygg mäklare hela vägen. Fördelen med Michaela är att hon är realistisk till marknaden och ger bra återkoppling på vad som behövs göras för att optimera försäljningen samtidigt som hon inte bara säger det man vill höra. Hela processen med Michaela är högst professionell! Läs mer

Pal F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde en 2a vid drottningtorget med Michaela,

Genom processen var hon nogrann, tillmötesgående och förstående.

Marknaden i sig själv var lite motig, men Michaela gick in med 110% engagemang ändå (ibland undrar jag om hon sover under dygnet)

Vi nådde min punkt av nöjdhet och allt gick bra Läs mer

Arash H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har sålt vår lägenhet, en sekelskifts 4:a i Slottstaden. Magiskt bemötande på alla plan genom hela processen och Michaela levererade allt över förväntan. Hon höll med andra ord vad hon lovade och lite till! Läs mer
  • 2019-03-11

Sarma J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela helped me to buy and sell the apartment, in 2014 and in 2018. I met her during purchasing the apartment. Michaela was very professional, creative, and has a pragmatic approach. She is a very nice person to work with, and has a great sense of humor. If I will have any apartment deal, I definitely will contact her! Läs mer
  • 2019-03-02

Staffan M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt en bostadsrätt i centrala Malmö.
    Mycket korrekt och trevligt o ansvarstagande bemött.

Gjorde min försäljning mycket enkel och bekväm o förtroendeingivande Läs mer

Erik Å skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket professionell och duktig mäklare som väl förstod båda parters förväntningar och behov. Läs mer
  • 2019-02-25

Amalia Chilelli de M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde två lgh via er. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Allt var ok. Läs mer

Dan K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Trevlig men okunnig och felräkning på likvidavräkningen Läs mer
  • Nesrin A

2019-02-24

Nesrin A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde bostadsrätt där det efter kontrakt påskrivning med köparen dök upp problem i bostadsrättsföreningen. Niclas skötte allting ifrån början till slut väldigt proffesionellt. Saklig, kunnig, påläst och tänker på att informera kunden som har NOLL kunskaper om hur en försäljning går till. Punktlig och snabb med återkoppling. Skulle gärna anlita Niclas vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Sofia A

2019-02-23

Sofia A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Engagerad, positiv och resultatruktad! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-23

Nils A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt lägenhet på Värnhemsgatan till student på Malmö universitet. Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Köpet genomfördesunder en kort tidsrymd och allt du agerade bra. Läs mer
  • 2019-02-23

Mikael N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt lägenhet, flera saker som i efterhand kändes som shit happens... Läs mer

Studentgatan 2, 211 38 Malmö