Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Malmö City

Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2, 211 38 Malmö — Visa karta

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Våningen & Villan är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har.

Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning eller homestyling. Allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt till, utan bekymmer på vägen. Kontakta oss så berättar vi mer om vilka områden som har det du söker eller bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

Läs vad 539 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö City

• 2019-03-22

Jonas K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Proffessionellt bemötande och snabb återkoppling i alla steg. Hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer

Ulrika L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt och sålt lägenhet.
    Michaela har skött sig utmärkt och professionellt och varit väldigt behjälplig på alla sätt. Läs mer

Anna N skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt och sålt bostadsrätt via Michaela. Vänligt, professionellt bemötande, alltid med ett leende. Snabb att svara på frågor, löser allt med en ’inga problem’ känsla. Vi är jättenöjda köpare och säljare. Läs mer

Josefin D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela har varit en trygg mäklare hela vägen. Fördelen med Michaela är att hon är realistisk till marknaden och ger bra återkoppling på vad som behövs göras för att optimera försäljningen samtidigt som hon inte bara säger det man vill höra. Hela processen med Michaela är högst professionell! Läs mer

Pal F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde en 2a vid drottningtorget med Michaela,

Genom processen var hon nogrann, tillmötesgående och förstående.

Marknaden i sig själv var lite motig, men Michaela gick in med 110% engagemang ändå (ibland undrar jag om hon sover under dygnet)

Vi nådde min punkt av nöjdhet och allt gick bra Läs mer

Arash H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har sålt vår lägenhet, en sekelskifts 4:a i Slottstaden. Magiskt bemötande på alla plan genom hela processen och Michaela levererade allt över förväntan. Hon höll med andra ord vad hon lovade och lite till! Läs mer
  • 2019-03-11

Sarma J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela helped me to buy and sell the apartment, in 2014 and in 2018. I met her during purchasing the apartment. Michaela was very professional, creative, and has a pragmatic approach. She is a very nice person to work with, and has a great sense of humor. If I will have any apartment deal, I definitely will contact her! Läs mer
  • 2019-03-03

Mickael L skrev om Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt en trea i slottsstaden i Malmö. Professionellt och vänligt Läs mer
  • 2019-03-03

Adam E skrev om Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City
    Douglas har under hela processen varit närvarande, informativ och proffsig. En väldigt duktig mäklare helt enkelt. Läs mer
  • 2019-03-02

Staffan M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt en bostadsrätt i centrala Malmö.
    Mycket korrekt och trevligt o ansvarstagande bemött.

Gjorde min försäljning mycket enkel och bekväm o förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-03-01

Sebastian P skrev om Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City
    Douglas har hjälpt mig att sälja min botad till över mina förväntningar. Redan från första mötet kände jag att det skulle bli roligt och lätt att sälja med hjälp av honom. Det stämde också! Snabb med att svara, höll mig uppdaterad och agerade proffsigt under hela processen och visade stort engagemang och lyhördhet.

Hans känsla och bedömningar har varit helt korrekta och därför lyckades han överträffa mina förväntningar.

Jag kan absolut rekommendera Douglas och får önska lycka till i framtiden! Nästa gång det blir dags att sälja för mig så kommer jag definitivt höra av mig till våningen & Villan samt Douglas Läs mer
  • 2019-03-01

Izabela C skrev om Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt!
    Mkt professionell, välkomnande, glad och trevlig.
    Mkt bra bemötande.
    Absolut en mäklare att rekommendera Läs mer

Erik Å skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket professionell och duktig mäklare som väl förstod båda parters förväntningar och behov. Läs mer
  • 2019-02-25

Amalia Chilelli de M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde två lgh via er. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Allt var ok. Läs mer

Dan K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Trevlig men okunnig och felräkning på likvidavräkningen Läs mer
  • Nesrin A

2019-02-24

Nesrin A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde bostadsrätt där det efter kontrakt påskrivning med köparen dök upp problem i bostadsrättsföreningen. Niclas skötte allting ifrån början till slut väldigt proffesionellt. Saklig, kunnig, påläst och tänker på att informera kunden som har NOLL kunskaper om hur en försäljning går till. Punktlig och snabb med återkoppling. Skulle gärna anlita Niclas vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Sofia A

2019-02-23

Sofia A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Engagerad, positiv och resultatruktad! Mycket nöjd! Läs mer

Nils A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt lägenhet på Värnhemsgatan till student på Malmö universitet. Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Köpet genomfördesunder en kort tidsrymd och allt du agerade bra. Läs mer

Mikael N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt lägenhet, flera saker som i efterhand kändes som shit happens... Läs mer

Johanna P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpte vår bostadsrätt via Niclas, fick tydliga och bra svar på våra frågor och proffsigt bemötande. Lyhörd och väldigt trevlig! Läs mer

Nermin B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi sålde bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt av Nicklas. Han var trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och hjälpsam. Han var snabb att svara på våra frågor och håll oss informerade under hela processen.
    Nicklas uppfyllde vår förväntningar och vi blev jätte nöjda med hans arbete och engagemang. Läs mer

Anna L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas var min mäklare vid både försäljning av min bostad i Trelleborg och vid köp av vår bostadsrätt i Malmö. Han är påläst, lyhörd och otroligt objektiv, då han ju som alla mäklare företräder både säljare och köpare. Han fick oss ändå att känna oss som att han ar på "vår sida". Sedan finns det alltid förbättringspotential varför högsta betyg inte ges. Vi var mycket nöjda med Niclas och skulle kunna tänka oss att anlita honom igen. Läs mer

Francesco E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    We bought an apartment and it was super easy and funny. Niclas was super available and full of attentions. The only remark is mainly after the final steps. We may be we are looking for a follow up section may be also in the apartment directly just to check and see how the status is.
    On top of that the full experience was very good.
    We really appreciate the glass as gift. At that time was really needed and them increase our comfort for the first days in an empty apartment. Läs mer

Ragnar S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi sålde vår br lägenhet i Malmö 2017 och fick ett väldigt gott och professionellt bemötande av Niclas. Som lekman inom området så dyker det upp många frågor och saker som behöver göras i samband med försäljningen och efterarbete med deklaration av försäljning etc. Upplevde att jag fick bra support av Niclas hela vägen som även samordnade andra aktiviteter på ett mycket bra sätt. Läs mer

Osamah A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag köpte Lgh 2017 . Jag var inte nöjd på honom for att rafter 4 dager budgivning när han ringde mig den var kli 6 eftermiddag han så till mig du fick den lgh men om andra personen ska sätta mer pengar vi ska försätt. jag var jätte oroligt den natten .Han inte stoppat den . När mäklaren säger du fick den Lgh den betyder stopp alla budgivning . Läs mer

Cemal Y skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt professionell och trevlig. Har både köpt och sålt lgh via mäklaren. Utstrålar trygghet, kändes tryggt för mig o min familj att göra affärer med honom. Läs mer

Anette O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpte lägenhet. Kunnig, professionell, seriös. Allt var tydligt och processen gick smidigt. Upplevde honom som lite torr och småirriterad. Läs mer

Katarina O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Informativ, kunnig, tillmötesgående.
    En bra upplevelse med en mäklare som var intresserad av det objektet han sålt. Läs mer

Måns N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Tillgänglig, rak och anpassade sig efter mina önskemål.

Trevlig upplevelse. Läs mer

Carl P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas var väldigt tillmötesgående och förstod var jag ville ha. Han hjälpte mig angående de frågor jag hade och affären gick väldigt bra. Läs mer

Åsa K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    mycket hjälpsam o trevlig o ställde alltid upp o svarade på frågor!både vid köp o försäljning av lgh i Malmö.

skulle verkligen rekommendera honom! Läs mer

Michaela E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt min lägenhet av Niclas. Väldigt ärlig professionell och svarade väldigt snabbt!
    Skulle varmt rekommendera honom som mäklare till andra. Läs mer

Marta D skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Duktig & hjälpsam! Kändes proffisigt! Läs mer
  • 2019-02-07

Claudia H skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City
    Kvalitativ och förtroendeingivande mäklarinsats! Johan är aktivt engagerad i hela processen och sålde min bostad med bravur! Läs mer
  • 2019-02-06

Silva L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Quick and professionaal Service Läs mer
  • 2019-02-04

Folke W skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt en Lgh på Krankajen i Malmö
    Bra bemött och Claudia har ett business tänk som verkligen uppskattas.

Trots en sval marknad jagade hon verkligen upp kunder och drev dessutom upp priset tgrots att vi bara hade en verklig intressent.

Vi kan verkligen rekommendera Claudia. Läs mer
  • 2019-02-01

Irene Jeanette Ö skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt hus, proffsigt bemött och levde helt klart upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-01-30

Maciej G skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Really good experience. Fast and professional. Läs mer

Mojgan M skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag har såld en villa med hjälp av Claudia och allt gick jätte smidig och bra Läs mer

Olivia B skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag hade glädjen att sälja med Claudia. Professionellt och trevligt bemötande i alla steg samt ett slutpris som överträffade förväntningarna!

Stjärnmäklare!!! Läs mer

Henric L skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    På tå och rätta kontakterna för att lösa en bra och snabb affär! Läs mer

Alexander T skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Transparent, effektiv och alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2019-01-29

Annika Erika L skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har sålt vårt radhus på Bulltofta genom Claudia. Vi är på alla sätt och vis nöjda med Claudia som mäklare. Hon har levererat på alla punkter. Läs mer

Hans R skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt energisk och på - samtidigt lite väl drivande.

Jag kände en stor press att sälja när hon väl satte igång. Ville mer få igång en långsammare sondering. Läs mer

Neda F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi köpte en lägenhet av Michaela i Västra Hamnen. Vi är supernöjda med henne och tycker hon har ett väldigt behagligt tillvägagångssätt, trevlig, rolig och inger mycket förtroende. Hon kunde svara på alla våra frågor samt ge oss extrainformation om lägenheten, föreningen och området. Denna "extrakunskap" om just vår lägenhet tog oss faktiskt ett steg närmare beslut om att köpa lägenheten.

Michaela var flexibel och tog sig alltid tid för oss. Vi uppskattar den hjälp och service vi fick och kommer definitivt kontakta henne när vi går i säljtankar. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Zenepe P skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt bra erfarenhet med Michaela, proffsig i sitt bemötande och gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen av vår bostad. Hade varmt rekommenderat henne om man är ute efter en duktig mäklare. Läs mer

Linda A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag har sålt en lägenhet på Bergsgatan 7. Michaela förmedlade den på ett proffsigt och engagerat sätt. Hon vet verkligen vad hon gör. Det är inte svårt att få ett stort förtroende för Michaela. Läs mer
  • 2019-01-27

Steven R skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela was perfect, sorting everything I needed at all stages and always happy to help. Läs mer
  • 2019-01-26

Lydia K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt bostad
    Professionell, trevlig och påläst
    Lugn och informativ samt pedagogisk

Sammanfattning:
    Skulle kunna anlita henne Läs mer
  • 2019-01-26

Laura R skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bostadsrättslägenhet. Mycket personligtmen ändå professionellt bemötande! Kunde svara på alla våra frågor och bistå med all information som vi behövde. Vid kontraktskrivningen var hon väldigt tydlig och hjälpsam. Läs mer

Studentgatan 2, 211 38 Malmö