Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2, 211 38 Malmö — Visa karta

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Våningen & Villan är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har.

Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning eller homestyling. Allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt till, utan bekymmer på vägen. Kontakta oss så berättar vi mer om vilka områden som har det du söker eller bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

Läs vad 438 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö City

• 2020-11-20

Cecilia S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag har sålt min bostadsrätt i Malmö.

Michaela har ett professionellt bemötande med stort engagemang!

Jag hade förväntningar om att Michaela skulle ge det där "lilla extra" och vara flexibel och göra vad hon kunde för att få köparna att känns sig trygga i dessa tider med tanke på Covid-19. Vilket hon också gjorde!

Jag valde Michaela utan tvekan att hon skulle göra ett mycket bra jobb. Både gentemot mig och mina potentiella köpare. Jag är mycket nöjd med min försäljningsprocess och slutresultatet! Läs mer
  • 2020-11-17

Malin E skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Suverän! Hon sålde en lägenhet i ett hus som vi ville bo i. Tog ca 48 timmar från första kontakt tills vi skrivit på. Privat förhandsvisning och snabba svar under hela processen. Smidigt och proffsigt bemötande hela vägen. Kan verkligen rekommendera Michaela! Läs mer
  • 2020-11-14

Keikiet P skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi är jätteglada och nöjda över att vi gav uppdraget till Michaela när vi skulle sälja vår lägenhet. Slutpriset är vi mycket nöjda med trots en orolig period i marknaden men även Michaelas bemötande, engagemang och proffsighet.

Har under åren träffat många mäklare och vi är eniga om att Michaela är bland dem bästa vi träffat. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-26

Ann-elise L skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Vi är så nöjda med att vi fick hjälp av Otilia med vår lägenhetsförsäljning. Otilia var professionell och kommunikativ genom hela processen, hon guidade oss genom våra beslut, och hon var extremt flexibel. Det kändes bra och tryggt att sälja vår lägenhet genom Otilia. Läs mer
  • 2020-10-26

Miroslaw H skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Mycket professionell och hjälpsam med alla frågor Läs mer
  • 2020-10-19

Mattias O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Eftersom vi fick ett mycket bra intryck av Michaela redan vid köpet av vår bostadsrätt för flera år sedan så var det självklart att anlita henne vid försäljningen. Proffsig och förtroendegivande!
    Kan varmt rekommendera Michaela på Våningen och Villan! Läs mer
  • 2020-10-18

Oskar S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket bra bemötande, professionell, allt funkade perfekt! Läs mer
  • Aref M

2020-10-16

Aref M skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Jag köpte en lägenhet, hon är trevlig och hjälpsam person! Läs mer
    2020-10-23 Otilia H svarar Aref M
    Tack för ett fint omdöme Aref! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem! :) //Otilia
  • 2020-10-16

Dominika D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    I bought 2 room apartment.
    Michaela`s full professionalism and efficiency made the whole buying process easy and reassuring. On the top of that Michaela is very patient and understanding, which makes the fast paced, and sometimes stressful process very "human".
    Thank you Michaela for your support to make it happen for me! Läs mer
  • 2020-10-15

Magnus N skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Bästa mäklaren helt enkelt.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2020-10-16 Otilia H svarar Magnus N
    Tack för ett fint omdöme Magnus! Detta var ett jättebra teamwork mellan oss, du gjorde ett helt fantastiskt jobb med att förbereda bostaden inför försäljningen! Bra jobbat! :)
  • 2020-10-14

Marie P skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Ger ett seriöst, varmt och förtroendegivande intryck. Läs mer
    2020-10-14 Otilia H svarar Marie P
    Tack snälla för ett fint omdöme Marie! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad! :) Hälsningar Otilia
  • 2020-10-11

Maria E skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Har fungerat bra, snabb skrivning av kontraktet på kvällstid Läs mer
  • 2020-10-02

Pernilla S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet, en tvåa på Limhamn i Malmö. Michaela är väldigt proffsig, påläst, snäll, ärlig och otroligt öppet och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-09-24

Jan T skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Vinsvåning 165 m i Malmö. Mäklaren mycket professionell och kondorienterad. Otilia inger förtroende och verkar både kunnig och socialt kompetent.
    Mäklaren motsvarade mina förväntningar och mer därtill då hon även hade stor respekt för vårt behov av coronaanpassad visning och då hon var till stort stöd kring hur vi skulle tänka kring budgivning.
    Det var även mycket positivt att hon på ett professionellt sätt involverade en mäklarstudent i försäljningen av våningen och dess olika steg. Läs mer
    2020-09-25 Otilia H svarar Jan T
    Hej Jan, tack för ett fantastiskt fint omdöme! Det var ett rent nöje att få vara behjälplig i samband med er bostadsaffär. Hoppas att ni kommer trivas i er nya våning! Allt gott, hälsningar Otilia.
  • 2020-09-23

Birgitta H skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Bostadsrätt. Trevlig och energisk mäklare som höll mig uppdaterad hela tiden.
    Marie dotter till Birgitta. Läs mer
    2020-09-25 Otilia H svarar Birgitta H
    Tack för förtroendet och för ett fint omdöme Marie! Hälsningar Otilia
  • 2020-09-22

Fredrik A skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Professionell och strukturerad genom hela processen Läs mer
    2020-09-25 Otilia H svarar Fredrik A
    Tack för förtroendet och för ett fint omdöme Fredrik! Det var ett nöje att förmedla din fantastiska våning. Mvh Otilia
  • 2020-09-14

Nicole Louise G skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålde vårt fritidshus.
    Niclas är mycket trevlig och professionell. Det gick snabbt att ta bilder och lägga ut huset till försäljning. Trots ett mycket stort intresse och många potentiella köpare för Niclas att hantera så skötte han det super. Vi fick mycket mer betalt än vad vi trodde för vårt hus.
    Niclas var alltid kontaktbar och vi hade en god kontinuerlig dialog. Vi litade på Niclas omdöme till 100%. Läs mer
  • 2020-09-13

Rebecca J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Har köpt en tvåa på Regementsgatan 25B, och blev mycket väl bemött och fick god service i form av tidigare visning och hjälp med en snabb affär. Läs mer
  • 2020-09-11

Birgitte J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Utrolig professionel og hjælpsom mægler, der på tryg vis har ført mig gennem køb af bostadsrät. Läs mer
  • 2020-09-10

Erik A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag och min partner har köpt en 3:a på 77kvm i Malmö. Redan från första mötet var Michaela väldigt tillmötesgående och flexibel med allt! Gav mycket och relevant information och dessutom vid alla möjliga tidpunkter om dygnet. Väldigt positivt överlag. Läs mer
  • 2020-09-04

Nada F skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Vi har sålt vår villa i oxie med hjälp av vår bästa mäklare Otilia som vi var mer än nöjda med. Hon är professionell och vet vad hon gör, visade stort intresse av försäljningen och allt vi ville uppfylldes verkligen av hennes arbete. Vi är mycket nöjda och hade valt Otilia som mäklare igen. Läs mer
    2020-09-25 Otilia H svarar Nada F
    Tack bästa Nada för ett jättefint omdöme! Jag är så glad för att ni valde mig som mäklare och det har varit ett nöje att förmedla ert fina hus! :) Kram Otilia
  • 2020-08-27

Anna D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Ren och skär magi! Michaela levererar i världsklass från första sekund. Hon balanserar sin erfarenhet med många år i branschen tillsammans med ett driv och engagemang utav dess like! Med fokus på att såväl säljare som köpare ska känna sig nöjda kan man lugnt luta sig mot Michaela och anförtro henne en av livets största affärer. Det som utmärker Michaela är även hennes lugn och fingertoppskänsla genom hela affären. En mäklare i världsklass och ett föredöme för hela mäklarbranschen! Läs mer
  • 2020-08-27

Göran J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Köpt vår nya bostad av Michaela och hon skall sälja vår nuvarande bostad

Professionell och trevlig Läs mer

Amanda E skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Alltigenom professionell och tillmötesgånde mot mig som säljare. Läs mer

Maria L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bra bemötande, tydlig information och stöd till oss oerfarna köpare. Effektiv och korrekt kommunikation. Läs mer

Cecilia J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har köpt en lägenhet med adress Krankajen på Dockan av Michaela.
    Det är tack vare Michaela vi fick möjlighet till den lägenheten och jag är väldigt tacksam för det!
    Michaela är oerhört profession och löst allt på bästa sätt!
    Kan varmt rekomendera henne! Läs mer

Linnea H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela var mycket proffsig både mot oss och köpare. Hon ingav stort förtroende och lugn genom hela affären. Läs mer
  • 2020-08-25

Ana A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag köpte min första lägenhet i Malmö av Michaela. Hon var otroligt trevlig, lyhörd och proffsig. Michaela fick mig att känna mig trygg genom hela bostadsaffären och var mån om att jag skulle vara uppdaterad under hela processen, vilket jag som förstagångsköpare verkligen uppskattade.

Kan varmt rekommendera Michaela! Läs mer
  • 2020-08-25

Christian L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Ärligt, snabb, Opartisk, tydlig och ger ett väldigt sympatiskt intryck. Läs mer
  • 2020-08-19

Farishta S skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Köpte hus, blev bemött bra av mäklaren enkel och smidig affär! Läs mer
    2020-08-26 Otilia H svarar Farishta S
    Tack för fint omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina hus! :)
  • 2020-08-19

Khaled G skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Alltid tillgänglig och professionellt bemötande! Läs mer
    2020-08-26 Otilia H svarar Khaled G
    Tack för ett fint omdöme, hoppas att ni kommer att trivas! :)
  • 2020-08-10

Konstantinos K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mäklaren var vänlig, tydlig och professionell Läs mer
  • 2020-08-03

Joakim N skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Vi har köpt en lägenhet där bostadsförening har varit säljare.

Två mäklare, huvudansvarig fick vi aldrig träffa. Andra mäklaren kändes oseriös, kom försent till visning och möten, svår att nå. Satt med sin mobil medan vi skrev under papper. Gick slarvigt igenom kontraktet.

Föreningen hade meddelat brister i lägenheten som var dolda under visning (som mäklaren inte hade fått information om enligt er). Vi är själva tvungna till att undersöka brister men vi tycker det inte är schysst och etiskt rätt att ändå inte meddela oss köpare. En frågelista med brister/dolda fel som köparen kan ta del av hade varit bra. Läs mer
  • Sara A

2020-07-22

Sara A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela är minst sagt en av de bästa och mest professionella mäklare jag har träffat!
    Hon sköter försäljningen av bostaden från start till slut väldigt smidigt.
    Vi är glada över att vi anlitade henne som mäklare och fick ett pris över förväntan! Läs mer
  • 2020-07-07

Robert S skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Fint och professionellt bemött!
    Hade kunskap om lägenheten till 95%, tyvärr är känslan att säljaren inte var helt samarbetsvillig, vilket försvårade för mäklaren att kunna leverera till 100%.
    Sammanfattningsvis är vi alla nöjda och jag rekommenderar gärna mäklaren vidare. Läs mer
  • 2020-07-06

Anna-maria Z skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Har sålt min lägenhet i centrala Malmö. Blev bemött på ett professionellt sätt, av en mäklare som är mycket mån om sina kunder och alltid är tillgänglig. Svarade alltid på meddelande eller mail och var engagerad och kom med goda råd och förslag. Alltid med ett leende och positiv utstrålning. Kan varmt rekommendera Otilia! Läs mer
    2020-08-26 Otilia H svarar Anna-maria Z
    Tack snälla för fint omdöme Anna-Maria! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din fina bostad! :)
  • 2020-06-20

Tuba K skrev om Våningen & Villan Malmö City
    I have recently bought a flat and Otilia did a great job.
    I am quite new in Sweden and Otilia explained me everything very clearly and also inform me in details about all the steps in the process. So I big Thank you from our side Läs mer
    2020-08-26 Otilia H svarar Tuba K
    Thank you for this nice feedback Tuba, I hope you will enjoy your new home! :)
  • 2020-06-16

Annika H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag har köpt en lägenhet i Malmö. Mäklarens bemötande var professionellt och mycket trevligt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar om att svara snabbt, informera tydligt och driva processen framåt. Upplevelsen är att köpet att gått smidigt och snabbt samtidigt som det har känt tryggt och stabilt. Läs mer
    2020-06-17 Niclas H svarar Annika H
    Tack så mycket för ditt omdöme Annika! Det var kul att höra att allt har känts tryggt och bra under processens gång.
  • 2020-06-12

Elin H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Har haft Michaela som mäklare två gånger, båda gångerna har hon levererat utan dess like! Kunde inte varit med nöjd och tacksam, världsklass!
    Rak, tydlig och ärligt i sin kommunikation gentemot oss som säljare och även mot potentiella köpare. Läs mer
  • 2020-05-23

Julia H skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Jag har köpt en bostadsrätt i Malmö och är mycket nöjd med Våningen och Villan.
    Duktiga och professionella mäklare👍🏻 Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • 2020-05-22

Sebastian C skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Vi sålde vår lägenhet via Otilia. Vi upplevde Otilia som mycket duktig och professionell med ett fint bemötande. Vi är supernöjda och rekommenderar Otilia varmt! Läs mer
    2020-05-22 Otilia H svarar Sebastian C
    Vad härligt att ni känner er nöjda Sebastian! Tusen tack för förtroendet och för ett fint omdöme! :)
  • 2020-05-22

Per-olof B skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Köpte en tvåa på Mobäcksgatan 31. Har bara positivt att säga om Otilia. Hon skötte hela affären mycket proffsigt. Läs mer
    2020-05-22 Otilia H svarar Per-olof B
    Tack snälla för ett fint omdöme Peo! Hoppas att boule-tävlingen gick bra! :)
  • 2020-05-10

Hanna S skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Efter strul med tidigare mäklare kom otilia in i bilden. Hon presterade mer på 24timmar än tidigare mäklare gjort på fler veckor. Min Lgh blev såld till önskat pris och jag fick även hjälp med bankkontakter ect.
    Kommer definitivt rekommendera henne till vänner och använda henne igen vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-05-22 Otilia H svarar Hanna S
    Hej Hanna, vad glad jag blir att du känner dig nöjd! Det har varit väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen av din underbara lägenhet! :)
  • 2020-05-07

Meenu B skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Jag köpte ett radhus. Otillia bemöttade var okej. Mäkklaren hade inte så mycket information . Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Meenu B
    Hej Meenu, vad tråkigt att du känner så. Jag upplevde att jag med kort varsel försökte hjälpa er på bästa sätt genom en privatvisning samt kontakt till banken. Kontakta gärna mig så att jag kan ge er den information ni känner att ni saknar. Med vänliga hälsningar Otilia.
  • 2020-05-07

Nils Martin F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt kedjehus i Malmö.
    Bra mkt trevlig och tillmötesgående, slutligen också en affär inom spannet för våra förhoppningar trots kris i världen. Läs mer
  • 2020-05-04

Jennifer F skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Professionell och serviceinriktad Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Jennifer F
    Tack för ett fint omdöme Jennifer! :)
  • 2020-05-04

Maria L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bostadsrätt lägenhet
    Fick ett mycket trevligt bemötande och hon var lagom ”på” i sin försäljning.
    Hade inte så många förväntningar men är nöjd med Michaela. Läs mer
  • 2020-05-01

Linda V skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Proffsig, kunnig och hjälpsam under hela processen- är så nöjd över Otilias insats, hantering och försäljning av min lägenhet i Rörsjöstaden.

Vid valet av mäklare träffade jag flertalet mäklare och tog in offerter. Otilias driv och passion samt affärsstänk syntes vid första mötet och urskiljde sig direkt, varför valet inte var svårt när beslutet skulle tas. Hon föreslog dessutom en djärvare strategi i dessa speciella C19-tider- något som stack ut från de övriga mäklarna. Detta gav mig förtroende för henne direkt och nu i efterhand visade sig hennes råd och strategi ha varit ovärderliga!

Utöver det så var det viktigt för mig att det skulle vara en person som lyssnar in, finns tillgänglig, är transparent och agerar snabbt, vilket jag tycker signifierar Otilia. Dessutom är hon väldigt ödmjuk som person, vilket gör henne gemytlig att samarbeta med. Skulle rekommendera Otilia alla dagar! Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Linda V
    Tusen tack för ditt fina omdöme Linda! Jag är så tacksam och glad för att ni valde mig som mäklare. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! :) Kram!
  • 2020-04-29

Linn B skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Vi köpte en lägenhet på Kommendörsgatan i Malmö. Otilia är en mycket trevlig mäklare och vi blev väl bemötta genom hela processen, från visning till avslut. Vi hade som förväntningar att mäklaren skulle vara proffsig, flexibel och anträffbar och det levde Otilia upp till. Affären gick mycket smidigt. Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Linn B
    Hej Linn, tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina bostad! :)
  • ZINE Elabidine

2020-04-23

ZINE Elabidine skrev om Våningen & Villan Malmö City
    Har sålt min bostadsrätt
    Bemöttadent var trevligt
    Otilia är mkt duktig och vet vad hon gör. Läs mer
    2020-04-29 Otilia H svarar ZINE Elabidine
    Tusen tack för ditt fina omdöme och för gott samarbete vid försäljningen av din bostad! :)
    Otilia H gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte