Våningen & Villan Malmö City

Våningen & Villan Malmö City

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Våningen & Villan är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har.

Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning eller homestyling. Allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt till, utan bekymmer på vägen. Kontakta oss så berättar vi mer om vilka områden som har det du söker eller bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

Läs vad 478 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö City 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Vellinge
    2021-12-19 Verifierad kund
    Engagerad, professionell och tillgänglig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • S:t Knut
    2021-12-03 Verifierad kund
    Michaela has been supportive, friendly, helpful and attentive. I’m a first time homebuyer and she made it easy and comfortable.
    • Västra Hamnen
    2021-11-16 Verifierad kund
    Trevligt & mycket professionellt vilket levde upp till våra förväntningar!
    2021-11-16 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Michaela.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Michaela ingav trygghet med sitt strukturerade sätt att förklara saker. Det märktes att hon har kunskap och även erfarenhet. Hon är lugn I sitt sätt att förklara och kan även skoja lite för att lätta upp stämningen. Hon tog sig tid för oss under visningen och besvarade/återkom med svar till de frågor vi hade. Jag rekommenderar varmt Michaela.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Michaela. Hon är proffsig, tillmötesgående, pålitlig och med ett stort engagemang. Det märks att hon har varit i branschen länge och kommer definitivt att kontakta henne för framtida försäljningar.
    2021-10-14 Verifierad kund
    Michaela var med oss hela vägen på en lång resa, först valde vi att göra vår lägenhet försäljningsklar innan vi hittade vårt drömhus. Trots en lång period från första kontakt till försäljning, var Michaela alltid tillgänglig och fanns där för oss, på ett såväl proffsigt som personligt vis. Michaela var hela tiden stöttande och när det väl blev dags för försäljning levererade hon även på det planet.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Michaela som skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är professionell, lyhörd, tydlig och vänlig i sitt bemötande. Hon levererade med högsta kvalitet och vi är som sagt glada att vi valde Michaela Thulin då hon alltid var tillmötesgående och representerade vårt objekt på bästa sätt. Hon hjälpte också oss att skapa kontakt med stylisterna som möblerade och inredde vår lägenhet vilket blev väldigt lyckat och supersnyggt inrett!
    • Hästhagen
    2021-10-01 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och smidigt samarbete med Michaela. Allt gick som smort!
    2021-09-28 Verifierad kund
    Trevligt och inbjudande bemötande. Kunnig. Ingav förtroende.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid på visningen och även vid kontakt dagen efter vid budgivning och signering.
    Höga förväntningar och Mikaela levde upp till dem.
  • köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Limhamn
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevligt tillitsfullt förtroende för henne. Ska vi sälja någon dag, så kommer vi anlita henne.
    • S:t Knut
    2021-07-22 Verifierad kund
    Snabb och effektiv kommunikation. Stor tillit till hennes expertis och man känner sig trygg :) Tack Michaela!
    • Pildammarna
    2021-07-04 Verifierad kund
    Michaela är alltid glad, positiv och hjälpsam. Hon hade stenkoll på allt, det var organiserat och jag som säljare behövde inte tänka så mycket! Allt gick så smidigt!!
    • Hästhagen
    2021-04-14 Verifierad kund
    Kunnig, snabb på att återkomma, kan marknaden! Rekommenderas!
    Tack Gring för omdömet och tack för fint samarbete! Michaela Thulin
    2021-03-16 Verifierad kund
    Förtroendeskapande proffesionellt bemötande.
    Tack för orden och definitivt värdegrund som jag står på. Glad att det framgick under processen! Michaela Thulin
    2021-03-16 Verifierad kund
    Köpt en bostad på Exercisgatan.

Superbra service, gav en lugn och detaljerad beskrivning av objektet och var tillgänglig och följde upp varje steg i köp-processen.
    Tack för omdömet! Och vilken lägenhet ni köpt! :) Michaela Thulin
    2021-03-14 Verifierad kund
    Michaela gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde vår lägenhet i Malmö city. Hon är flexibel och lätt att få kontakt med. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne till andra.
    Tack för orden och för fint samarbete - varit så roligt att få följa er på bostadsresan! Michaela Thulin
    • Johanneslust
    2021-03-02 Verifierad kund
    Sålt radhus i Malmö. Bra bemötande. Hade velat ha lite mer information löpande fram till försäljningen. Överlag nöjd med försäljningen.
    Tack Agnes för orden och jag tar till mig av det du skriver! :) Michaela Thulin
    2021-02-24 Verifierad kund
    Proffsig och hjälpsam för oss köpare.
    Tack för feedbacken Karolina! Varit väldigt roligt att få hjälpa er i processen och jag ser fram mot at få komma och hälsa på längre fram! Michaela Thulin
    • Rörsjöstaden
    2021-02-21 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet. Michaela hade stort driv och säljarvilja. Blev nöjda med slutpriset
    Tack Madeleine för fina ord och fint samarbete - så roligt att få förvalta ert förtroende! Michaela Thulin
    • Rörsjöstaden
    2021-02-20 Verifierad kund
    Michaela sålde vår lägenhet till ett pris över våra förväntningar.

Michaela är en mäklare som upplevdes som proffsig och engagerad med ett mycket trevligt bemötande. Hon kändes erfaren och kunnig i alla sälj aspekter.

Jag och min fru rekommenderar Michaela till andra säljare då vi kände att hon gjorde ett faktiskt jobb.
    Tack Philip för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme, betyder mycket. Jag hjälper er gärna fler gånger framöver! Allt gott! Michaela Thulin
  • sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    2021-02-15 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Seriös både mot oss säljare och mot köparna.
    Rekommenderas.
    Hej Jonas! Tack för fint samarbete och att jag fick förtroendet att hjälpa er när huset skulle säljas. Jag hoppas ni kommer trivas magiskt i ert nya vackra cityhem och den dagen det är dags för värdering eller försäljning så vet ni vart jag finns! Allt gott! Michaela Thulin
    2021-02-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och trygg lots genom hela processen. Kompetent, tydlig och trevlig mäklare med stenkoll. Kan verkligen rekommendera!
    Var verkligen roligt och glädjefullt att få hjälpa er med husförsäljningen! Din energi och alltid positiva syn på saker och ting gjorde allt ännu trevligare! Michaela Thulin
    • Riseberga
    2021-02-01 Verifierad kund
    Personligt bemötande gjorde att vi fick bra kontakt från början.
    Mycket stor kundmedvetenhet, vilket gjorde att jag kände mig trygg vid husförsäljningen.
    Mycket professionell framtagning av presentation av min fastighet, vilket gjorde att det blev försäljning redan inom en vecka.
    Proffesionellt bemötande vid kontraktsskrivningen tillsammans med säljare, köpare och mäklare.
    2021-01-10 Verifierad kund
    Michaela är en mycket professionell mäklare och väldigt trevlig. Vi köpte och sålde vår lägenhet av Michaela, vi såg helt enkelt inte att det fanns någon annan mäklare som skulle göra ett lika bra jobb och vi fick rätt! Michaela lyckades med ett försäljningsrekord i vår förening.
    • Skegrie
    2020-12-06 Verifierad kund
    Jag och min man har sålt ett radhus. Vi blev varmt bemötta av Michaela från första stund. Vi hade höga förväntningar på både mäklaren och dess förmåga att få sålt vår bostad. Våra förväntningar överträffades och vi kunde inte vara mer nöjda. En trevlig upplevelse och en bra start på vårt nya boende.
    • Skegrie
    2020-12-01 Verifierad kund
    Professionell hjälp och bemötande när vi sålde vår bostad. Michaela ledde oss igenom denna för oss viktiga process och var tillgänglig för frågor under dess gång oavsett när dessa dök upp. Michaela var också väldigt flexibel och anordnade privata visningar vilket också gjorde att vi fick maximalt betalt för vårt boende
    • Östervärn
    2020-11-20 Verifierad kund
    Jag har sålt min bostadsrätt i Malmö.

Michaela har ett professionellt bemötande med stort engagemang!

Jag hade förväntningar om att Michaela skulle ge det där "lilla extra" och vara flexibel och göra vad hon kunde för att få köparna att känns sig trygga i dessa tider med tanke på Covid-19. Vilket hon också gjorde!

Jag valde Michaela utan tvekan att hon skulle göra ett mycket bra jobb. Både gentemot mig och mina potentiella köpare. Jag är mycket nöjd med min försäljningsprocess och slutresultatet!
    2020-11-17 Verifierad kund
    Suverän! Hon sålde en lägenhet i ett hus som vi ville bo i. Tog ca 48 timmar från första kontakt tills vi skrivit på. Privat förhandsvisning och snabba svar under hela processen. Smidigt och proffsigt bemötande hela vägen. Kan verkligen rekommendera Michaela!
    • Triangeln
    2020-11-14 Verifierad kund
    Vi är jätteglada och nöjda över att vi gav uppdraget till Michaela när vi skulle sälja vår lägenhet. Slutpriset är vi mycket nöjda med trots en orolig period i marknaden men även Michaelas bemötande, engagemang och proffsighet.

Har under åren träffat många mäklare och vi är eniga om att Michaela är bland dem bästa vi träffat. Rekommenderas starkt!
    2020-10-26 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med att vi fick hjälp av Otilia med vår lägenhetsförsäljning. Otilia var professionell och kommunikativ genom hela processen, hon guidade oss genom våra beslut, och hon var extremt flexibel. Det kändes bra och tryggt att sälja vår lägenhet genom Otilia.
    2020-10-26 Verifierad kund
    Mycket professionell och hjälpsam med alla frågor
    2020-10-19 Verifierad kund
    Eftersom vi fick ett mycket bra intryck av Michaela redan vid köpet av vår bostadsrätt för flera år sedan så var det självklart att anlita henne vid försäljningen. Proffsig och förtroendegivande!
    Kan varmt rekommendera Michaela på Våningen och Villan!
    2020-10-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, professionell, allt funkade perfekt!
  • Aref M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Våningen & Villan Malmö City
    • Ellstorp
    2020-10-16 Verifierad kund
    Jag köpte en lägenhet, hon är trevlig och hjälpsam person!
    Tack för ett fint omdöme Aref! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem! :) //Otilia Våningen & Villan Malmö City
    2020-10-16 Verifierad kund
    I bought 2 room apartment.
    Michaela`s full professionalism and efficiency made the whole buying process easy and reassuring. On the top of that Michaela is very patient and understanding, which makes the fast paced, and sometimes stressful process very "human".
    Thank you Michaela for your support to make it happen for me!
    • Husie
    2020-10-15 Verifierad kund
    Bästa mäklaren helt enkelt.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Tack för ett fint omdöme Magnus! Detta var ett jättebra teamwork mellan oss, du gjorde ett helt fantastiskt jobb med att förbereda bostaden inför försäljningen! Bra jobbat! :) Våningen & Villan Malmö City
    2020-10-14 Verifierad kund
    Ger ett seriöst, varmt och förtroendegivande intryck.
    Tack snälla för ett fint omdöme Marie! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad! :) Hälsningar Otilia Våningen & Villan Malmö City
    • Arlöv
    2020-10-11 Verifierad kund
    Har fungerat bra, snabb skrivning av kontraktet på kvällstid
    • Limhamn
    2020-10-02 Verifierad kund
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet, en tvåa på Limhamn i Malmö. Michaela är väldigt proffsig, påläst, snäll, ärlig och otroligt öppet och lätt att ha att göra med.
    2020-09-24 Verifierad kund
    Vinsvåning 165 m i Malmö. Mäklaren mycket professionell och kondorienterad. Otilia inger förtroende och verkar både kunnig och socialt kompetent.
    Mäklaren motsvarade mina förväntningar och mer därtill då hon även hade stor respekt för vårt behov av coronaanpassad visning och då hon var till stort stöd kring hur vi skulle tänka kring budgivning.
    Det var även mycket positivt att hon på ett professionellt sätt involverade en mäklarstudent i försäljningen av våningen och dess olika steg.
    Hej Jan, tack för ett fantastiskt fint omdöme! Det var ett rent nöje att få vara behjälplig i samband med er bostadsaffär. Hoppas att ni kommer trivas i er nya våning! Allt gott, hälsningar Otilia. Våningen & Villan Malmö City
    • Solbacken
    2020-09-23 Verifierad kund
    Bostadsrätt. Trevlig och energisk mäklare som höll mig uppdaterad hela tiden.
    Marie dotter till Birgitta.
    Tack för förtroendet och för ett fint omdöme Marie! Hälsningar Otilia Våningen & Villan Malmö City
    2020-09-22 Verifierad kund
    Professionell och strukturerad genom hela processen
    Tack för förtroendet och för ett fint omdöme Fredrik! Det var ett nöje att förmedla din fantastiska våning. Mvh Otilia Våningen & Villan Malmö City
  • sålde sin stuga med hjälp av Våningen & Villan Malmö City
    • Elinedal
    2020-09-14 Verifierad kund
    Sålde vårt fritidshus.
    Niclas är mycket trevlig och professionell. Det gick snabbt att ta bilder och lägga ut huset till försäljning. Trots ett mycket stort intresse och många potentiella köpare för Niclas att hantera så skötte han det super. Vi fick mycket mer betalt än vad vi trodde för vårt hus.
    Niclas var alltid kontaktbar och vi hade en god kontinuerlig dialog. Vi litade på Niclas omdöme till 100%.
    • Ribersborg
    2020-09-13 Verifierad kund
    Har köpt en tvåa på Regementsgatan 25B, och blev mycket väl bemött och fick god service i form av tidigare visning och hjälp med en snabb affär.
    • Fosiedal
    2020-09-11 Verifierad kund
    Utrolig professionel og hjælpsom mægler, der på tryg vis har ført mig gennem køb af bostadsrät.
    • Erikslust
    2020-09-10 Verifierad kund
    Jag och min partner har köpt en 3:a på 77kvm i Malmö. Redan från första mötet var Michaela väldigt tillmötesgående och flexibel med allt! Gav mycket och relevant information och dessutom vid alla möjliga tidpunkter om dygnet. Väldigt positivt överlag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Våningen & Villan Malmö City
    • Kristineberg
    2020-09-04 Verifierad kund
    Vi har sålt vår villa i oxie med hjälp av vår bästa mäklare Otilia som vi var mer än nöjda med. Hon är professionell och vet vad hon gör, visade stort intresse av försäljningen och allt vi ville uppfylldes verkligen av hennes arbete. Vi är mycket nöjda och hade valt Otilia som mäklare igen.
    Tack bästa Nada för ett jättefint omdöme! Jag är så glad för att ni valde mig som mäklare och det har varit ett nöje att förmedla ert fina hus! :) Kram Otilia Våningen & Villan Malmö City