Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Malmö City

Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2, 211 38 Malmö — Visa karta

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Våningen & Villan är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har.

Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning eller homestyling. Allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt till, utan bekymmer på vägen. Kontakta oss så berättar vi mer om vilka områden som har det du söker eller bjuder på en kostnadsfri värdering. Välkommen!

Läs vad 426 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö City

• Irma
    Irma skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Den här tjejen är i en liga för sig! Fantastisk fastighetsmäklare med förmågan att få mig som kund att känna sig så trygg igenom hela processen. Claudia är väldigt charmig och avslappnad och hon gjorde hela processen väldigt stress fri för oss. Det hon utlovade på första mötet levererade hon galant över min förväntan. Vi valde Claudia just för att hon är en inriktad säljande mäklare och vi förstår varför hon är säljcoach med. Vi fick henne rekommenderad och rekommenderar starkt vidare. Claudias visningspresentation var även i en klass för sig. Hela hon är klass!
    Ett litet minus är att hon är rätt dyr, men man får verkligen vad man betalar för! Vi är helnöjda! Läs mer
  • Carl P
    Carl P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag blev väldigt bra bemött och fick precis den hjälpen jag var ute efter. Riktigt bra mäklare. Läs mer
  • Pontus O
    Pontus O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren! Jag fick dessutom bra betalt för bostaden och är därför supernöjd. Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bra service och trevligt bemötande. Lägenheten såldes på kort tid och något över mäklarens värderade pris. Läs mer
  • Paola M
    Paola M skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt bra på alla sätt. Mycket proffsig och vänlig att ha att göra med. Svarar alltid snabbt! Tack Claudia för all hjälp Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Claudia is amazing! very detail oriented and professional. We are so satisfied with her work and she does much for you as a customer and is available and so knowledgeable! highly recommend her to everyone in malmö Läs mer
  • Fridah B
    Fridah B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela är grym! Förtroendeingivande och lugn samtidigt som proffsig och charmig.
    Hittade henne på en visning hon hade av en lägenhet vi var intresserade av och gick på magkänsla när vi själva skulle sälja - vilket ledde till att Michaela sålde innan visning och till ett mycket högre pris än vi räknat med! Bara plus! Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Varning. Se till att ta reda på alla uppgifter du får från Claudia, be om skriftliga garantier för vad som sägs, lita inte på lovande och betryggande ord. Att prata väl och utlova garantier är inte förenligt med hög professionalitet och omtanke, då orden inte är sanningsenliga. Tryggheten som förmedlas är falsk och detaljerna Claudia pratar om är inte undersökta. Upplevde inte kvalité. Förd mäklarjournal är enbart i syfte att säkra Claudias del. Information och garantier som förmedlats för köpare/säljares trygghet utesluts ur protokollet. Läs mer
  • Per C
    Per C skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Det är lättare att göra kunder nöjda i en het bostadsmarknad men faktum är att Michaela på Våningen och Villan har sålt åt oss med både förlust och med vinst under de senaste 6åren. Michaela är väldigt proffsig och lämnar ingenting åt slumpen. Rak och tydlig kommunikation med en hög servicenivå. Michaela och Våningen och Villan i Malmö har återigen visat sig vara, enligt oss, Malmös bästa mäklare. Per och Joosefin Läs mer
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi valde Michaela efter att vi haft totalt fem mäklare på värdering. Hon verkade professionell och gjorde ett gott intryck.
    Vår känsla är dessvärre att så snart uppdrags avtalet blev underskrivet så upplevde vi oss inte alls lika intressanta från hennes sida. Detta är något som vi gärna vill lyfta fram.
    Stylingen inte alls värd pengarna. Läs mer
  • Elina N
    Elina N skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket nöjd med slutresultatet efter försäljning av min bostadsrätt med Michaela som mäklare. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Trevlig och kompetent.
    Bra visning lägenhet och hela fasigheten.
    Mycket onsorgsfull vid kontraktsskrivning.
    Kändes mycket tryggt
    Vi ser frsm emot tillträdet Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt en lägenhet. Jag blev vänligt bemött. Hon är väldigt duktigt och proffsig. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Wael H
    Wael H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Tack Michaela hon så duktig , Läs mer
  • Olof L
    Olof L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Tycker att allt fungerat bra från början till slut! Läs mer
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Trevlig, engagerad och skötte försäljningen på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Beatrice H
    Beatrice H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare till mitt och min sambos köp av bostadsrätt. Vi är båda väldigt nöjda med bemötande, tillgänglighet och ett mycket professionellt utförande av försäljningen. Jag skulle varmt rekommendera att anlita Michaela vid en eventuell försäljning! Läs mer
  • Boel G
    Boel G skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas har motsvarat alla förväntningar och mer därtill. Vänlig och kompetent på alla sätt. Har haft en väldigt god kommunikation genom hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Gott bemötande. Professionellt utförd affär Läs mer
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt sympatisk, kunnig, ärlig och glad mäklare. Kommer kunna rekommendera Michaela utan tvekan. Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Lyhörd och professionell avseende uppdragets alla delar. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Pal F
    Pal F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Rak, tydlig, påläst och engagerad.

Beskriver saker på ett sätt så man hör att hon faktiskt vet vad hon pratar om, kommer med idéer och förslag till dig som köpare.

Läser situationer och anpassar sig för en personlig upplevelse.

En väldigt bra mäklare Läs mer
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela gav ett bra intryck och var både kunnig och förtroendeingivande. Vi kände oss mycket trygga under förmedlingen och rekommenderar varm Michaela till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Fick mycket gott första intryck av V&V. Mycket imponerad av homestylingtjänsten. Mäklaren Mikaela Thulin som först gjorde gott första intryck, raserade tyvärr helhetsbilden. Genom att inte kontrollera fakta om lägenhetens storlek, gick hon ut själv först ut med lägre prisnivå än vi avtalat och då bostadsytan blev diskuterbar medförde en försäljning att både jag som säljare och köparen blev missnöjda över priset. Läs mer
  • Matteo V
    Matteo V skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi blev väl bemötta och allt kändes bra och professionellt. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Bjarne A
    Bjarne A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Det var lite stressande när jag väl skulle skriva kontraktet, men nu ska vi ute gå händelserna i förväg. Visningen var okej, jag var lite sömnberövad så jag minns inte om jag såg allt men jag gillade lägenheten minns jag. När vi väl kom till budgivningen fick jag besked om att säljaren skulle acceptera mitt bud men en halvtimme senare var jag överbjuden. Kändes lite sådär, jag vann iallafall budgivningen tillsist och när vi skulle skriva kontraktet kunde det inte vänta till nästa dag. Jag fick avbryta vad jag gjorde och stressa till kontoret för att skriva på. Fick inte en professionell vibb därifrån. Och när vi skulle skriva kontraktet känndes det som att hon brydde sig mer om säljaren än mig så man gick därifrån och undrade om de satt kvar och skrattade bakom min rygg. Nej inte riktigt men det hade kunnat vara så. Men allt som allt så gillade jag Michaela har varit med om värre mäklare, mitt enda klagomål är att hon känns alldeles för driven och säljinriktad. Lite mer genuin ärlighet hade varit en förbättring. Läs mer
  • Clara S
    Clara S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt imponerad av vår mäklare som var både proffsig, saklig och personlig. Det märktes att hon gillade sitt jobb och vi kände att vi fick ett otroligt bra stöd och fint bemötande genom hela vårt bostadsköp. Vill ge henne våra varmaste rekomendationer! Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Kändes väldigt kunnig och gav ett mycket professionellt intryck. Läs mer
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Det måste vara ovanligt att både säljare och köpare är missnöjda. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela visade ett super bra engagemang, gav bra råd och support i hela processen. Toppen! Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket bra. Michaela är väldigt tillmötesgående och trevlig. Rak och tydlig. Återkopplar direkt (oavsett tid på dygnet) när man önskade få ett svar. Läs mer
  • Emmie F
    Emmie F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bra bemötande samt kunnig och proffsig i sin yrkesroll. Hon hade bra koll på läget. Jag är överlag väldigt nöjd med Michaela som mäklare. Det enda som jag kan komma på kan förbättras är att under budgivningen när den andra budgivaren velade väldigt mycket och fick även väldigt lång betänketid. Under den här tiden hade jag önskat mer info från Michaela. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    👍👍👍🙂😂😊...........................0 Läs mer
  • Sofi F
    Sofi F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Noggrann och engagerad är ledord för Michaelas mäkleri. Jag kände mig trygg genom hela affären och hon är ett säkert val för mina framtida affärer. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Fint bemötande o hade höga förväntningar. Infriades inte helt gällande slut pris på lägenhetsförsäljningen samt feedbacken efter visningarna. Var vi som hela tiden fick fråga hur det gått o be om info efteråt o här kunde Michaela varit bättre. Läs mer
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Personligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    En mäklare med stort engagemang. Läs mer
  • Filip A
    Filip A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Rak, tydlig och ärlig. Allt funkade mycket bra. Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket mycket bra och tillmötesgående Läs mer
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt trevlig och professionell. Kändes äkta! Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela är en kunnig, lugn och trevlig mäklare. Varm rekommendation. Läs mer
  • Carl-Petter S
    Carl-Petter S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bra och engagerad i försäljningen. Tillgänglig i hög grad och serviceminded.

Tummen upp Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela är en mycket duktig och professionell mäklare.
    Hon är alltid glad och positiv, med en stor social kompetens.
    Hon är alltid nåbar och svarar snabbt på frågor, och vet dessutom vad hon talar om.
    Vi är mycket nöjda med Michaela och hennes kompetens. Läs mer
  • Jannike S
    Jannike S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Michaela får det högsta betyget för sitt arbete i samband med vår lägenhetsförsäljning. Engagerad mäklare med bredd kunskap, hög tillgänglighet och förmågan att levererar det som lovas plus lite till! Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Trevlig och rar. Tillgänglig och hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • Nicklas O
    Nicklas O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt bemötande, trevlig och tydlig. Enkel att ha och göra med på ett mycket positivt sätt. Engagerad, seriös lätt att få tag på Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Professionell, rak, effektiv. Tydliga besked och snabbt avslut på affären. Fick också upp priset. Mkt nöjda! Läs mer
  • Ceca D
    Ceca D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Super duktig mäklare. Driven och väldigt framåt. Rekommenderar henne verkligen Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket professionell och service minded Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    Som mäklare gjorde hon vad man förväntade sig. I mitt fall företräde hon säljaren som jag köpte lägenhet av. Det förekom besiktning av lägenheten som säljaren skulle stå för. Hon gav oklara svar gällandes besiktningspunkter och vems ansvar det var. Hon uppmanade mig att själv komma överens med säljaren, men efter samtal med föreningen var det helt och hållet säljarens ansvar. Som sagt, oklara svar från Michaela där jag tycker hon borde haft bättre koll och engagemang. Läs mer

Studentgatan 2, 211 38 Malmö