Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Värdia Fastigheter AB

Polygonvägen 15, 187 66 Täby — Visa karta

Gripengatan 2 Stora Torget, 17744, Järfälla
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
Thomas H:
Kan varmt rekommendera Joel Nylund, vi valde bland flera olika mäklare men fastnade för Joel som ingav ett stort förtroende från första kont...

Mäklare nära Värdia Fastigheter AB:

Radarvägen 5, TÄBY
Varmt välkommen in på kontoret på Radarvägen 3 -7, Hägernäs Centrum i Täby. Läs mer ›
Andreas M:
Proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag rekommenderar honom vidare till människor som går i säljartankar! Tack Mattias!

Catalinavägen 8, Täby
Kom gärna in på ett besök på kontoret! Läs mer ›
Johan G:
Trevlig och proffsig. Väldigt nöjd med försäljningen av min lägenhet! Rekommenderas!

Kemistvägen 10A, TÄBY
Vill du göra en trygg bostadsaffär och få ut det mesta av den? Välkommen till Sv... Läs mer ›
Doris B:
Tack för en smidig hantering av lägenhetsförsäljningen. Allt har fungerat bra. Med vänlig hälsning Ebba Lovering
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Kom gärna förbi på en kopp kaffe! Läs mer ›
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Mathias N:
Jag nyttjade Johans kompetens när jag sålde min lägenhet. Johans professionella bemötande och snabba gensvar på alla mina frågor och funde...

Läs vad 3 kunder tycker om Värdia Fastigheter AB

• Lars L
    Lars L skrev om Värdia Fastigheter AB
    Jag och min motpart anlitade Värdia för att värdera ett fritidhus och en villa inför en bodelning. Värderingsmannen som var en kvinna med god erfarenhet av småhus kom på exakt avtalad tid och tog god tid på sig att gå igenom husen frågade och antecknade. Hon hade också tagit ut fastighetsdata och fick byggritningar av oss. Efter knappt två arbetsdagar presenterade hon sin marknadsbedömning som jag tycker är helt korrekt. Marknadspriset förklarade hon för oss var ett genomsnittligt värde som det stora antalet köpare väntas kunna betala för likvärdiga objekt i området. Fotografier, kartor, tabeller med bedömning och teknisk beskrivning ingick i värderingen. Jag är helt nöjd med denna auktoriserade fastighetsvärderare och kan rekommendera dem till andra som befinner sig i en likande situation.
  • Mats H
    Mats H skrev om Värdia Fastigheter AB
    Jag och min f.d. sambo anlitade Värdia J & Json för att värdera huset vid vår separation, värderingen var tänkt att ligga till grund för att hon skulle köpa ut mig. Det satta värdet var helt på tok för lågt, vilket kan anses bevisat pga att fd sambon tyckte det var jättebra + att vi till slut sålde och marknadspriset då var ett helt annat än det som Värdia hade satt. Oärligt, nonchalant agerande mot mig som klagade, helt enkelt ett fuskjobb.
    Anlita inte detta företag, det måste finnas bättre.
  • Mats E
    Mats E skrev om Värdia Fastigheter AB
    Måste tyvärr varna för Värdia Jaeger & J:son! Välj ett annat företag för värdering och besiktning. Dyra, nonchalanta och slarviga. Sprang igenom huset jag gett dom i uppdrag att besiktiga på rekordfart och missade uppenbara fel. Skyllde sen på "olarheter i byggnormen" och var oerhört arroganta. Det finns betydligt seriösare företag!

Polygonvägen 15, 187 66 Täby