WAU Jakobsbergsplatsen

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeNineYears
1 053
Boka tid Ring 021-580 27 47 Dela

Bakom Djäkneberget i ett 50-tals hus hittar du oss i en fin gammal tegelbyggnad. Här utför vi alla sorters hårbehandlingar, allt från vanliga klippningar till stora förändringar och hårförlängningar. Hos oss kan du alltid boka en konsultation en tid innan behandlingen så att du känner dig helt bekväm med vad som ska göras vid...

1053 omdömen om WAU Jakobsbergsplatsen

Gunilla P
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hej! Jag fick ett mycket bra bemötande av Karin Ö. Jag upplevde henne som lugn och kunnig och hon förstod vad jag ville göra med mitt hår. Vi kom tillsammans fram till en plan för hur jag ska gå vidare med min hårfärg, och jag ser fram emot att träffa henne igen nästa vecka för att fortsätta med den planen. Jag är mycket glad över att jag har träffat Karin och jag har fullt förtroende för henne som min nya frisör.

Anita E
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mycket bra och Karin upplevde mina förväntningar , mycket! Blev så väl bemött och Karin utförde sitt frisör-kunnande med stor skicklighet. Med fria händer blev jag både klippt, friserad och fickfin färg i min kalufs! Kommer gärna åter!!!

Svar från Karin Ö

Stort stort tack för dina värmande ord Anita. Din feedback betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sanna Z
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Sonen klippte sig och jag hörde deras diskution om frisyrer mm. Vi är jättenöjda

Svar från Frida P

Vad roligt att du och din son är nöjda med erat besök! Stort tack för din feedback Sanna. Varmt välkomna tillbaka igen.

Margreta E
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Professionell! Inkännande. Pratar inte en massa strunt.

Svar från Frida P

Tack för din feedback Margreta, den betyder mycket! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Gigja G

Supertrevlig och professionell 😊

Svar från Emma H

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Gigja, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Tatiana K
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida är väldigt duktig. Jag är nöjd varje gång!

Svar från Frida P

Tack för din feedback Tatiana. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt/dina besök :) Varmt välkommen tillbaka.

Maude K

Behaglig, lyhörd! Bryn/fransar + klippning

Svar från Karin Ö

Tusen tack! Vi uppskattar verkligen din feedback Maude! Välkommen åter!

Nelly N
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Med perfektion och noggrannhet får man en upplevelse i toppklass!

Svar från Frida P

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Nelly! Varmt välkommen tillbaka.

Anna L
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Emma gjorde helt rätt i att konsultera en kollega när jag kom in för en permanent, i och med att jag tidigare blekt slingor. Hon fick ok att genomföra behandlingen och resultatet blev kanonbra! Bra råd om hur jag ska sköta min nya frisyr, roliga samtal under behandlingen och ett alltigenom bra bemötande.

Svar från Emma H

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Anna, vi uppskattar det mycket. Hjärtligt välkommen åter.

Clara H
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Otroligt trevlig, lyssnade till mina önskemål och kom med olika förslag. Väldigt kunnig och proffsig. :)

Svar från Louise R

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Clara! Varmt välkommen tillbaka.

Ann-mari P
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevlig och duktig. Jag blev mycket nöjd!

Svar från Emma H

Tusen tack för din feedback Ann-mari, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Anneli E
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida är fantastisk! Är lyhörd och gör det bästa för ditt hår, får alltid fint och fräscht hår hos henne.

Svar från Frida P

Stort tack Anneli för din fina feedback. Den betyder väldigt mycket. Varmt välkommen tillbaka!

Yvonne W
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon är. Jag blir alltid nöjd med klippningar och färgningar hos henne😀

Svar från Miriam W

Tusen tack för din feedback Yvonne, den betyder massor för oss! 🙂 Varmt välkommen igen.

Carina L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag har jobbat med Frida och sett hur hon jobbar,är numera hennes kund.Frida är proffs på hennes yrke och jag är alltid nöjd när hon har fixat mitt hår

Svar från Frida P

Din feedback värmer Carina, stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Catharina A
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt trevligt bemötande. Första gången vi träffades så en grundlig konsultation för att komma fram vad jag som kund ville göra. Mycket nöjd när jag lämnade 😊

Svar från Karin Ö

Tusen tack för din feedback Catharina. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen 😊

Helena O
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lyhörd, noggrann och mycket trevlig. Förstår vad jag vill och framför allt vad jag behöver. Kommer med egen input vilket är toppen eftersom jag själv inte är ett proffs på hår. Jag har hittat min frisör!

Svar från Louise R

Tusen tack Helena för din fina feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Ida K
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hur bra och proffsig som helst. Så nöjd!

Svar från Emma H

Din feedback värmer, stort stort tack Ida! Varmt välkommen tillbaka.

Alice A
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jätte trevlig bemötande. Duktig och kunnig! Äntligen hittade jag en frisör som kan och gör vad kunden önskar. Rätt person på rätt plats! Tack Frida!

Svar från Frida P

Din feedback värmer! Stort stort tack Alice! Varmt välkommen tillbaka.

Ove P
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mycket trevlig och professionell! En mycket perfekt herrklippning men något för dyr för c 35 minuter.

Svar från Emma H

Stort tack för din feedback Ove och vad roligt att du är nöjd med din klippning. Du är varmt välkommen åter!

Malin Ida Elina O
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Efter att min frisör slutat och det gått lång tid sedan senaste färgning och klippning så gjorde Emma underverk! Superfin helomvandlig! Trevligt bemötande.

Svar från Emma H

Tusen tack för din fina feedback! Vad roligt att du blev nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Nova J
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Emma H. är jätte duktig, diskuterar och respekterar kundens val.

Svar från Emma H

Din feedback värmer. Stort tack Nova! Varmt välkommen tillbaka.

Julia I
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Otroligt duktig och trevlig frisör!

Svar från Frida P

Stort tack för din fina feedback Julia, varmt välkommen igen!

Marie L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida var lugn och lyssnade in det jag sa om mitt hår.

Svar från Frida P

Tack så mycket Marie för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter!

Arlene O
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

I am satisfied with the service 😊

Svar från Emma H

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Arlene, we really appreciate it, welcome back!

Matas M
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

allt var professionellt, mycket nöjd med frisyren.

Svar från Karin Ö

Din feedback värmer, stort tack Matas! Varmt välkommen tillbaka.

Nathalie E
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Super trevlig och noggrann! Är väldigt nöjd :)

Svar från Emma H

Tusen tack för din feedback Nathalie. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Åsa W

Emma är duktig, lugn och proffsig. Hon är lyhörd och jag är supernöjd 🌟💕 Åsa

Svar från Emma H

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Åsa, tusen tack för din feedback! 🫶🏼 Varmt välkommen åter!

Sebastian F
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Blev trevligt bemött och var lyhörd på mitt önskemål om frisyr samt hade trevligt samtal om lite allt möjligt. Hade haft långt hår i över 20 år och ville prova en kortare frysyr och det löste hon galant!

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Sebastian. Vad roligt att du är nöjd med din nya kortare frisyr. Varmt välkommen åter!

Jessica T
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastiskt duktig kompetent och ödmjuk, jag kände mig så otroligt snygg i håret när jag lämnade! 🙏🏻🙌🏻 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🙌🏻🤩 /Jessica

Svar från Frida P

Stort stort tack för din fina feedback Jessica, vad roligt att höra! 🤩 🙌 Varmt välkommen tillbaka.

Carla W

Trevlig, tillmötesgående och proffessionell👌 Erbjudande januari/februari + färg

Svar från Frida P

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Carla, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Jenny R
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Både bemötandet och resultatet var väldigt bra 😊

Svar från Frida P

Stort tack för din feedback Jenny ❣️ Varmt välkommen åter!

Jeanette S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och lättsam att prata med. Är väldigt nöjd med klippningen:)

Svar från Karin Ö

Din feedback betyder mycket för oss! Stort tack Jeanette. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)

Eva N
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt Bemötande ! Proffsigt Klippt . . Jag Ville klippa Frisyren Som Är " inne " Uppklippt . . 2024 ! Jag hade Jätte Långt Hår ! Jag Är Mycket Nöjd ! Köpte Hårspray Loreal 👍🍀

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Eva! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och din "inne" frisyr 🤩 🫶🏼 Varmt välkommen åter!

Johanna S
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb. Jag blev supernöjd.

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback Johanna. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Hilda D
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lousie är fantastisk både som frisör och person. Alltid lika nöjd!

Svar från Louise R

Stort stort tack för dina värmande ord Hilda. Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Olle B
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Alltid glad och positiv med en hög servicenivå.

Svar från Louise R

Stort tack för din feedback Olle, hoppas vi ses snart igen!

Ella B
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt trevlig och noggrann som förstår och får en att känna sig bekväm i sin frisyr. Bästa frisören som satt i extensions på mig!

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback Ella. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och din isättning av extension! Varmt välkommen åter!

Hanna H
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida har en otrolig fingertoppskänsla och resultatet blir alltid över förväntan. Ett proffs när det kommer till klipp och färg och därtill en fantastisk personlighet, en riktig klippa!🫶

Svar från Frida P

Stort stort tack för dina värmande ord Hanna. Din feedback betyder massor 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Dzeneta M
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Supertrevlig och flexibel vad gäller kundens Önskan.

Svar från Karin Ö

Stort tack för din fina feedback Dzeneta, varmt välkommen tillbaka.

Anna R
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grymt kunnig och sjukt härlig människa. Går alltid därifrån supernöjd med mitt hår.

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Amanda M
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt trevlig och lyhörd på de jag ville göra med mitt hår

Svar från Karin Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Amanda, välkommen åter!

Catarina K
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Bra bemött! Serviceinriktad och noggrann!

Svar från Frida P

Tack Catarina för din fina feedback. Att du tar dig tiden att skriva betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka.

Susanne S
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mitt första besök på WAU på J.KB. Louise tog hand om mitt hår på bästa sätt. Satte sig in i mina önskemål. Tillmötesgående, bra kommuniakton, lättsam och trevlig. Kan varmt rekommendera Louise.

Svar från Louise R

Tack för din fina feedback och din rekommendation Susanne, den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Linn S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Karin är otrolig, magiker när det gäller att få fram rätt nyanser. Nöjd ☺️

Svar från Karin Ö

Stort tack Linn för dina fina ord och vad roligt att du är nöjd! Varmt välkommen tillbaka igen!

Julia P
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättehärlig och lyssnade på mig! Klippte av precis den längden som behövdes på mitt slitna hår, samt var försiktig med luggen och klippte dem två gånger, vilket jag uppskattar då jag var rädd att den skulle bli för kort! Lätt att prata med, förklarade varje steg och besvarade alla mina frågor!

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Julia, den betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Helena Å
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Så trevlig tjej. Hon är duktig frisör

Svar från Frida P

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Malin S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam är engagerad och glad, säger alltid vad hon tycker och tänker och har en bra dialog med kunden. Bästa frisören som finns! ⭐️

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord Malin! Hoppas vi ses snart igen.

Hanna I
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och var ärlig om vad som kunde göras med mitt hår!

Svar från Frida P

Tusen tack Hanna, din feedback betyder mycket för oss. Välkommen åter!

Monika G
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Min favoritfrissa! Duktig och lyhörd och kommer med tips och förslag. Jag får alltid så fina komplimanger från vänner och bekanta när jag varit på behandlingar, såväl färgning som klippningar.

Svar från Louise R

Vad roligt att höra att du alltid blir bemött med komplimanger efter ditt besök hos oss, det blir vi så glada av att höra! Stort tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka.

Ella B
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jätteduktig på att förstå vad jag ville ha

Svar från Frida P

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!