WAU Nyköping

WAU Nyköping

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeSixYears

Välkommen till WAU Nyköping! Hos oss på WAU Nyköping hittar du våra duktiga frisörer och barberare. Vår frisörsalong ligger på Västra Kvarngatan 4 i Nyköping. Vi strävar efter att ge dig en personlig upplevelse och lyssnar till dina tankar och idéer och försöker blanda dessa med vår erfarenhet och kunskap för att du ska få...

469 omdömen om WAU Nyköping

Kristin L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Väldigt nöjd med Spraytan hos WAU, kan varmt rekommenderas!

Pernilla L
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Supernöjd med håret efter besöket hos Tanja.

Inger N
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Mycket bra bemötande så mycket nöjd med klippningen.

Ann-Charlotte S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Mycket noggrann, förstod sig på mitt hår som lever ett eget liv.

Svar från Tanja

Stort tack Ann-Charlotte, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anna W
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Väldigt professionell, lugn och trygg. Jag blev bemött på ett jättefint sätt och jag kände mig trygg och blev jättenöjd med håret. Det var första gången jag träffade Tanja och jag kommer absolut att vilja bli klippt av henne igen.

Svar från Tanja

Tusen tack för din fina feedback Anna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & du är varmt välkommen tillbaka!

Åsa T
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig utförare och fantastiskt resultat!

Svar från Sandra M

Tusen tack för din fina feedback Åsa, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Sandra L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag hade som förväntning att få lite hjälp och guidning om vad jag passar i till min huvudform och det fick jag. Sandra tipsade och lyssnade, första frisören jag träffat som inte bara försökte pracka på mig saker! Helt klart mitt nya favoritställe som jag kommer komma tillbaka till och rekommendera till andra.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din fina feedback Sandra, vi blir så glada & tacksamma av att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Eva Barbro Johanna K

Hade tid hos sandra idag o är mycket nöjd . Jag var ute några minuter tidigare o det var inga problem . Trevligt bemötande . Jag hade själv lite ont om förslag på vad vi skulle göra med håret men det fixade hon fint . Är väldigt nöjd o det kommer garanterat bli fler besök

Svar från WAU Nyköping

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Tusen tack för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen åter!

Annika P
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Lättsam, lyssnande och gjorde ett kanonjobb med håret!!!!

Svar från Sandra M

Tack så jättemycket för din feedback Annika, det glädjer att höra att du är nöjd med ditt hår! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Johan M
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Duktig, engagerad och fokuserad, nöjd med resultatet.

Svar från Sandra M

Vad roligt att du är nöjd. Stort tack för din feedback Johan, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Guri B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig bemötande. Nöjd med klippningen. Och har varit hos Sandra igen och klippt mig.

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Guri, vi uppskattar det mycket. Du är varmt välkommen tillbaka.

Helen B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Helen, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Christina S
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Blir alltid nöjd när jag har varit hos Sandra. Färgen blir precis som jag vill ha den och klippningen oxå.

Svar från Sandra M

Varmt tack Christina för din fina feedback. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Christina F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Professionell och trevlig bra prisnivå

Svar från Sandra M

Stort tack Christina för din feedback. Den betyder mycket för oss! Varmt välkommen åter!

Sofia L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig, lättsam, lyssnade in mina tankar och idéer, professionell, noggrann

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Sofia, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Yvonne W
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon är. Jag blir alltid nöjd med klippningar och färgningar hos henne😀

Svar från Miriam W

Tusen tack för din feedback Yvonne, den betyder massor för oss! 🙂 Varmt välkommen igen.

Elie H
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Toppen! rekommenderar, supertrevlig, får till det man är ute efter.

Svar från Yama C

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Elie. Varmt välkommen igen!

Olof B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Spraytan som gick mycket bra! Mvh

Svar från Sandra M

Tack Olof för din feedback, vad kul att du blev nöjd med din spraytan. Välkommen åter!

Elie H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Blev riktigt nöjd med fresyren. Lyssnade på vad jag var ute efter och gjorde precis det jag efterfrågade. Super trevlig! Bara plus!

Svar från Sandra M

Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att ge oss din feedback Elie. Stort tack & varmt välkommen tillbaka!

John W
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mycket bra och väldigt trevlig!

Svar från Sandra M

Stort tack för att du tog dig tid att skriva denna feedback John, det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka!

Eila L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra ställde upp på kvällstid med kort varsel för att hjälpa mig med håret när min egen frisör hade blivit sjuk. Duktig frisör och trevlig bemötande.

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Eila, kul att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Lotta .
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevligt och jag blev nöjd med håret ♥️

Svar från Sandra M

Stort tack för din feedback Lotta, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Linda H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Blev superfint bemött av Sandra direkt när jag kom in, hon har en sprudlande energi och man märker verkligen hur mkt hon älskar sitt jobb. Sandra började men en väldigt proffsig konsultation där vi diskuterade mina önskemål och förväntningar. Hon var väldigt lyhörd och noga med att vi båda hade samma vision och jag är supernöjd med resultatet:) Det var mitt första besök hos Sandra och ett självklart val att direkt boka in en ny tid framåt våren!

Svar från Sandra M

Tusen tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback Linda! Det värmer enormt att läsa. Du är varmt välkommen tillbaka till våren!

Johanna Z
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jätte bra Frissa! Klipper bra!

Svar från Sandra M

Tack Johanna! Din feedback betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Eva-marie H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Redan vid entrén, hälsade Sandra på mej, även fast hen var upptagen av en kund. Det känns välkomande, det var första gången för mej att vara där. Sandra gav mej råd om min frisyr och beskrev hur hen skulle klippa, visade intresse för sitt yrke och för det hen gör. Jag kan utan tvekan rekommendera Sandra och salongen. Ska definitivt återkomma till henne.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Eva-marie och tack för din rekommendation, det värmer! Kul att du har hittat till oss. Du är hjärtligt välkommen tillbaka igen!

Lisen L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mitt första, men absolut inte sista besök hos Sandra!! Äntligen en frisör som hör vad jag säger och ser vad jag vill ha. Otroligt nöjd!

Svar från Sandra M

Din feedback värmer Lisen! Stort stort tack! Så roligt att du hittat till oss och att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Beatrice E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Över förväntan! Sandra besitter alla kvaliteter som man önskar av sin frisör ! Hon är super trevlig, vänlig och välkomnande utöver det ;Professionellt arbete mycket bra handlag, inkännande och lyhörd för kundens önskemål. Jag gjorde hårförlängning och inklipp. Supernöjd! Tack Sandra !

Svar från Sandra M

Stort stort tack för dina värmande ord Beatrice! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök! Din feedback betyder massor. Varmt välkommen tillbaka!

Lisa L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

En mkt trevlig sittning med bra bemötande o gemensamma intressen som gjorde att tiden gick fort! Kommer tillbaka!

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Lisa, den värmer! Du är varmt välkommen igen när det är dags!

Rania K

Duktig på sitt jobb, nöjd 100% med henne

Svar från Sandra M

Tusen tack för din fina feedback Rania! Den betyder massor för oss! 💯 Varmt välkommen tillbaka!

Andreas C
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Trevlig och mycket kompetent barberare och frisör! Möts alltid av ett leende!

Svar från Yama C

Stort tack Andreas! Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Guri B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag är supernöjd med min klippning, och jag kommer att gå dit igen. Trevligt bemötande. Trivsamt ställe.

Svar från Sandra M

Stort tack för din feedback Guri, det betyder mycket! Hoppas vi ses snart igen!

Thomas A
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Super tjej gör allt rätt hoppas hon får lön för sitt bemötande o skicklighet

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Thomas. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Lars Hugo J
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Det var första besöket på WAU och jag blev mycket väl emottagen av Sandra. Hon var omtänksam och frågade hur jag ville ha håret klippt. Det kändes fint och jag kommer gärna tillbaka!

Svar från Sandra M

Vad roligt att du hittat till oss och att du var nöjd med ditt besök Lars Hugo. Du är varmt välkommen igen när det är dags igen och då går vi in för 5 av 5 🙌 😄

Hanna E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Proffesionellt och lyhört bemötande. Gav råd och konsulterade kring mina önskemål. Kommer återvända för färgning men fick tyvärr avboka pga livet. Tur att iaf håret får liv tillbaka i frisörstolen 😅

Svar från Sandra M

Tack för din fina feedback Hanna och att håret ditt fått livet tillbaka! Du är hjärtligt välkommen åter när det är dags nästa gång 🫶🏼

Gunilla E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Som alltid är Sandra en mästare på att få till mitt hår presentabelt. Sandra är mycket lyhörd och kunnig, ser vilken frisyr som passar just mig.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Gunilla. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Christoffer T
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är ett fullblodsproffs av rang. Trevlig, professionell och det blir alltid en härlig stund när man klipper sig hos henne. :-)

Svar från Sandra M

Tusen tack för dina fina ord Christoffer. Varmt välkommen tillbaka!

Anna R
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grymt kunnig och sjukt härlig människa. Går alltid därifrån supernöjd med mitt hår.

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Marie A
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig, duktig och tillmötesgående.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Marie! Varmt välkommen tillbaka!

Christina E
Skrev om WAU Nyköping

Proffsigt och fint bemötande. Återkommer gärna.

Svar från WAU Nyköping

Tack för din feedback Christina. Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Mikael L
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Proffesionell och bra konsultation, och en duktig barberare

Svar från Yama C

Stort tack för din feedback Mikael, hoppas vi ses snart igen.

Agneta K
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Väldigt duktig och professionell, är mycket nöjd med hennes klippning och kunnande. Alltid vänlig och behaglig och man känner sig alltid ompysslad när man kommer till salongen.

Svar från Sandra M

Stort tack för att du tog dig tiden att ge denna fina feedback Agneta, varmt välkommen tillbaka!

Caroline F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Alltid en trygghet att gå till Sandra. Hon är lyhörd och ger alltid det bästa resultatet.

Svar från Sandra M

Vad fint att höra. Tusen tack för din fina feedback Caroline. Varmt välkommen tillbaka!

Anne B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevligt bemötande och hon lyssnade på vad jag ville och kom med förslag på klippning. Gjorde slingor och allt vart så naturligt i färgningen, gick bra ihop med min egen färg. Lagom pratig, tycker det är jobbigt om frisören är alldeles för pratig då jag vill sitta och njuta av att bli ompysslad. Mina förväntningar var att det inte skulle synas så mycket att jag gjort slingor utan allt det skulle bli en naturlig look och så var det. Tack Sandra 😃

Svar från Sandra M

Tack själv Anne för ditt besök och för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback! Vad roligt att du blev nöjd. Varmt välkommen tillbaka!

Annika A
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är en trevlig och duktig frisör!

Svar från Sandra M

Stort stort tack för din feedback, du är varmt välkommen tillbaka Annika!

Malin S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam är engagerad och glad, säger alltid vad hon tycker och tänker och har en bra dialog med kunden. Bästa frisören som finns! ⭐️

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord Malin! Hoppas vi ses snart igen.

Birgitta W

Klippning Fint bemötande Behaglig Skicklig

Svar från Sandra M

Tack Birgitta för din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Mikael E
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Brukar fixa hår/skägg hos Yama, alltid bra bemötande och bra resultat

Svar från Yama C

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Mikael och kul att du är nöjd! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Anette L

Trevligt och proffsigt. Är Såå nöjd med min lugg

Svar från Sandra M

Tack för att du tog dig tid att ge denna feedback Anette. Det betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Pernilla R
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Så himla duktig och inkännande i vad jag försökte förklara. Första gången som jag är nöjd när jag går från frisören 🙏

Svar från Sandra M

Vad fint att höra att du äntligen blivit nöjd med ett frisörbesök Pernilla. Det betyder massor att du tog tiden att skriva denna feedback. Varmt välkommen tillbaka igen.

Kerstin E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är alltid glad, trevlig och tillmötesgående. Jag skulle fixa en ny salong eftersom Sandra skulle sluta vid Åhléns, döm om min förvåning när jag kom in på WAU och mötte Sandra det kändes jättebra. God jul och gott nytt år ⛄️❄️🥳

Svar från Sandra M

Vad roligt att höra att era vägar kunde korsas igen hos oss Kerstin :) God Jul & Gott nytt år önskar vi dig och varmt välkommen tillbaka!