Wimcon AB

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm — Visa karta

Wimcon AB är en Elinstallationsfirma med erfarenhet ifrån bygg- och servicesektorn.

Vi utför alla typer av elinstallationer både åt privatpersoner och företag. Stora som små uppdrag värderas lika högt och ges samma professionella bemötande och utförande.

Vi finns här för er skull och er ELSÄKERHET. Kontakta oss innan ni gör något annat även om det bara gäller rådgivning. El är farligt och kan orsaka stora skador och i värsta fall dödsfall.

WIMCON AB Elinstallationer är anslutna till EIO, EIO ELTEST , ELRÄTT.

Läs vad 9 kunder tycker om Wimcon AB

• Lina K
    Lina K skrev om Wimcon AB
    Jag fick hjälp med ominstallation av elkontakter. Nöjd med både tjänst och bemötande.
  • Louise Ö
    Louise Ö skrev om Wimcon AB
    Jag är mycket nöj med Wimcom. De hjälpe mig byta ut lampkanppar, sätta in dimmers, fälla in uttag och byta antennuttag, i en sekelskiftslägenhet med mycket gamla installationer dessutom. Allt gick både snabbt och blev snyggt. Bemötandet var utmärkt, både från personen som var där och gick igenom vad som skulle göras, och elektrikern som utförde arbetet. De var jättetrevliga och professionella.

De levde upp till alla förväntningar; de gjorde arbetet snabbt och i utlovad tid, resultatet blev bra och alla var mycket trevliga.

Rekommenderas varmt!
  • Laila A
    Laila A skrev om Wimcon AB
    Proffsigt bemötande och snabb hjälp trots att det var ett litet jobb!
  • Anna Maria N
    Anna Maria N skrev om Wimcon AB
    Nyinstallation av el i nybyggt hus. Trevligt bemötande och överlag proffsigt utfört arbete. Hög servicenivå.
  • Masoud Z
    Masoud Z skrev om Wimcon AB
    Projekt,
    Belysning i trapp. Kraftigare matning till garage/kontor tillkommande installationer i garage/kontor innefattar mer belysning, uttag radiatorer central, uttag för kyl, frys, micro, kaffebryggare, vattenkokare samt uttag för motorvärmare på fasad.
  • Bosse H
    Bosse H skrev om Wimcon AB
    Ett bra företag som kan sitt jobb och alltid håller tiderna.
  • Göran T
    Göran T skrev om Wimcon AB
    Patrik är en trevlig prick, som håller vad han lovar. Han är kunnig och gör snygga jobb.
    Har anlitat honom som underentreprenör.
    Produkter och tjänster lever upp mer än förväntan.
    Jag kan rekommendera Wimcon starkt.
  • Helene C
    Helene C skrev om Wimcon AB
    Mycket pålitliga och professionella.
    Utfört alla arbeten med stor belåtenhet.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Wimcon AB
    Jag fick hjälp att installera elen i vårat nyrenoverade badrum
    av företaget Wimcon.
    Mycket nöjd med hela el installation, där det bl.a installerades
    golvvärme, spotlight, dimmer och väggutag.
    Proffsigt bemötande och installationen gick snabbt,
    utan några problem.
    Kan absolut rekomendera Wimcon för el arbeten.

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm