Wimcon AB

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 9 omdömen

Wimcon AB är en Elinstallationsfirma med erfarenhet ifrån bygg- och servicesektorn.

Vi utför alla typer av elinstallationer både åt privatpersoner och företag. Stora som små uppdrag värderas lika högt och ges samma professionella bemötande och utförande.

Vi finns här för er skull och er ELSÄKERHET. Kontakta oss innan ni gör något annat även om det bara gäller rådgivning. El är farligt och kan orsaka stora skador och i värsta fall dödsfall.

WIMCON AB Elinstallationer är anslutna till EIO, EIO ELTEST , ELRÄTT.

Läs vad 9 kunder tycker om Wimcon AB

• 2016-05-09

Lina K skrev om Wimcon AB
    Jag fick hjälp med ominstallation av elkontakter. Nöjd med både tjänst och bemötande. Läs mer
    Elkontakten Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 114 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att gör"
  • 2015-08-08

Louise Ö skrev om Wimcon AB
    Jag är mycket nöj med Wimcom. De hjälpe mig byta ut lampkanppar, sätta in dimmers, fälla in uttag och byta antennuttag, i en sekelskiftslägenhet med mycket gamla installationer dessutom. Allt gick både snabbt och blev snyggt. Bemötandet var utmärkt, både från personen som var där och gick igenom vad som skulle göras, och elektrikern som utförde arbetet. De var jättetrevliga och professionella.

De levde upp till alla förväntningar; de gjorde arbetet snabbt och i utlovad tid, resultatet blev bra och alla var mycket trevliga.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-08-07

Laila A skrev om Wimcon AB
    Proffsigt bemötande och snabb hjälp trots att det var ett litet jobb! Läs mer
    Din Elektriker i Stockholm
    4.6 / 5 i betyg — 100 omdömen
    Badge2017
    "Snabb service, väldigt trevlig personal som gör ett fantastiskt jobb, kort sagt bäst i stan! Michael Grip Järfälla"
    Michael G
  • 2015-07-01

Anna Maria N skrev om Wimcon AB
    Nyinstallation av el i nybyggt hus. Trevligt bemötande och överlag proffsigt utfört arbete. Hög servicenivå. Läs mer

Masoud Z skrev om Wimcon AB
    Projekt,
    Belysning i trapp. Kraftigare matning till garage/kontor tillkommande installationer i garage/kontor innefattar mer belysning, uttag radiatorer central, uttag för kyl, frys, micro, kaffebryggare, vattenkokare samt uttag för motorvärmare på fasad. Läs mer
    V/H Elteknik AB
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Bra service, kom när de skulle och utförde ett bra arbetet till ett rimligt pris. Fanns inget att klaga på."
    Sellhelp A

Bosse H skrev om Wimcon AB
    Ett bra företag som kan sitt jobb och alltid håller tiderna. Läs mer

Göran T skrev om Wimcon AB
    Patrik är en trevlig prick, som håller vad han lovar. Han är kunnig och gör snygga jobb.
    Har anlitat honom som underentreprenör.
    Produkter och tjänster lever upp mer än förväntan.
    Jag kan rekommendera Wimcon starkt. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2015-04-20

Helene C skrev om Wimcon AB
    Mycket pålitliga och professionella.
    Utfört alla arbeten med stor belåtenhet. Läs mer
  • 2015-04-20

Joakim A skrev om Wimcon AB
    Jag fick hjälp att installera elen i vårat nyrenoverade badrum
    av företaget Wimcon.
    Mycket nöjd med hela el installation, där det bl.a installerades
    golvvärme, spotlight, dimmer och väggutag.
    Proffsigt bemötande och installationen gick snabbt,
    utan några problem.
    Kan absolut rekomendera Wimcon för el arbeten. Läs mer
    SHL El & Nätverksservice
    5.0 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2015
    "Punktlig, tydlig offert och tydlig i vad som behövdes göras angående elinstallationer av utebelysning och jordfelsbrytare. Många års erfaren"

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Anita S Anita S tycker: