Wimcon AB

Wimcon AB

Ring 076-133 52 22 www.wimcon.nu

Wimcon AB är en Elinstallationsfirma med erfarenhet ifrån bygg- och servicesektorn. Vi utför alla typer av elinstallationer både åt privatpersoner och företag. Stora som små uppdrag värderas lika högt och ges samma professionella bemötande och utförande. Vi finns här för er skull och er ELSÄKERHET. Kontakta oss innan ni...

9 omdömen om Wimcon AB

Lina K
Skrev om Wimcon AB

Jag fick hjälp med ominstallation av elkontakter. Nöjd med både tjänst och bemötande.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Louise Ö
Skrev om Wimcon AB

Jag är mycket nöj med Wimcom. De hjälpe mig byta ut lampkanppar, sätta in dimmers, fälla in uttag och byta antennuttag, i en sekelskiftslägenhet med mycket gamla installationer dessutom. Allt gick både snabbt och blev snyggt. Bemötandet var utmärkt, både från personen som var där och gick igenom vad som skulle göras, och elektrikern som utförde arbetet. De var jättetrevliga och professionella. De levde upp till alla förväntningar; de gjorde arbetet snabbt och i utlovad tid, resultatet blev bra och alla var mycket trevliga. Rekommenderas varmt!

Laila A
Skrev om Wimcon AB

Proffsigt bemötande och snabb hjälp trots att det var ett litet jobb!

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Anna Maria N
Skrev om Wimcon AB

Nyinstallation av el i nybyggt hus. Trevligt bemötande och överlag proffsigt utfört arbete. Hög servicenivå.

Masoud Z
Skrev om Wimcon AB

Projekt, Belysning i trapp. Kraftigare matning till garage/kontor tillkommande installationer i garage/kontor innefattar mer belysning, uttag radiatorer central, uttag för kyl, frys, micro, kaffebryggare, vattenkokare samt uttag för motorvärmare på fasad.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Bosse H
Skrev om Wimcon AB

Ett bra företag som kan sitt jobb och alltid håller tiderna.

Göran T
Skrev om Wimcon AB

Patrik är en trevlig prick, som håller vad han lovar. Han är kunnig och gör snygga jobb. Har anlitat honom som underentreprenör. Produkter och tjänster lever upp mer än förväntan. Jag kan rekommendera Wimcon starkt.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Helene C
Skrev om Wimcon AB

Mycket pålitliga och professionella. Utfört alla arbeten med stor belåtenhet.

Joakim A
Skrev om Wimcon AB

Jag fick hjälp att installera elen i vårat nyrenoverade badrum av företaget Wimcon. Mycket nöjd med hela el installation, där det bl.a installerades golvvärme, spotlight, dimmer och väggutag. Proffsigt bemötande och installationen gick snabbt, utan några problem. Kan absolut rekomendera Wimcon för el arbeten.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.