Zeedon Städservice

Flöjelbergsgatan 3a, 431 37 Mölndal — Visa karta

Zeedon Städservice är ett familjeföretag som hjälper företag och privatkunder att alltid ha det rent och fint.
Vår personal handplockas inför varje nytt uppdrag oavsett om det är hemstäd, butik, kontor, storstäd, flyttstäd, trappstäd, fönsterputs, sanering, golvvård, golvpolish/vax, förrådsröjning eller annat.

Vi kan självklart ge er referenser på att vi får jobbet gjort med god kvalité. Vårt kontor finns i Mölndals centrum så skulle det dyka upp något så kan vi vara på plats omgående. Vi erbjuder nu gratis fönstertvätt eller golvvård en gång om året vid avtal.

Vill ni ha en prisvärd städning med kvalité så är Zeedon Städservice ett självklart val.
Lör: 11:00-14:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 5 kunder tycker om Zeedon Städservice

• 2020-04-11

Daniel T skrev om Zeedon Städservice
    Beställde flyttstäd. Trevliga det lilla man pratade med dem, men vid kontroll efter så hade de helt missat att städa flera lådor i köket, och köparen klagade på resultatet generellt. Skulle inte använda dem igen. Läs mer
    2020-04-11 Zephaniah Onyeka svarar Daniel T
    En personal missades några lådor men vi kom tillbaka och städades de. Men städningen godkändes av dig som Daniel efteråt.
  • 2020-04-05

Lisbeth D skrev om Zeedon Städservice
    Familjen som flyttade in var mycket missnöjd. Ugnen var dåligt rengjord, smutsigt bakom spisen, köksgolvet dåligt rengjort liksom diskbänk och micron.
    Tråkigt för mig att höra eftersom jag betalade över 3000 kr. Läs mer
    2020-04-05 Zephaniah Onyeka svarar Lisbeth D
    Tråkigt för oss att höra eftersom städet blev godkänd av Lisbeth innan personal lämnades. Men vi är alltid flexibla och skulle komma tillbaka och rätta till.
  • 2019-12-04

Catrin A skrev om Zeedon Städservice
    Har hemstäd och är jättenöjd med duktig personal. Läs mer
    2019-12-04 Zephaniah Onyeka svarar Catrin A
    Trevligt att höra om detta. Tackar !
  • 2019-12-03

Beata T skrev om Zeedon Städservice
    Super nöjd med flyttstädning. Inga anmärkningar, väl utfört. Läs mer
    2019-12-04 Zephaniah Onyeka svarar Beata T
    Jätte glad att höra om detta. Tack!
  • 2019-12-03

Åsa S skrev om Zeedon Städservice
    Toppen! Vi är helnöjda med städningen av våra två kontor. Läs mer
    2019-12-04 Zephaniah Onyeka svarar Åsa S
    Jätte glad att höra om detta. Tackar!

Flöjelbergsgatan 3a, 431 37 Mölndal