Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Aktiv Naprapati Stora Essingen
Rekommenderat företag 2016 - Aktiv Naprapati Stora Essingen

Aktiv Naprapati Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, 112 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Aktiv Naprapat & Rehab. Vi erbjuder dig hjälp med värk i nacke, rygg och höft. Spänningshuvudverk, hälsenebesvär, hälsporre, ryggskott, nackspärr, graviditetsbesvär, idrottsskador, eller besvär med axlar och skuldror. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och gör allt för att du ska bli helt nöjd med din behandling. Välkommen!

Läs vad 36 kunder tycker om Aktiv Naprapati Stora Essingen

• Sara H
    Sara H skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jacob förefallet alltid noggrann och arbetar igenom kroppen, tar sig mer tid om så behövs. Alltid hjälpsam och trevlig.
  • Linda S
    Linda S skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag är fantastiskt nöjd! Går regelbundet för att hjälp med framför allt nacken.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Bästa naprapaten som fixade mitt ryggskott.
  • Karin P
    Karin P skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jakob är otroligt proffsig och kunnig inom många områden! Rekommenderas!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Alltid mycket trevligt bemötande, och alltid en lösning på den krämpan man har! Väldigt bra på idrottsskador.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag har sökt för stelhet och smärta i ländryggen och vid alla tillfällen fått ett bemötande som präglats av lyssnande, nyfikenhet och kunnande. Det har varit lite som att tillsammans utföra ett detektivarbete... Efter varje behandling har det känts lite bättre. Problemen har inte försvunnit i ett nafs (ingen har heller utlovat detta), men de har rört sig åt ett önskat håll. Mer kan man nog inte begära när det handlar om förslitna diskar...
  • Eva B
    Eva B skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Alltid nöjd efter en behandling :)
  • Eva B
    Eva B skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Mycket bra bemötande och behandling. Rekommenderas varmt!
  • Karin R
    Karin R skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Hej
    Snabb flexibel tid
    Smärtor i ryggen försvann efter en beh.
    Hade haft besvär en längre tid
    efter ett diskbrock i nacken.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Hej

Mitt namn är Rolf Johansson och har vid några tillfällen fått hjälp
    med min onda rygg av Jakob Romilsson.
    Jakob ger ett mycket gediget intryck och kunnande som gjort att
    jag gått rakryggad ut från behandlingen varje gång.
    Jakob får högsta betyg för bemötande och behandling.
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Kom med mycket svåra smärtor och har fått mycket bra hjälp, proffesionellt och tryggt bemötande. Mycket nöjd!
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag hade problem med baksida lår. Bemötandet jag fick var utmärkt. Fick både behandlings samt även övningar som jag skulle göra hemma. Detta medförde att jag blev fri från mina besvär.
    Upplevelsen av företaget var mycket positivt
  • Peter J
    Peter J skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Kompetens, trevligt bemötande och intresse av att hjälpa på både kort och lång sikt. Rekommenderar verkligen Aktiv Naprapati.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    jag hade kraftiga smärtor i rygg och mage och läkarbesök inbokat dagen efter

det var en chansning från min sida att en naprapat kunde hjälpa mig, läkarna har än idag inte riktigt kommit med en diagnos men misstänker någon reumatisk åkomma och jag äter kraftiga smärtsstillande preparat men mitt besök var verkningslöst mot det jag drabbats av
  • Christin D
    Christin D skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jättenöjd!
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Utmärkt bemötande och en helande behandling av en ond rygg.
  • John P
    John P skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jättebra, grymt nöjd. Trevligt bemötande och stor skillnad med min nacke.

Kan verkligen rekommenderas.

/John
  • Mia M
    Mia M skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Alltid lika nöjd med behandling. Professionellt, effektivt och med helhetssyn.
  • Johannes W
    Johannes W skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag kan varmt rekomendera Aktiv Naprapati, Jakob har hjälpt mig inför min Ironman tävlingar med mycket positiva resultat. Jag har varit hos diverse naprapater och sjukgymnaster men de lyckas inte på samma sätt som Jakob.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Proffesionellt och tydligt bemötande. Blev direkt bättre av behandlingen och fick bra tips på hur jag ska träna för att undvika liknande skador.
  • Per-eric U
    Per-eric U skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Proffsigt bemötande från början till slut. Noggrann kartläggning av mina besvär inför behandling. Efter två besök hos Aktiv Naprapati är mina besvär borta.
  • Lars N
    Lars N skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Väldigt fin service och bemötande. Jag har haft problem med muskelbristningar och ryggskott och alltid fått bra behandling och tydliga tips om hur jag kan förebygga framtida skador.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Mycket bra. Kände att man var i trygga händer. Väldigt kunniga. Kan rekommenderas.
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Bra professionell och kunnig hjälp, trevligt bemötande.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag tycker att Johan är duktig och bra.
    (För många tecken som man måste skriva. Tror många struntar i att svara bara för det. )
  • Therese K
    Therese K skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Har fått toppenbra hjälp vid flera tillfällen. Proffsigt bemötande av väldigt kunnig naprapat som tar sig tid med en, lyssnar noga och arbetar med att både reda ut akuta problem och med att ta reda på orsaken för att kunna tipsa om förebyggande träning. Kan varmt rekommendera dem!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Stel höft. Massage och stretch för ökad rörlighet.
  • Irene S
    Irene S skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag gick dit för problem med nacke och axel. Jag kände mig trygg hos min naprapat och jag blev mycket bättre efter mina 5 besök.
  • Petter B
    Petter B skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Kom in för ryggbesvär 3 dagar efter ljumsbrocksoperation. Mycket trevligt bemötande. Men totalt galen behandling med neddunsande i apparat på färska operationsärret. Fortsatte fast jag sa stopp. Slutade först när jag sa till på skarpen. Då blev det vrid och bryt. Nästa dag var jag totalt orörlig och hade ondare än någonsin. Dan därpå också. Och nästa. Då ville de boka ett återbesök. Aldrig i livet ! Gick sen (när jag överhuvudtaget kunde gå igen) till ryggspecialist på min vårdcentral. Blev genast bättre.
  • Peter P
    Peter P skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jakob är mycket professionell och lyhörd.
    Jag känner att jag varje gång (trots att jag gått hos honom länge) blir överraskad, eftersom han korrigerar de problem i kroppen som jag sökt för plus de jag inte ens märkt av
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Sammanfattningsvis: Trevligt bemötande och proffsig behandling.
  • Tom B
    Tom B skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jacob ör en proffsig envis naprapat som hjälplig åtskilliga gånger med trasig rygg och arm och är helt enkelt bäst på det han gör varit hos många andra som ej lyckats få rätsida på mina problem men det hat Jacob gjort
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Jag är jätte nöjd och har blivit hjälpt alla gånger jag varit där..
  • Petra L
    Petra L skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Grymt bra behandling! Snabb hjälp.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    Alltid lika trevligt att komma till Jacob. Allt känns bara bra, från bemötande, engagemang, behandling, uppföljning till att alltid finnas tillgänglig för sina patienter.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Aktiv Naprapati Stora Essingen
    En mycket bra naprapat som även har hand om sportstjärnor. Toppenkille..

Badstrandsvägen 25, 112 65 Stockholm