Alertus Fastighetsbyrå

Turebergs Allé 2, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå AB har förmedlat bostäder i Sollentuna sedan 2004. Alertus är oberoende av banker, försäkringsbolag och franchise-företag. Detta är lite unikt inom fastighetsmäklarbranschen idag, då de flesta av våra konkurrenter ägs och styrs av ovanstående.

Jag har gjort mig känd för att få ut bra priser och är alltid mycket engagerad i allt jag gör och värnar om goda kundrelationer. Jag är högskoleutbildade fastighetsmäklare och är sedan tidigare Civilingenjör, Väg- och Vattenbyggnad - KTH. Jag fortbildar mig kontinuerligt och brinner för mitt arbete. Med min erfarenhet, kunskap och lokalkännedom ser jag till att din försäljning blir en lysande affär!

Läs vad 21 kunder tycker om Alertus Fastighetsbyrå

• 2020-07-13

Yousif K skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Enkelt och smidigt gick hela köpet till. Läs mer
  • 2020-07-13

Fredrik A skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Ärlig och kompetent mäklare som värnar om dina intressen, trevlig och förtroendeingivande vilket säkerligen underlättar i kontakten med kunder. Läs mer
  • Nils-Ove A

2020-07-12

Nils-Ove A skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Kolonistuga jag blev bra och proffsigt bemött mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-07-12

Ion C skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi har sålt en lägenhet och allting gick smidigt.
    Jag är nöjd med allting han gjorde (pappersarbete, fotografering och visningar ) för att vi skulle kunna sälja lägenheten.
    Catalin Dica Läs mer

Kazjal J skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Erfaren, Bidrar med mycket och bra Information. Väldigt vänligt bemötande. Bra köp process. Läs mer
  • Anicka J

2020-07-10

Anicka J skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Som person är Anders Karlsson fridfull och väldigt kunnig i branschen! Han hjälpte mig med deklarationen efter min lägenhetsförsäljning som påvisar ett gott hjärta.
    Jag känner mig trygg och har tillit till honom som en medhjälpare/mäklare behöver! Läs mer

George B skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Sålt lägenhet. Bra bemötande av Anders, proffsigt, effektivt och affären gjordes snabbt. Var dock bitvis svårt att få tag på Anders vid frågor, därav 4/5 i betyg. Läs mer

Farzad M skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Han är en fantastiskt person och duktig mäklare Läs mer

Staffan J skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    sålt villa.
    Professionellt bemötande med många bra ideer om hur försäljningen skall utföras.
    Snabb i tanke och snabb i handling.
    Vi fick ingen större budgivning med fler deltagare än två köpare, därför snabbt beslut från Anders. Sälj.
    Kan beror på marknadsläget. Läs mer

Kenneth Ö skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Anders karlsson har sålt min lägenhet och jag har köpt lägenhet av Anders Karlsson.
    Han är en trygg och bra fastighetsmäklare.

Som sagt Anlita Anders vid ett bostadsköp eller om ni ska sälja. Läs mer
  • 2020-07-07

Mehmood D skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    he is really nice maklare and explained everything in best way. Everything was planned and meetings and all help was in the order. Läs mer
  • 2020-07-07

Sonja W skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    En lägenhet såldes med Anders hjälp. Anders är supertrevlig och professionell i sitt yrke. Han levde upp till våra förväntningar helt och hållet.
    Jag kan mer än gärna rekommendera Anders som en professionell mäklare. Läs mer
  • Jakob N

2020-07-06

Jakob N skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Saklig.
    Bra och tydlig information och alltid tillgänglig/snabb återkoppling under hela processen. Läs mer
  • 2020-07-05

Sandra S skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Såld min lgh. Jätte bra bemötande! Snabb återkoppling, verkligen finna bilder, Anders Karlsson hade hela uppdrag så jag hade inga bekymmer. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-30

Marcus W skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi har sålt en lägenhet via alertus fastighetsbyrå och Anders. Super smidig affär, väl omhändertagna och mycket professionellt.

Vi sålde dessutom i coronatider och var oroliga för att det ej skulle gå. Vi upplevde att mäklaren, Anders, gjorde sitt yttersta för att få till en affär. Vilket det också blev. Läs mer
  • 2020-06-12

LEYLA S skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Anders Karlsson på Alertus fastighetsbyrå är helt ärligt den bästa mäklaren jag någonsin har haft av alla sex mäklare jag har haft innan. Han är väldigt trevlig, kunnig och seriös inom sitt arbete. Jag bodde i det värsta området i Bjurhovda och jag försökte sälja min lägenhet i flera år men det funkade inte, men Anders var den som verkligen hjälpte mig och nu bor jag på ett underbart område. Stort tack för ett underbart arbete!! Läs mer
  • 2020-06-09

Görel Helena M skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Tack Alertus för en suverän affär som genomfördes av er mycket professionella och trevliga mäklare Anders Karlsson.
    Han skapade en trygghet för oss som köpare genom hela affären.
    Vi kan varmt rekommendera honom för hans erfarenhet och trevliga bemötande! Läs mer
  • Jessica T

2018-08-24

Jessica T skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi fick ett närmast chockartat bemötande av mäklare Anders Karlsson på Alertus, där vi blev utslängda från en lägenhetsvisning och kallade otrevliga saker pga att vi är av kvinnligt kön (mor och dotter). Förvänta dig ett riktigt obehagligt bemötande om du anlitar honom. Vi önskar också att vi hade läst varningarna om honom innan och vi känner oss glada att det inte blev någon affär där han var inblandad. /Jessica och Josefin Läs mer
  • 2015-12-18

Eva T skrev om Alertus Fastighetsbyrå
    Vi har tråkigt nog samma erfarenheter som Hans av denna mäklare.
    Tyvärr hade vi inte läst den här varningen innan vi kontaktade Anders Karlsson på Alertus.
    Vi är oerhört besvikna på Anders Karlsson och hans insatser.
    Den här erfarenheten har varit mycket mycket dyrköpt.
    Han talar och lovar vitt och brett men hans förmåga att dokumentera är synnerligen bristfällig !!
    Muntliga överenskommelser gäller inte när det kommer till kritan.
    Vi kan inte rekommendera honom.. Läs mer
  • 2015-12-18

Eva T skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi har tråkigt nog samma erfarenheter som Hans av denna mäklare.
    Tyvärr hade vi inte läst den här varningen innan vi kontaktade Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå.
    Vi är oerhört besvikna på Anders Karlsson och hans insatser.
    Den här erfarenheten har varit mycket mycket dyrköpt.
    Han talar och lovar vitt och brett men hans förmåga att införliva alla löften samt att dokumentera är synnerligen bristfällig !!
    Muntliga överenskommelser gäller inte när det kommer till kritan.
    Vi kan inte rekommendera honom. Läs mer
  • 2014-06-26

Helena J skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Anders på Alertus fastighetsbyrå, bästa mäklaren någonsin! Var kunnig och seriös. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss genom hela försäljningen! Vi skulle absolut anlita honom igen och kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
Anders Karlsson

Turebergs Allé 2, 191 62 Sollentuna