Läs vad 46 kunder tycker om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg 2

2021-10-22
    Allt fungerade jättebra! Jag var ute i sista minuten men kunde få hjälp med flyttstäd redan nästa dag. Städarna var trevliga och proffessionella och gjorde ett bra jobb.
    2021-10-12
    Jag tycker det funkar på det stora taget fint. De lever upp till förväntningarna och håller lokalen ren. Vi har veckovis städning och så köper de in städmateriel, handsprit, toapapper och pappershanddukar. Vi köper också in en tjänst bestående av att tvätta fönster.
    Hej Sofia.
    Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Kul att höra ni är nöjda med tjänsten :)
    2021-10-12
    Kom i tid, rimlig debitering, inga problem.
    Hej Camilla,
    Tack för att du tog dig tid att svara. Jag är glad att höra att du var nöjd med både resultat och prissättning för den beställda flyttstädningen. Just det är ett av vår mål. Tack. Tveka inte höra av dig om du skulle vara intresserad att få en offert för återkommande hemstädning.
    Önskar dig allt gott,
    2021-10-08
    Effektiva och vänliga i sitt bemötande. Städningen av föreningens alla trapphus genomförs alltid punktligt och med perfekt resultat!
    Hej Sanne,
    Tack för feedback. Vi är mycket glada att hör att ni är nöjda med den städning som vi gör för er förening.
    Allt gott.
    2021-10-08
    på alla sätt väldigt nöjd - och glad att kunna vara med och påverka en så viktig fråga!
    Hej Isabelle.
    Tack för din feedback. Mycket glad att höra du är nöjd och vi uppskattar verklig vilken långvarig trogen kund du är. TACK
    2021-10-08
    Vänliga trevliga, tillmötesgående och ambitiösa, Lätta att samarbeta med och lösnings inriktade
    Hej Mari,
    Tack för att du tog dig tid att svara, och tack för de fina ord :) Vi uppskattar det fina samarbete.
    Allt gott!
    2021-10-06
    Snabb leverans av beställd städning. Gott utfört arbete. Bra med firmajacka.
    Hej Gunilla,
    Tack för ditt omdöme. Glad att du blev nöjd och fick hjälp snabbt. Önskar dig en trevlig helg.
    2021-10-05
    Jag tycker att företaget sköter sitt företag på ett på ett bra sätt!
    Hej Annika
    Tack för de fina orden, uppskattar att du tar dig tid att svara. Önskar dig en fin helg.
    2021-10-05
    Jag köper städtjänst. Eftersom vi är flera som köper städtjänst är det en person som sköter kontakten med företaget. Vad jag hört av henne har hon blivit mycket väl bemött av företaget.
    Jag har upplevt att företaget tar väl hand om sin anställde som kommer väl rustad såväl vad gäller utbildning som verktyg för att sköta sitt uppdrag hos mig.
    Hej Eva,
    Tack för detta fina omdöme. Kul höra att du är nöjd med tjänsten, vet att din städare är mycket glad i kontakten med sina kunder också :)
    2021-10-05
    Alltid ett bra mottagande. Vi har anlitat ABIS under många år och har bara haft goda erfarenheter. Lyhörda och bra utfört arbete.
    Hej Mikael.
    Tack för tiden du tagit att lämna omdöme, det uppskattar vi väldigt mycket. Kul att du är nöjd, super härligt med trogna kunder som dig. Tack!
    2021-10-05
    Jag har på senate tiden hafr ont i ryggen och behövde hjälo med städning vilket har fungerat övee förväntan. Jag får 8ckså hjälp med annat som att bära ner tunga påsar till återvinningen, flytta möbler och annat långt utöver vad man skulle förvänta och killen som utför tjänsterna är mycket trevlug, tjänstvillig och lyhörd inför vad som behövs. Jag är jätte nöjd med den hjälpen jag får. Mvh, Sofia
    Hej Sofia,
    Tråkigt att höra att du har ont, hoppas att det kommer bli bättre för dig snart. Tills dess är jag glad att vi kan hjälpa dig och underlätta vardagen. Tack för ditt utförliga omdöme, det mycket uppskattat och jag är glad att du är mycket nöjd med din städare.
    2021-10-05
    Väldigt bra initiativ som jag gärna stödjer.
    Hej Andreas.
    Tack =) tack för fint omdöme. Önskar dig en fin helg
    2021-10-04
    Min kontakt med företaget har varit bra. Bra bemötande och den tjänst jag beställt, regelbunden städning, utförs väl. Fakturering sker regelbundet. Det har varit lätt att få kontakt med konoret när behov funnits. Jag rekommenderar gärna tjänsten till någon annan.
    Hej Anne-Marie.
    Tack själv. Väldigt smidig och fin kontakt vi har med dig. Jag är mycket tacksam för samarbetet.
    2021-10-04
    Så fin städning! Supertrevliga och jättefint resultat av en flyttstädning efter tre unga killar i ett kollektiv i en gammal våning.
    Hej Ulrika.
    Kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar och du blev nöjd med resultatet. Tveka inte höra av dig om det skulle behövas återkommande städ på nya adressen :) Allt gott
    2021-10-04
    Över förväntan. Fint att det är för en god sak. Bra kommunikation mellan alla parter. Skönt att ha att göra med mänskliga personer!
    Hej Hanna,
    Stort tack för din feedback. Kul att du är nöjd med både resultat och kontakten som varit. Önskar dig en riktigt fin helg
    2021-10-04
    We get exceptional service from you and are very happy with the work you do.
    Hi Elaine. Thank you for your feedback, appreciate that you take your time to answer. Mean a lot to us to know what our customer thinks, especially long-term customers as you. Thank you! All the best Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg
    2021-10-04
    Jag har en och samma person som kommer regelbundet och hjälper mig i hemmet. Med städ. Hon är en person för mig, som förstår och ser de behov som jag har & alltid gör ett fullvärdigt jobb. Arbetar självständigt.

Utöver det tar jag in en gång per termin, fönsterputs, och mer grovstädning.

Också väldigt tryggt,

Ersättaren under sommaren, fungerade ej.
    Hej Matilda.
    Glad att du är nöjd med din städerska, glad att hon förstår och lyssnar in till dina behov. Precis sådant som underlättar så mycket och är så viktigt. Förstår att ersättaren under sommaren inte var lika bra den ordinära. Tack för att du delar med dig av den insikten det bra för oss att veta inför kommande lediga perioder att vi ska göra en tydligare överlämning till vikarie. Önskar dig en fin helg
    2021-10-04
    Mkt trevligt bemötande från första stund.
    Tjänsteutförandet motsvarade till fullo mina förväntningar.
    Köpte 4 Tim städning varannan vecka.
    Hej Ellen,
    Så viktigt med bra bemötande, jag blir mycket glad att höra att både bemötande och utförande lever upp till dina förväntningar. Tack!
    2021-10-04
    Städning i lägenheten varannan vecka. För många år sedan även flyttstädning. Alltid väldigt nöjda, väl utfört arbete!
    Hej Roseli,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme, det uppskattar jag! Kul att höra att du är nöjd :)
    Allt gott och trevlig helg till dig
    Hemstäd
    Positiv, städar mycket bra och ser inga svårigheter med sitt uppdrag.
    Fint samarbete, fixar det vi önskar snabbt och med gott humör.
    Hej Tore,
    Tack för det fina omdömet. Glad att höra att allt går smidigt och att det är så flexibelt som ni behöver. Glad för det bra samarbetet. Trevlig helg :)
    2021-10-04
    Ett modernt företag som bidrar till social hållbarhet i samhället och samtidigt har en attraktiv tjänst för folk i farten: hemstädning.
    Vi är nöjda!
    Hej Joakim,
    Så fint sätt du har fångat kontentan av vad vi gör. En långvarig och väldigt uppskattat kund och vi tackar dig för det! Allt gott
    2021-10-04
    Hushållsnära tjänster. Fungerat väldigt bra och vi är nöjda.
    Hej Theresia.
    Tack för det fina omdömet. Gläder mig att ni tycker det fungerar bra. Allt gott
  • Patric S
    skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg
    2021-10-04
    Jag har haft väldigt liten kontakt men allt fungerar smidigt och bra. Jag har köpt RUT-tjänsten städning varannan vecka. Fakturering och utförande sker oklanderligt.
    Hej Patric,
    Tack för ditt fina omdöme. Glad att höra att det löper på smidigt, det är ju precis det som är meningen, att det ska underlätta vardagen. Tack!
    2021-10-04
    Jag har inte haft någon direkt kontakt med de som administerar företaget utöver att jag får en faktura utsänd men jag har haft mycket god kontakt och erfarehehet av företaget i mina möten med den person som kommer och utför städtjänster hos mig varannan vecka.
    Hej Karin,
    Tack för din feedback. Låter ju som att det fungerar oerhört bra med din städerska. Kul att ni klarar kontakten så fint. Är det något så är du självklart alltid välkommen att höra av dig. Allt gott
    2021-10-04
    Gott bemötande mycket bra utfört jobb. Det gäller hemstädning.
    Hej Margareta,
    Kul att du är nöjd med bemötande och kvaliteten på det utförda jobbet, detta är ju självklart oerhört viktigt. Tack för att du tog dig tid att skriva detta omdömme.
    2021-10-03
    Bra bemötande och flexibla när det gäller bokning. Bra att man kan få veta i förväg vilken tid som de kommer.
    Hej Sara,
    Tack för svar. Glad att höra att du är nöjd med bemötandet du får. Nu kan man även få en sms påminnelse ett par dagar innan bokad tid om man önskar :)
    2021-10-03
    Bra företag och duktiga medarbetare !
    Hej Deler,
    Tack för ditt svar, tack för att du tog dig den tiden. Det betyder mycket för oss. Önskar dig en fin helg
    2021-10-03
    Positivt både per telefon och när städpersonal är på plats.

Har städning var fjärde vecka och vid något tillfälle också fönsterputs
    Hej Annicka,
    Tack för att du tar dig tid att svara. Vi är också mycket glada med vår kontakt med dig och den tydliga kommunikation.
    2021-10-03
    Proffsiga på städ- och trädgårdstjänster. Trevliga och hjälpsamma. Känns väldigt bra att som kund veta att man också samtidigt bidrar till ett socialt företag som skapar schyssta arbetstillfällen!
    Hej Ingrid.
    Tack så mycket! Uppskattar det du skriver och den kontakt vi har.
    2021-10-03
    Jag har veckostädning varannan vecka. ABIS städar bra och det blir rent och fint. Eftersom vi inte är hemma när de städar så vet jag inte egentligen vad de gör. Det känns rent och fräscht när jag kommer hem.

Vi har haft tre olika anställda, det som har varit svårt är att beräkna tidsåtgången, vi hat fått öka städtiden med 50% på tre år. ABIS ger samma service men har behövt öka tiden med 50%.

Vi får det vi har beställt och kommit överens om. ABIS har allltid bemöt oss på ett bra och inlyssnande sätt.
    Hej Hanna,
    Tack för din tidliga feedback. Kul att ni är nöjda med resultatet och försåt självklart att det med tiden för uppdrag är lite klurigt. Jag uppskattar dock de samtal vi haft kring detta och det samarbete och den förståelse som ni ger. TACK
    2021-10-02
    Mycket nöjd med alla kontakter med företaget.
    Hej Christoffer.
    :) Roligt att höra. Tack för dit svar
    2021-10-02
    Väldigt enkla att arbeta med
    Väldigt bra och arbetsvilliga
    Lite dåligt förbereda med avseende på handskar och regnkläder
    Hej Dag,
    Tack för din återkoppling och din generositet med hjälp at kläder. Jätte bra feedback till oss din feedback lär oss och gör oss bättre. TACK!
    2021-10-02
    Gott bemötande och snabba svar! Mestadels noggrann städning, men vid flyttstädning missades några små detaljer - annars hade jag gett full pott! Har ändå rekommenderat företaget vidare och kommer fortsätta göra det!
    Hej Matilda. Tack för din feedback, tråkigt att locket till golvbrunnen missades vid flyttstädningen men tacksam att du återkopplade till oss med informationen. Informationen från våra kunder är så viktig. Glad att du ändå i det stora hela är nöjd och vi är super tacksamma för att du rekommenderar oss vidare till vänner och bekanta :) TACK Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg
    2021-10-02
    Vi har valt ABIS på grund av att det inte är ett vanligt företag utan drivs av ett kooperativ och anställer flyktingar. Vi hade inte köpt städhjälp om inte ABIS fanns. Kommunikationen med ABIS är alltid smidig och det är lätt att få kontakt och de är flexibla. Städtjänsterna håller alltid hög kvalitet. Vi är mycket tacksamma att de finns.
    Hej Amanda. Tack för din feedback, som en trogen kund betyder dina åsikter mycket för oss. Vi är glada för förtroendet att få städa hos dig vecka efter vecka. :)
    Allt gott!
    2021-10-02
    Fått utmärkt hjälp av Yazdan från Afghanistan med trädgårdsarbete och det jag ber om.
    Han är trevlig och kommer alltid i tid.
    Lätt att boka tider av trevlig personal.
    Kan verkligen rekommendera.
    Hej Ing-Marie,
    Tack för att du tar dig tiden att svara. Kul att du är nöjd med Yazdan. Vet att även han uppskattar att jobba hos dig. Tack för fina ord, det alltid så roligt att få :)
    2021-10-02
    städning...............................................................................................................................................
    Hej Andreas. Tack för att du lämnat feedback. Är det något som du skulle önska att vi gör annorlunda för att du skulle bli mera nöjd så ta gärna kontakt med oss på goteborg@abis.nu. Dina åsikter är viktiga i vårt arbete att bli bättre. Tack Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg
    2021-10-02
    För hemstädning. Bra kontakt och bra tjänst...för en bra sak.
    Hej Stefan. Tack för at tar dig tiden att svara, som trogen kund betyder ditt svar mycket för oss. Stort tack Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg
    2021-10-02
    Blev rekommenderad av vän.
    Nöjd med deras tjänster och bra support och service när man behöver komma i kontakt med dom.
    Hej Dan,
    Tack för at du har lämnat feedback, kul att höra att du rekommenderades att använda oss och att du är nöjd med utfört arbete och den kontakt du haft med oss.
    2021-10-02
    Vi har städhjälp varje fredag. Vi är helnöjda! Kommer alltid i tid, städar fint, pratar alltid en stund vilket är väldigt trevligt. Vi upplever att tjänsten vi köper uppfyller våra förväntningar till 100%.
    Hej Christer. Roligt att höra, tack för satt du tog dig tid att svara.
    Rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)
    2021-10-02
    Snabbt och smidigt vid kontakter. Snabb återkoppling på synpunkter och justerar efter feedback. Bra städat! Är mycket nöjda och skulle klart välja ABIS igen om vi behövde hjälp med städningen framöver!
    Hej Nina.
    Tack för din feedback, glad att höra att du tycker kontakten med oss fungerar bra, vi gör vårt bästa att möta de önskemål som finns. Tack :)
    2021-10-02
    Använder mig av städtjänst. Alltid punktlig och väl utfört. Har anlitat samma person hela tiden.
    Hej Jens,
    Tack för din feedback, alltid roligt att få positiv feedback och att du är nöjd med personalen som kommer till dig.
    2021-10-02
    Blev väl bemött och arbetet var proffsigt utfört.
    Hej Anja,
    Tack så mycket! Glad att du var nöjd med resultat och bemötande. Det är super viktigt :)
    2021-10-02
    Vi har städning varannan vecka. Vi är supernöjda. Jättebra städning och bra och trevlig personal.
    Hej Jacob,
    Wow. vad roligt att höra. Tack så mycket. :)
    2021-10-02
    Vi köper städtjänst 2 tim varannan vecka. Sköts jättebra!
    Hej Henrik.
    Tack :) Glad att du är nöjd och tack för att du tog dig tid att lämna feedback till oss.
    ABIS
  • Louise S
    skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg
    2021-10-02
    Vår städare är SUPER bra och flexibel
    Hej Louise,
    Tack för att du tog dig tid att svara. Betyder mycket för oss. Kul med positiv feedback.
    ABIS
    2021-10-02
    Hemstädning i snart 3 år via ABIS. Pålitlig och återkopplar snabbt.
    Hej Julia,
    Tack för din feedback, vi är glada att du är nöjd :)
    Mvh, ABIS