Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

4.3

Välkommen till Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö! Vi ger dig hushållsnära tjänster till hög kvalitet och rimliga priser. Vi på Arbetskooperativet Solidaritet är ett antirasistiskt företag som gör det möjligt för människor att ta en plats på den svenska arbetsmarknaden. Våra tjänster: Alla typer av hushållsnära tjänster...

8 omdömen om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Zinnia V
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Vi har köpt hemstäd varannan vecka, har hunnit ha det två gånger. Stödet har varit superbra, har absolut ingenting att anmärka på.

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Christoffer J
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Vi är så glada och tacksamma över den hjälp vi får. Världens proffsigaste och trevligaste städerska.

Arbetskooperativet Solidaritet gillar detta
Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Christoffer. Tack för det fina omdöme. Så roligt att höra ni är nöjda :D Allt gott, Mvh Katrine

Izabella K
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Bra i kontakten, svarar snabbt på frågor. Försöker anpassa så att det blir bra med stöddagar etc. Mycket viktigt med det solidariska syftet med att hjälpa asylsökande med arbetstillstånd. Även mycket viktigt att kollektivavtal följs för en så bra arbetsmiljö som möjligt. I Malmö kan det dock saknas ett sammanhang för den anställda vilket hade varit fint om det fanns med fler anställda etc. I huvudsak nöjd med stödtjänsten och det fungerar ofta bra.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Izabella. Tack för fint och utförligt omdöme. Kul att du är nöjd med utförande och kontakten med administrationen. Du är en trogen kund och din lojalitet är mycket uppskattat. Jag hoppas att vi med tiden kan bli större även i Malmö och att de anställda där kan få det sammanhanget som du så riktigt beskriver kan saknas då digitala möten och telefonsamtal självklart inte är det samma som fysiska träffar. Mvh Katrine

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Martina P
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Flyttstädning. Väldigt bra kommunikation. Dock kom städpersonalen sent, tog mycket längre tid än beräknat och blev inte klara så vi själva fick lägga 4 timmar på att städa. Kontoret hade dessutom glömt att meddela personalen att de behövde ta med hink och mopp, så det blev en stor grej på morgonen när personalen kom utan redskap.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Martina, Tack för att du delar med dig, jag vet att det inte gick smidigt hos dig och beklagar det verkligen. Hoppas att vi kanske längre fram kan få lov att visa att vi kan göra mycket bättre. Önskar dig en riktigt fin helg, Mvh Katrine

Pontus B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Jag tycker det funkar bra. Bra bemötande och städresultat.

Arbetskooperativet Solidaritet gillar detta
Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Pontus. Tack för din feedback. Glad att du tycker det fungerar bra och att du är nöjd med resultaten. mvh Katrine

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Linda S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Städningen som utförs är jättebra men det är mkt förvirrat från Abis rörande vilken dag och tid som städningen ska utföras, det blir ständigt fel vilket gör städerskan nervös.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Linda, Tack för att du tog dig tid att svara. Din feedback är viktigt för oss och vår önskan att ständigt bli bättre. Jag är givetvis mycket glad att höra du är nöjd med städningen. Tråkigt att du upplever att det förvirrande kring dag och tid, jag tar till mig detta. Jag hör av mig till dig så vi kan reda ut eventuella oklarheter. Mvh Katrine

Annette Marie E

Mycket tacksamma för städhjälpen

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Annette Marie. Vi är också mycket tacksamma för alla trogna kunder likt dig. Tack.

Dan J
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Utmärkt tjänst, vi är mycket nöjda

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Hej Dan, Tack för din feedback. Rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)