Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Behrer & Partner KB

Karlavägen 36, 114 49 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Behrer & Partner KB

• 2019-01-29

Mr Ml skrev om Behrer & Partner KB
    När man köper eller säljer en bostad handlar mycket av kapitalet på förtroende man får eller ger som mäklare. Ambitionen är hög och man lovar betydligt mer än vad man matchar med utförande. Detta sätt att jobba är förkastligt både för köpare och säljare. Tex att passa tiden för att skriva kontrakten borde vara kurs 1a på utbildningen för registrerad mäklare. Omdömet gäller den kvinnliga unga mäklare med ca 1 års erfarenhet som registrerad mäklare. Välj henne inte. Skenet bedrar. Läs mer
  • 2016-03-27

Minna skrev om Behrer & Partner KB
    Beatrice Enander är mycket bra; kompetent, professionell, effektiv och trevlig. Som säljare är man trygg från första mötet tills dess att affären är helt avslutad. Jag rekommenderar Behrer & Partner och Beatrice varmt. Högsta betyg! Läs mer
  • Jakob J

2013-12-03

Jakob J skrev om Behrer & Partner KB
    Köpte nyligen lägenhet av Per Johansson på Behrer och Partners och jag tycker att Per är en mycket duktig mäklare. Säljaren var bortbjuden på restaurang då vi skulle skriva kontrakt, vilket Per löste genom att åka till restaurangen och vänta på säljaren för att få en underskrift. Det kallar jag service.

Per har även hjälpt oss efteråt genom att svara på frågor och vara tillgänglig.
    Rekommenderas! Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Robert L Robert L tycker:
“Pontus var väldigt engagerad i...” Läs mer