Behrer & Partner KB

2.3

6 omdömen om Behrer & Partner KB

Eric N
Skrev om Behrer & Partner KB

Vi anlitade Daniel Levin för att sälja vår lägenhet våren 2022. Efter försäljningen visade det sig att Levin fört in felaktigheter i objektsbeskrivningen trots att han fått korrekta uppgifter av oss. Detta ledde till att vi blev stämda av köparna på 1,1 Mkr. Levin försäkrade oss om att detta i slutändan inte skulle drabba oss eftersom det var hans fel men han ville inte gå in och stötta oss med ex ett förlikningsbud för att bli av med stämningen. När vi hade avslutat ärendet med köparna och återkom till Levin för ersättning...

ANDREAS A gillar detta
Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1680 omdömen 4.8 av 1680 omdömen

PARCIA R
Skrev om Behrer & Partner KB

Använd inte denna mäklarfirma- varken som köpare eller säljare! Daniel Levin på Behrer & Partners sålde en lägenhet till mig och min sambo med helt felaktiga uppgifter i objektbeskrivningen. Efter signerat kontrakt och inflytt visar det sig att informationen som stod i objektbeskrivningen inte stämmer överhuvudtaget. Jag och min sambo har alltså fått ta den största smällen vi någonsin varit med om bara för att Daniel har varit oaktsam i sin yrkesroll. Falsk marknadsföring, bristande kontrollskyldighet samt råd/-upplysningsskyldighet är bara några få punkter av många som denna mäklare åker på.

ANNA B
Skrev om Behrer & Partner KB

Det räcker inte med reklamsnuttar på Hemnet för att bygga ett gott anseende. Behrer & Partner behöver jobba med etik, kundfokus, pålitlighet, känsla - och ledarskap. Och också lära sig att inte ta uppdrag i områden de inte vill verka i. Kombinationen av sannolikt byråns mest juniora medarbetare tillsammans med byråns mest seniore blev för mig olycklig. Försäljningen kantades av förseningar till både visning och överlåtelse, märkliga råd om att dumpa priset, försök till ombokning av redan utlagd visningstid, påtryckningar...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Mr M
Skrev om Behrer & Partner KB

När man köper eller säljer en bostad handlar mycket av kapitalet på förtroende man får eller ger som mäklare. Ambitionen är hög och man lovar betydligt mer än vad man matchar med utförande. Detta sätt att jobba är förkastligt både för köpare och säljare. Tex att passa tiden för att skriva kontrakten borde vara kurs 1a på utbildningen för registrerad mäklare. Omdömet gäller den kvinnliga unga mäklare med ca 1 års erfarenhet som registrerad mäklare. Välj henne inte. Skenet bedrar.

Minna
Skrev om Behrer & Partner KB

Beatrice Enander är mycket bra; kompetent, professionell, effektiv och trevlig. Som säljare är man trygg från första mötet tills dess att affären är helt avslutad. Jag rekommenderar Behrer & Partner och Beatrice varmt. Högsta betyg!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1111 omdömen 4.8 av 1111 omdömen

Jakob D
Skrev om Behrer & Partner KB

Köpte nyligen lägenhet av Per Johansson på Behrer och Partners och jag tycker att Per är en mycket duktig mäklare. Säljaren var bortbjuden på restaurang då vi skulle skriva kontrakt, vilket Per löste genom att åka till restaurangen och vänta på säljaren för att få en underskrift. Det kallar jag service. Per har även hjälpt oss efteråt genom att svara på frågor och vara tillgänglig. Rekommenderas!