Behrer & Partner KB

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Behrer & Partner KB

• 2020-05-04

ANNA B skrev om Behrer & Partner KB
    Det räcker inte med reklamsnuttar på Hemnet för att bygga ett gott anseende. Behrer & Partner behöver jobba med etik, kundfokus, pålitlighet, känsla - och ledarskap. Och också lära sig att inte ta uppdrag i områden de inte vill verka i. Kombinationen av sannolikt byråns mest juniora medarbetare tillsammans med byråns mest seniore blev för mig olycklig. Försäljningen kantades av förseningar till både visning och överlåtelse, märkliga råd om att dumpa priset, försök till ombokning av redan utlagd visningstid, påtryckningar att acceptera bud, missad protokollföring av bud (allvarlig förseelse) mm. Det finns säkert kompetenta mäklare på Behrer & Partner, men min erfarenhet av den mäklare som jag blev påpratad är att denne har mycket att lära och inte i närheten levde upp till förväntningarna. Nästa gång ska jag välja betydligt noggrannare. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    4.6 / 5 i betyg — 658 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Min upplevelse av Orhan var att han var mycket professionell och kunnig om det objekt han skulle förmedla. Jag fick svar på de frågor jag ha"
    Joakim Ö
  • 2019-01-29

Mr Ml skrev om Behrer & Partner KB
    När man köper eller säljer en bostad handlar mycket av kapitalet på förtroende man får eller ger som mäklare. Ambitionen är hög och man lovar betydligt mer än vad man matchar med utförande. Detta sätt att jobba är förkastligt både för köpare och säljare. Tex att passa tiden för att skriva kontrakten borde vara kurs 1a på utbildningen för registrerad mäklare. Omdömet gäller den kvinnliga unga mäklare med ca 1 års erfarenhet som registrerad mäklare. Välj henne inte. Skenet bedrar. Läs mer
  • 2016-03-27

Minna skrev om Behrer & Partner KB
    Beatrice Enander är mycket bra; kompetent, professionell, effektiv och trevlig. Som säljare är man trygg från första mötet tills dess att affären är helt avslutad. Jag rekommenderar Behrer & Partner och Beatrice varmt. Högsta betyg! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    4.8 / 5 i betyg — 724 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde vår villa i Bromma Kyrka under Coronatid och där Tobias med sin positiva inställning smittade av sig både på oss som säljare och up"
  • Jakob J

2013-12-03

Jakob J skrev om Behrer & Partner KB
    Köpte nyligen lägenhet av Per Johansson på Behrer och Partners och jag tycker att Per är en mycket duktig mäklare. Säljaren var bortbjuden på restaurang då vi skulle skriva kontrakt, vilket Per löste genom att åka till restaurangen och vänta på säljaren för att få en underskrift. Det kallar jag service.

Per har även hjälpt oss efteråt genom att svara på frågor och vara tillgänglig.
    Rekommenderas! Läs mer

Bästa Mäklarna nära Behrer & Partner KB:

Ritu S Ritu S tycker:
“Jätte smidigt process och hjäl...” Läs mer
URBAN by ESNY (377m)