BlomQuist Städservice

BlomQuist Städservice

Llama 08-555 541 41 www.bqstad.se
4.4

About company

BlomQuist Städservice grundades 2007. Vi såg att det fanns ett stort gapande hål i marknaden där seriösa, moderna städbolag efterfrågades, och vi bestämde oss för att starta det bästa någonsin. Industriåldern är över, vi är på väg in i en tidigare outforskad värld där informationsflödet ser annorlunda ut. Dagens människa...

7 omdömen om BlomQuist Städservice

Hans Runo P
Escribió sobre BlomQuist Städservice

Varning Anlitade dem i 2 år och var jättenöjda. Under våren 2019 slutade ett antal nyckelpersoner och då verkar det mesta ha havererat. Dök upp vid fel tillfälle, utlöste larmet i huset, dålig städning etc etc gjorde att vi avslutade med dem i September 2019. Vi lämnade autogiro öppet så att de skulle kunna avsluta sina fakturor. I Februari 2020, dvs 1/2 år efter att vi sagt upp dem fick vi en faktura med debitering för ej utförd städning, bortplockade sparade timmar etc. Verkar aldrig ta slut på detta. UNDVIK DEM

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Melissa M
Escribió sobre BlomQuist Städservice

Hög kvalité och oslagbar service! Ångrar inte en sekund att vi har anlitat Blomquist, förstår inte hur vi klarade oss utan städhjälp innan :-)

Birgit T
Escribió sobre BlomQuist Städservice

med städningen med en fart som var otrolig. Allting blev skinande rent och blankt! Jag är så nöjd och tacksam! Mitt betyg blir 5++++ Birgit Tränk

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Monika B
Escribió sobre BlomQuist Städservice

Är mycket nöjd med Blomquist Städservice ??! De är pålitliga och flexibla och anpassar sig till kundens behov och önskemål hur städningen ska utföras. Personalen på kontoret är trevliga och tillmötesgående om det är något man undrar över. Städarna är noggranna och skickliga och gör ett fantastiskt jobb. Kan varmt rekommendera dem!

Annica h
Escribió sobre BlomQuist Städservice

Super nöjd! Så skönt att komma hem till ett skinande hem. Kan skapa min egna städ önskemål och instruktioner. Lätt att kommunicera med kontoret både på mail och telefon. Ska boka fönsterputsning av dom inom kort! Alla borde testa att ha hemstädning minst 1 gång i sitt liv. /A.H tumba

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Jim R
Escribió sobre BlomQuist Städservice

Jag jobbar som Fastighetsmäklare och rekommenderar Blomquist Städservice till mina kunder. Efter flera år av huvudvärk när städfirmorna inte sköter sig och "projektledning" för åtgärdande av dåliga flyttstädningar träffade jag Blomquist Städservice och efter det har jag ingen huvudvärk längre. Alla kunder som jag har rekommenderat att använda Blomquist Städservice har varit väldigt nöjda och tackat för rekommendationen. De kommer när de ska och är den enda städfirma jag har samarbetat med som aldrig har fått en anmärkning....

Alexander J
Escribió sobre BlomQuist Städservice

Riktigt bra och pålitliga! Inge hitte-på-firma med f-skattsedel. Detta är en riktig firma med bra kvalité!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme