BlomQuist Städservice

Masugnsvägen 30, 168 67 Bromma — Visa karta

4.4 i betyg av av 7 omdömen
BlomQuist Städservice grundades 2007. Vi såg att det fanns ett stort gapande hål i marknaden där seriösa, moderna städbolag efterfrågades, och vi bestämde oss för att starta det bästa någonsin.

Industriåldern är över, vi är på väg in i en tidigare outforskad värld där informationsflödet ser annorlunda ut. Dagens människa bedömer inte kvalitén på sina tjänsteleverantörer som gårdagens människa gjorde.

Idag är personligt bemötande, känsla, trygghet och framför allt, kommunikation det som gör att man väljer en leverantör över en annan. På samma sätt som vi gör oss tillgängliga för vår familj vill vi att våra kunder ska känna att de alltid kan vända sig till oss. Vi är framtidens servicebolag.

Läs vad 7 kunder tycker om BlomQuist Städservice

• Hans Runo P

2019-04-23

Hans Runo P skrev om BlomQuist Städservice
    Varning
    Anlitade dem i 2 år och var jättenöjda.
    Under våren 2019 slutade ett antal nyckelpersoner och då verkar det mesta ha havererat.
    Dök upp vid fel tillfälle, utlöste larmet i huset, dålig städning etc etc gjorde att vi avslutade med dem i September 2019.
    Vi lämnade autogiro öppet så att de skulle kunna avsluta sina fakturor.
    I Februari 2020, dvs 1/2 år efter att vi sagt upp dem fick vi en faktura med debitering för ej utförd städning, bortplockade sparade timmar etc. Verkar aldrig ta slut på detta.
    UNDVIK DEM Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 604 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2014-05-27

Melissa M skrev om BlomQuist Städservice
    Hög kvalité och oslagbar service! Ångrar inte en sekund att vi har anlitat Blomquist, förstår inte hur vi klarade oss utan städhjälp innan :-) Läs mer
  • 2014-05-27

Birgit T skrev om BlomQuist Städservice
    med städningen med en fart som var otrolig. Allting blev skinande rent och blankt! Jag är så nöjd och tacksam! Mitt betyg blir 5++++
    Birgit Tränk Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1296 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"
  • 2014-05-26

Monika B skrev om BlomQuist Städservice
    Är mycket nöjd med Blomquist Städservice ??! De är pålitliga och flexibla och anpassar sig till kundens behov och önskemål hur städningen ska utföras. Personalen på kontoret är trevliga och tillmötesgående om det är något man undrar över. Städarna är noggranna och skickliga och gör ett fantastiskt jobb. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2014-05-21

Annica h skrev om BlomQuist Städservice
    Super nöjd!
    Så skönt att komma hem till ett skinande hem.
    Kan skapa min egna städ önskemål och instruktioner.
    Lätt att kommunicera med kontoret både på mail och telefon.
    Ska boka fönsterputsning av dom inom kort!

Alla borde testa att ha hemstädning minst 1 gång i sitt liv.

/A.H tumba Läs mer
    Alinix Städ & Service
    4.4 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2020
    "Bra utfört jobb. Klart på tid."
    Stig Börje S
  • Jim R

2011-12-06

Jim R skrev om BlomQuist Städservice
    Jag jobbar som Fastighetsmäklare och rekommenderar Blomquist Städservice till mina kunder. Efter flera år av huvudvärk när städfirmorna inte sköter sig och "projektledning" för åtgärdande av dåliga flyttstädningar träffade jag Blomquist Städservice och efter det har jag ingen huvudvärk längre. Alla kunder som jag har rekommenderat att använda Blomquist Städservice har varit väldigt nöjda och tackat för rekommendationen. De kommer när de ska och är den enda städfirma jag har samarbetat med som aldrig har fått en anmärkning.

Jag kan varmt rekommendera Blomquist Städservice till både privatpersoner och företag som vill att städningen skall bli bra direkt! Läs mer
  • Alexander J

2011-03-21

Verifierad kundrelation
    Alexander J skrev om BlomQuist Städservice
    Riktigt bra och pålitliga!
    Inge hitte-på-firma med f-skattsedel.
    Detta är en riktig firma med bra kvalité! Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 149 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H

Bästa lokalvårdarna i Stockholm: