Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Valhallavägen 163, 115 53 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm!

Bor du för litet och söker expansion eller vill du byta stora salar mot mindre vrår? Oavsett vad du letar efter så ser vi på Erik Olsson Fastighetsförmedling till att tillfredsställa dina behov. Med hjälp av vår interna metod som vi kallar Erik Olsson metoden har vi de senaste 10 åren sett till att få 5.1% mer betalt i snitt än våra konkurrenter. Hos oss får du en mäklare som är expert på sitt område vilket gör att vi kan arbeta proaktivt och metodiskt och sedermera knyta ihop din affär till bästa pris.

Välkommen in till oss eller ta en titt på vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 72 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

• 2018-11-22

Max M skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Engagerad och målinriktad mäklare, 10 av 10 poäng. Läs mer
  • Natalia M

2018-11-09

Natalia M skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Från första till sista steget var Jimi tillmötesgående och ytterst professionell i sitt bemötande. Trots ett svajig marknad fick han bostaden - en etta på 23kvm i Vasastan - såld före visning och till ett högt pris. Hade jag haft fler lägenheter att sälja i Stockholmstrakten, hade jag återigen anlitat Jimi, ingen annan. Rekommenderar Jimi starkt! Läs mer
  • 2018-10-24

Susanna P skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Kunnig, proffsig med ett varmt bemötande. Mycket nöjd med Jimi som mäklare vid min lägenhetsförsäljning! Läs mer
  • Niklas B

2018-10-06

Niklas B skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålt lägenhet i Vasastan. Jimi har varit ambitiös och driven från dag ett. Han är engagerad, duktig och proffsig i alla sina bemötanden samtidigt som han håller en härlig personlighet. Läs mer
  • 2018-08-27

Louise K skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Trots kort varsel kom Jimi snabbt till skotts och effektiviserade försäljningen på bästa sätt. Lättillgänglig och trevlig. Slutsumman för den sålda lägenheten blev över förväntat och hela processen gick oerhört smidigt. Läs mer
  • 2018-08-20

Fanny H skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi har haft ett proffsigt och trevligt bemötande från start till slut i säljprocessen. Jag rekommenderar honom gladeligen till andra! Läs mer
  • 2018-07-09

Olle T skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Lägenheten vart såld 3 dagar efter den kom ut på hemnet. Otroligt bra och tacksam för Jimis analys av marknaden! Läs mer
  • 2018-07-05

Ludwig N skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har sålt min bostad på Skeppargatan via Jimi och blev bemött väldigt bra från första början och hela vägen till avslutad försäljning.
    Han var väldigt tydlig med vad han trodde bostaden var värd från första början och det höll han också, jag är väldigt nöjd med slutpriset på bostaden.
    Jag skulle absolut rekommendera Jimi vidare, han är en proffesionell mäklare som håller vad han lovar! Läs mer
  • Simon G

2018-06-27

Simon G skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag är väldigt nöjd med Jimi Bennet Oduncu på Erik Olsson fastighetsförmedling, så Jimi får het klart fem stjärnor med guldkant från mig. Jimi är väldigt professionell, tydlig i sin kommunikation och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Jimi till den som går i säljtankar. Läs mer
  • 2018-06-14

Christina W skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi har varit fantastisk under hela processen, vi fick bra råd och snabb feedback hela tiden. Vi kände att vi var i trygga händer och Jimi gjorde sitt bästa för att vi skulle få ett bra slutpris trots den tuffa bostadsmarknaden, och han lyckades sälja vår lägenhet inom en vecka efter att annonsen publicerats. Vi rekommenderar varmt Jimi om du vill ha en mäklare som är professionell, lyhörd, effektiv och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2018-05-28

Suzanna J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Första gången jag sålde och skulle köpa nytt. Han har hjälpt mig genom hela processen, svarat på frågor som har dykt upp på vägen samt gett goda råd

Det är en mäklare du snabbt får förtroende för. En mäklare som tar sig tid och arbetar för dig Läs mer
  • 2018-05-27

Emil S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi hjälpte oss sälja vår lägenhet till bra pris på en jättetuff marknad. Han är driven, noggran med detaljer och ger 100%. Kan verkligen rekomendera Jimi! Läs mer
  • 2018-05-22

Fredrik S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi är utan tvekan vasastans bästa mäklare!

Om jag hade haft fler lägenheter att sälja så skulle de utan någon som helst tvekan säljas av honom. Jimi är otroligt trevlig, förtroendeingivande, ödmjuk samt gav många extremt värdefulla råd på vägen som verkligen maximerade lägenhetens potential. Jimi var alltid tillgänglig för frågor och han lyckades även sälja lägenheten till önskat pris redan innan visning (endast tre dagar efter annonsen kommit ut), vilket gjorde hela affären otroligt smidig.

Om ni vill få ut ett så bra pris som möjligt för er lägenhet så ska ni använda er utav Jimi! Läs mer
  • Staffan E

2018-04-16

Staffan E skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag anlitade Jimi för en försäljning utav min bostadsrätt på Kungsholmen.

Blev tipsat av en vän som använt sig av Erik Olsson mäklarfirma och Jimi som mäklare under deras försäljning.

Redan vid första mötet med Jimi så märker man att han verkligen brinner för sitt yrke och förmedlar en trygg känsla.

Nu en vecka senare är bostadsrätten såld och Jimi har gjort ett utomordentligt jobb med fantastiskt engagemang, och alltid haft ett leende på läpparna och glimten i ögat.

Jag kan varmt rekommendera som mäklare om du går i sälj tankar.

10/10

Varma hälsningar,

Staffan. Läs mer
  • 2018-04-16

Elisabeth U skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Bra på att lyssna, lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2018-03-25

Christina S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag kontaktade Jimi då han sålt liknande lägenheter i samma område som min och efter att ha träffat honom var det självklart att jag skulle anlita honom. Jimi är otroligt vänlig, förtroendeingivande och skarp. Han arbetade hårt och målinriktat med min försäljning. Med hjälp av honom såldes min lägenhet innan visning på en marknad som annars svajar. Mina varmaste rekommendationer går till Jimi. Läs mer
  • 2018-03-24

Nilla S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi sålde en bostad i Vasastan. Jimi genomförde hela processen på ett mycket bra sätt. Han höll oss och spekulanterna uppdaterade hela tiden.
    Vi är jättenöjda och kan rekommendera Jimi varmt. Läs mer
  • Mattias E

2018-03-23

Mattias E skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi är en duktig och trevlig o glad mäklare och är väldigt duktig på att ge information. Frågar man nått som man är osäker på eller vill veta inför försäljning köp så kan han ge den info man behöver. Rekommendera han varmt. Den bästa mäklaren som finns.

Mvh mycket nöjd kund.
    Mattias Läs mer
  • 2018-03-22

Kristin H skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Kan varmt rekommendera Jimi. Han är en varm och genuin person som verkligen gör sitt yttersta för att sälja din lägenhet. Han är lyhörd efter dina önskemål men var även ett enormt stöd under försäljningen. Han återkopplade snabbt och gav mig löpande information vilket underlättade det hela. Han sålde min lägenhet till det pris som lägenheten varit värderad till trots en tuff marknad med nya amorteringskrav. Jag hade inte kunnat haft en bättre mäklare än Jimi och kommer att anlita honom igen om tillfälle ges. Han är en pärla! Läs mer
  • 2018-01-28

Karin S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Engagerad, tillgänglig, informativ och lätt att samarbete med! Supernöjd! Läs mer
  • 2017-12-18

Daniel M skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi är en lyhörd mäklare som lyssnar på vad jag som kund vill , och löser eventuella problem på ett lysande sätt. Jag är mycket nöjd med Jimi Bennet Onduncu och önskar honom lycka till i framtiden!

Johan Karlsson Läs mer
  • Tracy S

2017-11-28

Tracy S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi impressed us with his sincerity, honesty and warmth. He helped us with both buying and selling, and was always available to give us knowledgable insights about the process and the market. He made sure he knew what our goals were and worked hard to meet them. Läs mer
  • 2017-11-15

Anna L skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    + Vänligt bemötande och snabb att återkoppla när man sökt honom.
    - Lite dålig info inför tillträde, bokning av tillträde på köparens bank osv.

I det stora hela, positivt. Läs mer
  • 2017-11-08

Bengt-Gösta J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi var vi helt nöjda med, jobbade verkligen för oss, var alltid lätt att få tag på samt lämnade snabba svar på våra frågor, la ner mycket jobb för att vi skulle bli nöjda
    Bra jobbat med andra ord Läs mer
  • 2017-10-23

Ann-Britt R skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi Bennet Oduncu har varit trevlig och påläst,snabb med att återkoppla när vi sökt honom i ett ärende kring försäljningen.
    Han har också gett bra svar på våra frågor, försökt förklara när vi undrat över tex prissättningen . Vi uppskattade också att han drev på när visningen väl var inledd av vår lya.
    Fint också , förstås , att han rådde oss att låta budgivandet fortsätta en dag till. Läs mer
  • Gustav E

2017-10-06

Gustav E skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi var en fantastisk mäklare som ingav ett djupt förtroende, gav goda råd och hjälpte till på alla sätt. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2017-09-16

Peter J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jimi är en otroligt passionerad mäklare med otroligt personligt engagemang. Från första möte till och med sista har vi känt oss trygga med försäljningsprocessen. Han har alltid hållit oss uppdaterad med god kommunikation.
    Jimi är en mäklare jag kommer att jobba med i framtida affärer och alltid rekommendera! Imponerande är förnamnet! Läs mer
  • 2017-09-12

Åsa D skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Hej!
    Jag möttes av en ödmjuk, positiv målinriktads mäklare. Möter direkt gav en ömsesidigt förtroende.
    Allt kändes enkelt, kommunikativ, lyssnade in vad vi ville få ut av affären otroligt lyhörd.
    Uppdaterade oss kontinuerligt
    Otroligt nöjd, rekommenderar honom varmt
    Med vänlig hälsning, Maria Läs mer
  • 2017-09-11

Emilia J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag valde Jimi Bennet Odunco för att han kändes som en engagerad mäklare, samt för att jag var lite nyfiken pga hans unga ålder. Jimi visade sig vara perfekt för mig och mitt ändamål, och ypperligt duktig och målmedveten, trots sin unga ålder. Jag är själv i 20års åldern vilket gjorde att vi enkelt kunde tala och förstå varandra rätt och bra. Jag är helt klart nöjd med Jimi, och kommer garanterat, vid behov, välja honom eller Erik Olsson igen! Läs mer
  • Tilda L

2017-08-13

Tilda L skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Den mest observanta och generösa mäklare jag någonsin träffat! Var först ganska osäker och orolig när jag skulle sälja min lägenhet, men efter redan första mötet med Jimi så kände jag mig så lugn och trygg. Han plockar verkligen fram de bästa förutsättningarna för att försäljningen skall bli toppklass!
    Kan från mitt hjärta, varmt rekommendera Jimi till er nästa mäklare, lovar att ni kommer vara i goda händer. Med den kunskap, energi och positivitet han strålar kan det inte bli bättre än en bra affär! Läs mer
  • 2017-08-13

Elin B skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    I valet av en handfull olika mäklare valde jag just Jimi då hans personlighet fick mig på fall. Hans engagemang, den ständiga tillgängligheten och hans charm gav resultatet i en riktigt lyckad affär. Jag kunde inte blivit mer nöjd. I framtiden kommer jag definitivt välja Jimi igen! Läs mer
  • 2016-05-12

Hanna H skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi har haft jätte bra kontakt med Jessica och är väldigt nöjda med hennes arbete! Läs mer
  • 2016-05-12

Anna Å skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jessica Plånborg är storsint person med många stora egenskaper. Guidar en säljare och en köpare in i en trygghet och förtroende. Besitter kunskap och är personligt engagerad med affärsmannaskap.
    Mina varmaste rekommendationer.
    Med vänlig hälsning,
    Anna Åkesson Läs mer

Marianne S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Bra, hon var flexibel och lyhörd, kändes seriös Läs mer
  • 2016-05-11

Matthias G skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Bra och trevligt bemötande, trovärdig. Läs mer
  • 2016-05-11

Jöran R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Gott bemötande och lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2016-05-10

Johan M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    väldigt proffsig och bra på alla sätt o vis Läs mer
    2016-05-11 Elisabeth E svarar Johan M
    Stort tack för fina ord Johan, hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Välkommen att höra av dig igen om du skulle flytta. Med vänlig hälsning, Elisabeth
  • 2016-05-09

Sofia A skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpte min första lägenhet med Jessica som mäklare. Jag är så nöjd och så glad att det var just hon som hade hand om den lägenheten. Bra info innan under och efter försäljning. Ett riktigt toppenjobb! Läs mer
  • 2016-05-09

Tarek A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    She is very professional, with sense of what is going on the market! Läs mer
  • 2015-05-25

Anna O skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Ett avslappnat och proffsigt bemötande. Väl påläst och vet vad som krävs för en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2015-05-25

Pelle O skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket nöjda med hur allt fungerade. Läs mer

Anne F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag tycker jag fått ett bra bemötande och är nöjd med hur hela "affären" gått till. Läs mer
  • 2015-02-26

Caroline O skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jessica Plånborg är väldigt trevlig och väldigt duktig. Hon inger direkt ett förtroende. Vi har använt oss av Jessica både vid köp och försäljning och tycker att hon sköter båda delarna av affären lika professionellt. Hon har bra kunskap om marknaden och gör rimliga värderingar. Vi kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
  • 2015-02-22

Viveca N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Känns som mycket länge sedan! Försäljningen av vår lägenhet på Surbrunnsgatan gick snabbt, lätt och professionellt till! Läs mer
  • 2015-02-19

Linus F skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Bra, professionell, lyhörd. Rekommenderar och använder gärna på nytt. Läs mer
  • 2015-02-19

Tomas A skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jessica var mycket proffisionell och duktig. Finns ingenting att anmärka på och jag kan rekomendera henne att anlita Jessica som mäklare. Läs mer
  • Jesper H

2015-02-18

Jesper H skrev om Jessica Plånborg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Jessica var precis så som en bra mäklare ska vara - glad, engagerad och ihärdig! Vi blev mycket nöjda båda gångerna vi anlitade henne! Läs mer

Eva B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Trevlig, lyhörd och ödmjuk samtidigt som hon var en bra säljare! Läs mer

Annika H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm
    Duktig, driven, kompetent! Rekomenderas varmt Läs mer