Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm! Bor du för litet och söker expansion eller vill du byta stora salar mot mindre vrår? Oavsett vad du letar efter så ser vi på Erik Olsson Fastighetsförmedling till att tillfredsställa dina behov. Med hjälp av vår interna metod som vi kallar Erik Olsson metoden har vi...

73 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Max M

Engagerad och målinriktad mäklare, 10 av 10 poäng.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Natalia M

Från första till sista steget var Jimi tillmötesgående och ytterst professionell i sitt bemötande. Trots ett svajig marknad fick han bostaden - en etta på 23kvm i Vasastan - såld före visning och till ett högt pris. Hade jag haft fler lägenheter att sälja i Stockholmstrakten, hade jag återigen anlitat Jimi, ingen annan. Rekommenderar Jimi starkt!

Susanna P

Kunnig, proffsig med ett varmt bemötande. Mycket nöjd med Jimi som mäklare vid min lägenhetsförsäljning!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Niklas B
Vasastan/Östermalm

Sålt lägenhet i Vasastan. Jimi har varit ambitiös och driven från dag ett. Han är engagerad, duktig och proffsig i alla sina bemötanden samtidigt som han håller en härlig personlighet.

Louise K
Vasastan/Östermalm

Trots kort varsel kom Jimi snabbt till skotts och effektiviserade försäljningen på bästa sätt. Lättillgänglig och trevlig. Slutsumman för den sålda lägenheten blev över förväntat och hela processen gick oerhört smidigt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Fanny H
Gärdet / Östermalm

Jimi har haft ett proffsigt och trevligt bemötande från start till slut i säljprocessen. Jag rekommenderar honom gladeligen till andra!

Olle T

Lägenheten vart såld 3 dagar efter den kom ut på hemnet. Otroligt bra och tacksam för Jimis analys av marknaden!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Ludwig N
Gärdet / Östermalm

Jag har sålt min bostad på Skeppargatan via Jimi och blev bemött väldigt bra från första början och hela vägen till avslutad försäljning. Han var väldigt tydlig med vad han trodde bostaden var värd från första början och det höll han också, jag är väldigt nöjd med slutpriset på bostaden. Jag skulle absolut rekommendera Jimi vidare, han är en proffesionell mäklare som håller vad han lovar!

Simon G
Kungsholmen

Jag är väldigt nöjd med Jimi Bennet Oduncu på Erik Olsson fastighetsförmedling, så Jimi får het klart fem stjärnor med guldkant från mig. Jimi är väldigt professionell, tydlig i sin kommunikation och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Jimi till den som går i säljtankar.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Christina W

Jimi har varit fantastisk under hela processen, vi fick bra råd och snabb feedback hela tiden. Vi kände att vi var i trygga händer och Jimi gjorde sitt bästa för att vi skulle få ett bra slutpris trots den tuffa bostadsmarknaden, och han lyckades sälja vår lägenhet inom en vecka efter att annonsen publicerats. Vi rekommenderar varmt Jimi om du vill ha en mäklare som är professionell, lyhörd, effektiv och väldigt trevlig!

Suzanna J

Jimi hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Första gången jag sålde och skulle köpa nytt. Han har hjälpt mig genom hela processen, svarat på frågor som har dykt upp på vägen samt gett goda råd Det är en mäklare du snabbt får förtroende för. En mäklare som tar sig tid och arbetar för dig

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Emil S

Jimi hjälpte oss sälja vår lägenhet till bra pris på en jättetuff marknad. Han är driven, noggran med detaljer och ger 100%. Kan verkligen rekomendera Jimi!

Fredrik S

Jimi är utan tvekan vasastans bästa mäklare! Om jag hade haft fler lägenheter att sälja så skulle de utan någon som helst tvekan säljas av honom. Jimi är otroligt trevlig, förtroendeingivande, ödmjuk samt gav många extremt värdefulla råd på vägen som verkligen maximerade lägenhetens potential. Jimi var alltid tillgänglig för frågor och han lyckades även sälja lägenheten till önskat pris redan innan visning (endast tre dagar efter annonsen kommit ut), vilket gjorde hela affären otroligt smidig. Om ni vill få ut ett så bra pris som möjligt för er lägenhet så ska ni använda er utav Jimi!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Staffan E

Jag anlitade Jimi för en försäljning utav min bostadsrätt på Kungsholmen. Blev tipsat av en vän som använt sig av Erik Olsson mäklarfirma och Jimi som mäklare under deras försäljning. Redan vid första mötet med Jimi så märker man att han verkligen brinner för sitt yrke och förmedlar en trygg känsla. Nu en vecka senare är bostadsrätten såld och Jimi har gjort ett utomordentligt jobb med fantastiskt engagemang, och alltid haft ett leende på läpparna och glimten i ögat. Jag kan varmt rekommendera som mäklare om du går i sälj tankar. 10/10 Varma hälsningar, Staffan.

Elisabeth U

Bra på att lyssna, lugn och förtroendeingivande.

Christina S

Jag kontaktade Jimi då han sålt liknande lägenheter i samma område som min och efter att ha träffat honom var det självklart att jag skulle anlita honom. Jimi är otroligt vänlig, förtroendeingivande och skarp. Han arbetade hårt och målinriktat med min försäljning. Med hjälp av honom såldes min lägenhet innan visning på en marknad som annars svajar. Mina varmaste rekommendationer går till Jimi.

Nilla S

Vi sålde en bostad i Vasastan. Jimi genomförde hela processen på ett mycket bra sätt. Han höll oss och spekulanterna uppdaterade hela tiden. Vi är jättenöjda och kan rekommendera Jimi varmt.

Mattias E

Jimi är en duktig och trevlig o glad mäklare och är väldigt duktig på att ge information. Frågar man nått som man är osäker på eller vill veta inför försäljning köp så kan han ge den info man behöver. Rekommendera han varmt. Den bästa mäklaren som finns. Mvh mycket nöjd kund. Mattias

Kristin H

Kan varmt rekommendera Jimi. Han är en varm och genuin person som verkligen gör sitt yttersta för att sälja din lägenhet. Han är lyhörd efter dina önskemål men var även ett enormt stöd under försäljningen. Han återkopplade snabbt och gav mig löpande information vilket underlättade det hela. Han sålde min lägenhet till det pris som lägenheten varit värderad till trots en tuff marknad med nya amorteringskrav. Jag hade inte kunnat haft en bättre mäklare än Jimi och kommer att anlita honom igen om tillfälle ges. Han är en pärla!

Karin S

Engagerad, tillgänglig, informativ och lätt att samarbete med! Supernöjd!

Daniel M

Jimi är en lyhörd mäklare som lyssnar på vad jag som kund vill , och löser eventuella problem på ett lysande sätt. Jag är mycket nöjd med Jimi Bennet Onduncu och önskar honom lycka till i framtiden! Johan Karlsson

Tracy S

Jimi impressed us with his sincerity, honesty and warmth. He helped us with both buying and selling, and was always available to give us knowledgable insights about the process and the market. He made sure he knew what our goals were and worked hard to meet them.

Anna L

+ Vänligt bemötande och snabb att återkoppla när man sökt honom. - Lite dålig info inför tillträde, bokning av tillträde på köparens bank osv. I det stora hela, positivt.

Bengt-Gösta J

Jimi var vi helt nöjda med, jobbade verkligen för oss, var alltid lätt att få tag på samt lämnade snabba svar på våra frågor, la ner mycket jobb för att vi skulle bli nöjda Bra jobbat med andra ord

Ann-Britt R

Jimi Bennet Oduncu har varit trevlig och påläst,snabb med att återkoppla när vi sökt honom i ett ärende kring försäljningen. Han har också gett bra svar på våra frågor, försökt förklara när vi undrat över tex prissättningen . Vi uppskattade också att han drev på när visningen väl var inledd av vår lya. Fint också , förstås , att han rådde oss att låta budgivandet fortsätta en dag till.

Gustav E

Jimi var en fantastisk mäklare som ingav ett djupt förtroende, gav goda råd och hjälpte till på alla sätt. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Peter J

Jimi är en otroligt passionerad mäklare med otroligt personligt engagemang. Från första möte till och med sista har vi känt oss trygga med försäljningsprocessen. Han har alltid hållit oss uppdaterad med god kommunikation. Jimi är en mäklare jag kommer att jobba med i framtida affärer och alltid rekommendera! Imponerande är förnamnet!

Åsa D

Hej! Jag möttes av en ödmjuk, positiv målinriktads mäklare. Möter direkt gav en ömsesidigt förtroende. Allt kändes enkelt, kommunikativ, lyssnade in vad vi ville få ut av affären otroligt lyhörd. Uppdaterade oss kontinuerligt Otroligt nöjd, rekommenderar honom varmt Med vänlig hälsning, Maria

Emilia J

Jag valde Jimi Bennet Odunco för att han kändes som en engagerad mäklare, samt för att jag var lite nyfiken pga hans unga ålder. Jimi visade sig vara perfekt för mig och mitt ändamål, och ypperligt duktig och målmedveten, trots sin unga ålder. Jag är själv i 20års åldern vilket gjorde att vi enkelt kunde tala och förstå varandra rätt och bra. Jag är helt klart nöjd med Jimi, och kommer garanterat, vid behov, välja honom eller Erik Olsson igen!

Tilda L

Den mest observanta och generösa mäklare jag någonsin träffat! Var först ganska osäker och orolig när jag skulle sälja min lägenhet, men efter redan första mötet med Jimi så kände jag mig så lugn och trygg. Han plockar verkligen fram de bästa förutsättningarna för att försäljningen skall bli toppklass! Kan från mitt hjärta, varmt rekommendera Jimi till er nästa mäklare, lovar att ni kommer vara i goda händer. Med den kunskap, energi och positivitet han strålar kan det inte bli bättre än en bra affär!

Elin B

I valet av en handfull olika mäklare valde jag just Jimi då hans personlighet fick mig på fall. Hans engagemang, den ständiga tillgängligheten och hans charm gav resultatet i en riktigt lyckad affär. Jag kunde inte blivit mer nöjd. I framtiden kommer jag definitivt välja Jimi igen!

Hanna H

Vi har haft jätte bra kontakt med Jessica och är väldigt nöjda med hennes arbete!

Anna Å

Jessica Plånborg är storsint person med många stora egenskaper. Guidar en säljare och en köpare in i en trygghet och förtroende. Besitter kunskap och är personligt engagerad med affärsmannaskap. Mina varmaste rekommendationer. Med vänlig hälsning, Anna Åkesson

Marianne S
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Bra, hon var flexibel och lyhörd, kändes seriös

Matthias G

Bra och trevligt bemötande, trovärdig.

Jöran R
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Gott bemötande och lätt att få kontakt med

Johan M
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

väldigt proffsig och bra på alla sätt o vis

Svar från Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Stort tack för fina ord Johan, hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Välkommen att höra av dig igen om du skulle flytta. Med vänlig hälsning, Elisabeth

Sofia A

Köpte min första lägenhet med Jessica som mäklare. Jag är så nöjd och så glad att det var just hon som hade hand om den lägenheten. Bra info innan under och efter försäljning. Ett riktigt toppenjobb!

Tarek A
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

She is very professional, with sense of what is going on the market!

Anna O

Ett avslappnat och proffsigt bemötande. Väl påläst och vet vad som krävs för en lyckad försäljning.

Pelle O

Mycket nöjda med hur allt fungerade.

Anne F
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Jag tycker jag fått ett bra bemötande och är nöjd med hur hela "affären" gått till.

Caroline O

Jessica Plånborg är väldigt trevlig och väldigt duktig. Hon inger direkt ett förtroende. Vi har använt oss av Jessica både vid köp och försäljning och tycker att hon sköter båda delarna av affären lika professionellt. Hon har bra kunskap om marknaden och gör rimliga värderingar. Vi kan varmt rekommendera Jessica.

Viveca N
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Känns som mycket länge sedan! Försäljningen av vår lägenhet på Surbrunnsgatan gick snabbt, lätt och professionellt till!

Linus F

Bra, professionell, lyhörd. Rekommenderar och använder gärna på nytt.

Tomas A

Jessica var mycket proffisionell och duktig. Finns ingenting att anmärka på och jag kan rekomendera henne att anlita Jessica som mäklare.

Jesper H

Jessica var precis så som en bra mäklare ska vara - glad, engagerad och ihärdig! Vi blev mycket nöjda båda gångerna vi anlitade henne!

Eva B
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

Trevlig, lyhörd och ödmjuk samtidigt som hon var en bra säljare!

Annika H

Duktig, driven, kompetent! Rekomenderas varmt

Daniele C
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Östermalm

jätte bra! Professionell, kunnig.