Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Experia Dental

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, 114 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Experia Dental, med stort hjärta och trygghet hjälper vi dig oavsett vad ditt besök gäller; Undersökning, bettrehabiliteringar med kronor och broar, tandlossningsproblematik, fyllningar, tanduttagning, rotfyllningar eller Invisalign/InmanAligner så kan vi garantera dig ett bra resultat av hög kvalitet. Det viktigaste av allt är att du känner dig trygg och får en positiv upplevelse. Vi har även kompetens av visdomstandskirurgi. Dessutom kan vi hjälpa till med estetisk tandvård där vi kan erbjuda exempelvis behandling med skal fasader och tandblekning. Vi kan också erbjuda botox- och fillerbehandlingar. Om du söker ett helhetslyft när det gäller tänder eller ansikte har du helt enkelt hittat till rätt mottagning. Vi har mycket stor kompetens av att hjälpa människor som är tandvårdsrädda, detta har varit en röd tråd genom hela verksamheten och en sak vi brinner lite extra för. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån: 08:00-17:00
Tis: 08:00-19:00
Ons-Sön: 08:00-17:00

Läs vad 8 kunder tycker om Experia Dental

• Liisa L
    Liisa L skrev om Experia Dental
    Bemötandet har varit både professionellt och mycket trevligt från första kontakten
    och under hela behandlingsperioden. Jag kan verkligen rekommendera företaget
    till alla som behöver hjälp med sin munhygien.Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Experia Dental
    Bra behandling trevligt bemötande
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Experia Dental
    Personligt och kompetent bemötande. Mycket fin service, lugn och noggrann, saklig information om lämplig behandling. Lite för kort erfarenhet eftersom tandläkarpraktiken nyligen bytt ägare, men jag fortsätter självklart hos "min nya tandläkare". Känner mig mycket väl omhändertagen.
  • Helen H
    Helen H skrev om Experia Dental
    Här får jag alltid trevligt bemötande, hög service och hjälp med snabb åtgärd. Det lämnas även goda råd om hur jag ska sköta mina tänder för framtiden.
    Tack så mycket🌸🌸🌸
  • Peter S
    Peter S skrev om Experia Dental
    Mycket trevligt bemötande, ingen stress varken av tandläkare eller sköterskan, snygg och trevlig mottagning, förklarade lugnt och proffsigt vad som skulle göras.
  • Agneta Ö
    Agneta Ö skrev om Experia Dental
    Välgjort arbete. Trevligt bemötande. Tydliga förklaringar.
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Experia Dental
    - Stort kunnande, "ser" patienten
    - Hanterar varje uppkommen situation, stor
    som liten, på ett proffsigt sätt
    - Skapar en mjuk och vänlig atmosfär så att
    även den tandvårdsrädde kan känna sig lugn
    och trygg
  • Anna-lena N
    Anna-lena N skrev om Experia Dental
    Superbra och trevligt bemötande. Proffsigt!

Birger Jarlsgatan 8, 114 34 Stockholm