Mattias Jonsson

Mattias Jonsson

Mattias Jonsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.7. Mattias Jonsson har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Mattias Jonsson

Sedan starten hos Reco 2020
Benny L
Slätta

Proffsigt bemötande. Kunnig och delar med sig av sin erfarenhet. Ger både positiva och negativa tips/kommentarer till oss säljare. Han stressar aldrig fram, att vi ska ta snabba beslut. Vi är mycket nöjd med honom.

Jasper M
Slätta

Trevlig och professionell. Köpet fungerade utmärkt.

Malin B
Slätta

Proffesionell, trevlig och informativ.

William A
Samuelsdal

Saklig, kunnig och mån om mervärde. Som köpare fint att han ringde dagen efter kontraktskrivning bara för att stämma av att allt fortfarande kändes bra.

Tomas C
Samuelsdal

Fint bemötande, trevlig och kunnig.

Jonatan C
Samuelsdal

Vi har hela tiden varit uppdaterade om läget och nästa steg. Allt har bara flutit på. Snabb affär.

Gunnel S
Haraldsbo

Har blivit vänligt bemött av Mattias under det den tid vi känt varandra. Försäljningen var helt ok. Hade gärna hört av honom oftare under tiden försäljningen pågått.

Jocke J
Västanbyn

Mycket trevlig och kunnig mäklare!

Sandra L
Västanbyn

Hej! Mattias har varit tillgänglig för våra frågor och stöttat oss med de funderingar som dykt upp under resan. Han har gett oss ett seriöst, pålitligt och proffissionellt bemötande. Hela mäklarbyrån ger en känsla av glädje och trygghet. Mvh Johan och Sandra Lundqvist

Olle M
Centrum

Bemött på ett bra sätt och det var därför vi valde honom beträffande försäljningen. Vi hade förväntningar att få utgångspriset vilket är en stor besvikelse. Priset sänkt med 700000 kr. Vår fundering är om vi kunnat få ett högre försäljningspris med en annan mäklare. Uppfattningen var att Fastighetsbyrån hade ett stort antal personer som var intresserade av att köpa i vårt bostadsområde. Dessa verkade inte vara riktigt seriösa spekulanter. Mattias var trevlig som person och lämnade en tydlig offert. Negativt är även att...