Mattias Jonsson

Mattias Jonsson

Mattias Jonsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.7. Mattias Jonsson har haft 21 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 77 Läs vad Mattias Jonsson

2021-07-07
    Mattias har agerat på ett utmärkt sätt vid försäljningen av mitt fritidshus Klockarnäs 306.
    Lätt att nå, alltid tillgänglig och återkom alltid inom kort om vi inte fick kontakt direkt. Enkelt, smidigt och tryggt med Mattias.
    När försäljningen drog ut på tiden utifrån min förväntan så agerade Mattias och fick igång en budgivning som resulterade i en försäljning. Det enda lilla är att jag inte var helt nöjd med bilderna som fanns med i presentationen av objektet.

Men överlag, är jag mkt nöjd med Mattias som min mäklare.
  • Kia S
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    2021-06-10
    Den bästa mäklare jag har träffat! Jättetrevlig, lätt att få kontakt med, kunnig och social!
    2021-06-10
    Hej!
    Jag har haft kontakt med många mäklare genom åren. Mattias får högsta betyg. Återkopplar mycket snabbt. Ringer och frågar om allt känns bra efter vi hade skrivit. Snyggt!
    Mycket påläst på objektet. Kunde svara på alla våra frågor.

//Mats
    2021-06-07
    Köpt fritidshus
    Ganska ok bemötande
    Hade inte förväntat mig av en mäklare att när man som köpare vill genomföra en besiktning av huset få svaret ” då kanske säljaren väljer den som inte begär besiktning”!
    2021-06-04
    Köpte fritidshus.
    Vi blev väldigt bra bemötta. Han var jordnära, trevlig och engagerad på ett personligt vis (inte som en säljare som oftast är för på). Berättade kunnigt i alla de steg som togs så av vi hela tiden visste vad som hände. Vi kände oss hela tiden trygga i affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Lustigknopp
    2021-06-02
    Jag köpte en bostadsrätt, en tvåa på 55 kvadratmeter i Falun.
    Allting fungerade väldigt bra och min son som också kommer att bo där träffade honom. Vi blev trevligt bemötta av honom och vi har ingenting att klaga på.
    2021-05-04
    Sålde fritidsbostad. Lugn och avslappnad mäklare. Jag kanske skulle stått på mig och låtit fastigheten gått till budgivning trots ett bra bud från köparna.
    • Hosjö
    2021-05-04
    Finns ingenting negativt att säga om detta köp, eller säljaren heller för övrigt.
    2021-05-03
    Fritidshus.
    Otroligt proffsig, lugn och fick oss att känna oss trygga.
    Har än så länge skött och tagit hand om det han lovat, men affären är inte klar ännu.
    Toppbetyg!
    2021-04-19
    Vi har sålt en fastighet och har mycket bra att säga om Mattias. Vi har fått bra bemötande, och han har gett snabb återkoppling. Det enda vi är missnöjda med är prospektet och det har vi återkopplat till Mattias.