Mattias Jonsson

Mattias Jonsson

Mattias Jonsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.7. Mattias Jonsson har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 86 Läs vad Mattias Jonsson

2022-06-15 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Tycker att vi fick bra tips och råd under tiden vår fastighet var till salu.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Hela försäljningsprocessen tillsammans med Mattias var helt till belåtenhet. Vi jobbade med raka puckar och tydlighet.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet med en proffsig mäklare som Mattias.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Blev bemött bra tycker jag.

Har träffat en del sämre mäklare tidigare så förväntningarna var inte höga. Mattias ändrade min uppfattning då jag är riktigt nöjd med honom!

Toppklass att han lyckades fixa en visning före den riktiga visningen!
    • Britsarvet
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tröst när jag misströstade, hela tiden tydlig & korrekt info. Positiv & intusiastisk. Motsvarade förväntningar.
    • Marstrand
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket bra, hjälpsam vid frågor och funderingar
  • köpte en tomt med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Svabensverk
    2022-04-26 Verifierad kund
    Mycket profsig. Snabba svar. Snabbt beslut av mig.
    • Sågmyra
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell. Det var en lång process men tillslut fick vi affären i hamn tillsammans med Mattias.
    • Marstrand
    2021-11-19 Verifierad kund
    Första gångerna när jag ringde för att fråga om ett objekt tyckte jag att han var nonchalant. Det ändrades och idag tycker jag att han är toppen.
  • Zandra L
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Svärdsjö
    2021-10-25 Verifierad kund
    Jag har fått ett otroligt bra bemötande av Mattis. Han har funnits där och kunnat svara på alla frågor o varit ett otroligt bra stöd under hela processen.
    • Enviken
    2021-07-07 Verifierad kund
    Mattias har agerat på ett utmärkt sätt vid försäljningen av mitt fritidshus Klockarnäs 306.
    Lätt att nå, alltid tillgänglig och återkom alltid inom kort om vi inte fick kontakt direkt. Enkelt, smidigt och tryggt med Mattias.
    När försäljningen drog ut på tiden utifrån min förväntan så agerade Mattias och fick igång en budgivning som resulterade i en försäljning. Det enda lilla är att jag inte var helt nöjd med bilderna som fanns med i presentationen av objektet.

Men överlag, är jag mkt nöjd med Mattias som min mäklare.