Fastighetsbyrån Lidköping

• BadgeElevenYears
1 117
Ligue 0510-602 20 Compartilhar

About company

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären. Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus?...

1117 omdömen om Fastighetsbyrån Lidköping

Sedan starten hos Reco 2013

Tobias H
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Rebecca Detterberg  uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Lidköping Norr

Snabbt, smidigt och proffsigt!

Johanna K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Frida Angsparr Skoglund uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Trevlig och seriös. Kändes inte stressig eller pushade på, som andra mäklare känts vid andra visningar. Allt som allt toppen, vi är nöjda över hur vi blev bemötta och hur Frida skötte medlingen mellan oss och säljaren.

Malin S
Comprou a sua casa com a ajuda de Emelie Ekholm uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping

Trevlig Snabb på återkoppling Professionell

Lennart S
Vendeu a sua casa com a ajuda de Emelie Ekholm uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorp Landsbygd

Vi har varit/är mycket nöjda med Emelie's arbete. Tydlig och tillgänglig.

Emelie H
Vendeu a sua casa com a ajuda de Frida Angsparr Skoglund uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Råda

Affären gick snabbt och smidigt och jag blev kontinuerligt uppdaterad om allt kring det hela.

Mattias G
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Matilda Icho uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping

Matilda var alltid snabb med att återkomma med svar på frågor. Hon var engagerad och hade ett bra driv. Kan stark rekommendera henne.

Gunnar F
Vendeu a sua casa com a ajuda de Johanna Lundell uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Lidköping Norr

Visade stort angagemang då jag sålde mitt hus. Från första kontakt till dagen vi skrev på överlåtelsepappren. Proffsigt och ändå lyhörd för våra önskemål och tankar.

Ebba E
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Emelie Ekholm uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Jättebra bemöt av Emelie. Snabb på att svara, trevlig och förstående. Gjort detta köpet 100 gånger lättare.

Marie S
Comprou a sua casa com a ajuda de Anna Lindberg uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping

En rak och tydlig mäklare med vänligt bemötande och mycket god service. Förklarar allt på ett bra sätt och som kund känner man sig väl omhändertagen.

Ronny A
Grästorps Tätort

Emelie var toppen,hon förklarade bra vad som händer när man säljer hus.Trevlig och tillmötesgående på alla sätt och vis.Hon har även lovat hjälpa oss med allt som vi inte kan och vet nu efteråt./Ronny o Inger

Nella R
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Matilda Icho uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Nya Staden

Mycket trevligt och naturligt bemötande, kändes som att få hjälp av en vän men ändå på ett professionellt sätt. Snabb och tydlig på att svara på frågor. Har både köpt och sålt lägenheten med Matilda och båda gick snabbt och smidigt.

Sara K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Rebecca Detterberg  uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Lidåker

Alltid lika proffsigt bemött av Rebecca, kommer absolut anlita henne nästa gång en bostad ska säljas.

Richard S

Mycket engagerad och ambitiös mäklare. Rekommenderas!

Jimmy J

Väldigt trevlig och serviceinriktad tjej!

Susanne S

Vi är mycket nöjda, effektiv och flexibel.

Stefan A
Comprou a sua casa com a ajuda de Frida Angsparr Skoglund uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping

Har inga erfarenheter sedan tidigare att jämföra med

Ulf R
Nya Staden

Mathilda är snabb, effektiv, alltid glad och trevlig. Vi har fått snabb relevant information under hela försäljningen.

Elisabet A

Snabbt och smidigt, alla papper i sin ordning.

Elin L
Nya Staden

Jättetrevlig och duktig. Hon kunde sin sak och gjorde att jag kände mig trygg.

Pontus R

Anna är serviceinriktad och införlivade svar på våra frågor, vilket ledde till en affär. Mvh Pontus o Camilla

Fredrik G
Lidåker

Toppen mäklare, rak och tydlig kommunikation som bidrog till en snabbt och smidigt bostadsköp.

Daniel P
Comprou a sua casa com a ajuda de Johanna Lundell uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Lidköping Norr

Tyckte Johanna va toppen bra o kan sitt jobb väldigt bra

Ferry D
Lidköping Norr

Lugn trevlig och sakkunnig Lätt att föra givande samtal med Klara och raka svar på frågor angående lägenheten budgivningen och köpet Kan varmt rekommendera henne

Roger D
Lidköping Norr

Vi blev väl bemötta vid ankomst,våra frågor och funderingar fick vi besvarade på ett lugnt och säkert sätt.Vi upplevde Frida som en lugn,säker och väldigt seriös mäklare

Börje J
Lidköping Norr

Det har varit mycket positivt hela tiden Bra info Trevlig bemötandet Stort tack från oss Börje och May

Radica A
Gamla Staden

Frida är en bra mäklare. Hon är mycket ansvarsfull och kunnig. Jag känner mig trygg med henne. Tack Frida!

Tommy L
Majåker - Ljunghed

Trevligt bemötande och serviceinriktad.

Fredrik B

En trevlig, framåt och tillmötesgående fastighetsmäklare som fick igenom processen helt gallant!

Lisbeth J
Majåker - Ljunghed

Bättre kunde det inte bli helnöjd med allt

Monika Ström L

Bra Har inget att klaga på. 💖

Merima K
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Frida Angsparr Skoglund uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping

Bra kommunikation och tillgänglighet! Nöjd ☺️

Håkan S
Lidköping Väster - Landsbygd

Mycket positiv och kunnig samt lösningsfokuserad. Johanna höll mig uppdaterad hela tiden och var tillgänglig när jag hade frågor och funderingar.

Mihai T
Comprou a sua casa com a ajuda de Rebecca Detterberg  uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Järpås Med Omnejd

Hon är en glad och professionell person på samma gång som inger förtroende för de tjänster som erbjuds.

Per J
Vendeu a sua casa com a ajuda de Rebecca Detterberg  uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Järpås Med Omnejd

allt fungerade bra , blev väldigt bra bemött, fick en jättebra genomgång innan försäljning, vad som behövdes göra och vad jag skulle tänka på. mäklaren höll kontakt med oss vad som hände med försäljningen m.m. jätte bra att man fick den informationen. när vi skrev på kontraktet med köparna, vad det också en bra genomgång och hon pratade så alla hängde med, och svarade jättebra på våra frågor. har bara gött att säga om Rebecka

Tom N
Grästorp Landsbygd

Rechercherade all information jag ville ha inför köpet. Trevligt och seriöst uppträdande.

Jonna S
Grästorps Tätort

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med.

Eva S

Lätt och väldigt smidigt Hjälpsam person

Svend P
Grästorps Tätort

Hon är jätte duktigt och bra mäklare.Hon är bra på sitt job.

Sofi H
Gamla Staden

Lugn och pedagogisk när man som nervös förstagångssäljare behöver stöd :) Stenkoll på allt, rekommenderar

Helena G

Vänlig kunnig proffsig engagerad

Elma H
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Johanna Lundell uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Bra service och tillgänglighet. Snabb återkoppling med möjlighet att kunna ställa förtydligande frågor.

Torbjörn W
Vinninga

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Birgitta S

Johanna har ett trevligt sätt och är tydlig och professionell.

Ann-Britt K
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Johanna Lundell uma parte de Fastighetsbyrån Lidköping

Fick ett fint bemötande. Många visningar,. Hade större förväntningar på slutpriset men just nu är marknaden trög. Är nöjd med Johannas insats.

Victoria N
Vinninga

Johanna är väldigt professionell och bra påläst om rosenvägen när vi var på visningen. Johanna uppfyllde våra förväntningar på visningen och även försäljningen va huset. Med tanke på omständigheterna så har Johanna skött detta galant! Vi är väldigt nöjda med Johanna, hon svarar på våra frågor och ger bra förklaringar när vi ställt frågor.

Eva J
Margretelund

Rebecca har ett positivt och proffesionellt bemötande, och mån om att fastighetsaffären skulle kännas bra både för säljare och köpare. Vi är jättenöjda!

Adam W

Matilda var mån att köpet skall kännas rätt för mig som köpare. Hon var dessutom noggrann med att gå igenom kontraktet innan signering. Hon är mycket serviceinriktad och har ett fint kundbemötande.

Magnus N

Matilda har varit tydlig, snabb. Visat fler alternativ. Även medverkat till ett snabbt tillträde vilket jag efterfrågade.

Jan-Olof J
Margretelund

Trevligt och bra bemötande Våra förväntningar låg i att få sålt vår lägenhet. Eftersom vi är äldre saknar vi det personliga samtalet i stället för SMS och Mail.

Svar från Frida Angsparr Skoglund

Tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela dina tankar. Jag beklagar att utskicket av enkäten för omdöme inte motsvarade dina förväntningar. Under vårt samtal idag blev jag glad att höra att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och att den personliga kontakten funkat bra under hela förmedlingsprocessen samt att ni kommer att rekommendera mig till andra. Tack för att ni gav mig förtroende att förmedla er bostad!

Victor A
Margretelund

Allt kändes proffsigt och blev bra bemött. Kände att jag fick svar och information på ett sätt som gjorde att hela affären kändes trygg.