Artemiz Eskafi

Artemiz Eskafi

Artemiz Eskafi är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Artemiz Eskafi har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Artemiz Eskafi har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Artemiz Eskafi har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

121 omdömen om Artemiz Eskafi

Sedan starten hos Reco 2019
Hamza H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Lindeborg

Trevlig och proffesionell! Väldigt kunnig inom området. Kommunikationen var super, snabba uppdateringar. Snabb försäljning till bra pris. Rekommenderar starkt! Allt var super!

Filip V
Västra Kattarp

Riktigt bra bra bemötande under hela processen. Artemiz kunde svara på alla mina frågor med snabb återkoppling. Jag hoppades på en snabb försäljning och fick ett bra bud redan efter första visningen. Jag är i varje fall mycket nöjd.

Yrsa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Västra Kattarp

Artemiz Eskafi var en jättebra mäklare. Mycket trevlig och inga konstigheter vid köpet från hennes sida. Professionellt arbete och man kände sig trygg i hennes händer.

Håkan F
Skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Trevligt bemötande, kunde sitt objekt bra och var hjälpsam på alla vis.

Levente K
Blekingsborg

Jag hade nyligen nöjet att köpa en lägenhet som förmedlades av Artemizför och jag kan inte nog betona den utmärkta service och professionalism som jag upplevde genom hela processen. Från första mötet till avslutat köp gick Artemiz långt utöver förväntningarna för att säkerställa en smidig och framgångsrik affär. Jag kan varmt rekommendera henne.

Andreas L
Limhamn

Seriös mäklare som är lätt att prata med. Riktar säljarens förslag till en lösning. Hade förväntningar om att sälja snabbt och Artemiz visade verkligen att hon ville förverkliga detta.

Fredrik H
Limhamn

Fint bemötande, kändes smidigt under hela processen.

Dino K
Lindeborg

Hon är en professionell mäklare som man kan lita på.

Anita Margaret Rose-Marie N
Blekingsborg

Kunnig trevlig och proffsig. Kände mig trygg med henne som min mäklare.

Mirjana V
Söderkulla

Artemiz är verkligen en professionell och duktig mäklare, bevis på hennes kompetens är att få sålt vår lägenhet på bara 2 veckor i dessa tider säger nog allt! Seriös, trevlig, tillmötesgående och förutseende, vi lutade oss mest tillbaka medan hon skötte allt jobb. Super nöjda är vi och skulle definitivt anlita henne igen, en riktig 🌟