Ericka Nguyen

Ericka Nguyen

Ericka Nguyen är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Ericka Nguyen har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 327 omdömen med ett betyg på 4.9. Ericka Nguyen har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

327 omdömen om Ericka Nguyen

Sedan starten hos Reco 2015
Emma B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
S:t Knut

Proffsig och tydlig under hela processen.

Noel E
S:t Knut

Vi valde Ericka igen och är lika nöjda denna gång. Proffsig, tydlig och trevlig.

Birgitta S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Möllevången

Proffsigt och trevligt bemötande. Lyhörd. Snabb på återkoppling.

Ing-Marie M
Dockan

Väldigt trevlig, lyhörd. Hörde av sig som hon sagt, öppen för mina frågor närsomhelst och tog reda på det jag ville...

Amilla M
Midhem

Erika är alltid glad och trevlig och väldigt tillmötesgående, inget är jobbigt eller för svårt för henne och kan nog med lätthet säga att hon är en av Malmös bästa mäklare!👌🏻 Väldigt kunnig och professionell och lyssnar alltid till både säljaren och köparens preferenser. Lyhörd, empatisk och otroligt duktig!🌸

Per-Axel C
Midhem

Bra samarbete! Lätt att ha och göra med.

Alexander B
Ellstorp

• Öppen, engagerad, otroligt kunnig, förstående. • Över förväntan, Erica skapade en trygg miljö som gjorde oss väldigt bekväma samt nödja med vårt köp • Vår upplevelse kort kan beskrivas som sagolik

Elza S
Ellstorp

Ericka är en väldigt välkomnande och varm person. Vi kände verkligen att hon ville hjälpa oss och göra resan så bekväm och lätt som möjligt. Vi hade inte haft en lika bra upplevelse om det inte var för Ericka.

Charlotte T
Slussen

Supertrevligt bemötande. Tillgänglig och pedagogisk i all kommunikation.

Theodor H
Lönngården

Mycket hjälpsam, responsiv och tillgänglig.