Malin Fasth

Malin Fasth

Malin Fasth är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Malin Fasth har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Malin Fasth har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Fasth har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

198 omdömen om Malin Fasth

Sedan starten hos Reco 2015
Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Vänlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med på mejl och telefon. Upplevde henne som ärlig och bra att samtala med.

Marco M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Kunnig och drivande. Lyssnar in alla parters önskemål och förhandlar skickligt utifrån dessa.

Per B
Triangeln

Bra bemötande och hjälp med köpet som har gått väldigt smidigt. Mycket lyhörd för våra önskemål.

Johanna Estefany U
Kroksbäck

Hon var mycket professionellt, snäll och svarade alla frågor som vi hade.

David Alejandro C
Kroksbäck

She was quick to reply all my questions and helpful all the time. She was informative and patient during the whole process.

Angelina N
Västra Hamnen

Malin är en väldigt professionell, kunnig och lyhörd mäklare. Genom hela processen håller hon en tät och tydlig dialog med både säljare som köpare. Vi kändes oss helt trygga med Malin från start. Vi är supernöjda med Malin som mäklare och kan varmt rekommendera Malin för din nästa bostadsaffär.

Lena Ann-Christin J
Segevång

Professionell. Tillgänglig. Trevlig.

Annette A
Triangeln

Proffsigt och trevligt bemötande. Håller vad som lovats. Bra att informera om vad som händer under pågående försäljning.

Anne Cecilia G

Vi bokade tid för värdering av en bostadsrätt i ett dödsbo. Fyra dagar innan utsatt tid fick vi bekräftelse via mejl att det var Malin som skulle komma. 20 minuter innan utsatt tid får vi ett sms från henne om att hon är ledig och därför inte kommer på avtalad tid. Va?!?!. Kom hon på det så nära in på den avtalade tiden. Hon hade ju flera dagar på sig att meddela oss det. Om hon åtminstone hört av sig dagen innan hade vi sluppit upp i ottan och kört över halva Skåne. Oerhört nonchalant och respektlöst!

Johan R
S:t Knut

Malin hjälpte oss genom hela processen att sälja vår lägenhet på ett genuint och förtroendeingivande sätt. Tydlig och rak kommunikation.