Tobias Axell

Tobias Axell

Tobias Axell är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Tobias Axell har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Tobias Axell har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.9. Tobias Axell har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

144 omdömen om Tobias Axell

Sedan starten hos Reco 2018
Karin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Dalaplan

Bra bemötande, lyssnade in mina behov och önskningar. Snabba svar och tydlig kommunikation. Inget att anmärka på alls!

Nariman M
Södra Sofielund

Vi är mycket nöjda med mäklaren Tobias. Hans professionella bemötande överträffade våra förväntningar. Han guidade oss genom hela processen med expertis och lyhördhet, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning.

Ileana N
Östra Sorgenfri

Trevlig, vänlig, men framför allt mycket proffsigt!!! Tobias Axell är bara bäst!

Pontus V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Rörsjöstaden

Superduktig och trevlig mäklare väl förberedd och kan direkt svara på frågor ang. bostaden. Bra kommunikation och högklassig service.

Turid M

Plikttrogen, taktiskt, sympatisk Hälsning Turid

David S
S:t Knut

Vi valde Tobias som vår mäklare för att han kändes genuin, intresserad och tog verkligen sin tid att gå igenom allt med oss i lugn och ro vid första mötet. Vi har varit nöjd med honom hela vägen, från början till slut. Lätt att få tag i, uppdaterar oss hela tiden och var rak och ärlig i sin kommunikation. Vi är riktigt nöjda med Tobias som mäklare och är glada och tacksamma att vi valde honom.

Ahmad A
Lindeborg

Engagerad och driven mäklare. Ser till att vara tillgänglig för köpare och säljare oavsett tid, vilket uppskattas.

Hannah
Rörsjöstaden

Min sambo har haft mest kontakt med Tobias, men av det jag träffat honom så verkar han kunnig och hjälpsam. Förklarade allt tydligt och bra vid köpet.

Ulf Lennart P
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Virentofta

Vänlig, kompetent och allmänt trevlig. Såg till att vi kunde sälja vårt hus till ett bra pris snabbt. Uppdaterade oss hela tiden. Kan verkligen rekommendera honom.

Per J
Limhamn - Ön

Strukturerad och förtroendeingivande Det fanns kanske bara några få saker att anmärka på där Tobias inte hade svaren