Tobias Axell

Tobias Axell

Tobias Axell är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Tobias Axell har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Tobias Axell har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Tobias Axell har haft 45 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

149 omdömen om Tobias Axell

Sedan starten hos Reco 2018
Amir S
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Gullvik

Tobias skötte försäljningen utav vår förra lägenheten och dessutom radhuset som vi sålde nu. Även om det tog tid och processen va lång så var Tobias professionell genom hela försäljningsperioden. Kom med tips hur vi skulle gå vidare och pressade aldrig oss med någon vi inte va bekväma med. Tobias är en mäklare av den bästa sorten både för säljaren och köparen. Alltid tillgänglig och alltid positiv. Vi kommer alltid välja Tobias.

Amela S
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Gullvik

Jätte bra mäklare, trevlig och glad. Han går verkligen in för sina objekt och är påläst inför försäljning. Bra kommunikation och nås alltid.Rekommenderas starkt !

Robert S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Tydlig, korrekt, återkopplar snabbt

Daniel F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Nobeltorget

Tobias var välinformerad och kunnig gällande marknaden och vår situation. Han var alltid tillmötesgående och öppen i våra konversationer om vad som behövdes göra och gjorde sitt absolut bästa för att få lägenheten såld. Otroligt nöjd med hans insats.

Filip T
Lugnet

Hej, Tobias Axell har enastående skicklighet och ett oöverträffat engagemang. Han hjälpte mig att sälja min lägenhet och gjorde hela processen både smidig och framgångsrik. Hans förmåga att skapa positiva avslut och bygga långsiktiga relationer är enastående och gör honom till en mäklare i en klass för sig. Vänlig hälsning Filip

Karin M
Dalaplan

Bra bemötande, lyssnade in mina behov och önskningar. Snabba svar och tydlig kommunikation. Inget att anmärka på alls!

Nariman M
Södra Sofielund

Vi är mycket nöjda med mäklaren Tobias. Hans professionella bemötande överträffade våra förväntningar. Han guidade oss genom hela processen med expertis och lyhördhet, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning.

Ileana N
Östra Sorgenfri

Trevlig, vänlig, men framför allt mycket proffsigt!!! Tobias Axell är bara bäst!

Pontus V
Rörsjöstaden

Superduktig och trevlig mäklare väl förberedd och kan direkt svara på frågor ang. bostaden. Bra kommunikation och högklassig service.

Turid M

Plikttrogen, taktiskt, sympatisk Hälsning Turid