Peter Ablahad

Peter Ablahad

Peter Ablahad är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Peter Ablahad har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Peter Ablahad har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Ablahad har haft 12 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-06

22 omdömen om Peter Ablahad

Clara Elisabeth R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Norra Botkyrka

Väldigt bra bemötande, professionell och tålamodig speciellt för mig som köpte min första lägenhet.

Nadia Marian W
Botkyrka-Eriksberg

Från första kontakten var Peter Ablahad otroligt bemötande. Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och ge råd. Hela köpprocessen var smidig och stressfri. Varje steg, från visningar till budgivning och slutligen kontraktsskrivning, hanterades med högsta professionalism och noggrannhet. Jag är tacksam för Peter Ablahads hjälp genom hela processen. Det var mitt livs första köp. Jag skulle inte tveka att rekommendera han till någon som söker en pålitlig, kunnig och engagerad mäklare.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för dina fina ord! Det gläder mig att höra att du är nöjd med köpprocessen och att jag kunde hjälpa dig på ett bra sätt. Det betyder mycket att du skulle rekommendera mig. Allt gott i ditt nya hem! Med vänliga hälsningar, Peter Ablahad

Mosa S
Botkyrka-Alby

Jätte vänlig, professionell och hjälpsam. Jag kommer definitivt kontakta han i framtiden när jag säljer min lägenhet

Svar från Peter Ablahad

Tack för din recension! Jag är glad att höra att du är nöjd med min hjälp. Det skulle vara ett nöje att hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Peter Ablahad

Dragana M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Mycket nöjd Peter är en grym mäklare professionell och trovärdig! Mycket bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de fina orden! Det gläder mig att höra att du är nöjd med mitt arbete. Med vänliga hälsningar, Peter Ablahad

Vasanthakumar T
Botkyrka-Norsborg

Peter var snabb på att återkoppla på frågor, flexibel med visning, trevlig i sitt sätt att vara, tydlig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Utan tvekan en av de, om inte rent utav den, bästa mäklaren som vi kommit i kontakt med. Om vi någon gång säljer vår fastighet kommer vi gärna vilja att det är Peter som säljer den.

Svar från Peter Ablahad

Stort tack för din fina recension! Jag är glad att höra att ni kände er trygga genom hela processen och att ni är nöjda med mitt arbete. Det skulle vara ett nöje att hjälpa er igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Peter Ablahad

Waylet E
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Fittja

Peter Ablahad är mycket professionell i sitt bemötande dessutom mycket vänlig, pålitlig, lyhörd. vi är väldig nöjda med Peters insatts och önskar honom lycka till framöver.

Mayada Abdulameer E
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Fittja

Han är professionell, engagerad, kommunikativ, kundorienterad, kunnig och pålitlig.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Om det är något mer jag kan göra för att hjälpa dig i framtiden så är jag här. Tack igen för förtroendet!

Batdelger B
Botkyrka-Norsborg

Jätte bra ! Han är snäll och jätte duktig på sin jobb .

Fotin I
Botkyrka-Hallunda

Is a really nice person who took all the time to explain what buying an apartmant really means!!

Ionut Adrian I
Botkyrka-Hallunda

un om exceptional, ma ajutat enorm explicandumi totul pas cu pas