Peter Ablahad

Peter Ablahad

Peter Ablahad är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Peter Ablahad har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Peter Ablahad har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Ablahad har haft 10 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

18 omdömen om Peter Ablahad

Vasanthakumar T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Norsborg

Peter var snabb på att återkoppla på frågor, flexibel med visning, trevlig i sitt sätt att vara, tydlig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Utan tvekan en av de, om inte rent utav den, bästa mäklaren som vi kommit i kontakt med. Om vi någon gång säljer vår fastighet kommer vi gärna vilja att det är Peter som säljer den.

Waylet E
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Fittja

Peter Ablahad är mycket professionell i sitt bemötande dessutom mycket vänlig, pålitlig, lyhörd. vi är väldig nöjda med Peters insatts och önskar honom lycka till framöver.

Mayada Abdulameer E
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Fittja

Han är professionell, engagerad, kommunikativ, kundorienterad, kunnig och pålitlig.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Om det är något mer jag kan göra för att hjälpa dig i framtiden så är jag här. Tack igen för förtroendet!

Batdelger B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Norsborg

Jätte bra ! Han är snäll och jätte duktig på sin jobb .

Fotin I
Botkyrka-Hallunda

Is a really nice person who took all the time to explain what buying an apartmant really means!!

Ionut Adrian I
Botkyrka-Hallunda

un om exceptional, ma ajutat enorm explicandumi totul pas cu pas

Mobin Tofiq Q
Botkyrka-Hallunda

Peter var väldigt trevlig att prata med var alltid behjälplig till allt och närvarande när man behövde något.

Yousif A
Botkyrka-Fittja

Jag har alltid upplevd det fina bemötandet under det tid Peter var våra mäklare. - Som mäklare han har alltid varit tillgängligt och svarat på våra frågor och funderingar. - Väldigt vänligt och hjälpsam., Jag Önskar honom lika till i denna yrke fram över.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Det gläder mig att höra att du uppskattade min tillgänglighet och att jag kunde vara till hjälp. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta att leverera samma höga standard och hjälpa till på bästa möjliga sätt framöver. Tack igen för förtroendet!

Jacqueline B
Botkyrka-Hallunda

Peter har varit behjälplig och tålmodigt visat oss flera objekt tills vi hittade rätt. Peter är väldig trevlig och kunnig inom sitt yrke.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Det var en glädje att hjälpa er att hitta det rätta objektet. Jag är tacksam för ert förtroende och ser fram emot att fortsätta att erbjuda samma nivå av service och kunskap i framtida projekt. Tack igen och hör gärna av er om ni behöver något mer!

Suleyman Ö
Botkyrka-Fittja

Han var Ärlig och bra jag är nöjd från honom