Danny Ishak

Danny Ishak

Danny Ishak är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Danny Ishak har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Danny Ishak har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Danny Ishak har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

120 omdömen om Danny Ishak

Sedan starten hos Reco 2020
Linnea G
Grusåsen

Nu har Danny hjälpt till att både sälja mitt hus och i köpet för kommande bostad. Jag är mycket nöjd. Danny har agerat lyhört på mina tankar och funderingar samtidigt som han ger sina professionella råd. Allt detta gör bara pluss så jag rekommenderar honom verkligen.

Fredrik N
Enhörna

Danny, var kunnig, trevlig och hade mkt hög servicenivå. Vi rekommenderar honom !

Linnea G
Enhörna

Trevligt proffsigt bemötande med fokus på både säljare och köpare. Rekommenderar Danny Ishakvarmt.

Caroline Elisabeth Ö
Enhörna

Otroligt professionell, trevlig och stöttande från början till slut.

Charlotta Olovsdotter H
Järna

Danny Ishak har på ett personligt men professionellt och förtroendeingivande sätt hjälpt oss igenom en nagelbitande budgivning och kontraktskrivning. Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi fått som förstagångsköpare av Stall Solbacken 1 i en rätt så snårig och bitvis svår bostadsaffär. 63

Isabelle A
Mörkö

Kompetent, hjälpsam och trevlig mäklare.

Marianne H
Sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Han är duktig och engagerad och jag kan rekommendera honom

Pia H
Mörkö

Vi hade ett rakt, ärligt och härligt samtal från första mötet. Jag skulle rekommendera Danny då han är en seriös mäklare som gör allt för att du som säljare och köpare ska vara nöjd när affären är klar. Jag ger 5++++ i betyg.

Magnus Åke S
Hölö

Danny är mycket trevlig och professionell i sin roll som mäklare, vi som säljare kände oss trygga i hela processen.

Dennis T
Hölö

I would like to thank Dannay for being so understanding and being so clear in every question we have asked. Very professional In delivering the informations. I wish him the best and keep up the good work