Danny Ishak
2019-04 - 2020-03

Läs vad 5 Läs vad Danny Ishak

• ROMEANNA I skrev om Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-04

Vi valde att anlita Danny under denna kris. Men med mäklarens engagemang och kvalité så var det inga konstigheter alls att anlita denna mäklare. Topp nivå på alla möjliga sätt. Vi är väldigt tacksamma över all expertis hjälp vi fått. Läs mer
  • GEORGE LAHDO T skrev om Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-04

Köpte en bostad genom Danny Ishak. Kände mig trygg genom hela affären tack vare honom. Han är en mycket trevlig och professionell mäklare, allt jag kunde önska mig i denna stora affär.

Rekommenderar Danny Ishak starkt! 😊 Läs mer
  • Gus Olof Gudmund G sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-03

Enhörna
    Villa,Norrlöt 42, 15196 Enhörna.
    Danny Ishak var mäklare när vi sålde villan.
    Förhastat skrev vi ett nedgörande betyg och rättar det härmed.

Danny har efter vårt initiala betyg rakryggat och vänligt kontaktat oss och i flera samtal gjort sitt yttersta för att få oss att känna oss nöjda med vår affär.
    Vi själva har rannsakat våra minnesbilder av slutskedet av affären och ser att vår kritik av Danny inte hade fog för sig.
    Vi var uttröttade efter månader av förberedelsearbete. Vi var också oroliga för coronapandemins risk för oss personligen och för bostadsmarknaden i Sverige.

Vi gjorde fel som inte sov på saken när vi fått köparens bud. Vi borde gjort så och därefter vidhållit vårt utgångspris.
    När Danny lämnade köparens bud till oss sa han till oss att prata igenom det hela och sedan återkomma. Vi var alltför snabbt tillbaka med vår accept, mot allt förnuft.

Vi gjorde ännu ett fel och det var att lägga all skuld för vår missräkning på Danny. Vi borde ha tänkt oss för innan vi skrev vårt betyg,

Under säljprocessen har Danny ända från första stund varit ett gott stöd för oss. Vår missbelåtenhet med vårt eget sätt att hantera slutfasen i affären kan inte förta vårt intryck av Danny som en god människa och en bra mäklare. Vi rekommenderar honom varmt.

Den lärdom som går att dra av allt detta är:
    Sov alltid på saken vid större affärer!
    Gus Gustafsson Läs mer
  • Abraham M sålde sin lägenhet med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-31

Västergård
    Vi har nyligen sålt vår bostad i Södertälje och anlitade Fastighetsbyrån.
    Omdömet talar för sig själv.
    Mäklaren Danny Ishak bemötte oss på ett fantastiskt sätt, med tydlighet, kunskap och engagemang på topp.
    Danny är otroligt proffsig i sitt agerande på högsta nivå.
    Som kund är det tryggt att både veta och känna att mäklaren gjort mer än sitt yttersta i affären.

Alla borde få genomföra sina affärer med denna höga nivå vad gäller kvalitet och trygghet.

Vi kan starkt rekommendera Danny som er mäklare.
    Fem stjärnor av fem. Läs mer
  • Atra S sålde sin lägenhet med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-24

Glasberga Sjöstad
    Vi sålde en bostadsrätt. Danny Ishak var väldigt professionell och förberedd under alla våra möten. Han lyssnade på våra önskemål och höll oss uppdaterad under hela säljprocessen vilket vi tyckte var viktigt. Vi lyckades få mer än vad vi förväntade oss för vår bostadsrätt och slog rekord i området, vilket var väldigt uppskattat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson