Danny Ishak är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Danny Ishak har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Danny Ishak har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.7. Danny Ishak har haft 30 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 18 Läs vad Danny Ishak

• 2020-11-06
    Mycket proffsig mäklare. Kan rekommenderas!
    Marko Henrikki H
    • 121.0 m²
    • Brunnsäng/Ritorp
  • 2020-11-05
    Proffsig från början till slut. Så hjälpsam, trygg och trevlig. Kan varmt rekommendera Danny, skulle själv anlita honom igen. Den bästa!
    Kirsi H
    • 121.0 m²
    • Brunnsäng/Ritorp
  • 2020-11-04
    Vi köpte ett fritidshus i Mölnbo, bortanför Järna. Danny var väldigt tillmötesgående fackmässig hela resan igenom. Dessutom fick han hantera en för oss väldigt jobbig situation när det kom in en budgivare i "elfte timmen". Han skötte det väldigt proffsigt och som tur var blev det till vår fördel.
    Staffan H
    • 41.0 m²
    • Mölnbo
    köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-10-07
    Vi har sålt stugan Blev bemött på ett professionellt och förtroendeingivande sätt Förväntningarna var att få hjälp med att sälja vår stuga, vilket införlivades Danny är engagerad, kunnig och en mycket trevlig person
    Birgitta W
    • 41.0 m²
    • Mölnbo
  • 2020-10-02
    Jag har sålt en nybyggd villa i Södertälje, Bemötandet från mäklarna har varit bra under hela kontraktstiden.Förväntningarna vi hade var kanske lite för höga då vi hade förväntat oss en budgivning och få lite mer betalt för huset. Danny Ishak som tog över arbetet har superbra driv och är ambitiös och lyckades till slut hitta rätt köpare som jag tror vi kommer vara jättenöjda med,då vi själva bor mittemot. Mvh Harri.K
    Harri K
    • 150.0 m²
    • Viksberg
  • 2020-09-18
    Försäljningen av huset via Fastighetsbyrån blev tyvärr en enorm besvikelse. Själva poängen med att vända sig till en mäklare är att man ska behöva göra så lite som möjligt själv, nu kändes det mer som att man fick betala saftigt för att göra någon annans jobb åt dem. Det ger ett intryck av nonchalans och inkompetens när mäklaren inte bemödar sig att ta reda på var fastighetens gränser går, att stänga och släcka efter sig när man haft visning etc. Att köra copy+paste på en gammal annons (det var alltså den exakta texten från när vi köpte huset för 7 år sedan, om man betalar över 50 000.- förväntar man sig att mäklaren snickrar ihop lite egna floskler) är aldrig någonsin godtagbart, det var inte ens någon fantastisk beskrivning till att börja med. Saken förvärrades ytterligare av en synnerligen inkompetent side-kick som var den diametrala motsatsen till serviceminded; att skicka ickefungerande länkar ett antal gånger må väl vara hänt, men att komma med en massa helt felaktiga uppgifter, tex att huslånet måste vara betalt innan huset kan säljas (det brukar göras i samband med försäljningen, det är ren ondska att skrämma upp folk med att huset inte kan säljas om inte lånet redan är betalt). Att sedan dessutom skylla på köparens bank när man inte kan/vill bemöda sig med att göra en korrekt slutavräkning är inte OK. Sedan blev det lite pricken över i att inse att mäklaren tagit fel på två månader om tidpunkten när han åtagit sig uppdraget.. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag inte rekommenderar dessa mäklare till någon, då det hela sköttes genomgående väldigt slappt och nonchalant.
    Anita S
    • 44.0 m²
    • Enhörna
    sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hej! Vad tråkigt att du känner så. Jag är en person som alltid eftersträvar maximal kundnöjdhet och arbetar hårt för att mina kunder ska känna sig nöjda efter avslutad affär. Jag har verkligen gjort allt det jag kunnat efter rådande omständigheter för att du ska få maximalt betalt för ditt fritidshus. När vi sågs senast så tackade du för ett bra jobb, samt sa att du var nöjd. Är det något i efterhand som dykt upp som jag borde känna till? I så fall får du gärna ringa mig.

Visa svar
  • 2020-09-17
    jag köpte en villa .han är bästa mäklare.
    Georgette I
    • 106.0 m²
    • Karlhov
    köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-09-16
    Han har varit korrekt och lättat ha göra med. Kommer att välja honom om jag behöver mäklare i framtiden.
    Raimo N
    Raimo N
    • 95.0 m²
    • Enhörna
  • 2020-08-17
    Hej, vi har sålt en Kolonistuga i Södertälje. Kontakten med Danny har varit mycket god. Han visar att han är lyhörd både mot oss och köparen. Han är en mycket god rådgivare och säljare. Han berättade för oss steg för steg vad som skulle hända under försäljningen av stugan. Vi ger våra varmaste rekommendationer. Med vänliga hälsningar Lena och Stefan
    Lena R
    • 25.0 m²
  • 2020-07-06
    Danny är positiv, energisk och målinriktad
    Lars Erik N
    • 135.0 m²
    • Viksberg
    sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte