Danny Ishak

Danny Ishak

Danny Ishak är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Danny Ishak har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Danny Ishak har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Danny Ishak har haft 29 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

136 omdömen om Danny Ishak

Sedan starten hos Reco 2020
Thanaa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Karlhov

Han är bra på att kommunicera och svara snabbt på alla våra frågor och håller oss uppdaterade genom hela processen, för både köparen och säljaren. Han har en stor förståelse av hur marknaden fungerar och vad som efterfrågas.

Nancy Y
Köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Så duktig och hjälpsam. Vi var så nöjda med Danny som mäklare.

Nanette D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Rosenlund

Danny är väldigt trevlig och tillmötesgående.

Robert P
Rosenlund

Jag och min fru upplevde Danny som hjälpsam i vår process. Han fick oss att känna oss trygga och lugna inför försäljning och sökandet efter en ny bostad.

Jennifer A
Brunnsäng

Väldigt proffsig och härlig person som verkligen får än att känna sig trygg i processen. Bra vägledning som ledde till en bra affär. Danny är en kanon bra mäklare skulle varmt rekommendera honom!

Suhaila I
Fornhöjden

Vi fick en trevlig bemötande. Tydliga förklaringar, tankar och råd.

Danial M
Fornhöjden

Jätte trevligt perosn och hjälpsam

Pehr Anders W
Sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Trevlig Mäklare som skötte försäljningen på ett smidigt sätt och lätt att nå.

Andrea A
Köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Han har varit tillmötesgående och insatt i vårt köp. Svarade enkelt på våra frågor och var allmänt trevlig och ödmjuk. Kommer definitivt att anlita honom vid framtida köp eller försäljningar.

May Liss L
Centrala Södertälje

Danny är mycket trevlig kommer i tid och är alltid påläst. Mina förväntningar var högre än Dannys, nu blev slutpriset en kompromiss av våra förväntningar. Danny har tidigare sålt ett fritidshus åt mig och jag känner mig nöjd med vårat samarbete.