Fastighetsbyrån Sundbyberg

• BadgeTenYears
1 781
Llama 08-445 16 40 Compartir

About company

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså. Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan...

1781 omdömen om Fastighetsbyrån Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2015

PETTER S
Vendió su apartamento con ayuda de Emelie Zazzi parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg

Väldigt engagerad och seriös. Enkel att nå samt lyhörd. Rak och ärlig.

Anna S
Centrala Sundbyberg

Alltid trevligt bemötande. Gav väldigt bra råd. Tålmodig. Lyhörd. Hon är otroligt proffsig och kunnig på sitt jobb. Väldigt nöjd med Emelie!

Emma Ö
Compró su apartamento con ayuda de Emelie Zazzi parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Bra mäklare! Anan på återkoppling och seriös i sin roll, ingav förtroende!

Marko C
Compró su apartamento con ayuda de Jonathan Neguse parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jag hade nyligen förmånen att ha Jonathan som min mäklare när jag var köpare. Professionell, kunnig och lyhörd är bara några ord som beskriver Jonathan. Rekommenderar Jonathan starkt till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare.

Daniel A
Centrala Sundbyberg

Fantastiskt bra mäklare! Gott tålamod, och bemötande.

Sofia L
Vendió su apartamento con ayuda de Jonathan Neguse parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Lilla Alby

Kan varmt rekommendera Jonathan. Jag har både köpt och sålt med honom och han har varit mitt självklara val till mäklare.

Carl-Oscar S
Compró su apartamento con ayuda de Victor Lasses parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Brotorp/järvastaden

Trevlig och ärlig. Flexibel privat visning av bostaden. Bra kunskap om området.

Emelie W
Vendió su apartamento con ayuda de Alexander Kvist Enderle parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Lugn, kompetent och bra på att ha en dialog med både köpare och säljare. Kan marknaden och Inger förtroende. Kan absolut rekommendera Alexander som mäklare!

Josefine A
Centrala Sundbyberg

Alexander är kompetent, professionell och väldigt trevlig. Han har kommunicerat löpande på ett tryggt sätt under försäljningens gång. Mycket nöjd med hela försäljningen och kommer definitivt att anlita Alexander igen i framtiden!

Barbro K
Centrala Sundbyberg

Han känns trygg och det känns som man verkligen kan lita på honom. Lyhörd och förstående för hur man fungerar eller inte fungerar som 87 åring med krämpor inför en stor flytt till annan stad.

Hanna R
Lilla Alby

Köpte genom Jonathan och var en mycket bra upplevelse. Tydlig, bra kommunikation och Jonathan har härlig energi. Rekommenderar!

Henrik U
Vendió su apartamento con ayuda de Victor Lasses parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Brotorp/järvastaden

Victor är en mycket tillmötesgående mäklare som lyssnar in sin kunds önskan och är i princip tillgänglig dygnet runt. Trots att jag sålde min lägenhet under tid då marknaden var tuff så gav Victor aldrig upp vilket renderade i att vi till slut lyckades få en försäljning. Ska du sälja en lägenhet i Sundbyberg bör du anlita Victor!

Ida L
Brotorp/järvastaden

Bra och professionellt bemötande!

Angelica R
Ursvik

Trevlig, kommunikativ och lyhörd. Rekommenderar honom starkt.

Matts J
Centrala Sundbyberg

Snabbt jobbat med utmärkt resultat. Rekommenderas för ett bra resultat.

Lars Urban Rustan L
Escribió sobre Jonathan Neguse parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg

Tack Jonathan Vi känner att du är en mäklare som är trygg och ansvarstagande och är mån om både köpare och säljare .

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Staffan H
Centrala Sundbyberg

Vi är väldigt nöjd med Victor som genomförde vår försäljning på ett oerhört proffsigt sätt. Kan start rekommendera honom för framtida säljare.

Jacob K

Redan från början när vi visade intresse för lägenheten så fick vi snabba och bra svar från Emelie. Hon var engagerad och även uppsökande. Utan hennes driv hade en snabb affär inte varit möjlig. Vi rekommenderar varmt Emelie till båda säljas och köpare.

Stefano F
Storskogen

Väldigt proffesionellt bemötande och arbete! Mäklaren levde upp till de förväntningar som jag hade vid försäljning av lägenheten. Väldigt bra kommunikation och upprätthållande av kontakt under hela försäljningsperiod. Rekommenderas starkt! Tack Victor!

Jakob B

Riktigt nöjd med Emelie som mäklare. Genomtänkt strategi och bra koll på närområdet. Skulle verkligen rekommendera samtliga sumpanbor att anlita henne vid en försäljning!

Eva B

Professionell, lyhörd och så kunnig! Svarar på alla frågor och riktigt service minded. Kommer absolut anlita igen i framtiden!

Emily E
Lilla Alby

Emelie har varit fantastisk från första kontakt till skriver kontrakt. Trevlig, behjälplig och proffsig. Vi kan varmt rekommendera Emelie som mäklare.

Anna K
Centrala Sundbyberg

Emelie är en jättebra mäklare. Jag kände mig trygg och lugn i prosessen. Bästa!!

Jukka T
Centrala Sundbyberg

Proffsig hantering av uppdraget. Lätt att få kontakt med. Bra information under hela process.

Maria S
Centrala Sundbyberg

Bra bemötande och snabb affär. Smidigt att avtalet kunde skrivas på vår hemort

Kerim G
Ursvik

Kompetens och trygghet är ledorden som beskriver Jonathan, tryggt från start till slut med honom genom hela processen.

Tove Eveanne O
Escribió sobre Jonathan Neguse parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg

Inför min första lägenhetsförsäljning tog jag mig tid att träffa flera olika mäklare för att se vilken som bäst skulle kunna uppfylla mina behov och förväntningar. Efter att ha mött ett antal mäklare kunde jag dock urskilja en som verkligen stack ut från mängden - Jonathan. Jonathan är en karismatisk mäklare som brinner för sitt yrke. Hans karisma skapade en atmosfär av tillit och komfort vilket jag inte upplevde med de andra mäklarna jag träffade. Dessutom imponerades jag av Jonathans kunskap om marknaden och hur han anpassade...

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Felix B
Centrala Sundbyberg

Jonathan är en mycket trygg, trevlig, välutbildad och professionell mäklare som gjorde hela processen från visning till köp smidig och trygg att ta sig igenom. Detta var mitt första bostadsköp och min förhoppning var att hitta någon som jag skulle känna mig trygg med och som kan svara på alla mina frågor. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare att hjälpa mig i denna process. Efter många visningar och alla jag pratat med under tiden jag letat bostad (vilket är många) kan jag med säkerhet säga att Jonathan den absolut...

Shimna R
Ursvik

I am really happy with his service. He clarified all my doubts and worries patiently.

Tunhan S
Ursvik

En personlig, ödmjuk och lättillgänglig mäklare jag aldrig kommer att byta ut mot någon annan. Hans egen vinning och förtjänst från hans uppdrag är sekundärt mot att hans klient blir nöjd!

Viktor B
Compró su apartamento con ayuda de Emma Olofsson parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Fantastiskt nöjd - rekommenderar Emma alla dagar i veckan!

Sebahate M
Centrala Sundbyberg

Min upplevelse av Alexander som mäklare, är att han har ett fint bemötande och är lyhörd. Driven i sin roll och brinner för att hjälpa till.

Melker K
Centrala Sundbyberg

Victor kämpade på med min lägenhetsförsäljning i nästan ett år. +20 visningar och jag upplevde att han tog varje visning med 100% engagemang, som om det vore den första visningen varje gång. Mycket härlig energi och lätt att få kontakt med om jag några frågor. Tillslut fick han lägenheten såld för det pris jag och sambon önskade. 5/5

Tomas B
Centrala Sundbyberg

Trevligt bemötande och en väl genomförd affär.

Daniel L
Centrala Sundbyberg

Jonathan är otroligt trevlig i både telefon och i person. Han jobbar snabbt och effektivt för båda parterna och fick till en affär båda är nöjda med. Rekommenderar Jonathan starkt till alla som söker en lägenhet att köpa!

Maria R
Centrala Sundbyberg

Trevlig och tillmötesgående. Driven att försöka göra det bästa för säljaren.

Samir S
Centrala Sundbyberg

Duktig, snabb, värnar om både säljare och köpare

Tindra O
Centrala Sundbyberg

Jonathans expertis var uppenbar i varje steg av processen och gav mig en enorm trygghet genom hela köpet.

Susann N
Lilla Alby

Trevligt bemötande,, värderingen överensstämde med slutpris, smidig försäljning. En mäklare som går utöver de flesta Fem ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️av fem.

David W
Centrala Sundbyberg

Trevlig och överträffar förväntningarna!

Patrik Ö
Compró su apartamento con ayuda de Alexander Kvist Enderle parte de Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Alexander är fantastisk. Bra kommunikation, tydlig och rak på sak. Hans sätt att arbeta på gör en trygg som köpare. Han kommer vara nummer 1 för mig den dagen jag ska sälja min bostad.

Oskar B
Centrala Sundbyberg

Duktig mäklare, hittade relevanta intressenter

Amin E
Centrala Sundbyberg

Jonathan var väldigt välkomnande och gjorde mig som köpa trygg i mitt köp.

Felicia H
Centrala Sundbyberg

Jag är otroligt nöjd med bemötandet från Emelie. Hon var lyhörd, återkopplade snabbt och såg till att vi alltid var uppdaterade under processens gång, vilket var otroligt skönt för mig och min fästman! Emelie är genomgående professionell och jobbar hårt för att nå förväntat resultat. Vi är superglada för vårt köp och rekommenderar henne starkt!

Kerstin B

Trevlig, tillmötesgående, kunnig.

Emelie S
Centrala Sundbyberg

Skicklig och trevlig mäklare, skötte hela försäljningen med bravur. Mycket snabb affär från planering till att lägenheten blev såld. Mycket nöjd!

Kerstin B
Centrala Sundbyberg

Trevlig, tillmötesgående och kunnig.

Issa N
Centrala Sundbyberg

Professionalism lyste igenom alla moment av köpet och det gjordes med ett fint bemötande hela vägen. Emelie förstod snabbt våra förutsättningar och behov och levererade efter det. Rekommenderar Emelie varmt.

NIKOLAS K
Centrala Sundbyberg

Mycket nöjd med med Emelie som mig mäklare proffsigt bemötande från start till slut. Rekommenderar starkt, tack för en fin upplevelse!!

Erica Åström H
Centrala Sundbyberg

Emelie är trevlig och enkel att jobba med. Vi fick nästan det som hon värderat lägenheten för. Vi har haft en jättebra upplevelse!