Klas Hamrén

Klas Hamrén

Klas Hamrén är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Klas Hamrén har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Klas Hamrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 250 omdömen med ett betyg på 4.8. Klas Hamrén har haft 11 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-01

250 omdömen om Klas Hamrén

Sedan starten hos Reco 2022
    2023-01-26 Verifierad kund
    Hjälpsamt
    Han levde upp till mina förväntningar
    Jag fick all hjälp jag behövde
    Stort tack för fina ord, Ulla-Britt! Hoppas du ska trivas i ditt nya hem. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa Klas Hamrén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2023-01-26 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Klanderfri återkoppling.
    Kan rekommendera Klas varje dag i veckan till en som går i sälj eller köp tankar
    Tack för fina ord, Mats! Ja, det flöt på fint för oss och jag är även glad över att ditt nya kapitel i livet! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa Klas Hamrén
    2023-01-23 Verifierad kund
    snabb och effektiv. trevligt bemötande .
    Stort tack Björn för det fina betyget och tack detsamma! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån i Trosa Klas Hamrén
  • köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2023-01-17 Verifierad kund
    Klas guidade och vägledde oss genom affären på ett strålande sätt. Tydligt, strukturerat, informativt och upplevdes kunnig och påläst och inte minst tillgänglig vid våra frågor som såklartdök upp. Vill tacka Klas för att allt gick smidigt från första kontakt till klar affär.
    Stort tack för fina ord, Andreas! Hoppas och tror att ni ska trivas i erat nya hus och endast en driver´s längd från första tee på Åda Golf & Country Club. :) Jag finns ett samtal bort om det uppstår frågor och funderingar! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Klas Hamrén
    2023-01-16 Verifierad kund
    Bra återkoppling, serviceminded och sålde vårat hus innan visning till ett bra pris i rådande tider. Vi är supernöjda med Klas!

Joakim & Ann, Fagerövägen 8
    Stort tack för förtroendet och för fina ord fina ord, Joakim och Ann! All lycka till er båda framåt, vi hörs inom kort. Mvh Klas Hamrén Klas Hamrén
  • köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2023-01-15 Verifierad kund
    Klas har varit engagerad, professionell och tydlig genom hela processen. En utmärkt mäklare!
    Tack Linda för fina ord! Jag hoppas och tror ni ska stormtrivas i erat nya hem inom kort. Finns ett samtal bort om ni har funderingar eller frågor. Hälsa familjen, så ses och hörs vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Klas Hamrén
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad bra på att komma med uppdateringar.
    Stort tack Joakim, för det fina betyget. Glad för din skull att du nu kommer iväg norrut och på dina nya utmaningar framåt. Jag finns ett samtal bort om det är något du undrar över. God Jul och Gott Nytt år! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Klas Hamrén
    2022-12-22 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket bra bemötande av Klas och svar på alla frågor vi haft, det han inte hade svar på kollade han upp och återkom om.
    Vi har fullt förtroende för Klas!
    Stort tack för det fina betyget! En ära att få hjälpa till med denna affär och det kommer bli så bra, då ni snart får flytta in. Ha en God Jul och ett Gott Nytt År, jag finns ett samtal bort om det är något längs vägen! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Klas Hamrén
    • Vagnhärad
    2022-12-21 Verifierad kund
    Professionell och lättillgänglig. Rekommenderas!
    Stort tack för det fina betyget, Magnus! Önskar dig och din familj en God Jul och ett Gott Nytt År! Vi ses och hörs snart. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Klas Hamrén
    2022-12-21 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och utmärkt feedback under hela processen. Han är en mäklare som vida överstiger mina förväntningar och jag kan rekommendera honom å det varmaste.
    Stort tack Bo för det fina betyget! Det var en ära för mig att få jobba tillsammans med er och leda er genom hela processen. Stort lycka till framåt och är övertygad om att ni kommer stormtrivas i erat nya hem. God Jul på er och Gott Nytt År! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Klas Hamrén