Klas Hamrén

Klas Hamrén

Klas Hamrén är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Klas Hamrén har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Klas Hamrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 326 omdömen med ett betyg på 4.8. Klas Hamrén har haft 35 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

326 omdömen om Klas Hamrén

Sedan starten hos Reco 2022
Annelie N
Trosa

Bra engagemang, hjälpsam från första mötet till kontraktskrivning. Rekommenderas varmt Annelie

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Annelie! Så roligt att få hjälpa dig i din bostadsaffär och jag tror du kommer stormtrivas i ditt nya hem inom kort. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Pontus E
Vagnhärad

Första gången jag träffade Klas inför att diskutera försäljningsuppdraget så fick jag intrycket av att han var kunnig och säker på sin sak med många års erfarenhet. Klas var lyhörd och tog till sig våra önskemål under hela processen och stämde av under tiden och var aktiv i alla aspekter. Vi är mycket nöjda med Klas hjälp med försäljningen av våran fastighet!

Svar från Klas Hamrén

Tack för det fina betyget, Pontus! Jag var lyhörd på första mötet och jobbade enligt era önskemål. Allt gick enligt plan och jag är glad för din skull. Vi ses och hörs framåt! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Victor R
Vagnhärad

Alltid tillgänglig, snabb och effektiv i sitt arbete. Väldigt lösningsorienterad.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Victor! Ja det gick fort och jag tror det blev helt rätt för båda parter, då ni ville åt samma håll. Hoppas ni ska trivas! Ha en fin dag, så ses vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Nathalie K
Trosa

Jag upplever att Klas har varit oerhört hjälpsam och trevlig på alla sätt.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Nathalie. Hoppas ni ska trivas i erat nya fina hus. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

TIM H
Trosa

Ett trevligt bemötande med stort fokus på vårat behov och vad vi sökte. Social med en stor dos humor vilket lättar upp stämningen men med god kännedom kring objektet. Uppföljning efter för att säkerställa känslan. Rekommenderas!

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Tim! Hoppas ni känner er välkomna till Trosa och jag har en stor känsla av att ni kommer stortrivas då ni väl kommer på plats. Ha en fin dag, så ses vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Dennis H
Trosa

Klas är en fantastisk mäklare, kunnig, lyhörd och med ett brinnande engagemang och driv utöver det vanliga. Kan inte annat än att ge bästa betyg och jag rekommenderar verkligen alla som vill ha en affärsdriven mäklare att kontakta honom.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Dennis! Så glad över att vi teamade ihop oss och hittade den perfekta familjen till just erat fina hus. Lycka till framåt och vi ses snart igen. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Kerstin J
Vagnhärad

Första mötet bra gick lugnt ingen stress. Sedan hade vi även hjälp av vår dotter som ställde vissa krav. Ibland var vissa samtal lite stressade men allt har nu fungerat och huset blev sålt. Så vi är tacksamma att ha haft hjälp av en mäklare. Trevligt

Svar från Klas Hamrén

Tack för det fina betyget! Lycka till med flytten mot Stockholm. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån i Trosa

Birgita N
Trosa

Tillmötesgående & informerade om både plus & minus direkt, återkopplade snabbt på våra frågor & vi kom till avslut snabbt. Kan varmt rekommendera Klas.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Kändes som om ni "hittade" hem, direkt då ni klev innanför dörren. All lycka framåt till er, vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Sebastian J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Vänligt och trevligt bemötande, väldigt engagerad och hjälpsam.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Sebastian. Så glad att det löser sig för dig tillslut, en lång resa men det kändes som du tillslut gjorde helt rätt beslut! Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Trosa

Viola G
Trosa

Lyhörd och hörde snabbt tillbaka med ny information.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack Viola, för det fina betyget! Är så glad för eran skull, då ni snabbt hittade erat nya drömboende och att allt gick i lås så pass smidigt. Ha en fin dag, så ses vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa