Klas Hamrén

Klas Hamrén

Klas Hamrén är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Klas Hamrén har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Klas Hamrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 333 omdömen med ett betyg på 4.8. Klas Hamrén har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

333 omdömen om Klas Hamrén

Lucia D
Trosa

It was my second time working with Klas and once again Klas has delivered excellent real estate service. Hard working, always there for his clients, I would very much recommend him.

Svar från Klas Hamrén

Thank you very much for the awesome rating! So happy to work with you again and soon you´ll be on your way to new adventures. Wishing you the best of luck. See you soon! Best regards Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Lovisa Viola Ester O
Trosa

Han överträffade klart mina förväntningar på så sätt att han verkade genuint intresserad av att få till ett bra avtal mellan köpare och säljare, snarare än att bara försöka få en bra summa för bostaden eller dyl för säljarens skull. Det var uppenbart att han gjorde sitt bästa för att båda parter skulle känna sig bekväma i situationen. En mycket trevlig person som får även en blyg och obekväm person som mig själv att slappna av och våga ställa frågor.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina orden och betyget, Loviza! Superkul att det blev just ni, detta hus kommer passa er perfekt. Kunde inte bli bättre, om ni frågar mig! Ha en fin dag och lycka till nu, så hörs vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån i Trosa

Isac S
Trosa

Kompetent och lösningsorienterad som värnar om alla parters önskemål och viljor blir tillgodosedda

Svar från Klas Hamrén

Stort tack Isac för det fina betyget! Ni är snart här, sälj nu med bravur och skynda er hit! :) Ha en fin dag, så hörs vi snart. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Emma W
Sålde en tomt med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Trevlig och mycket engagerad. Känslan är att Klas gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Emma! Så tacksam för att jag fick hjälpa er med eran försäljning av tomten och allt gick ju enligt plan till slut. Vi ses och hörs snart! Må bäst! Mvh Klas Hamrén

Marcus S
Vagnhärad

Ett väldigt positivt bemötande som kändes positivt och genuint. Som för de flesta så är det en väldigt stor affär som lätt kan stressa men Klas fick det att hållas på en behaglig nivå.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Marcus! Jag hoppas ni ska trivas i erat nya hem inom kort. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Björn E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Klas är lätt, glad och driven. Spelar ingen roll när eller vad för tankar eller frågor man har så svarar han alltid fort och på ett ärligt och förstående sätt. Han introducerade en köpare innan min lägenhet ens kommit ut till försäljning. Rekommenderar.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Björn! Vi har haft en bra resa ihop och kommunikationen har fungerat väldigt bra. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Maria N
Vagnhärad

Klas är väldigt professionellt, pedagogisk vänliga mäklare. Och han har viljan att sälja

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Maria! Hoppas ni ska trivas i erat nya hem inom kort. Stort tack för förtroendet, vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Annelie N
Trosa

Bra engagemang, hjälpsam från första mötet till kontraktskrivning. Rekommenderas varmt Annelie

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Annelie! Så roligt att få hjälpa dig i din bostadsaffär och jag tror du kommer stormtrivas i ditt nya hem inom kort. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Pontus E
Vagnhärad

Första gången jag träffade Klas inför att diskutera försäljningsuppdraget så fick jag intrycket av att han var kunnig och säker på sin sak med många års erfarenhet. Klas var lyhörd och tog till sig våra önskemål under hela processen och stämde av under tiden och var aktiv i alla aspekter. Vi är mycket nöjda med Klas hjälp med försäljningen av våran fastighet!

Svar från Klas Hamrén

Tack för det fina betyget, Pontus! Jag var lyhörd på första mötet och jobbade enligt era önskemål. Allt gick enligt plan och jag är glad för din skull. Vi ses och hörs framåt! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Victor R
Vagnhärad

Alltid tillgänglig, snabb och effektiv i sitt arbete. Väldigt lösningsorienterad.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Victor! Ja det gick fort och jag tror det blev helt rätt för båda parter, då ni ville åt samma håll. Hoppas ni ska trivas! Ha en fin dag, så ses vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa