Klas Hamrén

Klas Hamrén

Klas Hamrén är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Klas Hamrén har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Klas Hamrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 344 omdömen med ett betyg på 4.8. Klas Hamrén har haft 35 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

344 omdömen om Klas Hamrén

Tommy B
Vagnhärad

Första gången vi säljer, det var mycket att ta in, men Klas förklarade allt på ett bra sätt. Som med köpet kändes det tryggt, han fanns ju alltid där vid frågor och funderingar. En bra upplevelse.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Ja det var en liten krokig stig, men vi fann en utväg och allt löste sig till slut. Stort tack för förtroendet och jag hoppas och tror ni ska stormtrivas i erat nya hem inom kort. Hörs och ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Arne L
Trosa Gisekvarn

Som köpare av fritidsbostad och efter att ha letat i flera år träffade vi på Klas som var mäklare för det objekt vi skrivit kontrakt på nu. Först var det en lite märklig känsla - i positiv mening. Från andra mäklare har man ibland fått ett trött leende och samtidigt intet-sägande svar på de frågor man hade. Klas bemötte oss som potentiell kund med stor energi och respekt, ingen fråga är för dum. Det är en stor affär man gör och ofta har man bara ca 45 minuter på sig och samtidigt en stor undersökningsskyldighet. Klas förstår...

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget och för de fina orden! Så kul att ni uppskattade visningen och ni var frågvisa på ett positivt sätt, för hur ska man som potentiell köpare kunna veta saker och ting eller få reda på den information man söker annars? Ju fler frågor desto seriösare kund, är min filosofi. Glad över att jag fick er att känna er trygga hela vägen in i mål. Det är mitt primära mål, att få köpare och säljare att känna sig trygga genom hela processen. Nu är det "bara" köpargenomgången kvar inom kort. Har en god magkänsla...

Richard J
Trosa

Engagerad och duktig i sitt yrke

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Har varit en lång resa och en svår marknad, men till slut fann vi en kund som älskade erat fina hus. Ha nu en fin sommar, så hörs vi inom kort! Mvh Klas Hamrén

Karin J
Trosa

Vi är nöjda i stort med vår mäklare. V har genom hela försäljningsprocessen haft en bra dialog. Klas har alltid svarat på våra frågor om han har kunnat. Alltid varit tillgänglig. Vi är nöjda.

Paula L
Trosa Gisekvarn

Mycket trevligt, kunnigt och engagerat bemötande vid försäljning av min fastighet. Kände mig trygg från första mötet till försäljningen var i hamn. Kan varmt rekommendera Klas som mäklare.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Paula! Har varit superkul att sälja din fastighet och jag hoppas och tror att du ska trivas i ditt nya hem framöver. Vill även rikta ett stort tack för förtroendet. Ha en fin dag, så ses vi snart igen. Mvh Klas Hamrén

Tor-Björn S
Trosa Centralt

Klas är tillgänglig, är han upptagen återkommer han så snart som möjligt. Visar stort engagemang och mån om både säljare och köpare, att båda ska känna sig trygga i affären. Köpte mitt radhus med med Klas som mäklare, var självklart för mig att välja Klas då jag i min tur skulle sälja.

Sofia E
Vagnhärad

Det här var vår första bostadsaffär och vi är väldigt tacksamma över att vi fick Klas som mäklare. Vi har fått snabb hjälp och bra vägledning. Klas är tillmötesgående och har glimten i ögat. Vi har känt oss väldigt trygga under hela affären och kan varmt rekommendera Klas till blivande köpare/säljare.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Jag hoppas och tror ni ska trivas som fisken i vattnet i erat nya hem inom kort! Varmt välkomna till Trosa, vi ses på stan! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Thomas A
Vagnhärad

Bra bemötande Snabba återkopplingar och uppdateringar

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Thomas! Vi hade en bra resa ihop och resan fortsätter såklart, vi är strax framme vid mållinjen. Njut av vår och försommar nu, så ses och hörs vi framåt. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Madelene V
Vagnhärad

Vi är jättenöjda! Ett trevligt, proffesionellt och personligt bemötande. Snabba och uppriktiga svar och fanns till hands när vi hade frågor. Blev en väldigt snabb försäljning som möjliggjorde köpet av vår nya bostad 😊⭐️

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Madelene! Är så glad för eran skull och snabbt gick det i turerna. Men tur var väl det, kanske? :) Hoppas ni får lite lugn och ro nu, så hörs vi framåt! Ha en fin dag! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Dawid S
Vagnhärad

Bästa mäklaren i trosa utan tvekan 😄

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Hoppas och tror att ni ska stormtrivas i erat nya fina hem inom kort! Välkomna till Trosa! Ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån