Fastighetsbyrån Värmdö

Uma parte de Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
Ligue 08-570 230 30 Compartilhar

About company

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till. När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet,...

845 omdömen om Fastighetsbyrån Värmdö

Sedan starten hos Reco 2013

Sami S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Petronella Tell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Centrum

Petronella varit fantastisk! Vi fått mycket bra genomgång för alla detaljer och försäljning varit mycket lätt för oss. Varmt rekommenderas!

Jonas B
Comprou a sua casa com a ajuda de Sebastian Gardell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Hagaberg

Kunnig, seriös och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Flexibel och lättsam dialog. Kan varmt rekommendera Sebastian

Emma K
Hagaberg

Vi blev väl bemötta av Sebastian som var trevlig och professionell. Sebastian var lätt att få tag på och svarade på alla våra frågor direkt. Han levde upp till våra förväntningar.

Carl Vilhelm John B
Vendeu a sua casa com a ajuda de Sebastian Gardell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Hagaberg

Sebastian Gardell var för oss den perfekta mäklaren att sälja just vår bostad. Han bor själv i området och har barn på samma skola osv. Han kunde naturligt "sälja" in området och allt som hör det till då han själv valt det som boplats. Han svar engagerad i försäljningen av vårt hus och flexibel kring våra önskemål. Rekommenderar gärna Sebastian till andra som ska sälja sitt hus.

Daniel B
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Magnus Wangerheim uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Farstadal

Trevligt bemötande, inga problem att kunna komma på extra visning av objektet, tydlig.

Zamoa K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Caroline Duimovich uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Strömma

Fantastiskt bemötande och tydlighet i alla steg!

Sten Micael S
Bullandö

Fick ett väldigt bra bemötande och proffsigt jobb av Sebastian Allt gick så fort så man knappt han med med allt blev väldigt bra. Sebastian var mån om mig och att det skulle bli en bra försäljning av huset så man kan säga ett utmärkt jobb

Linnea F
Mörtnäs

Caroline sålde våran förra lägenhet snabbt och smidigt, och nu har vi köpt våran nuvarande bostad av Caroline som även det gick snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Caroline.

Johan R
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Sebastian Gardell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Farstadal

Väl bemött av mäklaren. Han kunde lägrnheten och omgivningen bra. Mäklaren utförde sin mäklar roll pp ett mycket bra sätt. Vid kontraktskrivandet var informativ och noggrann över hyr handlingarna hanterades. Sebastian har en trevlig utstrålning och ät förtroendeingivande.

Svar från Sebastian Gardell

Stort tack Johan, kul att du blev så nöjd!

Camilla B
Vendeu a sua casa com a ajuda de Caroline Duimovich uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Holmviksskogen

Trevlig, kunnig och professionell!

Alexandra A
Värmdö - Torsby

Bra kontakt. Bra uppföljning.

Gilbert D
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Petronella Tell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg

helt OK, engagerad, kunnig, tillmötelsegående, trovärdig,

Karin S
Gustavsberg Hästhagen

Caroline Duimovich är proffsig och trevlig. Hon arbetar för att det ska bli en bra affär för både säljaren och köparen.

Mona B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Caroline Duimovich uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Hästhagen

Jättetrevlig, kunnig. Rar på alla sätt.

Elias S
Vendeu a sua casa com a ajuda de Petronella Tell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Ösbydalen

Hon är grym. Tydlig och rak. Inga krusiduller

Leif L
Gustavsberg Holmviksskogen

hon kändes ärlig, glad, fantastiskt trevlig, sa vad jag ville höra, charmig, visste vad fastigheten (objektet ) hade att erbjuda. Absolut en person som jag kände att jag kunde lite på, hade bra koll på objektet och även objekt i närheten, därför sålde hon in detta till mig. Jag tackar henne för en snabb affär, helt hennes förtjänst, med snabb återkoppling och hennes sätt att snabbt knyta igen säcken.

Ann-Kristin L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Sebastian Gardell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Lugnet

Gott och professionellt bemötande genom hela affären.

J
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Ida Lindgren uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg

Fantastisk mäklare! Bra bemötande och väldigt kunnig. Rekommenderar starkt!

Svar från Ida Lindgren

Tack för förtroendet! Jag vill önska er ett stort lycka till att hitta erat efterlängtade hus, jag finns här om ni behöver bolla tankar och idéer.

Fredrik H
Ingarö Lugnet

Sebastian tog väl hand om sin kund, flexibel och lösningsorienterad!

Linn S
Gustavsberg - Ösby Sjöpark

Väldigt hjälpsam och lyhörd. Rekommenderar Ida!

Elin B
Gustavsberg Porslinskvarteren

Petronella hjälpte mig med en snabb försäljning samt ett smidigt köp. Allt gick så fort. Supertrevlig och duktig mäklare. Återkommer om jag ska sälja i framtiden.

Clas F
Gustavsberg Charlottendal

Okej höga ambitioner ville liksom inte ge upp,kav frukt till slut lägenheten såld pengarna räckte till hus i Norrland,nöjd

Rolf S
Ingarö Barnviksnäs

Redan vid första mötet fick jag förtroende för Sebastian. Han tog uppdraget med stort intresse och gav mig större förväntningar än vad jag hade innan. Han genomförde uppdraget med stor energi och initiativförmåga, Resultatet blev bättre än vad jag hade trott från början. Det tog också kortare tid än vad jag hade väntat mig. Han gav mig också fortlöpande information om pågående aktiviteter. Jag är helnöjd.

Christer N
Comprou a sua casa com a ajuda de Caroline Duimovich uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Saltarö

Effektivt ochmycket vänligt. Inte påträngande försäljarstil vilket jag ogillar

Fredrik H
Comprou a sua casa com a ajuda de Petronella Tell uma parte de Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg

Hon är mycket professionell. Snabb, trevlig och effektiv. Rekommenderas.

Anette C
Djurö

Lite synd att hon sa att det inte fanns fiber . Jag la ner massor av tid och samtal för att få det bästa mobila bredbandet.. när det sedan visade sig att det fanns fiber

Paulo W
Djurö

Mycket professionellt och trevligt bemötande! Vi kommer att rekommendera Petronella i framtiden! Mvh Paulo Wiklund

Kersti Kiro Margareta F
Farsta Slottsvik

Proffsig och engagerad med en oslagbar positiv energi. Rekommenderas varmt!

Eva Kristina J
Gustavsberg Lugnet

Jag är mycket nöjd med mäklaren Caroline Duimovich, hon har ett trevligt bemötande och stort engagemang. Mina förväntningar uppfylldes, jag fick återkoppling under försäljningen och hon var anträffbar när jag kontaktade henne.

Lennart A
Gustavsberg Höjdhagen

Tell sålde in sig bra för att få uppdraget. Tell lyckades sälja radhuset efter mer än tio visningar. Ytterst trög marknad just. Det blev ett skambud som lades vilket Tell inte tyckte om. Det är köparens marknad just nu. Tell driver sin egen linje och lyssnade inte tillräckligt på kundens vilja. Vi hade ett möte med Tell och förklarade att det är vi som betalar henne och då måste hon lyssna på oss. Vi kan summera och säga att dialogen inte har varit den bästa.

Peter W

Bra bemötande kunnig. Lite sämre på att svara på meddelanden.

Daniella F
Gustavsberg Porslinskvarteren

Caroline är riktigt proffsig! Allt gick smidigt med försäljningen av våran lägenhet. Kan verkligen rekommendera Caroline som mäklare.

Johanna Maria R
Mörtnäs

Väldigt påläst, kunnig där man får ett proffsigt bemötande. Otroligt flexibel och tillgänglig i både visning när vi köpte men också när vi sålde. Kunde med lätthet släppa kontrollen till Caroline.

Ulf Mattias R
Mörtnäs

Väldigt bra! Direkt, tydlig och effektiv. Bra på att hantera folk och frågor. Kunnig och påläst.

Olle I
Torshäll

Från dag ett kände vi oss trygga och visste att vi var i goda händer. Kommunikationen var spot on; vi fick konstant uppdateringar och visste alltid vad som skulle hända härnäst. Fotografering, visningar och förhandlingar sköttes med högsta professionalism, och slutresultatet var bättre än vad vi hade hoppats på. Vi rekommenderar varmt Caroline till alla som söker en problemfri och lyckad försäljning. En 5-stjärnig upplevelse från början till slut!

Johan S
Farsta Slottsvik

Än så länge jättebra. Lätt att få kontakt

Jouni R
Farsta Slottsvik

Petronella är bästa mäklaren. Vänlig och lättsam, men samtigt supererfaren och kompetent. Vi kunde inte ha fått någon bättre mäklare :)

Maria B
Farsta Slottsvik

Petronella Tell är extremt proffsig och kunnig. Hon är dessutom alltid nåbar, lyssnande och lösningsorienterad. Kan varmt rekommendera henne!

Pär Alrik H
Mörtnäs

Bra när vi köpte och minst lika bra (om inte bättre) när vi sen sålde.

Kjell P
Värmdö - Torsby

Hon är trevlig, tycker hon är bra.

Helena K
Värmdö - Torsby

Caroline är proffsig, trevlig och lätt att få tag på. Hon gjorde ett superjobb och vi är väldigt nöjda köpare utav bostaden hon sålde.

Mike L

Professionell, tydlig och en bra förmedlare. Kan varmt rekommendera Caroline

Mery B
Gustavsberg Lugnet

Tillgänglig svarar i telefon och smsar

Erika S
Gustavsberg Höjdhagen

Trevlig, hjälpsam och proffsig!

Annette A
Gustavsberg Centrum

Jag träffade aldrig mäklaren personligen, hade bara telefonkontakt. Vid visningen träffade vi hennes assistent och vid kontraktskrivningen en annan mäklare. Har varken något positivt eller negativt att säga.

Johannes J
Gustavsberg Holmviksskogen

Personlig, proffsig och tydlig kontakt rakt igenom.

Emma L
Ingarö Lövhamra

Trevligt bemötande, bra i kommunikationen och kunnig.

Jeanette Marianne F
Ingarö Lövhamra

Professionell, vänlig, tillmötesgående, tålmodig, trygg och säker.

Betty E
Gustavsberg Ösbydalen

Mycket trevlig. Hon har sett till att allt har gått mycket lugnt och smidigt (vilket har varit viktigt för oss då vi är svårt drabbade av utmattning (orsakat av annat)). Vill verkligen rekommendera Caroline!

Beatrice J
Strömma

Caroline är den bästa!! Återkopplar snabbt, är lyhörd och flexibel!