Flyttfirma.nu

Flyttfirma.nu, sid 2

Vill du boka en flyttfirma till fast pris med RUT-avdrag? Då ska du vända dig till oss på Flyttfirma.nu. Vi erbjuder en tjänst där du enkelt bokar på webben, fyller i alla uppgifter och därefter får priset. Efter bokningen blir den granskad och godkänd av leverantören - hur enkelt som helst!

Alla våra flyttfirmor är självklart seriösa, har godkänt trafiktillstånd och de försäkringar som behövs. Låt oss vara det självklara valet vid din flytt, vi älskar verkligen att flytta och gör det enkelt för dig under hela processen!

Läs vad 70 kunder tycker om Flyttfirma.nu 2

• Frida N
    skrev om Flyttfirma.nu
    2018-12-25
    Genom Flyttfirma.nu fick vi kontakt med Globenflytt som är en flyttfirma som jag och sambon varmt rekommenderar! Denna flyttfirma hade vi inte hittat om vi inte använt oss av Flyttfirma.nu.

Nättjänsten Flyttfirma.nu var lätt att använda och enkelt att boka flyttdag på.

Globenflytt, som vi fick kontakt med genom Flyttfirma.nu, hade riktigt pålitliga flyttkillar som kom i tid och höll flyttiden till ett absolut minimum. Globenflytt gav snabb återkoppling via mail inför flytt och mycket bra strukturerat och packat av möblerna vi ville flytta.

Detta visar på att Flyttfirma.nu väljer sina kopplade flyttfirmor med stor omsorg där de tänkt på kundens bästa. Tusen tack för hjälpen. Flytten blev stressfriare än någonsin!
  • 2018-12-25
    Flyttning av bohag.

Svårt få kontakt och få vetskap om vilket företag som skulle utföra flytten.

Bemötandet var bra när väl kontakt var etablerad.

Utförande bolag utförde uppdraget snabbt och effektivt.
  • Ulla B
    skrev om Flyttfirma.nu
    2018-12-11
    Flytt där inflyttning måste begränsas till exakt 2 timmar,det gick på 1t och 45 minuter. Jag är mycket nöjd och vill gärna rekomendera er flyttfirma. Fick allt på plats och blev trevligt bemött. Kan man bli mer än nöjd så är jag det❣️
    2018-11-04
    Själva flytten gick bra, problemen började då fakturan dök upp. Jag hade fått en muntlig offert på tre timmar samt en extra havtimme för flytt av ett piano. Flytten tog exakt tre timmar men istället för de 3,5 timmar jag hade förväntat mig tog de betalt för 5,5 timmar. De hävdade att flytten tagit fyra timmar och att de alltid tog betalt för en timmes framförning vilket inte hade berörts i offerten. Efter mycket diskussion gick de med på att reducera flyttiden till 3,5 timmar vilket resulterade i att jag fick betala för fem timmar istället för avtalat 3,5. Se till att ni har en skriftlig offert om ni har att göra med detta företag.
  • 2018-10-29
    Beställde flytthjälp av bohag med väldigt kort varsel och fick ändå väldigt snabb hjälp, proffsigt och personligt bemötande! Rekommenderas varmt!
    2018-10-04
    Vi hjälp med flytt till vår nya lokal på Kvarngatan och fick en bra service av Flyttfirma.
  • 2018-06-02
    Proffesionella!
  • 2018-04-29
    Duktiga,trevliga,inget gick sönder
    2018-03-23
    Bra bemötande, såväl i de inledande kontakterna som under själva utförandet. Själva flytten genomfördes snabbt och effektivt samt till full belåtenhet.
  • 2018-03-23
    Flytthjälp. Mycket serviceinriktad personal. Punktliga och trevliga.
  • 2018-03-23
    Trevliga och snabba pojkar allt flöt på väldigt bra.
    2018-02-04
    Hej!
    Jag bokade flytthjälp till min mamma och det bemötande jag fått är bra. och killarna som flyttade var väldigt bra och duktiga.

MVH Mia
    2018-01-31
    Vi hade en liten flytt men allt var enkelt, smidigt o tryggt!
  • 2018-01-31
    Strålande killar. Så noggranna, målmedvetna och effektiva. Ingen stress och mycket behagligt.
    2018-01-06
    De har en trevlig ton. Vid frågor får man snabb återkoppling. Rekommenderas.
  • 2018-01-04
    Flytt inom Stockholm från Blecktornsstigen till Kamomillagatan. Fungerade klockrent. Är väldigt nöjd.
    2018-01-02
    Jättetrevliga killar som hjälpte oss med flytten. Dock verkar bokningssystemet inte riktigt lira, de kom en timme tidigare än vad bekräftningsmejlet angav.
    2017-12-31
    har svarat. Toppenfirma. Fina killar flyttar utan klagan tunga möbler.Även när hissen är för liten o dom fick kånka 3 tr upp.
    2017-12-29
    Trots att jag bokade med kort framförhållning hjälpte flyttfirma.nu med hela min flytt. Superbra bemötande av flyttfirman, snabba, effektiva och försiktiga med alla mina möbler, som de dessutom plastade in. Verkligen supernöjd och kommer helt klart välja de igen!
    2017-12-05
    Flytt Stockholm till Värnamo.
    Tog smidigt in olika priser. Tjänsten levererades bra.