Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Frisör Mirja Sandin

Frisör Mirja Sandin

c/o Hagagatan 22, 113 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss i Vasastan! Här kan du komma in och känna dig väl omhändertagen och njuta med en kaffe/ te i handen medan vi tar hand om dig på bästa sätt. Vi gör allt inom hårfrisering så som klippning, färgning/slingor och även uppsättningar till bröllop och fest. Även fransförlängningar med volymfransar. Vi vill att våra kunder ska känna sig lyxigt omhändertagna och vara nöjda med så väl resultat som bemötande. Välkommen att boka tid!

Läs vad 45 kunder tycker om Frisör Mirja Sandin

• Pär A skrev om Frisör Mirja Sandin
    Bästa frisören. Verkligen bra på alla sätt. Läs mer
  • Annie J skrev om Frisör Mirja Sandin
    Bättre frisör går inte att hitta.
    Har jag en bild i mitt huvud på hur jag vill att det ska se ut så gör hon det till och med bättte än jag hade tänkt! Hon är grym! Läs mer
  • Alexandra A skrev om Frisör Mirja Sandin
    Bra service, mysig miljö att sitta i och alltid ett mottagande med värme. Sen blir man allid fin i håret Läs mer
  • Teddy Z skrev om Frisör Mirja Sandin
    Det är lugnt och skönt att komma till Mirja, och jag är lika nöjd varje gång som jag nyklippt lämnar salongen. Läs mer
  • Niklas W skrev om Frisör Mirja Sandin
    Är alltid supernöjd med Mirjas klippningar! Läs mer
  • Lena E skrev om Frisör Mirja Sandin
    Fint omhändertagande och bra resultat, Mirja är toppen! Läs mer
  • Joy P
    Joy P skrev om Frisör Mirja Sandin
    Mirja är en proffsig, duktig, lyhörd frisör som man bara älskar! Hon kan hår och vet hur man handskas med kunder😉!
    ALLA borde ha en frisör som Mirja! Läs mer
  • Canan Y skrev om Frisör Mirja Sandin
    Grymt duktig och lyhörd frisör! Läs mer
  • Fanny A skrev om Frisör Mirja Sandin
    Väldigt trevlig, lyssnade noga på hur jag ville ha det samt var otroligt kunnig! Jag har aldrig hittat en frisör som kunnat hantera mitt tjocka hår på ett bra sätt, men efter att ha varit hos Mirja var jag otroligt nöjd, hon förstod hur hur skulle klippa det på ett så pass bra sätt som möjligt. Den bästa frisören jag varit hos, och jag har varit hos många. Läs mer
  • Sara V skrev om Frisör Mirja Sandin
    Duktig och supertrevlig frisörska! Läs mer
  • Nina P skrev om Frisör Mirja Sandin
    Fantastisk bra frisör med egna idéer. Alltid nöjd när jag varit hos Mirja! Läs mer
  • Magnus P skrev om Frisör Mirja Sandin
    Toppklass! Jag kan verkligen rekommendera Mirja. Läs mer
  • Mona R skrev om Frisör Mirja Sandin
    Alltid lyhörd, trevlig och tillmötesgående. Har aldrig blivit missnöjd. Läs mer
  • Robert J skrev om Frisör Mirja Sandin
    En fantastisk frisör som jag följt med under många år. Inte bara duktig och noggrann gällande klippningen utan också avslappnad och rolig. Klipptiden blir ett nöje helt enkelt. Läs mer
  • Jonna H skrev om Frisör Mirja Sandin
    Alltid nöjd och glad när jag varit på Mirres! Läs mer
  • Johannes E skrev om Frisör Mirja Sandin
    Jag har varit hos Mirja ett par gånger och har alltid varit nöjd med resultatet. Världsklass! Läs mer
  • Karl L skrev om Frisör Mirja Sandin
    Mirja är en jätteduktig frisör som alltid varit lyhörd till mina önskningar och hjälpt mig ordna frisyren. God kundkontakt! Läs mer
  • Linn S skrev om Frisör Mirja Sandin
    Jag har följt Mirja ett tag nu... 3dje salongen och bara att man hänger kvar säger ju mycket! Mirja är duktig som frisör, avslappnad och kompetent. Det är alltid roligt att sitta i stolen hos henne. Eftersom jag trivs så går flera av mina närmaste också dit efter rekommendation. Jag kan inget annat än ge mina varmaste rekommendationer, Mirja är grym! Läs mer
  • Åsa B skrev om Frisör Mirja Sandin
    Fantastisk service ! Är så nöjd med min sminkning och håruppsättning till mitt bröllop! Jag kände mig helt amazing!
    Tack också för otroligt trevligt bemötande ! Läs mer
  • Lisen L skrev om Frisör Mirja Sandin
    Jätteduktig och trevlig! Har allting varit nöjd när jag gått därifrån. Läs mer
  • Stefan L skrev om Frisör Mirja Sandin
    Duktiga frisörer som ger jättebra service till ett bra pris Läs mer
  • Gunilla L skrev om Frisör Mirja Sandin
    Bra bemötande duktig frisör Mirja. Nöjd med allt. Läs mer
  • Andreas D skrev om Frisör Mirja Sandin
    Lyhörd frisör som kommer med bra tips och idéer. Perfekt varje gång. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Frisör Mirja Sandin
    Mycket bra frisör, bra service, lyhörd och trevlig. Kan verkligen inte begära mer från en frisör och jag rekommenderar henne varmt, tack Läs mer
  • Ciao I skrev om Frisör Mirja Sandin
    Mycke trevlig frisör ställe! Alla trevliga och härligt stämning. Läs mer
  • Anna E skrev om Frisör Mirja Sandin
    Blev verkligen supernöjd med både klippningen och färgningen. Jätteduktig frisör, lyhörd och kunnig. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Emme skrev om Frisör Mirja Sandin
    Jag är en sån dära som alltid har levt med långt hår. Klippa sej kan man göra när håret är slitet - då bara topparna.
    Då jag var hos Mirja hade jag endast varit hos 2 frisörer (i hela mitt 21-åriga liv..!).
    Mirja klippte mig strax innan nyår... jag fick klippa av en hel del... MEN det var inte negativt. Det kändes tryggt och oerhört bra! Särskilt när jag fick se resultatet.
    Kanske är jag dum men jag kommer åka från Halland (Varberg) hela vägen upp till Stockholm ENDAST för att få klippa mig hos Mirja. Hon äger alla andra frisörer med hästlängder. Och så är hon så gó och check :) Läs mer
  • Catarina G
    Catarina G skrev om Frisör Mirja Sandin
    Mirja skapade min bröllopsfrisyr. Hon la otroligt mycket tid och nogrannhet. Otroligt häftig och fin frisyr och jag var och är otroligt nöjd med resultatet. Jag fick och får fortfarande många positiva kommentarer. Mirja gjorde även min frisyr till reharsal dinner, som blev väldigt fint. Hennes händer är ett otroligt hantverk, det hon kan skapa blir fantastiskt. Läs mer
  • Daniella E
    Daniella E skrev om Frisör Mirja Sandin
    Bästa Frisören :) Läs mer
  • Linda S skrev om Frisör Mirja Sandin
    Underbar salong i Stockholm!! Läs mer
  • Andreas F skrev om Frisör Mirja Sandin
    Jag klipper mej ingen annanstans än hos Mirja. Hon fixar alltid en klipptid när man än ringer och man blir alltid nöjd. Läs mer
  • Barbro P skrev om Frisör Mirja Sandin
    Färg och klipp. Supernöjd!
    Har letat länge efter en "frissa" som jag känner att jag trivs med. Nu drog jag vinstlotten. Jag kan verkligen rekommendera Fixit. Verkligen kanon. Kommer helt klart att bli "min frisör" hädanefter. Tack Mirja! Läs mer
  • Therése W skrev om Frisör Mirja Sandin
    Liten och mycket charmig salong! Blev super omhändertagen, mycket proffsig personal hon visste vad hon pratade om. Jag litade på henne till 100% och gick från blont till mörkt med lugg! Trodde aldrig att jag skulle våga! Allt perfekt! Tack Mirja för toppen service! Läs mer
  • emma W skrev om Frisör Mirja Sandin
    Jätte mysig salong med väldig kompetent och trevlig personal. Är alltid lika fin och nöjd när jag går därifrån. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Stefan skrev om Frisör Mirja Sandin
    Professionellt, med i tiden och en stunds uppassning är några fraser som man känner av när man sitter här. Klipper mig med jämna mellanrum och alltid hos trevliga Mirja. Skönt att klippa sig hos någon som kan ens hår och hellre satsar på kvalité
    Rekommenderas varmt av de som uppskattar hög service och yrkeskunnighet Läs mer
  • Emmy T skrev om Frisör Mirja Sandin
    Mycket mysig och trevlig salong men bra frisör! Om man själv inte har så mycket fantasi vad man kan göra med sitt tråkiga hår så har Mirja det! Känns alltid bra när man går där ifrån! Läs mer
  • Markus J skrev om Frisör Mirja Sandin
    Klockren salong med mycket trevlig och kompetent personal. Mycket bra priser. Jag klipper mig inte någon annanstans!Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Åsa L skrev om Frisör Mirja Sandin
    Fin lokal, trevlig frisörska. Läs mer
  • Johan S skrev om Frisör Mirja Sandin
    Tjejerna som jobbar på Fixit är väldigt trevliga, jag och min fru är jättenöjda med resultatet varje gång vi klippt/färgat oss där.
    Frugan är även väldigt förtjust över deras manikyr.
    Vi tycker salong Fixit är toppen! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Frisör Mirja Sandin
    Den frisör som gett mig bäst service och dom absolut bästa klippningarna/frisyrerna.
    Extremt professionella och kompetenta. Läs mer
  • Anna W skrev om Frisör Mirja Sandin
    Trevlig och mysig frisörsalong med duktig personal Läs mer
  • Canan y skrev om Frisör Mirja Sandin
    Otroligt duktig och begåvad frisör.
    Mirja är väldigt lyhörd för hur man vill ha de och kommer även med bra feedback. Älskar att gå dit och känna mig alldeles omhändertagen! Läs mer
  • Karin skrev om Frisör Mirja Sandin
    Har klippt mig där flera gånger och har alltid varit supernöjd! Läs mer
  • Madeleine H skrev om Frisör Mirja Sandin
    Fantastiskt service med det bästa resultatet. Läs mer
  • Catherine skrev om Frisör Mirja Sandin
    Trevlig och duktig tjej som klipper håret och färgar som du vill ha det, släng er i väggen stroppiga frisörer denna tjej är äkta!!! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Frejgatan 12, 11349, STOCKHOLM