Gugensson Tjänst

Gugensson Tjänst

Llama 070-090 19 84 gugensson.se

About company

Välkommen till Gugensson Tjänst! Att ha en mamma som städar kan väl aldrig vara fel? Det är lite så vi tänker på Gugensson Tjänst som har kallats Mammornas städning då det utförs av just mammor. De är noggranna och omtänksamma och har lång erfarenhet vad det gäller hushållsnära tjänster. Vi på Gugensson Tjänst erbjuder dig...

14 omdömen om Gugensson Tjänst

EMMA R
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Vi har anlitat Gugensson för storstädning och fönsterputsning några gånger per år och har nu regelbunden städning (varannan vecka). Vi är jättenöjda, personalen är alltid lika trevliga och väldigt noggranna. Kan verkligen rekommendera!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Stanimirka J
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Jag har städning 2 gånger i månaden, varannan torsdag. Tjänst som jag köpt är jag jättenöjd för. Jag är så glad att jag hittat så bra företag 😀 Jag ger ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Erik B
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Vi fick en faktura från Gugensson Tjänst. Jag hade ingen aning vem det är, trodde det var skräpmail. Sen ringde hon som varit här och putsat fönster och frågade om vi betalt fakturan. Vet fortfarande inte om Gugensson är städföretaget eller typ faktureringstjänst. Men städföretaget är bra. Gugensson borde tydligare tala om i vems uppdrag dom skickar fakturan.

Svar från Gugensson Tjänst

Hej Erik ! Ledsen verkligen att du kommer inte ihåg vi har träffad två gånger. Din fru Gabriela hade beställt tjänster av oss så kanske därför du missade information. Fakturan som jag har skickad visar vilken arbete vi gjorde hos er, var det fönsterputsning eller vanlig städning. Tack snälla försöker nästa gång att presentera oss mycket tidligt.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Nathalie L
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Vi har haft veckostädning i snart två år via Gugenssons. Det är så härligt att komma hem till ett rent och fint hem, och vi får till och med hjälp med att stryka skjortor och vika tvätt när det behövs. Det blir rent på ett helt annat sätt än när man själv städar, vårt badkar är numera alltid rent och fräscht och våra speglar välputsade! Tamari är trevlig och tillmötesgående, och priset är bra.

Svar från Gugensson Tjänst

Hej Nathalie och tusen tack för finna ord . Vi kommer att fortsätta och göra ett utmärkt jobb. Tack

Mahan V
Escribió sobre Gugensson Tjänst

köpte flyttstäd, gick utmärkt. trevliga och effektiva

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Peter S
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Jättebra städ, smidig kommunikation!

Ann C
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Städning Fönstertvätt Alltid bra bemött men ibland besvärligt då personal kommer efter avtalad tid. svårt att personalen inte talar svenska emellanåt.

Svar från Gugensson Tjänst

Tack Ann , viktigaste är att vi lämnar alltid bra jobb efter oss. Personalen pratar engelska och om det hade hänt att dem försenade det var trafik.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Hasse L
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Vi har köpt lägenhetsstädning var 14 dag. Vi blev väldigt bra bemött av företaget. Vi är i stort väldigt nöjda med bolaget

Märta J
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Väl bemöt mkt trevligt och mkt trevlig personal . Alltid snabb svar och bemöts enligt förväntningar

Svar från Gugensson Tjänst

Tack Märta , det är jätte viktigt för oss.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Paul P
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Emma som städar hos oss är suverän. Vill inte byta.

Svar från Gugensson Tjänst

Tack Paul och Agneta ni är underbara .

Anna E
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Vi bytte städföretag till detta och Gugensson har levererat över våra förväntningar. Alltid i tid, alltid vänliga och tillmötesgående, och de gör ett strålande jobb hos oss! Har en förmåga att se vad som behöver göras som få andra, och ger alltid det "lilla extra". De har underlättat vardagen enormt för oss, nu när allt flyter på så fint! Har rekommenderat firman till flera vänner och gör det gärna här också. Ni kommer inte att ångra att ni väljer Gugensson. Anna, Stockholm

Svar från Gugensson Tjänst

Så fint har du skrivit stort tack Anna

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2239 omdömen 4.7 av 2239 omdömen

Lina Z
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Trevliga, flexibla och gör ett kanonjobb!

Svar från Gugensson Tjänst

Mer en ett år städar vi hos dig och glad höra att du är alltid nöjd, tack Lina

Gustaf R
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Mycket professionella, håller tider och ställer alltid upp vid extra behov, även med kort varsel.

Svar från Gugensson Tjänst

Tack Gustaf vi är så glada att städa hos dig .

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Pia C
Escribió sobre Gugensson Tjänst

Använder dem för veckostädning och är jättenöjd. Lika rent och fint varje vecka. Lyhörda för önskemål och mkt trevligt kundbemötande . Kan varmt rekommendera dem.

Tack Pia vi verkligen försöker göra alltid bra jobb. Tack