Gugensson Tjänst

Tvååkersgränd 8, 125 73 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Gugensson Tjänst!

Att ha en mamma som städar kan väl aldrig vara fel? Det är lite så vi tänker på Gugensson Tjänst som har kallats Mammornas städning då det utförs av just mammor.

De är noggranna och omtänksamma och har lång erfarenhet vad det gäller hushållsnära tjänster. Vi på Gugensson Tjänst erbjuder dig allt från storstädning, flyttstädning och trappstädning till tvättning, strykning och veckostädning. Vårt mål är att du som kund ska känna dig trygg i det arbete som vi utför. Den personal som kommer städa hos dig är samma varje gång vilket gör att det byggs upp en relation och trygghet.

Varmt välkommen till oss på Gugensson Tjänst!

Läs vad 13 kunder tycker om Gugensson Tjänst

• Stanimirka J
    Stanimirka J skrev om Gugensson Tjänst
    Jag har städning 2 gånger i månaden, varannan torsdag. Tjänst som jag köpt är jag jättenöjd för. Jag är så glad att jag hittat så bra företag 😀 Jag ger ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Gugensson Tjänst
    Vi fick en faktura från Gugensson Tjänst. Jag hade ingen aning vem det är, trodde det var skräpmail. Sen ringde hon som varit här och putsat fönster och frågade om vi betalt fakturan. Vet fortfarande inte om Gugensson är städföretaget eller typ faktureringstjänst. Men städföretaget är bra. Gugensson borde tydligare tala om i vems uppdrag dom skickar fakturan. Läs mer
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Gugensson Tjänst
    Vi har haft veckostädning i snart två år via Gugenssons. Det är så härligt att komma hem till ett rent och fint hem, och vi får till och med hjälp med att stryka skjortor och vika tvätt när det behövs. Det blir rent på ett helt annat sätt än när man själv städar, vårt badkar är numera alltid rent och fräscht och våra speglar välputsade! Tamari är trevlig och tillmötesgående, och priset är bra. Läs mer
  • Mahan V
    Mahan V skrev om Gugensson Tjänst
    köpte flyttstäd, gick utmärkt. trevliga och effektiva Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Gugensson Tjänst
    Jättebra städ, smidig kommunikation! Läs mer
  • Ann C
    Ann C skrev om Gugensson Tjänst
    Städning
    Fönstertvätt

Alltid bra bemött men ibland besvärligt då personal kommer efter avtalad tid. svårt att personalen inte talar svenska emellanåt. Läs mer
    2018-10-03 Tamari D svarar Ann C
    Tack Ann , viktigaste är att vi lämnar alltid bra jobb efter oss. Personalen pratar engelska och om det hade hänt att dem försenade det var trafik.
  • Hasse L
    Hasse L skrev om Gugensson Tjänst
    Vi har köpt lägenhetsstädning var 14 dag. Vi blev väldigt bra bemött av företaget. Vi är i stort väldigt nöjda med bolaget Läs mer
  • Märta J
    Märta J skrev om Gugensson Tjänst
    Väl bemöt mkt trevligt och mkt trevlig personal .
    Alltid snabb svar och bemöts enligt förväntningar Läs mer
    2018-10-01 Tamari D svarar Märta J
    Tack Märta , det är jätte viktigt för oss.
  • Paul P
    Paul P skrev om Gugensson Tjänst
    Emma som städar hos oss är suverän.
    Vill inte byta. Läs mer
    2018-10-01 Tamari D svarar Paul P
    Tack Paul och Agneta ni är underbara .
  • Anna E
    Anna E skrev om Gugensson Tjänst
    Vi bytte städföretag till detta och Gugensson har levererat över våra förväntningar. Alltid i tid, alltid vänliga och tillmötesgående, och de gör ett strålande jobb hos oss! Har en förmåga att se vad som behöver göras som få andra, och ger alltid det "lilla extra". De har underlättat vardagen enormt för oss, nu när allt flyter på så fint! Har rekommenderat firman till flera vänner och gör det gärna här också. Ni kommer inte att ångra att ni väljer Gugensson.
    Anna, Stockholm Läs mer
    2018-10-01 Tamari D svarar Anna E
    Så fint har du skrivit stort tack Anna
  • Lina Z
    Lina Z skrev om Gugensson Tjänst
    Trevliga, flexibla och gör ett kanonjobb! Läs mer
    2018-10-01 Tamari D svarar Lina Z
    Mer en ett år städar vi hos dig och glad höra att du är alltid nöjd, tack Lina
  • Gustaf R
    Gustaf R skrev om Gugensson Tjänst
    Mycket professionella, håller tider och ställer alltid upp vid extra behov, även med kort varsel. Läs mer
    2018-10-01 Tamari D svarar Gustaf R
    Tack Gustaf vi är så glada att städa hos dig .
  • Pia C
    Pia C skrev om Gugensson Tjänst
    Använder dem för veckostädning och är jättenöjd. Lika rent och fint varje vecka. Lyhörda för önskemål och mkt trevligt kundbemötande .
    Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2018-10-01 Tamari D svarar Pia C
    Tack Pia vi verkligen försöker göra alltid bra jobb. Tack