HomeMaid AB

Kungsgatan 17, 302 46 Halmstad — Visa karta

2.0 i betyg av av 1 omdömen

HomeMaid erbjuder säker och trygg städning både kontor och hem. Vi ordnar med omsorg och erbjuder olika hushållsnära tjänster.

Läs vad 1 kund tycker om HomeMaid AB

• 2019-07-04

Sofia Fredrika B skrev om HomeMaid AB
    Regelbunden hemstäd i Göteborg (faktura-adressen är i Halmstad)

* När jag startade abonnemang skrev de på hemsidan att de alltid började med ett hembesök. Detta var tydligen bluff och pga det blev det strulig kommunikation i början (jag förväntade mig att de skulle boka en tid för att gå igenom allt, inte att de ville ta detaljer på telefon/mail).
    * Jag har flera gånger påpekat att för mig är det prioriterat att badrummet blir rent, men det blev det ändå inte. Hörnen var smutsiga efter städning, likaså kanterna i duschen (medan ex handfat var ok).
    * Tveksam kommunikation mellan kontoret och de som utför jobbet (se ex punkt ovan).
    * Lister i köket slogs lösa, antagligen med dammsugaren. Vi påpekade att detta inte är ok direkt till personal på plats, men det skedde igen ändå.
    * Droppen som fick bägaren att rinna över för mig var när de släppte ut vår innekatt (lämnade ytterdörren öppen). Jag var tydlig från första början kring katten, så detta var helt oacceptabelt.
    * När jag skulle diskutera incidenten på plats hänvisade personal till att inte förstå mig (alltså inte förstå svenska).
    * Jag fick ringa kontoret och vänta i telefonkö minst en kvart (vilket inte är önskvärt med akuta ärenden).

Summan av det hela är att jag starkt avråder bekanta från att anlita detta företag. Läs mer