HusmanHagberg Kungälv

HusmanHagberg Kungälv

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg Kungälv! Kungälv är en av västra Sveriges mest expansiva kommuner med bra kommunikationsmöjligheter till Göteborg, tack vare pendeltåg och expressbussar. Vi är en kommun som växer helt enkelt och bostäder måste förmedlas. Fria från bank och försäkringsbolag ser vi alltid till dig som kund och ditt...

455 omdömen om HusmanHagberg Kungälv

Sedan starten hos Reco 2019

Maria Z
Ulvegärde

Anledningen till att jag valde William var hans förståelse för objektet. Hans erfarenhet av området och hans sätt att kunna sälja bostaden på ett flexibelt sätt, där han kunde ge köparen en massa nya synvinklar på vad som var bäst för just dem med bostaden. Man känner att man fått en mäklare som bryr sig.

Emma L
Munkegärde

Kompetent hjälpsam och ger ett lugnt intryck

Hillevi N
Centrum

William är påläst och trevlig. Han är snabb i sina kontakter och upplevs mån om både köpare och säljare.

Per Stefan P
Olseröd

Inte bara att William är min närmaste granne men han är en bra mäklare. Detta skriver jag enbart av hans arbete som mäklare. Under uppdraget ville jag att han skulle avsluta på en lägre köpeskilling än som blev slutbud. William sade att jag skulle vänta tills budgivningen var klar, vilket jag gjorde med ett högre slutbud än vad jag hade accepterat. Mvh Stefan Palm. Hermelingatan 23.

Eva M
Centrum

Gjorde inte det han skulle, trots ÖK. Skulle inte rekommendera honom. Trots telsamtal med förfrågan om allt var löst till kontraktskrivningen, var det inte det. Han visste 2 mån innan att vi skulle ses 2 april, han hade semester! Administratören gjorde ett gott jobb MEN Cliff borde kollat upp de svårigheterna vi visste fanns. Han sa att det var gjort men så var inte fallet. En man man inte kan lita på!

Bau T
Centrum

Om du/ni ska köpa eller sälja hus ska ni vända er till Cliff. Han är proffsig, ärlig och underbar som person. Även tillgänglig fast han har ledigt.

David M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv

Tillmötesgående och hjälpsam mäklare

Leya I
Centrum

Skarp, skicklig och affärsmässig mäklare!

Svar från Cliff Wass

Tack Leya för dessa fina ord, hoppas ni ska trivas i er nya bostad.

Kajsa F
Komarken

Jag fick så fin kontakt och hjälp av Ann-Sofie. Hon var en hjälpande hand genom hela processen. Jag kunde kontakta Ann-Sofie och hon hade svar på alla mina frågor och lösningar på frågeställningar som kom upp. Det blev ett fint avslut och en bra affär. Rekommenderar starkt Ann-Sofie på Husman Hagberg

Annie Lisa Maria N
Ytterby

Mycket kunnig inom sitt område, driven och alltid nåbar!

Carl Olof Jacob Carlsson R
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Kareby Äng

Vi fick ut vad vi förväntade oss av en försäljning i det försämrade marknadsläget. Ann-Sofie var ett bra stöd under processen och hon lyckades få tag i flera seriösa spekulanter trots svåra tider.

Jan Magnus S

Hon har hjälpt till på ett toppensätt med sin stora kunskap. 10+

Lisa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Komarken

Vid alla livets förändringar har jag använt mig av Ann-Sofie Johansson på HusmanHagberg. Ann-Sofie är oerhört kunnig och trygg och har svar på alla frågor man kan ha vid en bostadsaffär. I en orolig tid att sälja, rodde Ann-Sofie mig som säljare tryggt i hamn, var oerhört engagerad och har alltid ett leende och skratt till hands. Vi hade en genuin dialog hela vägen, och jag skulle aldrig tveka att använda mig av henne igen. Fantastiskt mäklare!

Axel J
Centrum

Mycket engagerad och pålitlig mäklare. Haft en bra dialog genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt

Patrik H
Bohus

Bra känsla ä, litat fullt ut på henne

First-Name L
Centrum

William har jag köpt en lägenhet av för ca tio år sedan och jag blev positivt överraskad när jag såg att han fanns kvar som mäklare. Han har en förmåga att analysera kundens behov och se vilket objekt som skulle passa bäst.. Dessutom en mycket trevlig person att ha att göra med.

Emma S
Bohus

Jätte bra bemötande! och snabb och smidig process.

Emma S
Bohus

Mycket trevligt bemötande, god kontakt, snabb och smidig upplevelse.

Urban T
Bohus

Kunnig, positiv, proffsig Ställer alltid upp och fixar

Martin L
Köpte sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Trevligt bemötande! Han hade väl ett ganska lätt jobb att göra då allt flöt på lätt, men han gjorde det bra.

Svar från Cliff Wass

Tack Martin och kul att du gillar vår process. Hoppas du ska trivas i din nya bostad.

Emily H
Älvängen

Ann-Sofie har ett trevligt och positivt bemötande samt visar stort engagemang för sina kunder vilket har fått oss att känna oss trygga under hela processen.

Therese A
Munkegärde

Snabb och regelbunden återkoppling. Trevligt bemötande och proffessionalitet.

Charlie S
Älvängen

Personligt och förtroendeingivande möte. Väldigt smidigt och en trygg känsla av i vårat första köp! Rekommenderas gladeligen 😁

Daniel K
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Hon har varit fantastiskt kunnig å alltid ställt upp

Svar från Ann-Sofie Johansson

Tusen tack Daniel, värmer gott att höra. Tack också för förtroendet!

Anton K
Köpte sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Cliff var väldigt snabb på att undersöka våra frågor och återkomma. Även väldigt flexibel för visningar och kontraktskrivning.

Svar från Cliff Wass

Tack Anton, hoppas ni ska trivas lika bra i Tjuvkil som jag gjorde.

Alexandra C
Ullstorp

Med sin otroliga kompetens, sitt driv och sin proffessionalitet skulle jag utan att tveka vilja höja William till en av Kungälvs i särklass bästa mäklare. Han är lätt att ha att göra med och kommunikationen och återkopplingen har funkat alldeles utmärkt. Bästa betyg 🌟 🌟🌟🌟🌟

Johanna Maria I
Ytterby

William möter olika människor på deras nivå på ett mycket proffesionellt sätt. Han är snabb, återkopplar alltid, trevlig, förklarar allt flera gånger om, jag har sålt och köpt med William flera gånger och har alltid blivit 100% nöjd

Isa L
Bohus

Mycket trevlig och genuin mäklare som ser både till köparens och säljarens önskemål.

Daniel K

Det var bra.

Albin K
Bohus

En väldigt trevlig mäklare. Fixade allting direkt och det var aldrig några konstigheter!

Jonas Fredrik S
Tjuvkil

Trevlig, lätt att prata med och engagerad i vår husförsäljning

Svar från Cliff Wass

Tack Jonas, nu håller vi tummarna!

Johanna N
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

En bra och proffsig mäklare. Når dock inte helt upp till toppbetyget, pga intrycket "mycket snack och lite verkstad" som ibland ger ett ganska oseriöst intryck.

Tack Johanna, ska bättra mig på den sista punkten. //Cliff

Fredrik A
Bohus

Fick ett positivt och energiskt bemötande av Ann-Sofie. Hon var väldigt tillmötesgående och man kände sig hörd som köpare. Väldigt hjälpsam vid frågor och är duktig på att hitta det positiva. Uppskattade mötet och köpet.

Christian J
Köpte sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
Kode

Trevlig och en mäklare som tar tag i saker och ting.

Emina A
Jordliden

Jag har mött William i olika situationer, både som köpare och säljare. I bägge situationerna har jag upplevt William som skicklig mäklare, serviceinriktad, lyhörd och otroligt professionell. Dessutom korrekt i sina bedömningar och noggrann i sin kommunikation. Mina förväntningar är generellt höga när det handlar om bemötande. Även där upplever jag William som trovärdig, pålitlig och demokratisk. Alltså, toppoäng!!

Petra Maj Yvonne E
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Cliff är snabb på återkoppling och enkel att ha och göra med.

Ramona Elena C
Köpte sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Mycket kompetent mäklare som återkopplar snabbt! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Cliff Wass

Tack Elena, hoppas ni ska trivas i ert nya hus och område.

Anna Margareta N
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Jättefint bemötande och en effektiv och snabb försäljning.

Svar från Cliff Wass

Tack så mycket Anna, det var kul att få hjälpa dig. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende.

Marie L
Munkegärde

Trevlig, tillmötesgående Hade han inte svaren direkt tog han reda på dem snabbt.

Nicklas L
Ytterby

En mäklare som ger ett positivt bemötande och är fylld med energi. En mäklare som är hjälpsam informativ och återkopplande. Upplevdes som väldigt jordnära vid visningen med positiv inställning.

Aina Karin Teresia A
Tveten

Tillsammans kunde vi nå de mål som jag önskade genom att Ann-Sofie var lyhörd, inkännande och hade svar på alla mina frågor.

Jan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Centrum

Bra bemötande trevlig och effektiv, kan rekommendera till andra.

Fredrik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv
Tveten

Hjälpsam utan att vara för på en. Snabba svar på mina funderingar och kändes osjälvisk i sitt arbete. Fanns inte riktigt något att klaga på

Hanna K
Centrum

Ann-Sofie var toppen! Mycket engagerad, lyhörd åt alla parter empatisk och professionell!

Svar från Ann-Sofie Johansson

Tusen tack Hanna, värmer gott att höra. Stort grattis till er och vi ses vid tillträdet <3

Daniel P
Centrum

Inlyssnande och engagerad. En noggrann mäklare som både har lugn och är metodisk.

Björn Thomas Richard H
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Sköter allt på ett professionellt sätt, lätt att prata med, tar sig tid och alltid ett glatt humör!

Svar från Cliff Wass

Tack Richard för dessa fina ord, det var kul att kunna hjälpa er. Hoppas det blir fotboll snart igen.

Therese J
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Ett proffsigt förhållningssätt, lätt att kontakta och ha att göra med.

Svar från Cliff Wass

Tack Therese för fint omdöme och för att jag fick möjligheten att hjälpa er.

Sofia L
Köpte sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Hjälpsam och inkännande mäklare som arbetar på ett sätt som får både nöjda säljare och köpare

Svar från Cliff Wass

Tack Sofia för detta fina omdöme. Hoppas er försäljning går bra och att ni ska trivas i området.

Robert I
Köpte sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Kode

Ann-Sofie var engagerad och professionell under hela processen. Tydlig kommunikation och snabb återkoppling tillsammans med tips och rekommendationer på tjänster gör att vi med gott samvete kan rekommendera henne.

Svar från Ann-Sofie Johansson

Tusen tack Robert och Amanda för ert fina omdöme. Värmer gott och betyder oerhört mycket. Önskar er all lycka till och hoppas på att ni kommer trivas gott.

Bert B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

Trevlig kunnig och lagom driven. Bra på att lyssna och känna av säljarens önskemål. Kan bli bättre på att svara på sms och mail snabbare..