Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 5.0. Philip Andersson har haft 37 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 67 Läs vad Philip Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    • Nedre Gärdet
    2022-04-27 Verifierad kund
    Philip är en mycket engagerad mäklare som med stor energi och entusiasm tar sig an försäljningen. Han har en positiv och vänlig framtoning och är lyhörd för säljarens och köparens önskemål.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Proffsig, bra kommunikation och fina resultat!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2022-04-18 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Philiip som var väldigt hjälpsam under försäljningsprocessen. Överträffadeabsolut mina förväntningar och är nöjd dels med bostadsköpet men även hela processen!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Philip var toppen under hela säljprocessen och arbetade outtröttligt för att hjälpa oss i mål.
    • Vasastan Odenplan
    2022-03-21 Verifierad kund
    Philip var supersmidig, kunnig och tillmötesgående genom hela affären. Vi kan varmt rekommendera honom!
    • Nedre Gärdet
    2022-03-04 Verifierad kund
    We had a great experience and achieved the result we hoped for. Philip provided us with an accurate assessment of the value of our apartment, he stuck to the presented to us time line for the Sale of the apartment, negotiated with the buyer the moving date that worked for us.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, proaktiv och kunnig. Bra koll på marknaden. Mycket trevlig och tillmötesgående. Hela processen ifrån första kontakten till försäljning gick enligt plan.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Philip är verkligen en toppmäklare med stor proffessionalitet! Är kunnig, ödmjuk och inlyssnande på ett behagligt sätt. Väldigt informativ under försäljningen med lagom många uppdateringar i säljprocessen med mycket bra resultat. Rekommenderas varmt!

Rose-Marie & Per Hammarkvist
    • Vasastan Sibirien
    2021-12-06 Verifierad kund
    Philip är en förtroendeingivande och engagerad mäklare. Sålde vår lägenhet innan visning till rekordpris. Kommer garanterat att anlita Philip igen för framtida försäljningar och rekommendera vidare.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi kunde inte närvara på ordinarie visning och Philip var väldigt tillmötesgående med att visa lägenheten på annan tid. Det jag uppskattade mest med Philip var att han var tydlig med både för och nackdelar med lägenheten. Han var tydlig och hade svar på frågor, när vi hade frågor han inte kunde svara på var han tydlig med att han inte visste vilket är så mycket skönare än att man spekulerar. Min upplevelse var jättebra!