Tilda Eriksson

Tilda Eriksson

Tilda Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Tilda Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Tilda Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Tilda Eriksson har haft 4 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Mitt driv och personliga engagemang håller jämna steg med pulsen i stadskärnan. Jag är övertygad om att varje fastighet har unika egenskaper, precis som mina kunder. Min ambition är att potentialen varje enskild fastighetsaffär och basera hela processen på vad som är viktigt för dig som kund. När marknadsförutsättningarna förändras är jag övertygad om att kvalitetsfokuserad och trygg mäklare spelar en viktig roll i såväl processen som slutresultatet.

Jag är uppvuxen i Sigtuna, en liten men gammal stad norr om Stockholm.Jag gillar att tillbringa min fritid i skogen eller vid vattnet där min hund gärna badar. När jag känner att lugnet blir för påtagligt är jag glad att jag har ett utmanade och socialt yrke. Jag har turen att arbeta i en av Stockholms vackraste stadsdelar, med en variation av grönområden, trevliga restauranger och historiska byggnader.

Min vision är att alla mina kunder ska vara så pass nöjda med mig att det inte finns någon tvekan i att anlita mig vid nästa bostadsförsäljning.  Samt att det ser det som en självklarhet att rekommendera min tjänst till alla sina vänner och bekanta.

Tveka inte att kontakta mig om du vill ha hjälp med att hitta ert nästa drömhem eller om du går i försäljningstankar. Det hade varit en ära att få förmedla din bostad.

2023-07 - 2024-03

7 omdömen om Tilda Eriksson

Per R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tilda Eriksson en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Genomförde ( försäljning av min lgh ) Bra första möte inför anbud. Uppstart med genomförande plan bra. Fokuserat genomflrande visning och uppföljande kontakter med ev spekulanter. Ok budprocess Snabb final med framtagande av alla slutliga sfförsvdokument. Tilda ger ett bra och kompetent intryck och jag kan rekommendera henne för denna typ av mäklarstänst med lögenhet.. Per Roald ( Fd chef och programansvarig på KTH för mäklarprogrannet )

Richard S
Vasastan Odenplan

Väldigt driven, positiv, rak och ärlig mäklare. Kan varmt rekommendera henne. Väljer samma om jag säljer igen.

Titti W
Gärdet

Tilda är fantastiskt duktig! Hon har ett jättebra trevligt bemötande och brinner för sin uppgift och vill helhjärtat nå bästa resultat. Jag är jättenöjd med vad hon har presterat!

Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tilda Eriksson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Jag rekommenderar varmt Tilda på HusmanHagberg hon är är mycket professionell och pålitlig. Jag kan varmt rekommendera Tilda som mäklare.

Jakob M
Vasastan Odenplan

Trevligt bemötande, tillgänglig, och vi fick ett pris vi är nöjda med!

Filippa B
Gärdet, Östermalm

Tilda är professionell och engagerad vilket har lyst igenom under hela processen. Jag har känt mig trygg i alla steg och alla förväntningar har överträffats. Jag kan varmt rekommendera Tilda!

Sophie R
Gärdet, Östermalm

Tilda är verkligen engagerad och vill att alla ska bli nöjda.