HusmanHagberg Tyresö Älta

Parte de HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears
Llama 08-712 60 00 Compartir

About company

Vi mäklare på HusmanHagbergs kontor i Tyresö har bred kompetens och stor koll på området här och i Älta. Är det hit du vill flytta ska du ta kontakt med oss. Bostäder är vår största passion och vi brinner för att hjälpa dig hitta rätt i ditt letande. Vi sköter gärna hela affären vare sig du vill köpa, sälja eller både och. ...

552 omdömen om HusmanHagberg Tyresö Älta

Sedan starten hos Reco 2017

Annika Elisabeth M
Trollbäcken

Från första video samtalet så visste jag på en gång att jag har hittat rätt mäklare. Debbie är trevlig, lättsam att tala med. Hon förklarar ordagrant varje steg och förväntningar. När jag hade frågor, så hade hon alltid tid att svara på dom. Hon får mitt högsta betyg och jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Debbie Hansson

Hej Annika! Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌷 Det värmer och gläder mig! Vi hörs vidare framåt 🌞 Bästa hälsningar Debbie

Colin W
Compró su apartamento con ayuda de Debbie Hansson parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Vendelsömalm

Mycket duktig samt trevlig mäklare! Debbie har varit väldigt tillmötesgående under hela tiden vi har haft kontakt. Man får verkligen känslan av att hon arbetat för att både jag som köpare samt säljaren ska göra en trygg och smidig affär! Tack för hjälpen med mitt första bostadsköp, vi hörs garanterat i framtiden🙌🏼

Svar från Debbie Hansson

Hej Colin, Tack så mycket för ett jättefint omdöme! Det gläder mig verkligen att du haft en positiv upplevelse av mig! 😊 Vi hörs vidare i processen! Soliga hälsningar 🌞

Caroline D
Vendió su apartamento con ayuda de David Hedenström parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Fantastisk mäklare. Vi är supernöjda!

Robert H
Compró su casa con ayuda de David Hedenström parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö strand

Proffsig och förtroendeingivande mäklare som var väldigt behjälplig och engagerad då jag och min sambo köpte vårt första hus genom honom.

Malin R
Compró su casa con ayuda de David Hedenström parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö strand

David var väldigt trevlig och kunnig! Vi kände tillit till honom och han hjälpte oss att köpa vårt första hus! Rekommenderar honom varmt

Wilma E
Kyrkviken, Haninge

Hon var jättetrevlig och familjär i sitt sätt. Tryggt att göra affär med henne.

Svar från Debbie Hansson

Hej Wilma, Tack så mycket för ditt omdöme 🌷 Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse av vår kontakt. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Elias Zaly P
Trollbäcken

Debbie var alltid tillgänglig och väldigt stöttande under hela säljprocessen. Trots en tuff marknad så höll Debbie ett glatt humör och en positiv inställning under hela processen.

Svar från Debbie Hansson

Hej Zaly, Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌷 Det värmer verkligen att höra. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Wilhelm K
Compró su apartamento con ayuda de David Hedenström parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Min erfarenhet var att allt gick snabbt och smidigt. Särskilt uppskattat var det faktum att mäklaren kontaktade mig om lägenheten baserat på tidigare diskussioner och prospekt.

Josefine B
Öringe

Bryr sig både om säljare och köpare! Professionell.

Svar från Debbie Hansson

Hej Josefine, Tack för ditt omdöme! 🌷 Det gläder mig att din upplevelse av mig varit positiv. Vi hörs vidare i processen framåt. Bästa hälsningar Debbie

Samuel B
Öringe

Mycket professionell men samtidigt blir man personligt bemött. Känns som att hon ser till både säljarens och köparens behov.

Svar från Debbie Hansson

Hej Samuel, Tack för ditt fina omdöme! 🌷Det gläder mig att du haft en positiv upplevelse av vår kontakt. Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Jack H
Tyresö Centrum

Väldigt bra bemötande och ordningsam

Sandra M
Tyresö Centrum

Erfaren mäklare med ett gott bemötande, tydlig i kommunikationen, lättillgänglig och alltid snabb på att återkoppla. Rekommenderas varmt!

Erika N
Raksta

Debbie är en mycket lyhörd mäklare som arbetar snabbt och effektivt för att hjälpa dig. Hon återkopplar direkt och håller dig regelbundet uppdaterad om hur försäljningen går. Debbies annonser är väldigt bra skrivna, informativa och säljande.

Svar från Debbie Hansson

Hej Erika, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌷 Ditt omdöme samt upplevelse av mig värmer. Vi hörs vidare! Bästa hälsningar Debbie

Annica K
Vendió su apartamento con ayuda de Debbie Hansson parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Öringe

Att sälja sin bostad för första gången är ett stort steg och lite skrämmande. Debbie fick mig att känna mig trygg genom hela proceduren. Fick en bra känsla redan vid första mötet och den är lika bra nu när affären är i hamn. Jag rekommenderar Debbie till alla som vill känna er delaktiga i köpet eller försäljningen. Att det blir en bra och minnesvärd affär. Debbie är genomgenuin i sitt uppdrag !!

Svar från Debbie Hansson

Hej Annica, Tack oändligt för ditt fantastiska omdöme! 🌷🌷 Jag gläder mig verkligen av din känsla och upplevelse av mig och mitt arbete, tack! Vi hörs framåt i processen. Bästa hälsningar Debbie

Sandra-Maria P
Trollbäcken

Engagerad mäklare från början till slut!

Svar från Debbie Hansson

Hej Sandra, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌷 Det värmer! Ha en trevlig helg så hörs vi vidare i er process. Vänligen Debbie

Karl M
Raksta

Tillmötesgående, personlig och professionell.

Svar från Debbie Hansson

Hej Kalle, Tack snälla för att du tog dig tiden att lämna mig detta fina omdöme! 🌷 Det gläder mig. Vi hörs framåt i processen 😊 Bästa hälsningar Debbie

Annika E
Tyresö Centrum

David har gjort ett mycket bra jobb. Det tog tid men han gav inte upp. Jag är nöjd med affären.

Carlton S
Tyresö Centrum

David was efficient. Communication was clear, prompt. Viewing arrangements were seamless, with respect for our time. Negotiations were handled with professionalism, securing a fair deal. The agent facilitated a smooth transaction, guiding us through paperwork and legalities with expertise. Overall, the experience was straightforward, devoid of unnecessary complications

Philip Anitha E
Tyresö Centrum

David who assisted in our apartment purchase was commendably straightforward. His approach was no-nonsense, providing essential information and insights crucial for a well-informed decision. His transparency was refreshing, ensuring that we were fully aware of each step in the process. The clarity he provided at each stage made the complex process of purchasing real estate significantly more manageable. His professionalism and directness were highly appreciated.

Jürgen V
Compró su apartamento con ayuda de Tomas Eriksson parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Kvarnholmen

Genom hela processen, mycket tydlig information, snabb återkoppling vid uppkomna frågeställningar och överlag ett trevligt bemötande gör att vi varmt kan rekommendera Tomas.

Ritva P
Vendió su apartamento con ayuda de Tomas Eriksson parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Kvarnholmen

Mycket trevligt och saklig Han va inte för påträngande Jag vill rekommendera han , har haft kontakt med andra mäklare och jag har inte varit nöjd med deras bemötande Med andra ord Hurra Tomas Eriksson som har mycket goda kunskaper och erfarenheter 👍👍👍

Magdalena S
Kvarnholmen

Trygg och proffsig känsla, från första mötet till dess att kontraktet var klart. Längre än så har vi inte kommit i processen, men vi ser fram emot fortsättningen och vår nya bostad :-)

Linus E
Älta

Det har känts tryggt att anlita Debbie som vår mäklare. Från första kontakt och till sälj av bostaden har hon agerat väldigt professionellt och varit en person som det har känts bra att ställa frågor(högt och lågt) samt bollat olika tankar och idéer med. Jag är nöjd att vi bestämde oss för Debbie och jag kan inte göra annat än att ge en stor rekommendation.

Svar från Debbie Hansson

Hej Linus, Tack snälla för ditt gedigna omdöme! Det gläder mig verkligen att höra 😊🌸 Vi hörs vidare i processen. Allt gott! Debbie

Sara W
Älta

Vi har varit så nöjda under hela processen med Debbie. Hon är genuin, härlig och enkel att ha att göra med. Som nästan nya på det här med försäljning, plus att vi inte var helt säkra på vad vi ville, så har vi verkligen uppskattat hennes tålamod med oss samt att vi kunnat bolla tankar och frågor med henne.

Svar från Debbie Hansson

Hej Sara, Tack så mycket för det jättefina omdömet! 🌸 Jag känner inte att mitt tålamod har testats utan det har hela tiden varit mitt nöje att få hjälpa er i processen 🥰 Bästa hälsningar Debbie

Olga R
Tyresö Centrum

Hela processen gick smidigt och professionellt

Johan S
Tyresö Centrum

Det gick väldigt snabbt och var effektivt och vi är nöjda med priset

Åsa W
Tyresö Centrum

Mycket bra! Hon bryr sig om och tar sig tid!

Svar från Debbie Hansson

Hej Åsa, Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! 🌸 Det gläder mig. Önskar dig en fin dag! Bästa hälsningar Debbie

Lina G
Tyresö Centrum

David känns stabil, trygg och professionell! Säljprocessen gick mycket smidigt och David var lätt att få kontakt med. Vi har både sålt och köpt mha David och ger de varmaste rekommendationerna!

Robin G
Tyresö Centrum

Vi har både köpt och sålt lägenhet av David och alltid varit lika tillfreds. David är professionell, serviceinriktad och med sin långa erfarenhet har han guidat oss genom processen på bästa sätt. Rekommenderas varmt!!

Mariann M
Tyresö

Min erfarenhet med min mäklare har varit exceptionellt positiv. Hen är inte bara vänlig och informativ utan också korrekt och mycket anpassningsbar till mina behov. Att ha en mäklare som tar sig tid att förklara varje steg och vara så tillmötesgående verkligen underlättar hela processen. Jag uppskattar verkligen det professionella och vänliga sättet hen behandlar sina kunder. Tack för en mycka bra och proffsig service!

Svar från Debbie Hansson

Hej Mariann, Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🌸 Det gläder mig att din upplevelse varit positiv. Vi hörs längre fram i processen och jag önskar dig Gott nytt år! 💫 Bästa hälsningar Debbie

Hans Kenneth N
Tyresö Centrum

David kändes bra och stabil under processen och tillvaratog både min och säljarens intressen på ett bra sätt. Tydlig och bra genomgång vid kontraktskrivningen.

Mats B
Tyresö Centrum

Harr alltid funnits där vid olika tillfällen/frågor . Har upplevts kundnära.

Susanne Eivor B
Tyresö Centrum

Jag tycker att David är saklig, kunnig och trevlig!

Lina G
Tyresö Centrum

David hade ett väldigt bra bemötande och hela processen kändes smidig och professionell. Det gick snabbt att få svar och återkoppling, David var flexibel och tillmötesgående. Toppen helt enkelt!

Robin G
Tyresö Centrum

Vi har haft erfarenhet av David vid flera tillfällen och är alltid lika nöjda. David är engagerad, kunnig, pedagogisk och pålitlig. Rekommenderas varmt!

Isabelle B
Compró su casa con ayuda de Peter Hansson parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Fornudden-Persudde

Proffsig och kunnig, bra dialog hela vägen.

Christina C
Skogsgläntan

Tomas har ett vänligt och professionellt bemötande. Han anpassar sig smidigt till det aktuella läget och har slutfört bostadsaffären på bästa möjliga sätt.

Svar från Tomas Eriksson

Tack för fint omdöme, Christina! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen och varmt lycka till i din nya bostad!

Maria N
Älta

Bra! Tråkigt att jag inte fick ut det pris jag ville. Vad ska man göra när marknade är som den är. I min ny inflyttade lgh så hade dom ett företag som flyttstädning helt bedrövlig städning. David tjatade att jag skulle beställa flyttstädning. Där alla våtrum var nya. I min sålda lgh. Annat har allt varit bra får hjälp med deklaration på lgh som är kanon. Mvh Maria Nidén

Lena A
Finntorp

Vänlig, påläst och kunnig. Snabba svar och kontakt

Björn D
Raksta/Solberga/Bergholm

bra handlagt. tydligt. kände oss bekväma under hela processen. inte helt klart ännu dock (tillträdet).

Svar från Debbie Hansson

Hej Björn, Tack så mycket för ditt omdöme! Det gläder mig att läsa 🌸 Vi hörs framåt i processen.

Bengt Olov M
Trinntorp

Vårt intryck av Debbie är mycket possitivt

Svar från Debbie Hansson

Hej B-O, Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌸 Önskar dig er en trevlig helg så hörs vi vidare i processen 😊

Thomas O
Tyresö Centrum

Riktigt bra och trevlig mäklare. Allt gick snabbt och smidigt och jag fick ta del av den informationen som jag tyckte jag behövde samt ville ta del av. Om jag hade frågor så besvarade David dem på ett sätt som man förstod samt var David alltid mycket hjälpsam.

Håkan M
Tyresö Centrum

Min dotter sköter kontakten med mäklaren.

Annika Viola Maria K
Vendió su casa con ayuda de David Hedenström parte de HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö strand

Väldigt tillmötesgående, lugn och sansad. Tog bra kontakt via telefon och Mail.

Jan Mikael C
Raksta/Solberga/Bergholm

Tillgänglig, lätt att få tag på, humoristisk, kunnig.

Svar från Debbie Hansson

Hej Micke, Tack för ditt omdöme 🌸 Det gläder mig! Vi hörs av allteftersom fortsatt i processen.

Ulrika D
Raksta/Solberga/Bergholm

Trevlig. Bra och tät information.

Svar från Debbie Hansson

Hej Ulrika, Tack så mycket för ditt omdöme! 🌸 Det gläder mig. Vi hörs vidare i processen och jag önskar en fin dag!

Yvonne Gunilla Elisabeth C
Raksta/Solberga/Bergholm

Kunnig trevlig lättillgänglig på telefon

Svar från Debbie Hansson

Hej Yvonne, Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme, det gläder mig! 🌸 Vi hörs vidare framåt, önskar en fin dag så länge!

Anette B
Tyresö Centrum

Jag har bara positivt att säga om David ! Man får bra information! Snabba svar ! Jättebra bemötande han känns lugn och trygg ! Anette

Mikaela B
Finnberget

Gick bra, affären blev lite seg och utdragen och kunde fått mer återkoppling, men det slutade gott och alltid fått ett trevligt och vänligt bemötande samt flexiblel och kunde anpassa sig med visningar.

Robert Roland Jenne W
Tyresö Centrum

Debbie är professionell och trevlig att ha att göra med. Kommunikativ och målmedveten! Mycket nöjd!

Svar från Debbie Hansson

Hej Robert, Tack så jättemycket för ditt omdöme! 🌸 Dina lovord gläder mig och det har hela tiden varit mitt nöje att få samarbeta med er! 😊 Trevlig helg så hörs vi vidare.