HusmanHagberg Västerås

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagbergs kontor i vackra Västerås hittar du kompetenta mäklare med det lilla extra engagemanget. Vi har den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dig genom bostadsaffären - och gör det med passion!

Självklart är vi fria från banker och försäkringsbolag för att affären ska kunna anpassas efter just dina önskemål. Både när du ska sälja och köpa bostad kan du höra av dig till oss. Välkommen in på kontoret på Mimergatan 1 eller slå oss en pling på telefonen så berättar vi mer!

Läs vad 90 kunder tycker om HusmanHagberg Västerås

• 2020-02-23

Magnus N skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi har köpt ett fritidshus. Mäklarens bemötande var vänligt och professionellt. Förhoppningen var att träffa en mäklare som är mer rådgivande och mindre ”krängare” och det levde denna mäklare upp till. Det var ganska rörigt på visning eftersom fastigheten lockade många besökare men eftersom mäklarna kom två st gick det ganska bra ändå. I uppföljande arbete med information kring budgivning och i noggrannhet vid kontraktsskrivning måste jag berömma mäklaren för ett utmärkt arbete. Läs mer
  • 2020-02-04

Kjell-åke Ragnar V skrev om HusmanHagberg Västerås
    August har agerat föredömligt.
    Tack för en bra insats.. Läs mer
  • 2020-02-01

Sickan S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Bra bemötande och det gick snabbt med affären. Sålde min trea ena dagen och köpte tvåan nästa dag. Rekommenderar till flera kunder. Läs mer
  • 2020-01-30

Annika H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Joakim Israelsson sålde vår bostadsrätt iVästerås. Vi är oerhört nöjda. Han är proffesionellt vänlig och kunnig . Han återkopplar och gör mer än vad man kan förvänta sig, gör helt enkelt det lilla extra.
    En mäklare som jag varmt skulle rekommendera till andra Läs mer
  • 2020-01-21

Caroline L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt lägenhet.
    Mycket trevlig kontakt med mäklaren från början o trots att vi var på semester när lägenheten visades o såldes så hade mäklaren ett bra sätt att hålla oss uppdaterade o såg till att vi fick vetskap om allt.

Vi köpte även lägenheten för 8 år sedan av samma mäklare o var nöjda redan då. Inte besvikna nu😁 Läs mer
  • 2020-01-20

Kent-olof S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Helt suveränt från dag 1.
    Sålde ett hus strax utanför stan med en hel del att göra på.
    August fixade med allt och förklarade bra hela vägen hur han tänkte.
    Hjälpe till att lösa problem när det uppstod sådana.
    Visningen gick bra och det var många på plats och drygt 20 st skrev upp sig.
    Blev informerad hela tiden om hur det avlöpte.
    Priset blev en glad överraskning för mig och jag är helt nöjd hittills.

Kontaktar han när och om det blir aktuellt att sälja det andra huset.

Med vänlig hälsning Kent Läs mer
  • 2020-01-09

Linnea V skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Snabbt och smidigt med kunnig och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-01-06

Sandra N skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag sålde en bostadsrätt radhus. En trevlig, lyhörd och professionellt mäklare. Hon har uppfyllt mina förväntningar. Jag är super nöjd med Björgs engagemang , tydlig kommunikation och skulle rekommendera henne som mäklaren. Läs mer
  • 2019-12-18

Hanna B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Lyhörd mäklare, trevlig och inväntande på oss köpare. Bara bra intryck. Lite konstigt att inte fler var intresserad av bostaden vi skulle köpa, jag tror att det var bilderna som låg på hemnet som gjorde det. Inredningen i lägenheten kan ha varit bidragande. Vi hade svårt att förstå vem som bodde där eftersom det var en blandning mellan ungkarl och feminint. Läs mer
  • 2019-12-07

Ann-charlotte T skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt hus på landet. Jättenöjda med jättetrevligt, proffsigt och servicemindat bemötande. Läs mer
  • 2019-12-07

Lars E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte ett hus utanför stan. Vi blev mycket bra bemötta. Läs mer
  • 2019-12-06

Anna K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Västerås. Jag fick ett gott intryck av mäklaren och är mycket nöjd med bemötandet. Mötet med säljaren gick också både fort och bra. Jag rekommenderar varmt dem till andra säljare och köpare.
    /nöjd kund Läs mer
  • Frida R

2019-12-01

Frida R skrev om HusmanHagberg Västerås
    Med stort engagemang fick vi redan från starten av vårt husletande bästa möjliga vägledning av Husman Hagberg. De sökte potentiella objekt åt oss både genom att skicka ut lappar och ringa runt i området. När det rätta huset väl infann sig skedde försäljningen av vårt radhus på smidigaste sätt. Mäklaren visade professionalism och stor erfarenhet. Läs mer
  • 2019-11-25

Henrik A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte en bostadsrätt i dingtuna, jättenöjd med mäklaren som hade trevligt och bemötande.
    Snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-11-19

Josefin B skrev om HusmanHagberg Västerås
    En fantastisk mäklare, trevlig, tillmötesgående och säker på sin dak. Läs mer
  • 2019-11-19

Tuula Irmeli S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mycket bra och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-17

Lena L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi fick stort förtroende för mäklaren vid köp av ny lägenhet och gav då självklart även försäljningen av vår lägenhet till mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-17

Mikael K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi har köpt en brf i centrala Västerås och blev så väl bemötta att vi valde Husman Hagberg för att sälja vår nuvarande bostad.
    Nu håller vi tummarna att det går lika smidigt. Läs mer
  • 2019-11-15

Cecilia G skrev om HusmanHagberg Västerås
    Samarbetet med HusmanHagberg Västerås har funkat klockrent.
    Vi, i egenskap av både köpare av hus och säljare av hus är supernöjda med kontakten vi har haft med berörd personal på HusmanHagberg.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-11-12

Susanne M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Bra bemötande i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Jouni H

2019-11-02

Jouni H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte lägenhet o mäklaren var mycket trevlig jag har svårt att säga vilka förväntningar jag hade var första gången i mitt liv jag hade med mäklare att göra men toppen betyg för hur vi blev bemötta😊 Läs mer
  • 2019-10-29

Alexander R skrev om HusmanHagberg Västerås
    Säljare: utmärkt kontakt med mäklaren, daglig uppdatering snabba och klara svar på frågor. 100% klarhet i vad jag var tvungen att göra för att få bästa resultat. Läs mer
  • Eva Maria Susanne M

2019-10-17

Eva Maria Susanne M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi har sålt en villa på landet.
    Trevligt, engagerat bemötande av mäklaren. Hon var lätt att få tag på om vi undrade något.
    Jag skulle alla gånger rekommendera henne till någon jag känner. Läs mer
  • 2019-10-10

Christian J skrev om HusmanHagberg Västerås
    De gjorde vad som förväntades på ett effektivt sätt. Läs mer
  • 2019-10-09

Helen J skrev om HusmanHagberg Västerås
    Saklig och effektiv. Välinformerad om allt som gällde lägenheten. Läs mer
  • 2019-10-09

Eva Marianne L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har sålt min bostad med hjälp av björg hon är superbra o duktig gör mer än hon ska o tar hand om sina klienter eller kunder allt är bara toppen har inget att klaga på alls Läs mer
  • 2019-09-29

Greta P skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har sålt en lgh.
    Mäklaren var kunig och jätte trevlig att ha med att göra i försäljningen. Läs mer
  • 2019-09-21

Lovisa H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Superfint bemötande, engagerad mäklare Joakim. Läs mer
  • 2019-09-09

Robin J skrev om HusmanHagberg Västerås
    Väldigt lättsam mäklare, noggrann med papper och att man förstått allt. Läs mer
  • 2019-09-06

Henrik R skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi sålde vårat radhus med husman Hagberg och är mycket nöjda över deras jobb.
    Allt gick smidigt till och vi kände oss väldigt trygga med vår mäklare Ida Svedberg.
    Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-09-02

Josefin S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålde en 2- rums lägenhet på 60kvm. Tyckte mäklaren var mycket engagerad, uppdaterade en allt eftersom i processen, tog hand om allt på ett bra sätt så det blir toppbetyg! Läs mer
  • 2019-08-29

Lisa L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mäklaren överträffade alla förväntningar gällande engagemang, god uppdatering gällande budgivningen av huset och kunnig i besvarandet av frågor och funderingar gällande köpet. Läs mer
  • 2019-08-24

Ture M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt fritidshus. Proffsigt och fint bemötande. Seriös och kompetent. En på alla sätt bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-23

Berit S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt en lägenhet, mäklaren var väldigt proffsig. Men, ändå väldigt vänlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-08-21

Jan E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt hus köpt lägenhet
    flera förslag på lägenheter bra bemötande Läs mer
  • 2019-08-19

Kenneth K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi sålde vår övernattningslägenhet genom Husman o Hagberg i Västerås.
    Otroligt väl bemötta och informerade genom hela processen. Mycket nöjda och tvekar inte att rekommendera HH till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-08-19

Govardhan Rao S skrev om HusmanHagberg Västerås
    i have bought a apartment. Nice experience. Broker took time to explain me about the process and procedure in English. Läs mer
  • 2019-08-16

Daniel B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Otroligt nöjd med August Stendahl. Inte bara sålde min etta utan hjälpte också till på bästa sätt till att hitta nytt boende.
    Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • 2019-08-09

Gun B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har köpt en bostadsrätt på 36 kvadrat och blev bemött alldeles utmärkt av mäklaren. Mina förväntningar uppfylldes helt. Läs mer
  • 2019-08-05

Johan D skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet och vi är mycket nöjda med mäklaren. Han gissade allt som kunde vara av intresse för oss, både det positiva och det negativa så vi enkelt kunde få en helhets uppfattning av lägenheten innan vi tog ett beslut. Över lag så tror jag inte att vi kunde haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-08-05

Rahul K skrev om HusmanHagberg Västerås
    köpt villa och sålt lagenhet. Läs mer
  • 2019-07-21

Magnus S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Personliga, engagerade och positiva. Läs mer
  • 2019-07-14

Daniel L skrev om HusmanHagberg Västerås
    De hjälpte oss att sälja lägenhet och leta hus genom utskick.

Fantastiskt professionella och hjälpsamma genom processen att sälja och än mer genom att leta. Genom att ge dem rätt att sälja lägenheten så skickade de ut lappar till områden som vi var intresserade av om det fanns någon som var i säljtankar och det var genom detta fantastiska arbetssätt så fick vi ett hus vi verkligen ville ha!
    Kan i alla lägen rekommendera dessa! Otroligt bra jobbat och härliga människor! Läs mer
  • 2019-06-30

Eva Ulrika P skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi sålde en villa och är grymt nöjda med mäklaren, fotografen och andra vi mött. Bemötandet var både proffsig och personlig. Mäklaren var mycket kunnig i allt från styling och tips på förändringar, till visningar, snabb återkoppling och alla frågor om kontraktet, besiktningar och ekonomi. Vi kände oss trygga och väkbemötta av en mäklare som lyssnade och viktigast av allt sålde vårt hus. Läs mer
  • 2019-06-28

Annica J skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt bostadsrätt. Supertrevlig, informativ och upplevs ärlig. Läs mer
  • 2019-06-27

Fredrik B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt lägenhet

Lugn, proffsig och seriöst agerande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-27

Sofie S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte en 2a 64 kvm på Lillhamra. Väldigt bra bemött av mäklare. Lätt att få kontakt med och svarade på våra frågor. Även flexibel efter våra behov. Läs mer
  • 2019-06-26

Ida S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag och min blivande sambo köpte vår bostadsrätt via HusmanHagberg Västerås.
    Vår mäklare har haft ett toppenbra bemötande, han har visat intresse för oss som köpare och var engagerad även under visningen. Han har haft ett glatt humör och hjälpt oss med de frågor vi hittills haft. Läs mer
  • 2019-06-13

Pia A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt en bostadsrätt
    Mycket trevligt och professionellt bemötande
    Han levde upp till alla förväntningarna Läs mer
  • 2019-06-02

Håkan D skrev om HusmanHagberg Västerås
    Min mäklare visade genast stor entusiasm för uppdraget och beskrev tydligt objektets möjligheter på marknaden. Jag fick klar information om säljprocessens faser. Utmärkt hjälp i förarbetet och snyggt säljmaterial. Tack vare god marknadskunskap fick budprocessen ett snabbt och lyckosamt förlopp.

Tack vare utmärkt förmåga att förstå objektet och marknaden genomfördes försäljningen på ett för alla parter fördelaktigt sätt. Läs mer

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås