Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås HusmanHagberg HusmanHagberg Västerås

HusmanHagberg Västerås

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagbergs kontor i vackra Västerås hittar du kompetenta mäklare med det lilla extra engagemanget. Vi har den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dig genom bostadsaffären - och gör det med passion!

Självklart är vi fria från banker och försäkringsbolag för att affären ska kunna anpassas efter just dina önskemål. Både när du ska sälja och köpa bostad kan du höra av dig till oss. Välkommen in på kontoret på Mimergatan 1 eller slå oss en pling på telefonen så berättar vi mer!

Läs vad 20 kunder tycker om HusmanHagberg Västerås

• aaa skrev om HusmanHagberg Västerås
    Riktigt dåligt! Ej rekommendera HusmanHagberg Västerås !!! Läs mer
    2018-10-05 HusmanHagberg Västerås svarar aaa
    Hej! Tack för att du hör av dig. Tyvärr vet vi inte vem du är och vill gärna komma i kontakt med dig. Slå oss gärna en signal på 021-410670 så ska vi hjälpa dig.
  • Annie L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt en marklägenhet, som jag sökt efter länge. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Fick all hjälp jag behövde! Läs mer
  • Ida S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Engagerad mäklare som hade som hade bra koll på marknad och spekulanter. Läs mer
  • Inga-Lill E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mäklaren sålde min lägenhet, blev ett snabbt avslut, bra fotograf, mycket fina bilder. Jag blev väldigt imponerad av deras kompetens, fick ett gott förtroende för mäklaren. Ska använda dom igen vid min nästa försäljning. Läs mer
  • Magnus A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte lägenhet för första gången i våras. Mäklaren var så proffsig vid både skrivning av kontrakt och vid överlämning. Läste högt igenom hela kontraktet. Kommer definitivt att anlita dem vid ev försäljning. Läs mer
  • Johan G skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi fick ett lysande bemötande och är så himla nöjda. Jag kommer garanterat använda mig av husmanHagberg i fortsättningen och kan verkligen rekommendera dessa för vänner och bekanta. Läs mer
  • Therése L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Proffsig och väl påläst mäklare inkl. mäklarassistent. Kändes tryggt hela vägen genom affären. Läs mer
  • Daniel J skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har känts tryggt från första mötet. Mycket proffsig och förtroende ingivande. Läs mer
  • Karl Sune B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Hej!
    Sune avled den 1 december 2017. Jag svarar, att jag är mycket nöjd med HusmanHagberg Västerås. Läs mer
  • Anna-Kerstin L skrev om HusmanHagberg Västerås
    MYCKET BRA MÄKLARE!
    SNABB SERIÖS TREVLIG FÖRTROENDE-INGIVANDE OCH PERSONLIGT ENGAGEMANG!! Läs mer
  • Ulrika W skrev om HusmanHagberg Västerås
    Professionell, vänlig, lagom personlig o korrekt. Tålmodig o envis utan att vara påstridig. Känns tryggt även som köpare. Helt enkelt som en mäklare ska vara. Läs mer
  • Carina R skrev om HusmanHagberg Västerås
    informativ, lätt att få tag på och seriös.
    Väldigt smidig affär Läs mer
  • Hans-Olov O skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag tycker att det fungerat väldigt bra med mäklaren. Lätt att få tag i och kunde svara på de funderingar vi hade. Trevligt bemötande i en familjär och mysig miljö Läs mer
  • Ingrid I skrev om HusmanHagberg Västerås
    Erfaren vässad mäklare. Köpet o visningen gjordes upp innan mäklaren kom in. Liten insats.

Vi blev lovade ett prospekt och alla bilder från mäklaren. Men delgivna vi aldrig. Kändessom han fick väldigt lätta pengar. En ofantlig summa för lite insats... Läs mer
    2017-12-20 HusmanHagberg Västerås svarar Ingrid I
    Hej Ingrid,

Tack för din rekommendation. Mäklaren har tyvärr slutat hos oss men självklart hjälper vi dig med det du saknar. Vi kontaktar dig under dagen.

MVH
    HusmanHagberg
  • Patrik M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mäklaren var toppen

Jätte nöjd Läs mer
  • Anna S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Ida var jättebra! Är väldigt nöjd med hur hon hanterade försäljningen av vår lägenhet. Alltid snabb på att svara på frågor och alltid väldigt trevlig och gullig! Läs mer
  • Anna G skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mycket bra och trevlig . Snabb när gällde affären . Hon var väldigt jordnära och kändes som om hon lyssnade på vad vi sa. Läs mer
  • Andreas S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Trevlig mäklare med mycket bra idéer. Läs mer
  • Dina A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jätteduktiga och trevliga mäklare! Läs mer
  • Annette I skrev om HusmanHagberg Västerås
    Tillmötesgående, proffsiga och kunniga Läs mer

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås