Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås HusmanHagberg HusmanHagberg Västerås

HusmanHagberg Västerås

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagbergs kontor i vackra Västerås hittar du kompetenta mäklare med det lilla extra engagemanget. Vi har den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dig genom bostadsaffären - och gör det med passion!

Självklart är vi fria från banker och försäkringsbolag för att affären ska kunna anpassas efter just dina önskemål. Både när du ska sälja och köpa bostad kan du höra av dig till oss. Välkommen in på kontoret på Mimergatan 1 eller slå oss en pling på telefonen så berättar vi mer!

Läs vad 42 kunder tycker om HusmanHagberg Västerås

• 2019-06-13

Pia A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt en bostadsrätt
    Mycket trevligt och professionellt bemötande
    Han levde upp till alla förväntningarna Läs mer
  • 2019-06-02

Håkan D skrev om HusmanHagberg Västerås
    Min mäklare visade genast stor entusiasm för uppdraget och beskrev tydligt objektets möjligheter på marknaden. Jag fick klar information om säljprocessens faser. Utmärkt hjälp i förarbetet och snyggt säljmaterial. Tack vare god marknadskunskap fick budprocessen ett snabbt och lyckosamt förlopp.

Tack vare utmärkt förmåga att förstå objektet och marknaden genomfördes försäljningen på ett för alla parter fördelaktigt sätt. Läs mer
  • Eva-Lena Margaretha S

2019-05-30

Eva-Lena Margaretha S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt en liten gård.Ett underbart bemötande av mäklaren.Rak ,snabb,effektiv super på och återkoppla.
    Mvh Eva-Lena Svensson. Läs mer
  • Leif Mikael D

2019-05-27

Leif Mikael D skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt en villa och gillar arbetssättet med att försöka hitta rimlig prisbild. Värsta jag vet är dessa lockpriser som det finns för mycket av. Men icke HusmanHagberg inte 😉
    Tackar för en smidig försäljning Läs mer
  • 2019-05-25

Maria Therése D skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har sålt en villa. Mäklaren var proffsig hela vägen och jag har upplevt att han bemött både säljare och köpare på ett bra sätt.
    En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-11

Lovisa W skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag sålde en lägenhet i Västerås. Jag fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare, vi hade god kontakt och jag blev mött på ett professionellt sätt från min mäklare. Kunnig inom sitt område och var en god lyssnar utifrån mina tankar och hade goda råd att ge. Min mäklare levde upp till alla mina förväntningar och gjorde ett bättre arbete än jag kunde hoppas på utifrån försäljningen. Läs mer
  • 2019-04-25

Tomas N skrev om HusmanHagberg Västerås
    Personlig, trevlig, kunnig och hjälpsam.
    Lätt att få kontakt med.
    Vi köpte lägenhet av henne och på så vis blev det naturligt att hon sålde vår lägenhet, smidigt.
    Hon upplevdes bra för både köpare och säljare.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-04-23

Victoria L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag begärde en tid innan visningen och Ida var snabb med responsen tillbaka. Även när det gäller den allmänna kontakten har den fungerat super och hon har varit väldigt tillmötesgående samt att saker altid går att lösa. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-23

Jenny K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Professionellt, sakligt, kunnigt, Tillgängligt och glatt bemötande. Saknade inget Läs mer
  • 2019-04-04

Eva D skrev om HusmanHagberg Västerås
    Lyhörd, trevlig i samband med försäljning av min lgh. Läs mer
  • 2019-04-01

Henry T skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte stort hus ute på landet.
    Proffsigt och vänligt bemötande från mäklaren och assistenten.

Total sätt har mig upplevelse av HusmanHagberg varit riktigt bra Läs mer
  • 2019-03-30

Mats B skrev om HusmanHagberg Västerås
    vi är nöjda,bra återrapportering,dom har mött upp våra
    förväntningar,vi köpte en bostadsrätt Läs mer
  • 2019-03-23

Christoffer E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Trevligt bemötande.
    Tydlig information.
    Snabba svar. Läs mer
  • 2019-03-15

Emma H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Är mitt uppe i köp av bostadsrätt. Mäklaren har varit fantastisk, från visning till kontraktsskrivning och som stöd vid frågor och funderingar. Det har kännts väldigt tryggt hela vägen, och jag hoppas så klart att det ska fortsätta kännas lika bra tills dess att vi är i mål med överlämnande av nycklar osv. Läs mer
  • 2019-03-15

Pierre H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har köpt en bostad. Bra bemötande av mäklaren men det kändes vid mötet med säljaren och mäklaren att hon hade bråttom när hon läste igenom avtalen. Ingen stor sak men kan vara bra att veta.
    Förväntningarna var annars enligt vad jag trodde innan mötet, proffesionellt men ändå avslappnat. Läs mer
  • 2019-02-12

David W skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt 1:a i centrala Västerås. Mycket trevligt bemötande och levererade den produkt som erbjöds vid skrivande av avtal. Bra bollplank och har också gett råd vid köp. Läs mer
    2019-02-13 HusmanHagberg Västerås svarar David W
    Vad roligt att du är nöjd och tack för förtroende och rekommendation MVH gänget på HusmanHagberg.
  • 2019-02-12

Ignacio L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sammanfattning:

Inledningsvis jämförde jag flertalet olika mäklare men Husman Hagman hade den mest attraktiva.
    Mina förhoppningar blev besannade och resultatet blev bättre än förväntat. Mycket god service och professionellt bemötande vid samtliga tillfällen. Läs mer
    2019-02-13 HusmanHagberg Västerås svarar Ignacio L
    Tack snälla för rekommendation och förtroendet. Roligt att ni känner er nöjda! Med vänlig hälsning, gänget på HusmanHagberg.
  • 2019-01-30

Janne L skrev om HusmanHagberg Västerås
    * Precis köpt en fin etta i centrum.
    * Mycket trevlig och noggrann mäklare från början till slut.
    * Nöjd med presentation av lägenheten, budgivningen samt
    avslutet med affären. Har inget att klaga på. Läs mer
    2019-02-05 HusmanHagberg Västerås svarar Janne L
    Tusen tack för en fin rekommendation! Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst! Med vänlig hälsning, HusmanHagberg Västerås
  • 2019-01-28

Anna Carina E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har sålt det hus vi uppförde för 15 år sedan strax utanför Västerås. Hus i sekelskiftesstil på knappt 200 m2 på stor lantlig tomt.
    Bra och proffesionellt bemötande, bra råd inför visning och försäljning.
    Våra förväntningar var att hitta en köpare som kommer att älska vårt hus lika mycket som vi gjort genom åren. Huset med dess läge har varit vårt paradis under 15 år och våra barn har växt upp där. Naturligtvis hoppades vi att flera familjer skulle se det fantastiska med just vårt hus vilket också skedde. Bra timing med marknadsföring av kommande försäljning och förhandsvisning gjorde susen, och vi behövde aldrig genomföra inplanerade visningar. Snabb och smidig process, och vi är mycket nöjda med hur försäljningen har genomförts. Vi kan ge våra bästa rekommendationer till Husmanhagberg i Västerås. Läs mer
    2019-01-29 HusmanHagberg Västerås svarar Anna Carina E
    Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen! Stort tack för förtroendet och rekommendationen. Med vänlig hälsning, gänget på HusmanHagberg.
  • 2019-01-28

Björn Fredrik E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har precis sålt en stor villa strax utanför Västerås.
    Mäklaren kom hem till oss för en värdering,
    Vi satt ned och pratade igenom försäljningen.
    Kort därefter fick vi en offert som vi accepterade relativt snabbt.
    Vi är nöjda med hela upplägget.
    Huset lades upp som kommande försäljning,
    Sedan blev det en förhandsvisning samma dag dom fotograferingen gjordes. Sedan tillkom ytterligare några spekulanter och affären kunde avslutas med en budgivning innan den planerade öppna visningen. Vår dotter hade fått en fullmakt och affären avslutades medan vi var på semester...
    Vi är väldigt nöjda med hela processen av försäljningen! Läs mer
    2019-01-29 HusmanHagberg Västerås svarar Björn Fredrik E
    Hej! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Stort tack för förtroendet och rekommendationen! Med vänlig hälsning, gänget på HusmanHagberg.
  • Fredrik R

2019-01-20

Fredrik R skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt ett hus.
    Mycket varmt, glatt, trevligt, kompetent bemötande under inledande samtal samt genom hela försäljningsförfarandet. Mycket bra, tydlig och ärlig feedback. Kan varmt rekommenderas!!!! Läs mer
    2019-01-29 HusmanHagberg Västerås svarar Fredrik R
    Stort tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning, gänget på HusmanHagberg.
  • 2018-12-20

Dennis C skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har köpt en bostadsrätt på 3 rum och kök i Västerås och jag vill ge HusmanHagberg det högsta betyget för att de har gjort ett fantastiskt bra jobb.

De har även jobbat på bra så att jag fick tillgång till min lägenhet två dagar tidigare än utlovat.

HusmanHagberg har både varit proffsiga och väldigt trevliga.

Jag rekommenderar dem starkt och ger dem högsta betyg.

Dennis C. Läs mer
    2019-01-29 HusmanHagberg Västerås svarar Dennis C
    Stort tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning, vi på HusmanHagberg!
  • 2018-12-14

Stina E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte ett radhus i Västerås. Mäklaren var väldigt trevlig, på ett sätt som inte var påklistrat. Annars kan mäklare vara lite "falskt" trevliga. Hon var noggrann och vi fick hela tiden återkoppling under hela processen. Läs mer
    2019-02-05 HusmanHagberg Västerås svarar Stina E
    Tack så mycket för en fin rekommendation! Med vänlig hälsning, HusmanHagberg Västerås
  • 2018-10-05

Annie L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt en marklägenhet, som jag sökt efter länge. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Fick all hjälp jag behövde! Läs mer
  • 2018-09-25

Ida S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Engagerad mäklare som hade som hade bra koll på marknad och spekulanter. Läs mer
  • 2018-09-20

Inga-Lill E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mäklaren sålde min lägenhet, blev ett snabbt avslut, bra fotograf, mycket fina bilder. Jag blev väldigt imponerad av deras kompetens, fick ett gott förtroende för mäklaren. Ska använda dom igen vid min nästa försäljning. Läs mer
  • 2018-09-19

Magnus A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte lägenhet för första gången i våras. Mäklaren var så proffsig vid både skrivning av kontrakt och vid överlämning. Läste högt igenom hela kontraktet. Kommer definitivt att anlita dem vid ev försäljning. Läs mer

Johan G skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi fick ett lysande bemötande och är så himla nöjda. Jag kommer garanterat använda mig av husmanHagberg i fortsättningen och kan verkligen rekommendera dessa för vänner och bekanta. Läs mer

Therése L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Proffsig och väl påläst mäklare inkl. mäklarassistent. Kändes tryggt hela vägen genom affären. Läs mer

Daniel J skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har känts tryggt från första mötet. Mycket proffsig och förtroende ingivande. Läs mer

Karl Sune B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Hej!
    Sune avled den 1 december 2017. Jag svarar, att jag är mycket nöjd med HusmanHagberg Västerås. Läs mer

Anna-Kerstin L skrev om HusmanHagberg Västerås
    MYCKET BRA MÄKLARE!
    SNABB SERIÖS TREVLIG FÖRTROENDE-INGIVANDE OCH PERSONLIGT ENGAGEMANG!! Läs mer

Ulrika W skrev om HusmanHagberg Västerås
    Professionell, vänlig, lagom personlig o korrekt. Tålmodig o envis utan att vara påstridig. Känns tryggt även som köpare. Helt enkelt som en mäklare ska vara. Läs mer

Carina R skrev om HusmanHagberg Västerås
    informativ, lätt att få tag på och seriös.
    Väldigt smidig affär Läs mer

Hans-Olov O skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag tycker att det fungerat väldigt bra med mäklaren. Lätt att få tag i och kunde svara på de funderingar vi hade. Trevligt bemötande i en familjär och mysig miljö Läs mer

Ingrid I skrev om HusmanHagberg Västerås
    Erfaren vässad mäklare. Köpet o visningen gjordes upp innan mäklaren kom in. Liten insats.

Vi blev lovade ett prospekt och alla bilder från mäklaren. Men delgivna vi aldrig. Kändessom han fick väldigt lätta pengar. En ofantlig summa för lite insats... Läs mer
    2017-12-20 HusmanHagberg Västerås svarar Ingrid I
    Hej Ingrid,

Tack för din rekommendation. Mäklaren har tyvärr slutat hos oss men självklart hjälper vi dig med det du saknar. Vi kontaktar dig under dagen.

MVH
    HusmanHagberg

Patrik M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mäklaren var toppen

Jätte nöjd Läs mer

Anna S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Ida var jättebra! Är väldigt nöjd med hur hon hanterade försäljningen av vår lägenhet. Alltid snabb på att svara på frågor och alltid väldigt trevlig och gullig! Läs mer

Anna G skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mycket bra och trevlig . Snabb när gällde affären . Hon var väldigt jordnära och kändes som om hon lyssnade på vad vi sa. Läs mer
  • 2017-12-18

Andreas S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Trevlig mäklare med mycket bra idéer. Läs mer
  • 2017-12-18

Dina A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jätteduktiga och trevliga mäklare! Läs mer
  • 2017-12-03

Annette I skrev om HusmanHagberg Västerås
    Tillmötesgående, proffsiga och kunniga Läs mer

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås