HusmanHagberg Västerås

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagbergs kontor i vackra Västerås hittar du kompetenta mäklare med det lilla extra engagemanget. Vi har den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dig genom bostadsaffären - och gör det med passion!

Självklart är vi fria från banker och försäkringsbolag för att affären ska kunna anpassas efter just dina önskemål. Både när du ska sälja och köpa bostad kan du höra av dig till oss. Välkommen in på kontoret på Mimergatan 1 eller slå oss en pling på telefonen så berättar vi mer!

Läs vad 124 kunder tycker om HusmanHagberg Västerås

• 2020-07-05

Erik Thomas E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålde en tomt. Fick ett mycket bra bemötande samt god service av mäklaren.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-29

Christoffer E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Både köpt parhus och sålt lägenhet med samma mäklare.
    Otroligt hjälpsam, trevlig och professionell .
    Snabba affärer och vi fick vad vi ville Läs mer
  • 2020-06-23

Filip B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Joakim Israelsson tog hand om oss som säljare igenom hela försäljningsprocessen på ett utomordentligt sätt. Från första möte där vi gick igenom första stegen, vad vi skulle tänka på inför fotografering, inför visning och försäljningsdelen. Jag kan varmt rekommendera Joakim till andra människor för framtida försäljningar och köp av bostad. Läs mer
  • 2020-06-22

Patrik K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt Bostadsrätt i Västerås. Hög servicenivå efter genomfört köp. Erfarenhet märks i detaljsvaren. Snabb respons i kommunikation. Läs mer
  • 2020-06-18

Lars Henrik L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt ett radhus. Strålande trevlig mäklare. Mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    5 av 5 stjärnor. Läs mer
  • 2020-06-16

Britt-marie L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Allt gick smidigt och snabbt trots coronapandemins restriktioner. Bemötandet från mäklaren var trevligt och korrekt. Läs mer
  • Mashti M

2020-06-15

Mashti M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Är super nöjda med vår mäklare August Läs mer
  • 2020-06-15

Aala B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har köpt hus.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett fantastiskt sätt.
    Jag har varit i kontakt med andra mäklare tidigare innan köpet ingen av de har varit så engagerad, hjälpsam, professionell och mycket mer som gjorde att vi blev jätte nöjda med köpet.
    Mäklaren Heter August Stendahl. Läs mer
  • Alireza R

2020-06-14

Alireza R skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi fick en jätte bra hjälp. Är super nöjda med vår mäklare. Han är super trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-06-11

Rebecca E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick ett utmärkt bemötande av vår mäklare August. Han var proffessionell och positiv. Han hade inga problem med att förklara så att vi förstod "mäklar snacket" och gick igenom planen för vår försäljning. Han har alltid funnits till hands via telefon, sms och mail när vi har kommit på diverse frågor.

Med tanke på situationen som råder i världen just nu (Covid-19) så hade vi oro i oss kring försäljning av vår bostad, men vår mäklare lugnade oss och såg till att vi fick lägenheten såld.

Allt som allt så skulle jag definitivt rekomendera Husman Hagberg, speciellt August, till våra vänner och bekanta! Läs mer
  • 2020-06-10

Oskar E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Har köpt en lägenhet, allt har fungerat kanon smidigt med fantastiskt bemötande! Jag är kanon nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-06-05

Christoffer U skrev om HusmanHagberg Västerås
    Allt bara bra och lägenheten blev sold i Coronatider :) Läs mer
  • 2020-06-04

Agneta W skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi har sålt en bostadsrätt,
    Proffsigt .
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Allt gick smidigt och fort. Läs mer
  • 2020-05-30

Kevin J skrev om HusmanHagberg Västerås
    Lägenhet
    Professionellt och förtroendegivande
    Få lägenheten såld inom rimlig tid till satt utgångspris. Mäklaren sålde lägenheten på mycket kort tid till ett bättre pris än förväntat.
    Det vi värderade mest av mäklaren var att alla löften hölls, ringde alltid tillbaka och svarade på alla frågor. Skulle använda HusmanHagberg igen då denna kvalitet på service var värd varenda krona. Läs mer
  • 2020-05-24

Lars Johan Berthel L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålde en villa. Mycket bra bemötande och fick lite mer än vad jag ville ha.
    Gott informerad genom hela processen så kommer att rekommendera dom om jag blir tillfrågad.
    Med vänlig hälsning, Johan Läs mer
  • 2020-05-22

Boel Elisabeth M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt ett radhus. Snabb och proffsig återkoppling. Trevligt och trovärdigt bemötande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-05-17

Renate Hildegard S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mindre radhus som vi sålt efter arv
    Mäklaren glad och trevlig och bra information
    Förväntningarna var att det skulle gå fort och säljas till det priset vi önskat vilket det gjorde
    Allt har fungerat bra Läs mer
  • 2020-05-15

Niklas S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Stort och personligt engagemang. Jag kan absolut rekommendera HusmanHagberg i Västerås alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2020-04-27

Christofer P skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte radhus. Bra tillgänglighet hos mäklaren, både för telefonkontakt men också möjligheten att boka möten på kvällstid. Professionellt förhållningssätt. Läs mer

Soili Kyllikki V skrev om HusmanHagberg Västerås
    Allt har gått enligt önskan. Ville sälja lägenheten snabbt och så blev det! Trevlig mäklare!! Läs mer

Amanda L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt bostad. Väldigt trevlig mäklare som var lätt att ha och göra med. Läs mer

Helena V skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag var helt utan förväntningar.
    Min syster och jag sålde en tvåa, som vi ägde tillsammans.
    Vi fick kontakt med Joakim Israelsson som var professionell och gav oss mycket bra råd inför försäljningen.
    Lägenheten var omöblerad och vi fick förslag om att ta dit blommor, och att om möjligt måla vitt mm,
    Saker som jag aldrig skulle ha tänkt på överhuvudtaget. Lägenheten blev mycket mer tilltalande¨efter fix och trix..
    Joakim sa inte 'gör si eller så' utan gav förslag.
    Vi fick saklig information på våra frågor, vi blev också uppdaterade hela tiden om allt som händer i fråga om försäljningen.
    Jag har bara gott att säga Joakim, när jag ska sälja min lägenhet så kommer jag att vända mig till honom. Läs mer
  • 2020-04-22

Henning B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande.
    Engagerad mäklare Läs mer
  • 2020-04-20

Fanny K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har köpt min första egna bostad. Jag berättade för mäklaren att jag inte visste vad jag gjorde så mäklaren har förklarat allting för mig så jag har känt mig trygg genom köpet. Allting har gått snabbt och smidigt och jag har absolut ingenting att klaga över! Läs mer
  • 2020-04-17

Atika A skrev om HusmanHagberg Västerås
    We bought a rådhus through Husmanhagberg. Joakim was very helpful with great advise and ontime responses Läs mer
    HusmanHagberg Västerås gillar detta
  • 2020-04-09

Fahimuddin Ahmad Azimuddin F skrev om HusmanHagberg Västerås
    We purchased the property Tegelvägen 21 in Västerås. Our Mäklare Mr. Joakim Israelsson was very open and helped us during the visning and was very transparent during the bidding and contract signing process.
    Overall it was a very satisfying experience to deal with Mr. Joakim Israelsson, we got a feeling that he was protecting our interests and the sellers interests with a perfect balance. 10/10 really!! Läs mer
  • 2020-04-05

Anne M skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har sålt två objekt, en lgh och ett radhus. Jag fick ett mycket professionellt bemötande. Trevlig, kunnig, noggrann, påläst, objektiv, tog sig tid att läsa på om objekten och tänkte både på köparen som säljaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag kommer anlita honom igen när det blir aktuellt. Jag kommer dessutom rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-04-01

Wilhelm Severin H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Lyssnande, noggrann! Mäklaren såg och tog fram husets kvalitéer i prospektet.
    Trevlig och positiv men samtidigt realistisk. Läs mer
  • 2020-03-28

Rolf W skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har köpt en 2 rumslägenher. Mäklaren är väldigt trevlig och duktig. Hon uppfyller alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-21

Max L skrev om HusmanHagberg Västerås
    väldigt hjälpsam och trevlig, hjälpte även till med saker utöver det som inte behövdes. har rekommenderat vidare till folk i min omgivning Läs mer
  • 2020-03-14

Olga G skrev om HusmanHagberg Västerås
    Huset är såld i Västerås. Bra bemötande, lätt sammarbete. Rekommenderas Läs mer
  • 2020-03-09

Micael L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Väldigt bra bemött av mäklaren
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar mer än väl.
    Tycker att jag har fått bra med mötande med kunnig mäklare och ett gott intryck. Läs mer
  • 2020-03-02

Sandra N skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt en lägenhet. Andra gången jag använder mig av HusmanHagberg. Känner mig väldigt nöjd och säker med dom. Trevliga, snabba och otroligt skickliga. Läs mer
  • Mikael B

2020-03-01

Mikael B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte mitt första hus via Husman och träffade en mäklare vid namn August. Proffsigt bemötande och mycket tydligt hur man går till väga i denna soppa av papper. Stort tack Husman Hagberg. Läs mer
  • 2020-02-23

Magnus N skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi har köpt ett fritidshus. Mäklarens bemötande var vänligt och professionellt. Förhoppningen var att träffa en mäklare som är mer rådgivande och mindre ”krängare” och det levde denna mäklare upp till. Det var ganska rörigt på visning eftersom fastigheten lockade många besökare men eftersom mäklarna kom två st gick det ganska bra ändå. I uppföljande arbete med information kring budgivning och i noggrannhet vid kontraktsskrivning måste jag berömma mäklaren för ett utmärkt arbete. Läs mer
  • 2020-02-04

Kjell-åke Ragnar V skrev om HusmanHagberg Västerås
    August har agerat föredömligt.
    Tack för en bra insats.. Läs mer
  • 2020-02-01

Sickan S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Bra bemötande och det gick snabbt med affären. Sålde min trea ena dagen och köpte tvåan nästa dag. Rekommenderar till flera kunder. Läs mer
  • 2020-01-30

Annika H skrev om HusmanHagberg Västerås
    Joakim Israelsson sålde vår bostadsrätt iVästerås. Vi är oerhört nöjda. Han är proffesionellt vänlig och kunnig . Han återkopplar och gör mer än vad man kan förvänta sig, gör helt enkelt det lilla extra.
    En mäklare som jag varmt skulle rekommendera till andra Läs mer
  • 2020-01-21

Caroline L skrev om HusmanHagberg Västerås
    Sålt lägenhet.
    Mycket trevlig kontakt med mäklaren från början o trots att vi var på semester när lägenheten visades o såldes så hade mäklaren ett bra sätt att hålla oss uppdaterade o såg till att vi fick vetskap om allt.

Vi köpte även lägenheten för 8 år sedan av samma mäklare o var nöjda redan då. Inte besvikna nu😁 Läs mer
  • 2020-01-20

Kent-olof S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Helt suveränt från dag 1.
    Sålde ett hus strax utanför stan med en hel del att göra på.
    August fixade med allt och förklarade bra hela vägen hur han tänkte.
    Hjälpe till att lösa problem när det uppstod sådana.
    Visningen gick bra och det var många på plats och drygt 20 st skrev upp sig.
    Blev informerad hela tiden om hur det avlöpte.
    Priset blev en glad överraskning för mig och jag är helt nöjd hittills.

Kontaktar han när och om det blir aktuellt att sälja det andra huset.

Med vänlig hälsning Kent Läs mer
  • 2020-01-09

Linnea V skrev om HusmanHagberg Västerås
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Snabbt och smidigt med kunnig och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-01-06

Sandra N skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag sålde en bostadsrätt radhus. En trevlig, lyhörd och professionellt mäklare. Hon har uppfyllt mina förväntningar. Jag är super nöjd med Björgs engagemang , tydlig kommunikation och skulle rekommendera henne som mäklaren. Läs mer
  • 2019-12-18

Hanna B skrev om HusmanHagberg Västerås
    Lyhörd mäklare, trevlig och inväntande på oss köpare. Bara bra intryck. Lite konstigt att inte fler var intresserad av bostaden vi skulle köpa, jag tror att det var bilderna som låg på hemnet som gjorde det. Inredningen i lägenheten kan ha varit bidragande. Vi hade svårt att förstå vem som bodde där eftersom det var en blandning mellan ungkarl och feminint. Läs mer
  • 2019-12-07

Ann-charlotte T skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpt hus på landet. Jättenöjda med jättetrevligt, proffsigt och servicemindat bemötande. Läs mer
  • 2019-12-07

Lars E skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte ett hus utanför stan. Vi blev mycket bra bemötta. Läs mer
  • 2019-12-06

Anna K skrev om HusmanHagberg Västerås
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Västerås. Jag fick ett gott intryck av mäklaren och är mycket nöjd med bemötandet. Mötet med säljaren gick också både fort och bra. Jag rekommenderar varmt dem till andra säljare och köpare.
    /nöjd kund Läs mer
  • Frida R

2019-12-01

Frida R skrev om HusmanHagberg Västerås
    Med stort engagemang fick vi redan från starten av vårt husletande bästa möjliga vägledning av Husman Hagberg. De sökte potentiella objekt åt oss både genom att skicka ut lappar och ringa runt i området. När det rätta huset väl infann sig skedde försäljningen av vårt radhus på smidigaste sätt. Mäklaren visade professionalism och stor erfarenhet. Läs mer
  • 2019-11-25

Henrik A skrev om HusmanHagberg Västerås
    Köpte en bostadsrätt i dingtuna, jättenöjd med mäklaren som hade trevligt och bemötande.
    Snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-11-19

Josefin B skrev om HusmanHagberg Västerås
    En fantastisk mäklare, trevlig, tillmötesgående och säker på sin dak. Läs mer
  • 2019-11-19

Tuula Irmeli S skrev om HusmanHagberg Västerås
    Mycket bra och kunnig mäklare. Läs mer

Mimergatan 1B, 722 14 Västerås