Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Jokac Service Kompani

Jokac Service Kompani

Björksundsslingan 8, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Skulle ni vilja komma in på ert kontor till en fräsch och ren miljö? Den 6 mars 2013 har Jokac Service Kompani funnits i 1 år. Detta firas med stora rabatter, vi fokuserar på att ha ett av marknadens bästa priser så att små som stora företag kan ha råd att anlita oss. Kvaliteten på städningen är något vi koncentrerar oss på, vi anlitar bara personal/städare med yrkeserfarenhet.

Erbjudanden; Vi tar 25 KR/KVM!

Pris företag; 150KR/H utan moms och efter fullt skatteavdrag.

För lokaler som är över 800 KVM så ligger rabatten på 5% de första 3 månaderna.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Jokac Service Kompani

• Patrik R
    Patrik R skrev om Jokac Service Kompani
    Anlitade de för städning av min lägenhet, det var väldigt bra priser och väldigt bra städning, rekommenderar de!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Jokac Service Kompani
    Det blir bra städat, och städerskan är tillmötesgående och duktig. Men då och då blir det lite organisatoriskt strul, schemamissar och dylikt. Fakturaavgift trots att man får den på mejl känns heller inte bra.

Björksundsslingan 8, 124 31 Bandhagen