Kamux Stockholm (Heron City)

Kamux Stockholm (Heron City)

Ring 08-671 97 78 www.kamux.se
1.0

3 omdömen om Kamux Stockholm (Heron City)

Erik Daniel Andreas Å
Skrev om Kamux Stockholm (Heron City)

OBS!!! Följer ej ARN! Fick beslut av ARN till min fördel men de väljer att inte följa deras beslut. Sämsta bilhandlarna jag vart med om. Man får kalla handen direkt efter köp om fel uppkommer! Efter klagomål får man svar efter ca 3-4 veckor att de inte kommer hjälpa till med fel som fanns vid leverans av bil. Har skickat in en anmälan till Allmänna reklamationsnämnden. Dålig service över telefon också, Ingen vill ta i ärendet.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1320 omdömen 4.6 av 1320 omdömen

Ett trevligt bemötande och en hjälpsam person till ett köpe av bil Mvh Anita Wikström

Clary Anita V Clary Anita V
Robin Alexander R
Skrev om Kamux Stockholm (Heron City)

Puntus Hemmerman på kamux heron city är en riktig pajas. Bilen jag köpte av han via telefon skulle vara finare skick än andra bilar med samma miltal. Jag har aldrig sett så dålig, repig och sliten lack på en bil som bara gått 9000mil. Sen sommarhjulen skulle vara fina utan kantskrap och schysst gummi. Två av fälgarna var sönderskrapade och däcken hade ca 4mm. Vinterhjulen jag fick köpa till för "endast" 2990kr skulle med vara schysst gummi enligt Pontus. Dom var 10år gamla fulla med torrsprickor och ca 3mm. När man påpekar...

Noona S
Skrev om Kamux Stockholm (Heron City)

Köp inte bil här om inte du tycker om att bli lurad och åka på reparationskostnader för många tusen kr innan du ens hunnit köra två kilometer. Räkna sedan med att Kamux kommer försöka få det att framstå som att du orsakade skadan och vägra ersätta dig för reparationen. tldr; Undvik Kamux.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen