Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Östermalm. Vi är din lokala mäklare som hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att ha kontakt med människor som står i stadiet att köpa eller sälja sin bostad, om du vänder dig till oss erbjuder vi en helhetslösning där vi bidrar med fastighetsförmedling,...

98 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Isabelle C
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Länsförsäkringar hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Hjorthagen i Augusti 2017 och vi är mer än nöjda. Mäklaren Linnea Mott är väldigt trevlig och professionell. Hon var alltid tillgänglig, svarade snabbt på våra frågor, höll oss kontinuerligt uppdaterade hela tiden utan att vi hade hört av oss etc. Allt vad vi kunnat önska av en mäklare. Tack för ett mycket väl utfört uppdrag. Skulle varmt rekommendera Linnea till alla jag känner.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Ingrid K

Vi anlitade Oscar och blev imponerade av hans engangemang från första gången vi träffade honom och han var lika passionerad för sitt jobb genom hela sälj-processen. Han har varit hjälpsam, ärlig och lojal och efter att ha träffat många andra mäklare skulle vi absolut anlita honom igen om tillfälle gavs.

Fredrik H

Jag har flera gånger anlitat Daniel Hegethorn, och han har alltid lyckats få min bostad såld snabbt till ett bra pris.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ulla R

Maléne Olofsson gav, förutom ett sympatiskt intryck, bevis på stor kunskap inom sitt område, som hon förmedlade på ett mycket bra sätt. Ulla Renvall

Elin L

Jag är väldigt nöjd med Jonas. Han var ödmjuk och hjälpsam och fanns lättillgänglig vid frågor som rörde allt kring lägenheten samt köpet av min första lägenhet. Jag skulle varmt rekommendera Länsförsäkringar just för att jag hade en sådan bra upplevelse med Jonas som mäklare.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Karin B

Väldigt hjälpsam och tydlig med processen

Satu L

Vi valde Oscar för hans professionalitet och ett vänligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera honom och vi själva kommer att anlita honom om vi behöver en mäklare i framtiden.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Erik G

Maléne gjorde ett mycket bra arbete under hela försäljning av lägenheten.

Fredrik M

Daniel är väldigt trevlig och proffsig i sin roll som mäklare. Jag är mycket nöj med Daniels jobb.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Linn W

Fantastisk mäklare som levererade bästa möjliga resultat! Bättre fastighetsmäklare än Oscar går inte och hitta!

Lennart E

Denna mäklare är den bästa jag mött framåt kreativ gnistan att kunna fullfölja en affär detta talar jag som erfarenhet som säljare företagare försäljningschef i 45 års erfarenhet jag rekommenderar denna kille han kommer att gå långt i denna bransch tack lennart

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Gisela S

Hittade rätt köpare och lyckades förhandla. Ett litet minus för att hon ljög för köparen om vem som bodde i lgh och därmed satte oss i en knepig sits när vi satt på skrivning och var tvungna att ljuga också.

Marianne L

mäklare vid min dotters lägenhetsköp

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Jens A

Trevligt bemötande. Snabb kommunikation och återkoppling.

Anders H

Mötet och försäljningen gick kanon. Bra feedback och förslag. Minus får jag säga är att den lovade hjälpen vid deklarationen uteblev

Svar från Oscar Eriksson

Hej Anders, kul att höra att försäljningen gick smidigt, det var kul att få hjälpa dig med din försäljning! jag har inte fått något underlag ännu på din deklaration men skicka över det så hjälper jag dig på direkten :)! Mvh Oscar Eriksson

Göran E

Jag fick ett bra och proffsigt bemötande

Eva J

JAG FICK ETT BRA BEMÖTANDE OCH ÄR NÖJD.

Barbara S

Jonas är en kunnig person och verkligen var 100% engagerad i förmedlingsuppdraget.

Carlotta F

Jag fick ett väldigt trevligt intryck av Jonas, vänlig och inte överdriven, kändes äkta.

Jan H

Allt fungerade bra. Känns seriös.

Gustav B

Jag tycker han var väldigt sympatisk och trevlig. Han såg till mina önskemål och tipsade mig när saker som han trodde skulle vara i mitt intresse kom upp. Han var tydlig när det kom till all information jag sökte och all information jag kunde tänkas behöva. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och använder mig mer än gärna av honom igen om jag skulle vilja byta boende.

Anders W

Trevlig, kunnig, inte påstridig

Christoffer H

Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Det har under hela samarbetet varit en öppen attityd och tillgängligheten har varit över förväntan. Jonas är social och vänlig, pratar om vardagen och fritid på ett sätt som för en säljare ger skapar god kontakt med kunden. Vi är väldigt nöjda.

Per-olof C

Daniel har ett gott bemötande och visar en god kunnighet om objektet som vi köpte.

Mats R

Jag tycker att han har skött uppgifterna kring min försäljning på att mycket bra sätt. Han har varit lätt att få tag på samt också kunnat ge en snabb respons på mina frågor.

Lennart O

Strålande trevligt professionellt

Anton C

Har givit mitt förtroende till Daniel flera gånger. Han är en jäkligt duktig och driven mäklare som gör sitt yttersta för kundens skull

Marie A

Snabb, kunnig, seriös och serviceinriktad!

Crae M

Bra service och hjälpsam ,pålitlig,

Nyström E

Glatt och professionellt, effektivt. Mäklaren lever mkt väl upp till förväntan.

Margaretha S

Vi tycker att Daniel Hegethorn agerade snabbt och effektivt. Vi uppskattade hjälpen.

Irene F

Korrekt, tydlig och sympatisk.

Mattias V

Jonas är en mäklare som är mycket lätt att att ha och med med ett mycket professionellt bemötande i alla lägen. Han är genuin, tillgänlglig och ser till uppgradsgivarens bästa utan att för den delen göra avkall på spekulantens upplevelse. Det som saknas för att få full pott handlar snarare om Länsfasts potentiell att utveckla sin webbplattform och sitt spekululantregister. Jag har, och skulle absolut kunna rekommendera Jonas tjänster igen till både vänner och bekanta!

Peter A

Professionell, vänlig och väldigt smidig att jobba med. Prismedveten.

Elvira G

Proffessionell och trevligt bemötande, rekommenderas.

Maja E

Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen. Madelene kunde svara på alla mina frågor och var hjälpsam och förstående när det uppstod problem. Hon var professionell och gav ett mycket bra intryck.

Carlotta N

Sympatisk trovärdig och tillgänglig under hela processen, kändes bra hela vägen.

Svar från Jonas Persson

Kul att du är nöjd. Vi ses på tillträdet :)

Patric G

Ypperligt trevligt bemötande. Professionell. Saklig. Gav ett kunnigt och tryggt intryck. Ett visitkort man behöll, helt enkelt.

Charlotte S

Jag var köpare av en lägenhet och hade således ej anlitat Madelene. Jag tyckte Madelene var mycket professionell, vänlig och effektiv. Allt fungerade klanderfritt.

Filip F

Fantastiskt bra bemötande. Daniel guidade mig hela vägen från visning till signering!

Olivia E

Riktigt bra! Jag kände mig trygg genom hela processen!

Hietala L

Mycket seriöst bemötande. Lösningsorienterad.

Louise W

Jonas Persson är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Han bryr sig verkligen om sina kunder. Omtänksam. Sänder mail med jämna mellanrum och uppdaterar värdet på lägenheten, vilket är trevligt.

Svar från Jonas Persson

Tack för dom fina orden Louise :) Bara att du ringer om du har några funderingar.

Patrik F

Stor känsla för marknaden. Enkelt och bra bemötande. Kan rekommendera.

Ted H

Oscar är riktigt duktig och jag är väldigt nöjd med all hjälp jag har fått från honom, inte bara med försäljningen utav min lägenhet utan han hjälpte mig mycket med att hitta en ny bostad även fast vi inte köpte den av honom eller av mäklarfirman han representerar. Vill ni ha en riktigt grym och engagerad mäklare så ska ni absolut välja honom, han sålde min lägenhet till högsta försäljningspriset i området.

Sven Samuel N

Jonas är den bra och pålitlig mäklare som vi fick bra förtroende för.

Svar från Jonas Persson

Tack Samuel, det var var enkelt och smidigt att jobba med er. Ha det gott!

Elma B

Han var mycket vänlig och gav tydlig information under och efter besöket.

Fritzika D

Mycket trevligt, ärligt och uppriktigt bemötande.

Nicklas L

Bra och informativ mäklare med personlighet. Lyhörd och angagerad både för oss och köpare.

Olsson B

Kompetent, inger förtroende, trevligt bemötande, proffsigt uppträdande, har rekommenderat Daniel och kommer fortsättningsvis att rekommendera honom som den bästa mäklare vi anlitat. Vi Har tidigare sålt och köpt 6 fastigheter.