Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Badge2021

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa. Hos oss får du en helhetslösning...

882 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2012

Pedram K
Skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Mike was a great guy to have alongside for some one new to the real estate game in Stockholm, and Solna more specifically. Answered all questions and walked me through the whole process patiently.

Viktor J

Mike är en förträfflig mäklare som tar dig igenom säljprocessen från A-Ö på ett föredömligt sätt. Mycket värdefullt för oss då vår erfarenhet av köp/sälj på bostadsmarknaden är begränsad. Rekommenderas varmt! 🌟

Amir Qasem F

Lyhörd, målinriktad, känner väl området, seriös och lätt att göra affär med.

Karl Mikael E

Mike är en duktig mäklare som har goda kunskaper kring området vi sålde i och gjorde processen väldigt enkel för mig som säljare. Skulle absolut kunna tänka mig att ha Mike som mäklare i framtiden.

GAMZE M

Mike är otroligt kunnig på sitt område! Han är alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för en bra affär!

PETER E
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Varning varning för detta bolag. Om du någonsin hamnat i deras kundregister så kommer de ringa dig en gång varannan vecka resten av ditt liv för att fråga om du vill sälja din lägenhet.

Yanpeng Y

A smart and flexible broker. He knows exactly what he is doing and how he can achieve it.

Arian Turkian M

Mike är en enastående mäklare som alltid ser till det bästa för både säljare och köpare. Mike är alltid lättillgänglig och trevlig mot alla. Vi kommer alltid att rekommendera honom som mäklare.

Oriol Quilez C

Mike was very helpful and understandable in all the bidding process and the papers signature. We have only good thing to say about him.

Jonas N

Köpte nuvarande lägenhet, och min nya, samt min fru köpte sin nya och ex-svärmor köpte sin av Mike. Väldigt kunnig mäklare på området och bra på att läsa in behov och svarar snabbt på frågor.

Anna J

Mike hjälpte mig att köpa en bostad snabbt och smidigt, kändes som en trygg och säker affär.

Marcus A

Mike gav mig superbra service och hjälpte mig att hitta den perfekta bostaden! Kan starkt rekommendera honom om ni ska sälja/köpa ny bostad!!

Magnus R

Snabb, kunnig och kommunikativ. Bra återkoppling hela tiden från Mike!

Peter B

Smidig och lyhörd Mäklare med god lokalkännedom.

Neda K

Bästa mäklaren! Pålitlig och det känns tryggt.

Victor J

Trevlig och professionell så vi blev nöjda men ett bra bemötande när vi köpte en bostadsrätt på 2 rum i Solna

Christian N

Tydlig och väldigt informativ under hela säljprocessens gång.

Dekan K

Mike är en exemplarisk mäklare som skötte processen utmärkt. Jag fick lägenheten såld utan annonsering på hemnet till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera Mike.

Ida Malin Sofia R

En mäklare med entusiasm och bra driv, vi fick får lägenhet såld till ett pris som vi var väldigt nöjda med.

Naibin B

Jag är vänligt nöjd med Mikas tjänst. Mike har mycket kunskap i det området Han alltid gjorde bäst att uppfylla mina önskemål och hade bra samarbete med mig också Absolut att rekommendera Mika som er mäklare.

Karina S

Mike var aktiv, kunnig, snäll och professionell.

Nikita S

Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Mike och Länsförsäkringar hjälpte mig hitta den lägenheten jag sökte efter till ett pris inom min önskade budget. Jag fick dessutom processen förklarad för mig noggrant vilket uppskattas då det är min största affär hittills. Visste inte exakt vad jag skulle förvänta mig eftersom det är första gången som jag köpte en lägenhet men upplevselen var definitivt positiv. Ser fram emot att vända mig till både Mike och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling nästa gång jag ska sälja/köpa bostad!

Bardia S

Hans ödmjukhet och ärlighet. Trevligt bemötande och flexibilitet.

Maria K

Trevlig, snabb på att återkomma vid frågor. Vi fick bra hjälp och är mycket nöjda med val av mäklare!

Anil Kumar J

I was very nice experience with talking to Mike and the way he deals businness with us.

Tobias D

Hög kompens blandat med en bra förmåga att kunna läsa in och känna av vad klienten vill ha.

Niklas H

Mycket trevlig och professionel. Kunde ge tydliga svar på samtliga frågor som ställdes. Jag köpte en lägenhet på 45 kvm. Jag var mycket nöjd med bemötandet.

Tobias J

Otroligt trevlig mäklare som gjorde allt för att hjälpa oss med bankkontakt. Väldigt noggrann och vill att alla ska vara nöjda med köp och försäljning. Kan bara rekommendera!

Mika T

Mike är en mycket duktig mäklare som levererar det han säger. Han finns alltid tillgänglig och vi har aldrig behövt vänta med någon återkoppling. Lägenheten blev såld inom 12 timmar från att den kom upp på Hemnet och till rätt pris tack vara Mikes kontaktnät. Vi ger Mike våra varmaste rekommendationer.

Gabriel Z

En av de bästa mäklarna jag har haft med och göra. Han utför sitt arbete väldigt professionellt och lägger verkligen tid på sitt arbete då han kan svara på all frågor man ställer. Han gjorde att jag kände mig trygg i min affär och att han fanns där vid frågor.

Robin H

Bra och trevligt bemötande. Kan tänka mig att ta kontakt i framtiden för framtida sälj av lägenhet.

Stefan Bengt G

Väldigt proffsigt bemötande av Mike. Han levererade exakt enl mina förväntningar och sålde till rekord

Andrea T

Professionell och duktig mäklare! Kommer att anlita honom vid nästa tillfälle.

Liliane A

Hej Mike gav ett professionellt bemötande Fick hjälp och svar på än gång kommer att anlita honom vid nästa tillfälle mvh Lilian

Lianqiao X

Good experience,nice work and warm heart

Shaker N

Smidigt, enkelt, proffsigt. Toppmäklare Mike Chammas.

Magnus B

Smidigt, personligt, enkelt, snabbt och effektivt. Bra kundkontakt generellt.

Soheila A

Han kan sitt jobb så väl! Tackar honom så mycket! Mvh Soheila

Mikael F

Mike hade verkligen koll på området, kunde på ett bra sätt motivera hur och varför vi skulle gör som vi gjorde. Allt gick som på räls och från visning till avslut hade vi bra kontakt så vi hela tiden var uppdaterade vad som hände //Mikael

Elnaz T

Otroligt bra mäklare med god kompetens och tydlig i sin roll.

Per D

Blev professionellt bemött. Mike lyckades slå våra högt ställda förväntningar med i princip rekord för området. Endast en lägenhet som sålts dyrare per kvm, men då med etagevåning (som Mike också sålde).

Amalia K

Mike levde verkligen upp till våra förväntningar och mer därtill! Vi är mer än nöjda med hans insats.

Lejla L

Otroligt duktig och driven mäklare!

Alexandra K

Mike klev in med ett genuint intresse för att hjälpa oss genom hela bostadsaffären. Inte bara att sälja vår bostad, utan kom även med tips och råd inför köpet av den nya. Han hade ett stort kontaktnätverk där det kom in spekulanter. Höll oss hela tiden informerade om hur allt fortlöpte. Sålde dessutom just då för rekord pris. Vi är väldigt tacksamma. Rekommenderas varmt⭐⭐⭐⭐⭐

Sanjay S

The entire home buying experience with Mike and Lanfast was amazing, smooth and peaceful. Mike treated us as friends rather than customers during the entire process. He constantly guided us and was always available to answer our queries. We would highly recommend Mike and Lanfast to everyone who is looking to buy their dream home.

Vian S

En ansvarsfull och professionell mäklare som kan sitt arbete. Han är dessutom lättillgänglig och flexibel - genomför affären på ett väldigt smidigt sätt! Mike levererade helt enkelt över förväntan! Säljare på Boplatsvägen 3, Sundbyberg kommun

Arya K

Fantastiskt bemötande, Mike var otroligt engagerad och kompetent. Helt klart den smidigaste bostadsaffären jag gjort hittills, kommer helt klart anlita honom i framtiden.

Roy B

Topp mäklare som alltid levererar. Marknadens bästa

Jonathan M

Trevlig, hjälpsam, tillgänglig!

Benjamin Wojciech G

Vi sålde vår lägenhet med Mike som var tillmötesgående, tillgänglig och var enkel att prata med. Vi kände oss trygga genom hela processen med Mike och är nöjda med valet av Mäklare. Rekommenderas!