Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Mäklarhuset Sollentuna

Mäklarhuset Sollentuna

Turebergsleden 101, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Kungsgatan 18, 18534, Vaxholm
ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
Rebecca C:
Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss ...

Mäklare nära Mäklarhuset Sollentuna:

Sollentunavägen 130, Sollentuna
Vi har koll på Sollentunas bostadsmarknad. Välkommen! Läs mer ›
Monica L:
Stefan är en duktig, trevlig, seriös, proffsig och erfaren mäklare med utmärkt bemötande till mig som säljare och även till köparen. Lägenhe...

Sollentunavägen 49, SOLLENTUNA
Välkommen till Fastighetsbyrån! Läs mer ›
Sara P:
Rekommenderar Hanna Ekfäldt som har varit en trevlig, målinriktad kunnig mäklare. Alltid positiv och lyhörd.

Turebergs Allé 18, SOLLENTUNA
Vi har slagit prisrekord i Sollentuna, Kista och Upplands Väsby. Kontakta oss om... Läs mer ›
Robin I:
Mycket trevlig och tillmötesgående. Malin var tillgänglig dygnet runt och kunde svara på frågor.

Edsbergs torg 11, Sollentuna
Peter:
Jan är minutiös i allt han företar sig. Han hade de mest attraktiva prospekten när vi letade lägenhet och på samma sätt blev vår lägenhet op...

Läs vad 12 kunder tycker om Mäklarhuset Sollentuna

• Basem S
    Basem S skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Vi har haft dåligt bemötande av er mäklare Madeleine Müller. Hon har inte varit särskilt hjälpsam och rätt ofta otrevlig och ignorant. Jag tror hon behöver utbildas i kundorientering och kommunikation. Annars så tycker jag hon kommer att utgöra en dålig reklam för Mäklarhuset.

Med vänlig hälsning
    /Basem
  • Tianxue S
    Tianxue S skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Slow responses
    No information is correct
  • Pia Å
    Pia Å skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    proffsigt och hjälpsamma hela vägen från ax till limpa
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Superbra bemötande när jag (vi) för mer än ett år sedan sålde vårt hus. Professionellt bemötande i en känslomässig situation och professionellt hanterande av fastighetsaffären.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Bra bemötande. korrekt och snabb handläggning av försäljning.
  • Blend M
    Blend M skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    tack är inte nöjd. .
  • Ulla-carin B
    Ulla-carin B skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Allt fungerade mkt bra när vi köpte vårt radhus får två år sedan.
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Försäljningen av mitt hus gick väl OK
  • Petra L
    Petra L skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Försäljning av bostadsrätt. Bra hantering och bemötande.
  • Mats H
    Mats H skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Vi köpte en villa i Sollentuna år 2013 och som visades av Mäklarhuset i Sollentuna. Bemötandet var korrekt och köpet med alla dokument var i sin ordning samt mycket väl organiserat. Däremot tyckte jag att att man under visningen och framförallt under budgivningen kunde ha varit mycket mer pro-aktiv och informativ, det var i princip helt tyst under hela tiden, trots att jag under större delen av processen var ända budgivaren, d.v.s. man fick aldrig någon återkoppling efter att ha lagt ett bud utan att man själv ringde och frågade varje gång.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    En mäklare är en mäklare är en mäklare... Köpet av bostadsrätten gick i alla fall bra.
  • Björn B
    Björn B skrev om Mäklarhuset Sollentuna
    Riktigt bra mäklarfirma. Vi var så nöjda när vi köpte vår lägenhet att vi vände oss till samma mäklare när vi sålde fyra år senare. Tack Elisabet Stuxberg för otroligt bra service! :-) //Nöjd kund

Turebergsleden 101, 191 48 Sollentuna