Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Vittangigatan 47, 162 61 Vällingby — Visa karta

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär.

Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du byta bostad i Västerort har vi någon som kan just ditt område. Vi förmedlar alla typer av bostäder och tack vare vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden där du bor kan vi även hjälpa dig med värdering av din fastighet.

Välkommen till Mäklarhuset!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 241 kunder tycker om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

• 2019-11-20

Spannfod Aktiebolag S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålde min villa med ok resultat när det var tufft att sälja. Johan gjorde ett bra jobb och förklarade enkelt på alla våra frågor. Läs mer
    2019-11-20 Johan S svarar Spannfod Aktiebolag S
    Stort tack för ditt fina omdöme Martin!
  • 2019-11-19

Fanny W skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Smidig affär och enkelt förfarande. Läs mer
    2019-11-19 Johan S svarar Fanny W
    Tack för ert fina omdöme Fanny. Vet att ni kommer att stortrivas i nya huset.

Carl K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Erfaren och kunnig, väldigt hjälpsam i hela processen! Läs mer
    2019-11-11 Johan S svarar Carl K
    Stort tack Calle för ditt fina omdöme! Alltid kul när försäljningar når rekordnivåer och det blir ju en bra "grundplåt" till Ert nya boende:)
  • 2019-11-11

Rolf Gunnar E skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mattias har sålt mitt medfarna hus i Spånga. Genom sina kontakter har han hittat köpare utan omfattande marknadsbearbetning och till villkor som passade oss utmärkt.Mattias har visat god anpassningsförmåga till våra önskemål från val av fikabröd till pris för försäljningsobjektet.
    Vi rekommenderar honom med glädje. Läs mer
    2019-11-14 Mattias Söderberg svarar Rolf Gunnar E
    Tack för omdömet! Kul att ni gillade Gustav Adolfsbakelsen dagen till ära. Jag önskar er all lycka i nya bostaden på Medsolsbacken!/Mattias

Wilma E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag och min sambo köpte en 2a av Patrik och är supernöjda med all hjälp vi har fått inför köpet av våran första egna bostad! :) Läs mer
  • 2019-11-08

Kalle E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en lägenhet och är väldigt nöjda med Johans insats. Väldigt trevlig och kunnig, förklarade allt på ett pedagogiskt sätt. Om vi någon gång kommer sälja lägenheten så kommer Johan definitivt vara vår mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Johan S svarar Kalle E
    Stort tack för dina fina vitsord Kalle! Vet att ni kommer att stortrivas i den nya bostaden:)
  • 2019-10-31

Farid M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde med Johan,
    Vi är supernöjda med Johan som Mäklare!!
    Proffsig och alltid positiv. Svarade på alla frågor och återkopplar alltid. Läs mer
    2019-11-13 Johan S svarar Farid M
    Stort tack för dina fina vitsord Farid!
  • 2019-10-24

Ana S skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hej!
    Mattias väldigt lugn och mycket tålamod när processen drog på tiden.
    Han ger stöd och vill hjälpa kunden så bra så möjligt.
    Ana Sauñe Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Ana S
    Tack för omdömet! Problem är till för att lösas. Önskar dig all lycka i nya lägenheten!/Mattias
  • 2019-10-23

Dritan S skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mattias Söderberg är en duktig mäklare . Vi kontaktade honom från en annons i Hemnet . Vi funderade att köpa e lgh i Jakobsberg och det fans en lgh i området . Tanken var att det kunde bli en snabb affär .
    Det gick riktig bra !
    Mattias hjälpte med allt .
    Inom 20 dagar vi hade lgh nycklar i handen och lgh är vår nu .

Tack do mycket Mattias Söderberg Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Dritan S
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med nya boendet. Ni vet var jag finns om ni har några frågor eller funderingar i framtiden./Mattias
  • 2019-10-19

Imad Q skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag sålt min bostad via mäklare Mattias Söderberg en väldet duktig mäklare , svarar alltid på mina frågor även kväller och helger
    Svara tydlig vänlig och engagerade, en mäklare som man önskar , jag rekommenderar honom till alla som vill gör bästa affär i marknaden och känner sig trygg på ett professionellt sätt . Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Imad Q
    Tack för omdömet och förtroendet att genomföra försäljningen av din bostad! Lycka till med ditt nya boende. Du vet var jag finns om du har några frågor eller funderingar i framtiden./Mattias
  • Dennis M

2019-10-05

Dennis M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Seriös mäklare snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-10-05 Johan S svarar Dennis M
    Tack Dennis för ditt fina omdöme. Vet att du kommer att stortrivs i ditt nya hus.
  • 2019-10-02

Lars C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Trevligt bemötande och professionellt utförd försäljning av min lgh.
    Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-10-03 Johan S svarar Lars C
    Strot tack för ditt fina omdöme Lasse! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-10-01

Michael A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde en sjötomt. Samarbetet med Johan siönäs har fungerat super bra! Vi blev trevligt bemötta av Johan och skötte allting själv väldigt professionellt! Vi är väldigt nöjda och det var väldigt god servis! Läs mer
    2019-10-01 Johan S svarar Michael A
    Stort tack för ert fina omdöme Michael, det värmer!
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • 2019-10-01

Gun S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Redan vid första mötet med Johan sa min magkänsla, den här killen, mannen vet vad han håller på med.
    Johan är proffsig , kunnig, bra pedagog, saklig alltid snabb återkoppling. Vi har aldrig köpt eller sålt hus inom loppet av några månader, det kändes tryggt med johan tänk så rätt min magkänsla var.
    Varma kramar till Johan från oss
    Gunsan och Raffe Svanberg Läs mer
    2019-10-02 Johan S svarar Gun S
    Stort tack till er båda för det jättefina omdömet och det trevliga samarbetet. Jag brukar ju säga att man ska använda båda huvudet, magen och hjärtat när man väljer partner och mäklare:) Sköt om er och lycka till med ert nya liv!
    Johan S, Johanna B gillar detta
  • 2019-09-27

Victoria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne har min sin otroliga kunskap och erfarenhet både hjälpt oss till ett tryggt köp och efter det en trygg försäljning. En mäklare med en härlig personlighet som varmt rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-09-27

Robert L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Proffsig, rak och ärlig mäklare som har en mycket god kännedom om området.
    Skötte både mitt köp av hus samt försäljningen av mitt tidigare hus mycket smidigt, tryggt och effektivt. Läs mer
  • 2019-09-12

Jenny P skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Jenny P
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :)
  • 2019-09-09

Maria O skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Maria O
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till!
  • 2019-08-13

Camilla E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte en lägenhet som Patrik förmedlade.
    Från första kontakt till avslut var Patrik mycket lyhörd och snabbt behjälplig. En trevlig och kunnig mäklare jag starkt rekommenderar.
    // Camilla Läs mer
  • Vardges K

2019-08-12

Vardges K skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Patrik är den bästa mäklaren man kan hitta på marknaden. Väldigt professionell, alltid tillgänglig och rak i kommunikationen. Man kan inte önska sig något mer, vare sig man köper eller säljer med honom som mäklare.

Vi både köpte vår nya lägenhet och sålde vår dåvarande lägenhet med Patrik. Båda affärerna gick så smidigt det kan gå, mycket tack vare Patriks engagemang och arbete. Väldigt nöjd kund, kommer att kontakta Patrik när det är dags igen! Läs mer
  • Daniel Y

2019-08-12

Daniel Y skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte hus i Spånga där Yvonne var ansvarig mäklare. Yvonne är trevlig och professionell. Kändes tryggt under hela processen. Läs mer
    2019-08-12 Yvonne U svarar Daniel Y
    Hej och tack, lycka till med huset.

Krister L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne är rak och tydlig i sin kommunikation och har all fokus på att såväl säljare som köpare skall mötas och känna tillfredsställelse i en avslutad affär.

En mycket kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    Yvonne U gillar detta

Marie L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    En eldsjäl som jobbar hårt för sina kunder vare sig det är vardag eller helg.
    Vi är mycket nöjda med Yvonne
    och kommer att rekommendera henne varmt! Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Marie L
    Tack för goda rekommendationer. Ni är också väldigt trevliga säljare att ha att göra med.
    Yvonne U gillar detta

Berit D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Dödsbo. Fått mycket bra hjälp vid försäljning av lägenhet. Upplevt mäklaren som kompetent och trygg i sin yrkesroll. Professionell. Glad och trevlig. Tydlig info både till mig och köparen i samband med att avtal skrevs. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Berit D
    Tack för god rekommendation, ni är också lätta att ha att göra med. Hälsa Mats!
  • 2019-07-13

Mia S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag var på jakt efter en lägenhet i Vällingbyområdet och mötte Patrik på en visning av en tvåa. Den lägenheten var fin men för stor för mitt behov. Då tipsade han om att en fin etta skulle komma ut till försäljning inom närmsta tiden. När den på Vittangigatan 1 dök upp på hemnet förstod jag att det var den och jag var på visning och fick ett jättebra bemötande. Därefter tycker jag att allt gått jättebra och jag har snabbt fått den information jag behövt. Patrik har varit väldigt hjälpsam! Jag är jättenöjd! Tack tack! :) Läs mer
  • 2019-07-11

Kristian P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Som köpare fick jag bra guidening genom hela processen och var det något jag undrade så fixade Patrik fram infon. Både säljare och jag fick också hjälp av Patrik med att involverandet en entreprenör så att köpet kunde bli av vilket var mycket avlastande. Helt nöjd, nu ska jag njuta av mitt nya hus! Mvh Kristian Läs mer
  • 2019-06-29

Elias S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Förtroendeingivande, professionell och en skicklig förhandlare. +++++ Läs mer
  • 2019-06-23

Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare Läs mer
    2019-06-24 Agnetha P svarar Håkan S
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!
  • 2019-06-19

Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Daniel H
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!
  • 2019-06-19

Caroline H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus! Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Caroline H
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra!
  • 2019-06-12

Somia E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Från första mötet med Johan har jag känt mig trygg tack vare att Han är en erfaren person, han vet vad han pratar om Och väldigt övertygande.Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-06-12 Johan S svarar Somia E
    Stort tack Somia för det jättefina omdömet! Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-06-10

Robin B skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Har köpt en lägenhet.

Patrik var alltid ärlig och rak på sak, vilket uppskattdes. Riktigt trevlig och hjälpsam, alltid lätt att få tag i. Han var över förväntan. Läs mer
  • 2019-05-29

Oskar S skrev om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Väldigt trevlig och bra mäklare! Läs mer
    2019-05-29 Johan S svarar Oskar S
    Stort tack Oskar för ditt fina omdöme.
  • 2019-05-26

Therese H skrev om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Kunnig, bra och trevlig mäklare. Lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-29 Johan S svarar Therese H
    Tack Therese för ditt omdöme. Välkommen till Stenhamra.
  • 2019-05-13

Fredrik H skrev om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan lyckades or i hamn en svår och utmanande försäljning på ett tryggt, kommunikativt och proffsigt sätt! Full pott! Läs mer
    2019-05-29 Johan S svarar Fredrik H
    Stort tack Fredrik för ditt fina omdöme.
  • 2019-05-07

Rebecka A skrev om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte villa på Ekerö.
    Snabb och smidig kontakt, seriös och engagerad. Läs mer
    2019-05-29 Johan S svarar Rebecka A
    Stort tack Rebecka för ditt fina omdöme.
  • 2019-05-06

Carin K skrev om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Ett inkluderande och engagerat bemötande! Läs mer
    2019-05-29 Johan S svarar Carin K
    Stort tack Carin för ditt fina omdöme.
  • 2019-05-06

Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Chet B
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.
  • Henrik N

2019-05-06

Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Henrik N
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!
  • Moa E

2019-05-06

Moa E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en villa genom Agnetha. Hon var trevlig och lätt att få tag på. Hon såg till att vi fick en privat visning när budgivningen redan påbörjats. Vi ändrade även tillträdesdag i sista sekund och det löste hon, vilket var väldigt positivt för både oss och säljaren.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Eftersom vi fick vårt drömhus så är jag ju väldigt tacksam över att Agnetha ställde upp så mycket för oss och gjorde detta möjligt! Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Moa E
    Tack Moa för fina ord! Det var väldigt trevligt att vara med på er resa när ni ville köpa hus. Ni kommer att trivas så bra i ert drömhus! Varmt lycka till!
  • 2019-05-02

Jimmy W skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mäklaren fick i uppdrag att sälja vår lägenhet i Mariehäll och vill upplever att han skötte det galant.
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande, samt väldigt god kommunikation med oss som säljare.
    Kan varmt rekommendera honom som mäklare och kommer absolut anlita honom vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2019-05-02

Midya S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag är jättenöjd med Patrik Lidholm som mäklare, ett bra bemötande, kan sin sak. Jag har köpt en lägenhet. Har kunnat fråga vad som helst och han har svarat. Jag fick ett bra förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-04-16

Gunilla L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne sålde min lägenhet i Spånga. Jag fick bra råd och tips inför försäljningen. Bra återkopplande vid de olika processerna. Hon är erfaren och har ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-16 Yvonne U svarar Gunilla L
    Tack Gunilla det var bara roligt o trevligt att hjälpa dig.
  • Elis-elisabeth S

2019-04-11

Elis-elisabeth S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Lägenhet på Gränsvägen solhemshjärta.
    Jag upplevde att köpet gick snabbt och smidigt. Yvonne var lätt att nå. Bra bemötande samt trevlig. Fick all information förklarat för mig och hon var väldigt service inriktad. Överlag är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2019-04-10

Kerstin Q skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Bra, snabbt och informativt startmöte. Motsvarade våra förväntningarna. Läs mer
    2019-04-10 Johan S svarar Kerstin Q
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • 2019-04-08

Elisa P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    - Jag såld
    - Jag kontaktede honom genom en annan mäklares telefonnummer som jag hade träffat för ut
    - ja
    - Han är konkret med sitt arbete. Läs mer
  • MELISA B

2019-03-19

MELISA B skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag sålde min bostadsrätt via Robert Blomster och jag döper honom härmed till Mäklarnas Magiker ! För det han lyckades med är rent utav magiskt.
    Jag hade min lägenhet tidigare ute på Hemmet , då marknaden va som bäst för att sälja, med en av sveriges bästa Mäklare som vunnit massa priser osv osv men tackade nej till buden jag fick då det va alldeles för lite för min bostad då .
    Nu när jag skulle sälja min bostadsrätt med Robert hade vi alla ods emot oss. Jag hade en deadline att gå efter för att sälja min lägenhet , vi befinner oss i Januari (årets värsta månad typ!) och marknaden är som värst för den som säljer ! Men !
    Robert gör magi och säljer min lägenhet för mycket mer när marknaden är som värst jämfört när jag försökte sälja den då när marknaden va som bäst !
    Utöver att jag kan tacka han för 1M i vinst på en orenoverad 2a utanför vällingby/hässelby så är jag även välldigt tacksam och nöjd över hans flexibilitet , service, strategi och kontakt ! Jag fick blixtsnabbt svar på alla frågor och funderingar jag hade både innan , under och efter försäljningen. Massor med goda råd och tipps ! Och välldigt snabba och smidiga lösningar kring allt fr nyckelhantering till skriva på överlåtelseavtal , vilket inte är så lätt att anpassa sig till min kaotiska och pressade schema i övrigt .
    Att bara säga att jag är nöjd känns så svagt sagt , att bara säga att jag kan rekommendera honom varmt känns lite lame t o m - Jag säger att NI MÅSTE HA ROBERT SOM MÄKLARE , bättre får ni länge leta efter !
    Tack Robert , TACK ! Läs mer
  • Max B

2019-03-09

Max B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är mycket proffesionell i sitt bemötande, upplägg och utförande av sitt uppdrag. Vi sålde en villa och det gick över förväntan då marknaden beskrivits som väldigt svår nu. Jag är väldigt nöjd med Johans arbete. Läs mer
    2019-03-09 Johan S svarar Max B
    Stort tack Max för ditt fina omdöme. Alltid kul att kunna överträffa högt ställda förväntningarna.
  • 2019-03-07

Eddie E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Patrik har gjort ett riktigt bra jobb Läs mer
  • Natalie N

2019-03-05

Natalie N skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Kan verkligen rekommendera Patrik.
    Engagerad och professionell. Smidig affär och jag kommer med glädje anlita honom igen. Läs mer

Vittangigatan 47, 162 61 Vällingby