Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Vittangigatan 47, 162 61 Vällingby — Visa karta

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär.

Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du byta bostad i Västerort har vi någon som kan just ditt område. Vi förmedlar alla typer av bostäder och tack vare vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden där du bor kan vi även hjälpa dig med värdering av din fastighet.

Välkommen till Mäklarhuset!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 262 kunder tycker om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

• 2020-05-18

Birgitta E skrev om Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Positiv, engagerad rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-19 Hanna H svarar Birgitta E
    Tack för ditt omdöme Birgitta :) Det har varit ära att få representera er och ert fina hus. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-04

Rikard L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte oss att lugnt och tryggt sälja huset, mitt i brinnande coronapandemihysteri. Läs mer
    2020-05-04 Johan S svarar Rikard L
    Tack för det jättefina omdömet Rikard.
  • 2020-05-01

Erik R skrev om Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hanna har hjälpt till att sälja en enrummare i Hässelby Strand. Hon har varit mycket vänlig och tillmötesgående mot oss som säljare i en lite personligt ansträngd situation. Samtidigt har hon skött själva försäljningen på ett föredömligt professionellt sätt. Läs mer
    2020-05-03 Hanna H svarar Erik R
    Tack Erik för ditt omdöme, uppskattas massor. Grattis till försäljningen!
  • 2020-04-22

Ronnie H skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Han kan sin sak
    Väldigt trevlig
    Lätt att komma i kontakt med
    Återkopplar snabbt Läs mer
    2020-04-22 Johan S svarar Ronnie H
    Stort tack Ronnie för det fina omdömet!
  • 2020-04-09

Madiha C skrev om Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag har nyligen köpt en bostadsrätt. Jag blev väl bemött av mäklaren som tog hänsyn till att jag inte kunde ta emot samtal på jobbet och då enligt mitt önskemål tog kontakt med annan anhörig för all kommunikation.

Flexibel och tillmötesgående! Läs mer
    2020-04-09 Hanna H svarar Madiha C
    Tack för ditt omdöme och återigen grattis till en jättebra bostad!
  • 2020-04-07

Christina F skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte mig att sälja min lgh på Ekerö. Vi hade oturen att Corona krisen kom precis efter att vi gått ut med mitt objekt. Johan var en klippa i den situationen och det märktes att hans senioritet och erfarenhet kom väl till pass. Trots väldigt speciella omständigheter lyckades Johan sälja min bostad och få både mig och köparna nöjda. Läs mer
    2020-04-07 Johan S svarar Christina F
    Tack för ditt fina omdöme Christina!
  • 2020-03-17

Mattias A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Valdigt professional, kontaktbar och jordnara. Ger ett lugnt och stabilt intryck och ger det sjalfortroenda man behover som kopare.
    //Mattias Läs mer
    2020-03-17 Johan S svarar Mattias A
    Stort tack för ditt fina omdöme Mattias! Välkomna i sommar till ert "nya" land och hem.
  • 2020-03-16

Joel Eric S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Den mest oförskämda mäklare vi mött!

Vi är i 30-årsåldern, jag arbetar som konsult inom bank och frun är framgångsrik företagare. Vi har varit gifta i snart 10 år och har tre barn. Bor redan i området där huset hade visning - och tittar nu efter större villa.

Vi upptäckte huset ganska sent och frun bestämde sig under kvällen för att ta en promenad för att besöka visningen.

Mäklaren ifrågasatt varför min fru var där och böjde sig framåt och frågade med en översittande ton ”vart hennes föräldrar var”. Min fru är i 30-års åldern - det är omöjligt att missta henne för en 20-åring, eller en 15-åring. Ett oerhört otrevligt bemötande. Obergripligt!

Vidare anklagade mäklaren min fru för att ”inte ha råd” med fastigheten och ”bara vara där för att hon var nyfiken”. Inget av dessa orimligt otrevliga berömmandet tillika påhopp stämmer ö.h.t.

Mäklaren beteende gjorde oss oerhört förnärmade och jag vill förtydliga detta oerhört dåliga beteende och ge en varningssignal till alla som funderar på att anlita denna mäklare. Har aldrig någonsin mött en mäklare som ens varit i närheten av en så otroligt otrevlig attityd. Läser man här nedan på Reco verkar fler haft liknande erfarenheter. Tycker främst synd som säljarna som riskerar att förlora potentiella köpare av denna oerhört otrevliga mäklare. Läs mer
    2020-03-16 Yvonne U svarar Joel Eric S
    Varför respekterar man inte att anmälan skall ske. Och din fru kan vara glad att jag trodde hon var så ung. Om ni var intresserade varför var inte du med?
    2020-03-16 Joel Eric S svarar Yvonne U
    Jag tror det här svaret är ett perfekt bevis för alla som funderar på att anlita dig. Noll självinsikt. Borde inte ens bemöta ditt svar - alla ser hur du hanterar intressenter, och det var det jag ville informera omvärlden.

Men:
    1) ”Kan vara glad att jag trodde hon var så ung”. Så ung att hon skulle kommit med sina föräldrar? Obegripligt.

2) ”Om ni var intresserade” - såklart vi var. Måste båda gå på visning för att man ska vara intresserade?

3) Varför jag inte följde med? Det angår inte dig överhuvudtaget. Jag kanske var sjuk? Jobbade sent? Jag litar för övrigt helt på min frus omdöme. Men om du behöver veta vi har tre barn i som går i skola och förskola som behöver sova. Hade du uppskattat mer om barnen följde med?

4) Vi respekterar att anmälan ska ske och du kunde givetvis informera om att det visningen var stängd och inte tillåtit henne att komma in. Vi upptäckte huset i sista minut, bor i närheten och gjorde en chansning. Hade varit helt OK om du nekade henne att komma in och krävde att vi bokade privat visning. Istället var du extremt otrevlig. Vilket du med ovanstående svar tydligt bekräftar för alla som kommer besöka din Reco sida. Tråkigt, att du bemöter intressenter med en så oartig attityd.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Joel Eric S gillar detta
  • 2020-03-15

Gabriel D skrev om Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Om man ska beskriva mäklaren med ett ord. professionell! Läs mer
    2020-03-16 Hanna H svarar Gabriel D
    Stort tack för ditt omdöme Gabriel, vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-11

Moa skrev om Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Superduktig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2020-03-11

Linnea K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte mig att sälja min lilla tvåa i Abrahamsbergs. Från start har han varit proffsig och trevlig. Hans kunskap och känsla för området har varit ovärderlig och samarbetet oss emellan har varit mycket bra från start till mål. Det märks att han har både integritet och lång erfarenhet inom yrket. Jag kände mig helt trygg och är glad att jag tog Johan till hjälp i den största affär jag gjort i mitt liv. Läs mer
    2020-03-11 Johan S svarar Linnea K
    Nöjet och belöningen i mitt arbete är när kunderna är supernöjda, stort tack Linnea för de värmande orden.
  • 2020-03-10

Peder B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålt en villa i stenhamra
    Johan har bra kännedom om området och är kunnig som mäklare
    Affären gick fort o utan bekymmer
    Kan mer än väl rekommendera Johan o mäklarhuset Läs mer
    2020-03-10 Johan S svarar Peder B
    Stort tack Peder för ditt fina omdöme!
  • 2020-03-01

Jacob D skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Proffsig och tydlig kommunikation. Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-03-01 Johan S svarar Jacob D
    Tack för det jättefina omdömet Jacob.
  • 2020-02-25

Anneli B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Tack Johan för väldigt fin hjälp med vår försäljning. Snabbt smidigt och proffsigt skött. Uppskattat! Läs mer
    2020-02-26 Johan S svarar Anneli B
    Stort tack för det fina omdömet Anneli. Det är så jättekul när kunderna blir supernöjda.
  • 2020-02-19

marie a skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan inger förtroende och kunskap. Har en ärlighet i sin framtoning - inga drömsenarier till mig som säljare. Johan har sålt två hus för vår räkning på ett föredömligtsätt och varit behjälplig hela vägen, före, under och efter försäljninge. Läs mer
    2020-02-20 Johan S svarar marie a
    Stort tack för ditt fina omdöme Marie!
  • 2020-02-18

Leif E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålde villa Hässelby. Vi fick mycket bra bemötande, lugn, saklig, informerade. Levde väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar gärna Johan vid försäljning. Läs mer
    2020-02-18 Johan S svarar Leif E
    Tack för ditt fina omdöme Leif.
  • 2020-02-14

Andreas R skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har både köpt och sålt med Johan och det har funkat kanon.
    Bra koll på läget med bra svar på frågorna man haft samt informerat om sådan man själv inte tänkt på. Läs mer
    2020-02-17 Johan S svarar Andreas R
    Stort tack för ditt fina omdöme Andreas!
  • 2020-02-13

Alice Ö skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är det bästa stödet för både köparen och säljaren, han har stenkoll och är super ordentlig. Läs mer
    2020-02-13 Johan S svarar Alice Ö
    Jättetack för det fina omdömet Alice! Kul att ni är supernöjda.
  • 2020-02-13

Mattias S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt en lägenhet, och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Kändes genuint och ärligt rakt igenom vilket uppskattas!
    Kan inte säga något annat än BRA! Läs mer
    2020-02-13 Johan S svarar Mattias S
    Stort tack för det fina omdömet Mattias och grattis till ert nya fina boende.
  • 2019-12-19

Tobias K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    En riktigt bra och professionell mäklare som sålde min lägenhet till det pris jag ville ha. Väldigt snabb och smidig affär.
    Skulle varmt rekomendera Johan. Läs mer
    2019-12-19 Johan S svarar Tobias K
    Stort tack för ditt fina omdöme Tobias!
    Johanna B gillar detta
  • 2019-12-19

Verifierad kundrelation
    Soleiman B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag mejlade Yvonne (två gånger) samma morgon som radhuset blev annonserad på hemnet och visade stort intresse. Hon ringde tillbaka men jag kunde ej ta samtalet i det ögonblicket. Sedan ringde jag tillbaka och nämnde att jag var väldigt intresserad av att radhuset som hon annonserade upp på hemnet. Jag fick ett nonchalant svar: "Vad har du för förutsättningar av att köpa radhuset?".

Jag kan förstå om Yvonne frågade mig om jag har ett lånelöfte (vilket jag hade) men att hon frågar mig vilka förutsättningar jag har för att köpa radhuset har hon ingenting med att göra. Till en början gjorde jag inte en stor grej av det och helt enkelt ignorerade att svara på den frågan, hon bad mig sedan att återkomma trots att jag sa i telefon att jag vill boka ett personligt face-to-face möte med henne för att diskutera mer detaljer kring radhuset för att annonsen var inte så informativ.

Vi båda la på och jag fick en dålig känsla av att hon var jävligt osugen på att sälja till mig, trots jag jag närmade mig henne med en trevlig ton. Jag började fundera över varför hon frågade mig om mina förutsättningar. Var det pga mitt namn som ledde till att hon ställde en sån konstig fråga? Varför är hon så osugen på att sälja till mig? Vad kan det vara undrade jag?

Så jag ringde tillbaka, återigen med en trevlig ton och sa att jag är väldigt intresserad av detta radhus, svaret jag fick var:
    - Yvonne "Du vet väl om att det är många som har ringt och är intresserade, kanske 15 har ringt och är intresserade".

- Jag "Eeehh ok, jag och min fru är nu en av dem då, dessutom anmälde jag intresse minuten du la upp annonsen vad är det du vill få sagt här egentligen?"

- Jag frågade sedan: "Vad menade du när du frågade hur mina förutsättningar ser ut?"

- Yvonne: "Hur ser din ekonomi ut?"

- Jag: "Det är mellan mig och min bank" svarade jag.

- Jag "Jag skulle vilja boka ett möte med dig för att diskutera detaljerna kring radhuset"

- Yvonne "Njaaaee, jag är väldigt fullbokad men ring mig nästa vecka på måndag"

Vi båda la sedan på och min dåliga känsla i magen kvarstod att hon var jävligt osugen på att sälja till mig av någon anledning som jag ej är medveten av. Det slutade med att jag ej ringde henne på måndagen pga detta. Jag vill bara att folk ska veta vad det här är för typ av mäklare om ni någonsin råkar ut för samma behandling av henne så vet ni nu varför.

Mvh. Läs mer
  • 2019-12-05

Morteza Shirazi Sadeghi S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Absolut bra mäklare, köpte en ville med hjälp av Johan, han svarade alltid med glädje på alla frågor helt ärligt. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Morteza Shirazi Sadeghi S
    Stort tack för ditt fina omdöme Morteza! Vet också att ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus.
    Johanna B gillar detta
  • 2019-11-20

Spannfod Aktiebolag S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålde min villa med ok resultat när det var tufft att sälja. Johan gjorde ett bra jobb och förklarade enkelt på alla våra frågor. Läs mer
    2019-11-20 Johan S svarar Spannfod Aktiebolag S
    Stort tack för ditt fina omdöme Martin!

Carl K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Erfaren och kunnig, väldigt hjälpsam i hela processen! Läs mer
    2019-11-11 Johan S svarar Carl K
    Stort tack Calle för ditt fina omdöme! Alltid kul när försäljningar når rekordnivåer och det blir ju en bra "grundplåt" till Ert nya boende:)
  • 2019-11-11

Rolf Gunnar E skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mattias har sålt mitt medfarna hus i Spånga. Genom sina kontakter har han hittat köpare utan omfattande marknadsbearbetning och till villkor som passade oss utmärkt.Mattias har visat god anpassningsförmåga till våra önskemål från val av fikabröd till pris för försäljningsobjektet.
    Vi rekommenderar honom med glädje. Läs mer
    2019-11-14 Mattias Söderberg svarar Rolf Gunnar E
    Tack för omdömet! Kul att ni gillade Gustav Adolfsbakelsen dagen till ära. Jag önskar er all lycka i nya bostaden på Medsolsbacken!/Mattias

Wilma E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag och min sambo köpte en 2a av Patrik och är supernöjda med all hjälp vi har fått inför köpet av våran första egna bostad! :) Läs mer
  • 2019-11-08

Kalle E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en lägenhet och är väldigt nöjda med Johans insats. Väldigt trevlig och kunnig, förklarade allt på ett pedagogiskt sätt. Om vi någon gång kommer sälja lägenheten så kommer Johan definitivt vara vår mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Johan S svarar Kalle E
    Stort tack för dina fina vitsord Kalle! Vet att ni kommer att stortrivas i den nya bostaden:)
  • 2019-10-31

Farid M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde med Johan,
    Vi är supernöjda med Johan som Mäklare!!
    Proffsig och alltid positiv. Svarade på alla frågor och återkopplar alltid. Läs mer
    2019-11-13 Johan S svarar Farid M
    Stort tack för dina fina vitsord Farid!
  • 2019-10-24

Ana S skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hej!
    Mattias väldigt lugn och mycket tålamod när processen drog på tiden.
    Han ger stöd och vill hjälpa kunden så bra så möjligt.
    Ana Sauñe Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Ana S
    Tack för omdömet! Problem är till för att lösas. Önskar dig all lycka i nya lägenheten!/Mattias
  • 2019-10-23

Dritan S skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mattias Söderberg är en duktig mäklare . Vi kontaktade honom från en annons i Hemnet . Vi funderade att köpa e lgh i Jakobsberg och det fans en lgh i området . Tanken var att det kunde bli en snabb affär .
    Det gick riktig bra !
    Mattias hjälpte med allt .
    Inom 20 dagar vi hade lgh nycklar i handen och lgh är vår nu .

Tack do mycket Mattias Söderberg Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Dritan S
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med nya boendet. Ni vet var jag finns om ni har några frågor eller funderingar i framtiden./Mattias
  • 2019-10-19

Imad Q skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag sålt min bostad via mäklare Mattias Söderberg en väldet duktig mäklare , svarar alltid på mina frågor även kväller och helger
    Svara tydlig vänlig och engagerade, en mäklare som man önskar , jag rekommenderar honom till alla som vill gör bästa affär i marknaden och känner sig trygg på ett professionellt sätt . Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Imad Q
    Tack för omdömet och förtroendet att genomföra försäljningen av din bostad! Lycka till med ditt nya boende. Du vet var jag finns om du har några frågor eller funderingar i framtiden./Mattias
  • Dennis M

2019-10-05

Dennis M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Seriös mäklare snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-10-05 Johan S svarar Dennis M
    Tack Dennis för ditt fina omdöme. Vet att du kommer att stortrivs i ditt nya hus.
  • 2019-10-02

Lars C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Trevligt bemötande och professionellt utförd försäljning av min lgh.
    Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-10-03 Johan S svarar Lars C
    Strot tack för ditt fina omdöme Lasse! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-10-01

Michael A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde en sjötomt. Samarbetet med Johan siönäs har fungerat super bra! Vi blev trevligt bemötta av Johan och skötte allting själv väldigt professionellt! Vi är väldigt nöjda och det var väldigt god servis! Läs mer
    2019-10-01 Johan S svarar Michael A
    Stort tack för ert fina omdöme Michael, det värmer!
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • 2019-10-01

Gun S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Redan vid första mötet med Johan sa min magkänsla, den här killen, mannen vet vad han håller på med.
    Johan är proffsig , kunnig, bra pedagog, saklig alltid snabb återkoppling. Vi har aldrig köpt eller sålt hus inom loppet av några månader, det kändes tryggt med johan tänk så rätt min magkänsla var.
    Varma kramar till Johan från oss
    Gunsan och Raffe Svanberg Läs mer
    2019-10-02 Johan S svarar Gun S
    Stort tack till er båda för det jättefina omdömet och det trevliga samarbetet. Jag brukar ju säga att man ska använda båda huvudet, magen och hjärtat när man väljer partner och mäklare:) Sköt om er och lycka till med ert nya liv!
    Johan S, Johanna B gillar detta
  • 2019-09-27

Victoria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne har min sin otroliga kunskap och erfarenhet både hjälpt oss till ett tryggt köp och efter det en trygg försäljning. En mäklare med en härlig personlighet som varmt rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-09-27

Robert L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Proffsig, rak och ärlig mäklare som har en mycket god kännedom om området.
    Skötte både mitt köp av hus samt försäljningen av mitt tidigare hus mycket smidigt, tryggt och effektivt. Läs mer
  • 2019-09-12

Jenny P skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Jenny P
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :)
  • 2019-09-09

Maria O skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Maria O
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till!
  • 2019-08-13

Camilla E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte en lägenhet som Patrik förmedlade.
    Från första kontakt till avslut var Patrik mycket lyhörd och snabbt behjälplig. En trevlig och kunnig mäklare jag starkt rekommenderar.
    // Camilla Läs mer
  • Vardges K

2019-08-12

Vardges K skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Patrik är den bästa mäklaren man kan hitta på marknaden. Väldigt professionell, alltid tillgänglig och rak i kommunikationen. Man kan inte önska sig något mer, vare sig man köper eller säljer med honom som mäklare.

Vi både köpte vår nya lägenhet och sålde vår dåvarande lägenhet med Patrik. Båda affärerna gick så smidigt det kan gå, mycket tack vare Patriks engagemang och arbete. Väldigt nöjd kund, kommer att kontakta Patrik när det är dags igen! Läs mer
  • Daniel Y

2019-08-12

Daniel Y skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte hus i Spånga där Yvonne var ansvarig mäklare. Yvonne är trevlig och professionell. Kändes tryggt under hela processen. Läs mer
    2019-08-12 Yvonne U svarar Daniel Y
    Hej och tack, lycka till med huset.

Krister L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne är rak och tydlig i sin kommunikation och har all fokus på att såväl säljare som köpare skall mötas och känna tillfredsställelse i en avslutad affär.

En mycket kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    Yvonne U gillar detta

Marie L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    En eldsjäl som jobbar hårt för sina kunder vare sig det är vardag eller helg.
    Vi är mycket nöjda med Yvonne
    och kommer att rekommendera henne varmt! Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Marie L
    Tack för goda rekommendationer. Ni är också väldigt trevliga säljare att ha att göra med.
    Yvonne U gillar detta

Berit D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Dödsbo. Fått mycket bra hjälp vid försäljning av lägenhet. Upplevt mäklaren som kompetent och trygg i sin yrkesroll. Professionell. Glad och trevlig. Tydlig info både till mig och köparen i samband med att avtal skrevs. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Berit D
    Tack för god rekommendation, ni är också lätta att ha att göra med. Hälsa Mats!
  • 2019-07-13

Mia S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag var på jakt efter en lägenhet i Vällingbyområdet och mötte Patrik på en visning av en tvåa. Den lägenheten var fin men för stor för mitt behov. Då tipsade han om att en fin etta skulle komma ut till försäljning inom närmsta tiden. När den på Vittangigatan 1 dök upp på hemnet förstod jag att det var den och jag var på visning och fick ett jättebra bemötande. Därefter tycker jag att allt gått jättebra och jag har snabbt fått den information jag behövt. Patrik har varit väldigt hjälpsam! Jag är jättenöjd! Tack tack! :) Läs mer
  • 2019-07-11

Kristian P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Som köpare fick jag bra guidening genom hela processen och var det något jag undrade så fixade Patrik fram infon. Både säljare och jag fick också hjälp av Patrik med att involverandet en entreprenör så att köpet kunde bli av vilket var mycket avlastande. Helt nöjd, nu ska jag njuta av mitt nya hus! Mvh Kristian Läs mer
  • 2019-06-29

Elias S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Förtroendeingivande, professionell och en skicklig förhandlare. +++++ Läs mer
  • 2019-06-23

Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare Läs mer
    2019-06-24 Agnetha P svarar Håkan S
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!
  • 2019-06-19

Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Daniel H
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!

Vittangigatan 47, 162 61 Vällingby