Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, 112 29 Stockholm — Visa karta

4.4 i betyg av av 44 omdömen
Hos oss kommer du till utbildade och diplomerade fransstylister och nagelterapeuter med lång erfarenhet och flera diplom. Vi gör vårt allra bästa för att just du ska känna dig väl omhändertagen. Vi är utbildade inom ett flertal grenar och går ständigt på nya utbildningar för att hålla oss uppdaterade; allt för att du som kund ska känna dig trygg hos oss och få just den behandling du behöver!

Varmt välkommen!

Läs vad 44 kunder tycker om Malikas Beauty Studio

• JULIA T

2020-07-07

JULIA T skrev om Malikas Beauty Studio
    Till att börja med vill jag påpeka att detta handlar om Kombo/Lashlisft & Brownlift på Minikliniken i Baggeby, inte salongen på Kungsholmen - men de hör väl ihop, det är samma ägare/är en kedja..
    Vill också påpeka att jag inte brukar skriva dåliga rekommendationer, och hade enbart en eller två av följande punkter hänt hade jag förmodligen varit mer förstående, men nu hände samtliga följande och det känner jag inte är okej:
    * Tiden bokades om 2 gånger, vilket är okej nu under pandemin, vill hellre vara frisk än ha fixade bryn
    * Tjejen som ska göra min behandling smsar och säger att hon är 5 min sen, men är sen 20 minuter sen
    * Behandlingen ska ta 1h 15 min, och eftersom jag inte har koll på tiden så tror jag att vi är klara efter den tiden, varpå jag ser att ögonfransarna är skeva och inte i samma vinkel, så jag ber henne fixa dom - vilket hon snällt nog gör! Däremot blir jag stressad då jag bokat tid under min lunch, så tror ju att behandlingen tagit 1h 15 min (som den ska enligt bokningen) och att vi nu lägger på extra tid för att fixa till det som blev fel. När jag går därifrån inser jag att hela behandlingstiden, inklusive fixet, tagit 1 h.
    *...föregående punkt hade varit okej om resultatet hade blivit bra, men när jag kommer hem märker jag att ena brynets lift helt släppt, och i skrivande stund, dagen efter (mindre än 24h senare) har även andra brynet släppt. Jag har följt alla instruktioner och inte tvättat ansiktet eller använt ansiktskräm ens. Och visst, brynen är färgade och antar att det är keratinbehandling också, men betalar jag för browlift så är det ju det jag vill ha. Färga brynen skulle jag kunna göra själv och spara pengarna.
    * Till det sista, och värsta av allt - MUNSKYDD ANVÄNDES EJ. Detta är alltså en behandling där tjejen sitter med ansiktet mycket närmre än 2m ifrån i lite mer än en timmes tid. SKYDDSHANDSKAR hade hon heller ej på, och spritade händerna gjorde hon inte. Då jag mailat Malikas studio i efterhand har de berättat att alla behandlare ska ha skydd, så det känns ju bra, men det får mig att ifrågasätta den här tjejens hygien ännu mer - hur mycket bryr hon sig personligen om den hygienen egentligen - både generellt men speciellt nu under pandemin? Var det andra hygienåtgärder hon slarvade med också då? Anledningen till att jag inte sa till på plats var att jag antog att hon självklart skulle sätta på sig munskydd och sprita händerna kanske efter att jag lagt mig ner, och hann inte riktigt tänka/regera på detta förrän jag gick därifrån. Idag känns det extremt olustigt, speciellt med tanke på att senaste tiden bara var förra veckan och den bokades om pga tjejen var sjuk.
    * Sist men inte minst, igår kväll när jag av en slump går in på studions instagramkonto ser jag att jag blivit filmad utan min vetskap och utan mitt tillstånd, och den filmen ligger uppe på deras story. Har bett dem ta ner den men nu, ett halvt dygn senare, ligger filmen fortfarande uppe.

Fick ett vänligt bemötande på mail (ett enda mail sedan igår lunch) där man frågade hur min upplevelse kunde förbättras men tyvärr är det för många fel på samma plats för att kunna fixas med rabatt, och kommer jag få erbjudande om att fixa till brynen som nu är helt utan effekt kommer jag tacka nej - vill aldrig mer gå hit. Som sagt - hade enbart en eller två av dessa grejer hänt (t ex behandlingen släppte, blev filmad utan tillstånd, tjejen var sen) hade det varit något jag kanske hade blivit irriterade över men hade kunnat släppa och skulle kunna kompenseras för. Men nu är det så många fel på en och samma gång att jag inte kommer kunna ändra min åsikt - även om jag fattar att det här kanske inte handlar om hela studion i sig utan specifikt om min upplevelse med denna tjej. Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 141 omdömen
    Badge2020
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2018-10-30

Caroline H skrev om Malikas Beauty Studio
    Är tyvärr inte helt nöjd med mina bryn. Formen är fin, första besöket var bra. Återbesöket kändes som ett skämt, först försenad och sedan får jag bara 10 stressade minuter, förmodligen för att hon hade en nagelkund samtidigt. Vi sa att vi avvaktar med shading till återbesöket men det fick jag inte. Jag tyckte det saknades strån på vissa ställen men nej det kunde vi inte fylla i. Det gick inte heller att fylla i de stråna som tappat färg (konstigt då alla andra jag pratat med som gör microblading säger att fylla på med färg är exakt vad återbesöket är till för). Idag är mina strån blekta och prickiga på vissa ställen då det tappats ojämnt med färg. Det är endast 2 mån sen jag hade första besöket. Jag ska nu få dem fixade av en annan terapeut, men måste tyvärr betala henne samma summa så jag känner mig ganska lurad och fick inte det jag betalade för. Bilderna som läggs upp på insta är jättefina, men de speglar inte hur brynen ser ut efter ett par veckor. Om Malikas undrar varför jag inte mailat för att be henne göra om det så är det för att jag vill ha en terapeut som VILL göra så jag blir nöjd, jag vill inte få motståndet jag fick och försöka övertala någon till att göra rätt. Läs mer
  • 2016-08-11

Fatima K skrev om Malikas Beauty Studio
    Väldigt proffesionell, trevlig. Man känner sig alltid välkommen när man går till henne och blir Alltid nöjd med slutresultatet. Läs mer
    Lilly Nails Västerås
    4.8 / 5 i betyg — 90 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fransar...Alltid lika kul att komma t Wau Trevligt bemött..Alla är glada Allt va toppen !!! Kommer absolut tillbaka till Moa"
  • 2016-04-01

Cornelia S skrev om Malikas Beauty Studio
    Dåligt kundbemötande.. Fick mer känslan av att mam gjorde mer besvär. Kundbemötandet är otroligt viktigt i service yrke. Naglarna var dessutom så ned filade att man var illröd efter. Läs mer
    2016-08-20 Farangiz Malika B svarar Cornelia S
    Hej Cornelia, tråkigt att du kände så. Oavsett vad så tycker jag att du kontaktar oss på mejl och även berättar vilken nagelterapeute du har varit hos! Kontakta oss så försöker vi göra vårt bästa för att få dig nöjd!
    Mvh Malika
  • 2016-02-27

Camelia R skrev om Malikas Beauty Studio
    Utan tvekan den bästa jag varit hos! Läs mer
    Fotvårdssalongen Fotavtrycket
    4.9 / 5 i betyg — 97 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Första gången hos Charlotte på Fotavtrycket blev en mycket positiv upplevelse 👍 Hög kompetens & trivsam miljö gav mig nya fötter & kunskap"
    Marianne S
  • Ema T

2016-02-26

Ema T skrev om Malikas Beauty Studio
    Bästa salongen jag har varit på!

För mig är det viktigt att de jag betalar för ska ha kvalitet. Vilket det är hos Malika. En annan avgörande faktor till varför jag väljer Malikas salong är för att jag alltid känner mig välkommen och bra bemöt.

Till er där ute... Testa! Du kommer inte ångra dig!

Fortsätt Malika med ditt fantastiska arbete!😘 Läs mer
  • 2016-02-26

Liana R skrev om Malikas Beauty Studio
    Underbart bemötande, mysig lokal och man känner sig alltid välkommen =) Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 215 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!"
  • Paulina M

2016-02-26

Paulina M skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag brukade göra naglar hos Malika förr och jag var alltid supernöjd med resultatet varje gång jag gick därifrån! Hon var alltid så noggrann och trevlig att prata med!
    Om det inte vore för att jag fick problem med ekonomin hade jag mer än gärna fortsatt göra naglar hos henne!
    Kommer nog tillbaks nån gång längre fram när allt ordnat upp sig! Läs mer
  • 2016-02-25

Madelen P skrev om Malikas Beauty Studio
    Hon är bäst! Blir aldrig missnöjd hos Malika! Love IT! Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 236 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"
  • 2016-02-25

Nathalie M skrev om Malikas Beauty Studio
    Hon gör dom finaste naglarna!! Har aldrig varit så nöjd hos andra jag har testar. 😍😍😍❤️❤️❤️ Läs mer

Evan S skrev om Malikas Beauty Studio
    Är lika nöjd efter varje besök och har varit det i alla år! Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L

Linnéa T skrev om Malikas Beauty Studio
    Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör! Läs mer

Hannah-louise N skrev om Malikas Beauty Studio
    Mycket trevligt bemötande, underbar människa :) Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L

Johanna S skrev om Malikas Beauty Studio
    Toppen bra service, trevlig personal och jättefint resultat. Lite dyrt men ändå toppen nöjd! Läs mer

Lena S skrev om Malikas Beauty Studio
    Det var ett trevligt och proffsigt bemötande.
    ögonfransförlängning. Nytt set. Satt kvar bra. Läs mer

Jessica S skrev om Malikas Beauty Studio
    Sjukt duktig och trevlig tjej. Finns inga saker som Malika inte klarar att leverera utifrån dina önskemål! Läs mer
  • Emelie J

2016-02-16

Emelie J skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag går aldrig ifrån salongen missnöjd! Malika är verkligen duktig på det hon gör, rekommdera henne starkt! Och dessutom världens trevligaste tjej :) Läs mer
    2016-02-17 Farangiz Malika B svarar Emelie J
    Tack snälla Emelie! ❤️❤️❤️ så glad att ha dig som kund hos mig!!
  • 2016-02-13

Elisabeth H skrev om Malikas Beauty Studio
    Bra hemsida med snabb återkoppling. Ej fått behandling ännu Läs mer
  • 2016-02-01

Mervat A skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är världens bästa nagelterapeut. Hon är supertrevlig, ödmjuk och har ett otroligt fint kundbemötande. Jag har besökt många salonger men ingen når upp till Malikas hantverk och skicklighet. Läs mer
  • 2016-02-01

Jacqueline G skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag gick och fixa mina naglar och min mamma var med. Och Malika var väldigt otrevlig mot min mamma som hon berätta i efter hand. Hon var även kall och dryg emot mig medan hon fixade mina naglar. Kall och avståndstagande tjej bara, synd! För hon gjorde i alla fall fina naglar. Hon borde lära sig att bli lite mer trevlig om hon inte redan gjort det. Läs mer
    2016-02-01 Farangiz Malika B svarar Jacqueline G
    Hej Jacqueline!
    Va synd att din mamma och du fick sån känsla av mig, brukar aldrig vara otrevlig! :(
    Ni är välkomna på salongen att boka en ny tid så får vi se om det funkar bättre denna gång! :) mvh Malika!
  • 2016-01-30

Carin F skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är jätte duktig, hon är nogran och mån om sin kund . Läs mer
  • 2016-01-29

Julia H skrev om Malikas Beauty Studio
    Proffsigt utfört, ren studio och bra resultat. Toppen! Läs mer
    2016-01-30 Farangiz Malika B svarar Julia H
    Hej Julia! Tack för din rekommendation. Det uppskattas!
    Du är varmt välkommen hos i vår nya fräscha lokal!
    Mvh/Malika!

Petra L skrev om Malikas Beauty Studio
    Trevlig upplevelse varje gång. Har varit nöjd alla gånger jag har besökt Malikas. Läs mer
    2016-01-29 Farangiz Malika B svarar Petra L
    Tack snälla! Du är alltid varmt välkommen hos oss!
    Kram/Malika
  • Emelie J

2016-01-28

Emelie J skrev om Malikas Beauty Studio
    Bästa salongen jag varit på, man känner sig alltid trygg i Malikas händer. Hon vet vad hon gör. Hon gör ett grymt jobb. Läs mer
  • Ida W

2016-01-28

Ida W skrev om Malikas Beauty Studio
    jeatte duktig ,erfaren och trevlig nagelterapeut.fint kundbemötande!! Rekommenderarvarmt Läs mer

Linda K skrev om Malikas Beauty Studio
    Bäst på både naglar och ögonfransförlängning! Läs mer

Danijela K skrev om Malikas Beauty Studio
    Lång tid på att svara på information, i övrigt jätte duktig! Läs mer
    2016-01-29 Farangiz Malika B svarar Danijela K
    Hej Danijela!
    Tråkigt att du känner så!
    Kollade på min bokningssystem och såg att du har avbokat båda dina tider som du själv bokade :(
    Du är välkommen att kontakta oss så att vi kan läsa missförståndet.
    Mvh Malika
  • 2016-01-27

Michaela L skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är den perfekta nagelterapeuten då hon gör sitt jobb med mycket noggrannhet och kärlek. Alltid lika trevligt att få komma till salongen för att få behandling och få prata om allt mellan himmel och jord. Läs mer
  • 2016-01-27

Frida J skrev om Malikas Beauty Studio
    Har gått och fixat mina naglar hos Malika i snart ett halvår och är alltid lika nöjd. Hon är noggrann och gör superfina naglar, kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2016-01-29 Farangiz Malika B svarar Frida J
    Jag är så tacksam att mina kunder uppskattar det jag gör, ska bli bara bättre och bättre!
    Kram /Malika

Snart ses vi igen! ❤️
    Kram på dig!
  • 2016-01-22

Mikaela S skrev om Malikas Beauty Studio
    Underbar salong! Supertrevlig och professionell personal. Man känner sig alltid som hemma och blir väl bemött av bästa Malika. Varje gång jag går där ifrån ser jag fram emot att få komma tillbaka! Läs mer
    2016-01-22 Farangiz Malika B svarar Mikaela S
    Du är ju för gullig! <333 tack snälla!
  • 2016-01-08

Charlotte L skrev om Malikas Beauty Studio
    Jätte-Mysig Salong centralt belägen nära Rådhusets T-bana,jag är stamkund och gör regelbundet min fransar hos
    Malika som både är proffsig och trevlig.
    Jag rekommenderar henne varmt.
    Charlotte Lindmark Läs mer
    2016-01-14 Farangiz Malika B svarar Charlotte L
    Hej Charlotte!
    Tack snälla för din rekommendation! Vi ska göra vårt bästa för att du ska fortsätta vara nöjd!
    Kram/Malika
  • Deniz B

2015-12-26

Deniz B skrev om Malikas Beauty Studio
    Mycket fräsch och mysig lokal.
    En väldigt lojal och underbar arbetare, som det bara inte går att inte komma nära med sitt hjärta!
    Super duktig och noga med sitt jobb och när det kommer till hygien!
    Har gjort mina naglar och fransar hos det företaget hos (Malika) väldigt länge nu.
    Känner mig verkligen hemma när jag besöker :) Läs mer
  • Mikaela C

2015-12-22

Mikaela C skrev om Malikas Beauty Studio
    Alltid sina kunder tillmötesgående och ger alltid högsta möjliga service. Inte bara min nagelteknolog, fransstylist och kosmetisk tatuerare, även blivit en fin och nära vän. Från Malika byter jag aldrig, 3 år har jag gått och för all framtid :) Läs mer
  • 2015-12-15

Natalie B skrev om Malikas Beauty Studio
    Trevliga anställda med glimten i ögat! Minimanikyr utav färgad illröd nagellack uppfyllde min förväntan!=) Hade fotat gärna mina färgade naglar efter sessionen och sänt in till Malikas Beauty Studio, per mail. Professionell behandling utav Malika. Enda nackdel de båda anställda hade rubbat sin professionella stil utav vilda diskussioner under behandlingens gång, som jag ej deltog i, därför påminner jag om de bör fokusera endast på arbetet och ej föra heta diskussioner under arbetstid. Men i övrigt är jag nöjd med en lång och behaglig session! Läs mer
  • Gabriella B

2015-12-11

Gabriella B skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag är en extremt jobbig och kräsen kund så när jag kom till Malika första gången var mina förväntningar och krav skyhöga. Det första jag la märke till var att hon är perfektionist och kontrollfreak så hon har alltid fint, rent, städat och allt i sin ordning. Det känns lyxigt och fräscht vilket jag som kund älskar att få uppleva när jag kommer dit. Hon är lyhörd och uppmärksam samt alltid mån om att man går därifrån nöjd.

Grejen med Malika som gör att jag inte bytt nagelterapeut är att hon vet vad man innerst inne vill ha, trots att man själv inte vet det. Så bilden man har i huvudet förbättrar hon 1000 ggr om, och hon gör det alltid supernoga. Jag känner mig sedd, lyssnad på, omhändertagen och nöjd när jag går därifrån. Hon är proffsig!
    Jag fixar alltid påfyllning, gelé fransk/glitter Läs mer
    2015-12-13 Farangiz Malika B svarar Gabriella B
    Hej Gabriella! Tackar sååååå mycket för dem fina orden det uppskattas verkligen! Ska fortsätta göra mitt bästa!
    Kram / Malikas Beauty studio
  • 2015-12-10

Linnea A skrev om Malikas Beauty Studio
    Otroligt trevlig personal och man känner sig verkligen välkommen när man kommer dit! Vill aldrig sluta göra naglar! Läs mer
    2015-12-10 Farangiz Malika B svarar Linnea A
    Tack snälla Linnea! Du behöver inte sluta heller du är så välkommen hos oss! Det vet du!
  • Perfect Skin Care K

2015-12-10

Perfect Skin Care K skrev om Malikas Beauty Studio
    Jätte duktig terapeut, kunnig och professionell. Båda i naglar, fransförlängning och 3D ögonbryn. Läs mer
    2015-12-10 Farangiz Malika B svarar Perfect Skin Care K
    Tack så jätte mycket! Så gulligt av dig att du hittar tid för att lämna feedback! kram /Malikas Beauty Studio
  • 2015-12-09

Julia skrev om Malikas Beauty Studio
    Har gjort mina fransar hos Malika i snart två år, är alltid lika nöjd! Resultatet är kanon, hon är lyhörd och så trevlig! Läs mer
    2015-12-09 Farangiz Malika B svarar Julia
    Tack så mycket för så fina ord! Värmer mitt hjärta!❤️
    /Malikas Beauty Studio
  • 2015-12-09

Daniella C skrev om Malikas Beauty Studio
    Hon är jätte duktig! Är så nöjd :) Läs mer
    2015-12-09 Farangiz Malika B svarar Daniella C
    Hej Daniella! Tack så mycket och jag är såå glad att du är nöjd! Du är varmt välkommen tillbaka och God Jul på dig om vi inte ses innan ❤️
    /Malikas Beauty Studio

Marina B skrev om Malikas Beauty Studio
    Bästa tjejen som gör bästa naglarna Läs mer
    2015-12-08 Farangiz Malika B svarar Marina B
    Åh tack ❤️ så glad att du är nöjd!
    Kram/ Malikas Beauty Studio

Louise A skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är bäst på det hon gör! Rekommenderar henne till alla ❤️😘 Läs mer
    2015-12-08 Farangiz Malika B svarar Louise A
    Tack för så fina ord finaste! Du är så välkommen his oss! ❤️

Alev A skrev om Malikas Beauty Studio
    Oseriös, otrevlig, inte hjälpsam Läs mer
    2015-12-08 Farangiz Malika B svarar Alev A
    Hej Alev!
    Va tråkigt att du kände så! Du är välkommen till salongen om du känner dig missnöjd, så får vi lösa det på bästa sätt!
    Mvh / Malikas Beauty studio! :)
  • AYGUL D

2015-12-08

AYGUL D skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag är supernöjd med Malikas tjänster! Rekommenderar starkt! Läs mer

Bästa Nagelsalongerna nära Malikas Beauty Studio:

Inga B Inga B tycker:
“10 - 15 minuter epilering haka...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte