Malikas Beauty Studio

Malikas Beauty Studio

Ring 08-684 09 05 www.malikasbeautystudio.se
4.3

Hos oss kommer du till utbildade och diplomerade fransstylister och nagelterapeuter med lång erfarenhet och flera diplom. Vi gör vårt allra bästa för att just du ska känna dig väl omhändertagen. Vi är utbildade inom ett flertal grenar och går ständigt på nya utbildningar för att hålla oss uppdaterade; allt för att du som kund...

45 omdömen om Malikas Beauty Studio

Alexandra L
Skrev om Malikas Beauty Studio

Har varit en kund sedan Malika startade sin karriär och med växande verksamhet har det tyvärr blivit dags för mig att vända mig någon annanstans. Malika kan skaffa sig hur många influenserkunder som helst men att ta hand om trogna kunder är dessvärre något som saknas helt. Jag gjorde en påfyllning fransar igår där besöket kändes mer plågsamt än avkopplande. När jag skrev och berättade om min upplevelse fick jag tillbaka ett Mail som mer eller mindre ifrågasatte min upplevelse. Fransar som satt felvända och låg och skavde...

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

JULIA T
Skrev om Malikas Beauty Studio

Till att börja med vill jag påpeka att detta handlar om Kombo/Lashlisft & Brownlift på Minikliniken i Baggeby, inte salongen på Kungsholmen - men de hör väl ihop, det är samma ägare/är en kedja.. Vill också påpeka att jag inte brukar skriva dåliga rekommendationer, och hade enbart en eller två av följande punkter hänt hade jag förmodligen varit mer förstående, men nu hände samtliga följande och det känner jag inte är okej: * Tiden bokades om 2 gånger, vilket är okej nu under pandemin, vill hellre vara frisk än ha fixade...

Caroline H
Skrev om Malikas Beauty Studio

Är tyvärr inte helt nöjd med mina bryn. Formen är fin, första besöket var bra. Återbesöket kändes som ett skämt, först försenad och sedan får jag bara 10 stressade minuter, förmodligen för att hon hade en nagelkund samtidigt. Vi sa att vi avvaktar med shading till återbesöket men det fick jag inte. Jag tyckte det saknades strån på vissa ställen men nej det kunde vi inte fylla i. Det gick inte heller att fylla i de stråna som tappat färg (konstigt då alla andra jag pratat med som gör microblading säger att fylla på med färg...

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Fatima K
Skrev om Malikas Beauty Studio

Väldigt proffesionell, trevlig. Man känner sig alltid välkommen när man går till henne och blir Alltid nöjd med slutresultatet.

Cornelia S
Skrev om Malikas Beauty Studio

Dåligt kundbemötande.. Fick mer känslan av att mam gjorde mer besvär. Kundbemötandet är otroligt viktigt i service yrke. Naglarna var dessutom så ned filade att man var illröd efter.

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Cornelia, tråkigt att du kände så. Oavsett vad så tycker jag att du kontaktar oss på mejl och även berättar vilken nagelterapeute du har varit hos! Kontakta oss så försöker vi göra vårt bästa för att få dig nöjd! Mvh Malika

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Camelia R
Skrev om Malikas Beauty Studio

Utan tvekan den bästa jag varit hos!

Ema T
Skrev om Malikas Beauty Studio

Bästa salongen jag har varit på! För mig är det viktigt att de jag betalar för ska ha kvalitet. Vilket det är hos Malika. En annan avgörande faktor till varför jag väljer Malikas salong är för att jag alltid känner mig välkommen och bra bemöt. Till er där ute... Testa! Du kommer inte ångra dig! Fortsätt Malika med ditt fantastiska arbete!😘

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1049 omdömen 4.8 av 1049 omdömen

Liana R
Skrev om Malikas Beauty Studio

Underbart bemötande, mysig lokal och man känner sig alltid välkommen =)

Paulina M
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jag brukade göra naglar hos Malika förr och jag var alltid supernöjd med resultatet varje gång jag gick därifrån! Hon var alltid så noggrann och trevlig att prata med! Om det inte vore för att jag fick problem med ekonomin hade jag mer än gärna fortsatt göra naglar hos henne! Kommer nog tillbaks nån gång längre fram när allt ordnat upp sig!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Madelen P
Skrev om Malikas Beauty Studio

Hon är bäst! Blir aldrig missnöjd hos Malika! Love IT!

Nathalie M
Skrev om Malikas Beauty Studio

Hon gör dom finaste naglarna!! Har aldrig varit så nöjd hos andra jag har testar. 😍😍😍❤️❤️❤️

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Evan S
Skrev om Malikas Beauty Studio

Är lika nöjd efter varje besök och har varit det i alla år!

Linnéa T
Skrev om Malikas Beauty Studio

Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

Hannah-louise N
Skrev om Malikas Beauty Studio

Mycket trevligt bemötande, underbar människa :)

Johanna S
Skrev om Malikas Beauty Studio

Toppen bra service, trevlig personal och jättefint resultat. Lite dyrt men ändå toppen nöjd!

Lena S
Skrev om Malikas Beauty Studio

Det var ett trevligt och proffsigt bemötande. ögonfransförlängning. Nytt set. Satt kvar bra.

Jessica S
Skrev om Malikas Beauty Studio

Sjukt duktig och trevlig tjej. Finns inga saker som Malika inte klarar att leverera utifrån dina önskemål!

Emelie J
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jag går aldrig ifrån salongen missnöjd! Malika är verkligen duktig på det hon gör, rekommdera henne starkt! Och dessutom världens trevligaste tjej :)

Svar från Malikas Beauty Studio

Tack snälla Emelie! ❤️❤️❤️ så glad att ha dig som kund hos mig!!

Elisabeth H
Skrev om Malikas Beauty Studio

Bra hemsida med snabb återkoppling. Ej fått behandling ännu

Mervat A
Skrev om Malikas Beauty Studio

Malika är världens bästa nagelterapeut. Hon är supertrevlig, ödmjuk och har ett otroligt fint kundbemötande. Jag har besökt många salonger men ingen når upp till Malikas hantverk och skicklighet.

Jacqueline G
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jag gick och fixa mina naglar och min mamma var med. Och Malika var väldigt otrevlig mot min mamma som hon berätta i efter hand. Hon var även kall och dryg emot mig medan hon fixade mina naglar. Kall och avståndstagande tjej bara, synd! För hon gjorde i alla fall fina naglar. Hon borde lära sig att bli lite mer trevlig om hon inte redan gjort det.

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Jacqueline! Va synd att din mamma och du fick sån känsla av mig, brukar aldrig vara otrevlig! :( Ni är välkomna på salongen att boka en ny tid så får vi se om det funkar bättre denna gång! :) mvh Malika!

Carin F
Skrev om Malikas Beauty Studio

Malika är jätte duktig, hon är nogran och mån om sin kund .

Julia H
Skrev om Malikas Beauty Studio

Proffsigt utfört, ren studio och bra resultat. Toppen!

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Julia! Tack för din rekommendation. Det uppskattas! Du är varmt välkommen hos i vår nya fräscha lokal! Mvh/Malika!

Petra L
Skrev om Malikas Beauty Studio

Trevlig upplevelse varje gång. Har varit nöjd alla gånger jag har besökt Malikas.

Tack snälla! Du är alltid varmt välkommen hos oss! Kram/Malika

Emelie J
Skrev om Malikas Beauty Studio

Bästa salongen jag varit på, man känner sig alltid trygg i Malikas händer. Hon vet vad hon gör. Hon gör ett grymt jobb.

Ida W
Skrev om Malikas Beauty Studio

jeatte duktig ,erfaren och trevlig nagelterapeut.fint kundbemötande!! Rekommenderarvarmt

Linda K
Skrev om Malikas Beauty Studio

Bäst på både naglar och ögonfransförlängning!

Danijela K
Skrev om Malikas Beauty Studio

Lång tid på att svara på information, i övrigt jätte duktig!

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Danijela! Tråkigt att du känner så! Kollade på min bokningssystem och såg att du har avbokat båda dina tider som du själv bokade :( Du är välkommen att kontakta oss så att vi kan läsa missförståndet. Mvh Malika

Michaela L
Skrev om Malikas Beauty Studio

Malika är den perfekta nagelterapeuten då hon gör sitt jobb med mycket noggrannhet och kärlek. Alltid lika trevligt att få komma till salongen för att få behandling och få prata om allt mellan himmel och jord.

Frida J
Skrev om Malikas Beauty Studio

Har gått och fixat mina naglar hos Malika i snart ett halvår och är alltid lika nöjd. Hon är noggrann och gör superfina naglar, kan verkligen rekommenderas!

Svar från Malikas Beauty Studio

Jag är så tacksam att mina kunder uppskattar det jag gör, ska bli bara bättre och bättre! Kram /Malika

Anki G
Skrev om Malikas Beauty Studio

Alltid nöjd med resultatet. Superduktig och supertrevlig

Svar från Malikas Beauty Studio

Snart ses vi igen! ❤️ Kram på dig!

Mikaela S
Skrev om Malikas Beauty Studio

Underbar salong! Supertrevlig och professionell personal. Man känner sig alltid som hemma och blir väl bemött av bästa Malika. Varje gång jag går där ifrån ser jag fram emot att få komma tillbaka!

Svar från Malikas Beauty Studio

Du är ju för gullig! <333 tack snälla!

Charlotte L
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jätte-Mysig Salong centralt belägen nära Rådhusets T-bana,jag är stamkund och gör regelbundet min fransar hos Malika som både är proffsig och trevlig. Jag rekommenderar henne varmt. Charlotte Lindmark

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Charlotte! Tack snälla för din rekommendation! Vi ska göra vårt bästa för att du ska fortsätta vara nöjd! Kram/Malika

Deniz B
Skrev om Malikas Beauty Studio

Mycket fräsch och mysig lokal. En väldigt lojal och underbar arbetare, som det bara inte går att inte komma nära med sitt hjärta! Super duktig och noga med sitt jobb och när det kommer till hygien! Har gjort mina naglar och fransar hos det företaget hos (Malika) väldigt länge nu. Känner mig verkligen hemma när jag besöker :)

Mikaela C
Skrev om Malikas Beauty Studio

Alltid sina kunder tillmötesgående och ger alltid högsta möjliga service. Inte bara min nagelteknolog, fransstylist och kosmetisk tatuerare, även blivit en fin och nära vän. Från Malika byter jag aldrig, 3 år har jag gått och för all framtid :)

Natalie B
Skrev om Malikas Beauty Studio

Trevliga anställda med glimten i ögat! Minimanikyr utav färgad illröd nagellack uppfyllde min förväntan!=) Hade fotat gärna mina färgade naglar efter sessionen och sänt in till Malikas Beauty Studio, per mail. Professionell behandling utav Malika. Enda nackdel de båda anställda hade rubbat sin professionella stil utav vilda diskussioner under behandlingens gång, som jag ej deltog i, därför påminner jag om de bör fokusera endast på arbetet och ej föra heta diskussioner under arbetstid. Men i övrigt är jag nöjd med en lång och behaglig session!

Gabriella B
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jag är en extremt jobbig och kräsen kund så när jag kom till Malika första gången var mina förväntningar och krav skyhöga. Det första jag la märke till var att hon är perfektionist och kontrollfreak så hon har alltid fint, rent, städat och allt i sin ordning. Det känns lyxigt och fräscht vilket jag som kund älskar att få uppleva när jag kommer dit. Hon är lyhörd och uppmärksam samt alltid mån om att man går därifrån nöjd. Grejen med Malika som gör att jag inte bytt nagelterapeut är att hon vet vad man innerst inne vill...

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Gabriella! Tackar sååååå mycket för dem fina orden det uppskattas verkligen! Ska fortsätta göra mitt bästa! Kram / Malikas Beauty studio

Linnea A
Skrev om Malikas Beauty Studio

Otroligt trevlig personal och man känner sig verkligen välkommen när man kommer dit! Vill aldrig sluta göra naglar!

Svar från Malikas Beauty Studio

Tack snälla Linnea! Du behöver inte sluta heller du är så välkommen hos oss! Det vet du!

Perfect Skin Care K
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jätte duktig terapeut, kunnig och professionell. Båda i naglar, fransförlängning och 3D ögonbryn.

Svar från Malikas Beauty Studio

Tack så jätte mycket! Så gulligt av dig att du hittar tid för att lämna feedback! kram /Malikas Beauty Studio

Julia
Skrev om Malikas Beauty Studio

Har gjort mina fransar hos Malika i snart två år, är alltid lika nöjd! Resultatet är kanon, hon är lyhörd och så trevlig!

Tack så mycket för så fina ord! Värmer mitt hjärta!❤️ /Malikas Beauty Studio

Daniella C
Skrev om Malikas Beauty Studio

Hon är jätte duktig! Är så nöjd :)

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Daniella! Tack så mycket och jag är såå glad att du är nöjd! Du är varmt välkommen tillbaka och God Jul på dig om vi inte ses innan ❤️ /Malikas Beauty Studio

Marina B
Skrev om Malikas Beauty Studio

Bästa tjejen som gör bästa naglarna

Åh tack ❤️ så glad att du är nöjd! Kram/ Malikas Beauty Studio

Louise A
Skrev om Malikas Beauty Studio

Malika är bäst på det hon gör! Rekommenderar henne till alla ❤️😘

Svar från Malikas Beauty Studio

Tack för så fina ord finaste! Du är så välkommen his oss! ❤️

Alev A

Oseriös, otrevlig, inte hjälpsam

Svar från Malikas Beauty Studio

Hej Alev! Va tråkigt att du kände så! Du är välkommen till salongen om du känner dig missnöjd, så får vi lösa det på bästa sätt! Mvh / Malikas Beauty studio! :)

AYGUL D
Skrev om Malikas Beauty Studio

Jag är supernöjd med Malikas tjänster! Rekommenderar starkt!