Alla kategorier Naglar Stockholms län Stockholm Kungsholmen Malikas Beauty Studio

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, 112 29 Stockholm — Visa karta

Hos oss kommer du till utbildade och diplomerade fransstylister och nagelterapeuter med lång erfarenhet och flera diplom. Vi gör vårt allra bästa för att just du ska känna dig väl omhändertagen. Vi är utbildade inom ett flertal grenar och går ständigt på nya utbildningar för att hålla oss uppdaterade; allt för att du som kund ska känna dig trygg hos oss och få just den behandling du behöver!

Varmt välkommen!

Läs vad 42 kunder tycker om Malikas Beauty Studio

• Fatima K
    Fatima K skrev om Malikas Beauty Studio
    Väldigt proffesionell, trevlig. Man känner sig alltid välkommen när man går till henne och blir Alltid nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • Cornelia S
    Cornelia S skrev om Malikas Beauty Studio
    Dåligt kundbemötande.. Fick mer känslan av att mam gjorde mer besvär. Kundbemötandet är otroligt viktigt i service yrke. Naglarna var dessutom så ned filade att man var illröd efter. Läs mer
    2016-08-20 Farangiz Malika B svarar Cornelia S
    Hej Cornelia, tråkigt att du kände så. Oavsett vad så tycker jag att du kontaktar oss på mejl och även berättar vilken nagelterapeute du har varit hos! Kontakta oss så försöker vi göra vårt bästa för att få dig nöjd!
    Mvh Malika
  • Camelia R
    Camelia R skrev om Malikas Beauty Studio
    Utan tvekan den bästa jag varit hos! Läs mer
  • Ema T
    Ema T skrev om Malikas Beauty Studio
    Bästa salongen jag har varit på!

För mig är det viktigt att de jag betalar för ska ha kvalitet. Vilket det är hos Malika. En annan avgörande faktor till varför jag väljer Malikas salong är för att jag alltid känner mig välkommen och bra bemöt.

Till er där ute... Testa! Du kommer inte ångra dig!

Fortsätt Malika med ditt fantastiska arbete!😘 Läs mer
  • Liana R
    Liana R skrev om Malikas Beauty Studio
    Underbart bemötande, mysig lokal och man känner sig alltid välkommen =) Läs mer
  • Paulina M
    Paulina M skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag brukade göra naglar hos Malika förr och jag var alltid supernöjd med resultatet varje gång jag gick därifrån! Hon var alltid så noggrann och trevlig att prata med!
    Om det inte vore för att jag fick problem med ekonomin hade jag mer än gärna fortsatt göra naglar hos henne!
    Kommer nog tillbaks nån gång längre fram när allt ordnat upp sig! Läs mer
  • Madelen P
    Madelen P skrev om Malikas Beauty Studio
    Hon är bäst! Blir aldrig missnöjd hos Malika! Love IT! Läs mer
  • Nathalie M
    Nathalie M skrev om Malikas Beauty Studio
    Hon gör dom finaste naglarna!! Har aldrig varit så nöjd hos andra jag har testar. 😍😍😍❤️❤️❤️ Läs mer
  • Evan S
    Evan S skrev om Malikas Beauty Studio
    Är lika nöjd efter varje besök och har varit det i alla år! Läs mer
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Malikas Beauty Studio
    Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör! Läs mer
  • Hannah-louise N
    Hannah-louise N skrev om Malikas Beauty Studio
    Mycket trevligt bemötande, underbar människa :) Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Malikas Beauty Studio
    Toppen bra service, trevlig personal och jättefint resultat. Lite dyrt men ändå toppen nöjd! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Malikas Beauty Studio
    Det var ett trevligt och proffsigt bemötande.
    ögonfransförlängning. Nytt set. Satt kvar bra. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Malikas Beauty Studio
    Sjukt duktig och trevlig tjej. Finns inga saker som Malika inte klarar att leverera utifrån dina önskemål! Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag går aldrig ifrån salongen missnöjd! Malika är verkligen duktig på det hon gör, rekommdera henne starkt! Och dessutom världens trevligaste tjej :) Läs mer
    2016-02-17 Farangiz Malika B svarar Emelie J
    Tack snälla Emelie! ❤️❤️❤️ så glad att ha dig som kund hos mig!!
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Malikas Beauty Studio
    Bra hemsida med snabb återkoppling. Ej fått behandling ännu Läs mer
  • Mervat A
    Mervat A skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är världens bästa nagelterapeut. Hon är supertrevlig, ödmjuk och har ett otroligt fint kundbemötande. Jag har besökt många salonger men ingen når upp till Malikas hantverk och skicklighet. Läs mer
  • Jacqueline G
    Jacqueline G skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag gick och fixa mina naglar och min mamma var med. Och Malika var väldigt otrevlig mot min mamma som hon berätta i efter hand. Hon var även kall och dryg emot mig medan hon fixade mina naglar. Kall och avståndstagande tjej bara, synd! För hon gjorde i alla fall fina naglar. Hon borde lära sig att bli lite mer trevlig om hon inte redan gjort det. Läs mer
    2016-02-01 Farangiz Malika B svarar Jacqueline G
    Hej Jacqueline!
    Va synd att din mamma och du fick sån känsla av mig, brukar aldrig vara otrevlig! :(
    Ni är välkomna på salongen att boka en ny tid så får vi se om det funkar bättre denna gång! :) mvh Malika!
  • Carin F
    Carin F skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är jätte duktig, hon är nogran och mån om sin kund . Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Malikas Beauty Studio
    Proffsigt utfört, ren studio och bra resultat. Toppen! Läs mer
    2016-01-30 Farangiz Malika B svarar Julia H
    Hej Julia! Tack för din rekommendation. Det uppskattas!
    Du är varmt välkommen hos i vår nya fräscha lokal!
    Mvh/Malika!
  • Petra L
    Petra L skrev om Malikas Beauty Studio
    Trevlig upplevelse varje gång. Har varit nöjd alla gånger jag har besökt Malikas. Läs mer
    2016-01-29 Farangiz Malika B svarar Petra L
    Tack snälla! Du är alltid varmt välkommen hos oss!
    Kram/Malika
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Malikas Beauty Studio
    Bästa salongen jag varit på, man känner sig alltid trygg i Malikas händer. Hon vet vad hon gör. Hon gör ett grymt jobb. Läs mer
  • Ida W
    Ida W skrev om Malikas Beauty Studio
    jeatte duktig ,erfaren och trevlig nagelterapeut.fint kundbemötande!! Rekommenderarvarmt Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Malikas Beauty Studio
    Bäst på både naglar och ögonfransförlängning! Läs mer
  • Danijela K
    Danijela K skrev om Malikas Beauty Studio
    Lång tid på att svara på information, i övrigt jätte duktig! Läs mer
    2016-01-29 Farangiz Malika B svarar Danijela K
    Hej Danijela!
    Tråkigt att du känner så!
    Kollade på min bokningssystem och såg att du har avbokat båda dina tider som du själv bokade :(
    Du är välkommen att kontakta oss så att vi kan läsa missförståndet.
    Mvh Malika
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är den perfekta nagelterapeuten då hon gör sitt jobb med mycket noggrannhet och kärlek. Alltid lika trevligt att få komma till salongen för att få behandling och få prata om allt mellan himmel och jord. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Malikas Beauty Studio
    Har gått och fixat mina naglar hos Malika i snart ett halvår och är alltid lika nöjd. Hon är noggrann och gör superfina naglar, kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2016-01-29 Farangiz Malika B svarar Frida J
    Jag är så tacksam att mina kunder uppskattar det jag gör, ska bli bara bättre och bättre!
    Kram /Malika
    Snart ses vi igen! ❤️
    Kram på dig!
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Malikas Beauty Studio
    Underbar salong! Supertrevlig och professionell personal. Man känner sig alltid som hemma och blir väl bemött av bästa Malika. Varje gång jag går där ifrån ser jag fram emot att få komma tillbaka! Läs mer
    2016-01-22 Farangiz Malika B svarar Mikaela S
    Du är ju för gullig! <333 tack snälla!
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Malikas Beauty Studio
    Jätte-Mysig Salong centralt belägen nära Rådhusets T-bana,jag är stamkund och gör regelbundet min fransar hos
    Malika som både är proffsig och trevlig.
    Jag rekommenderar henne varmt.
    Charlotte Lindmark Läs mer
    2016-01-14 Farangiz Malika B svarar Charlotte L
    Hej Charlotte!
    Tack snälla för din rekommendation! Vi ska göra vårt bästa för att du ska fortsätta vara nöjd!
    Kram/Malika
  • Deniz B
    Deniz B skrev om Malikas Beauty Studio
    Mycket fräsch och mysig lokal.
    En väldigt lojal och underbar arbetare, som det bara inte går att inte komma nära med sitt hjärta!
    Super duktig och noga med sitt jobb och när det kommer till hygien!
    Har gjort mina naglar och fransar hos det företaget hos (Malika) väldigt länge nu.
    Känner mig verkligen hemma när jag besöker :) Läs mer
  • Mikaela C
    Mikaela C skrev om Malikas Beauty Studio
    Alltid sina kunder tillmötesgående och ger alltid högsta möjliga service. Inte bara min nagelteknolog, fransstylist och kosmetisk tatuerare, även blivit en fin och nära vän. Från Malika byter jag aldrig, 3 år har jag gått och för all framtid :) Läs mer
  • Natalie B
    Natalie B skrev om Malikas Beauty Studio
    Trevliga anställda med glimten i ögat! Minimanikyr utav färgad illröd nagellack uppfyllde min förväntan!=) Hade fotat gärna mina färgade naglar efter sessionen och sänt in till Malikas Beauty Studio, per mail. Professionell behandling utav Malika. Enda nackdel de båda anställda hade rubbat sin professionella stil utav vilda diskussioner under behandlingens gång, som jag ej deltog i, därför påminner jag om de bör fokusera endast på arbetet och ej föra heta diskussioner under arbetstid. Men i övrigt är jag nöjd med en lång och behaglig session! Läs mer
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag är en extremt jobbig och kräsen kund så när jag kom till Malika första gången var mina förväntningar och krav skyhöga. Det första jag la märke till var att hon är perfektionist och kontrollfreak så hon har alltid fint, rent, städat och allt i sin ordning. Det känns lyxigt och fräscht vilket jag som kund älskar att få uppleva när jag kommer dit. Hon är lyhörd och uppmärksam samt alltid mån om att man går därifrån nöjd.

Grejen med Malika som gör att jag inte bytt nagelterapeut är att hon vet vad man innerst inne vill ha, trots att man själv inte vet det. Så bilden man har i huvudet förbättrar hon 1000 ggr om, och hon gör det alltid supernoga. Jag känner mig sedd, lyssnad på, omhändertagen och nöjd när jag går därifrån. Hon är proffsig!
    Jag fixar alltid påfyllning, gelé fransk/glitter Läs mer
    2015-12-13 Farangiz Malika B svarar Gabriella B
    Hej Gabriella! Tackar sååååå mycket för dem fina orden det uppskattas verkligen! Ska fortsätta göra mitt bästa!
    Kram / Malikas Beauty studio
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Malikas Beauty Studio
    Otroligt trevlig personal och man känner sig verkligen välkommen när man kommer dit! Vill aldrig sluta göra naglar! Läs mer
    2015-12-10 Farangiz Malika B svarar Linnea A
    Tack snälla Linnea! Du behöver inte sluta heller du är så välkommen hos oss! Det vet du!
  • Perfect Skin Care K
    Perfect Skin Care K skrev om Malikas Beauty Studio
    Jätte duktig terapeut, kunnig och professionell. Båda i naglar, fransförlängning och 3D ögonbryn. Läs mer
    2015-12-10 Farangiz Malika B svarar Perfect Skin Care K
    Tack så jätte mycket! Så gulligt av dig att du hittar tid för att lämna feedback! kram /Malikas Beauty Studio
  • Julia
    Julia skrev om Malikas Beauty Studio
    Har gjort mina fransar hos Malika i snart två år, är alltid lika nöjd! Resultatet är kanon, hon är lyhörd och så trevlig! Läs mer
    2015-12-09 Farangiz Malika B svarar Julia
    Tack så mycket för så fina ord! Värmer mitt hjärta!❤️
    /Malikas Beauty Studio
  • Daniella C
    Daniella C skrev om Malikas Beauty Studio
    Hon är jätte duktig! Är så nöjd :) Läs mer
    2015-12-09 Farangiz Malika B svarar Daniella C
    Hej Daniella! Tack så mycket och jag är såå glad att du är nöjd! Du är varmt välkommen tillbaka och God Jul på dig om vi inte ses innan ❤️
    /Malikas Beauty Studio
  • Marina B
    Marina B skrev om Malikas Beauty Studio
    Bästa tjejen som gör bästa naglarna Läs mer
    2015-12-08 Farangiz Malika B svarar Marina B
    Åh tack ❤️ så glad att du är nöjd!
    Kram/ Malikas Beauty Studio
  • Louise A
    Louise A skrev om Malikas Beauty Studio
    Malika är bäst på det hon gör! Rekommenderar henne till alla ❤️😘 Läs mer
    2015-12-08 Farangiz Malika B svarar Louise A
    Tack för så fina ord finaste! Du är så välkommen his oss! ❤️
  • Alev A
    Alev A skrev om Malikas Beauty Studio
    Oseriös, otrevlig, inte hjälpsam Läs mer
    2015-12-08 Farangiz Malika B svarar Alev A
    Hej Alev!
    Va tråkigt att du kände så! Du är välkommen till salongen om du känner dig missnöjd, så får vi lösa det på bästa sätt!
    Mvh / Malikas Beauty studio! :)
  • Aygul D
    Aygul D skrev om Malikas Beauty Studio
    Jag är supernöjd med Malikas tjänster! Rekommenderar starkt! Läs mer

Bästa nagelsalongerna i Stockholm:

Patricia B Patricia B tycker:
“Har aldrig varit så nöjd hos e...” Läs mer

David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM