Masmo Bil AB

Masmo Bil AB

Ring 08-710 44 50 www.masmobilcenter.se
3.0

Välkommen till Masmo Bil! Vi är familjeföretaget som har funnits sedan 1990. När vi tar hand om ditt ärende så tar vi hand om hela processen - med finansiering, inlösen och försäljning. Vi på Masmo Bil har lång erfarenhet när det kommer till bilförsäljning, därför tror vi stenhårt på det vi gör och att vi kan hjälpa dig på...

6 omdömen om Masmo Bil AB

Heidi Maria Irene H

köpte en volvo s40, de ljög om att batteriet var nytt, det var helt slut och bilen dog ett par senare i en bilkö. Ac var trasig och funkade inte alls, trots att de bedyrade att den gjorde det. list goes on. undvik.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Detdu
Skrev om Masmo Bil AB

Stort skämt, blev bemött av en ung kille som var mycket otrevlig och inte hade någon som helst känsla för service och sälj. Slutade med att vi lämnade i STOR besvikelse, rekommenderar ingen att åka hit. Tips till de som jobbar där: Gör en ORDENTLIG behovsanalys istället för att säga åt kund vad han/hon ska göra så kanske det slutar i en affär istället för ett dåligt rykte.

Lisa  P
Skrev om Masmo Bil AB

Vi köpte en Saab 9-5 där som vi är mycket nöjda med. De lämnade till och med in bilen till Mekonomen innan köpet för att kontrollera och reparera ett eventuellt oljeläckage och de stod för den kostnaden. De gav ett mycket bra bud på vår inbytesbil också så det var ingen tvekan att göra affärer med dem. Mycket serviceinriktat och professionellt bemötande.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1314 omdömen 4.6 av 1314 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Lisa  P

Johan P
Skrev om Masmo Bil AB

Väldigt trevliga och hjälpvänliga! Har nu varit kund hos dem i 1år och brukar ständigt byta bil hos dom.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Daniel  N
Skrev om Masmo Bil AB

sämsta möjliga bilhandlare jag någonsin haft att göra med. otrevliga och 0% service känsla