Nordic LEVEL Facility Services AB

Nordic LEVEL Facility Services AB

Call 072-452 60 59 nordiclevelgroup.com

About company

Nordic LEVEL Facility Services är verksamma i Stor-Stockholm och Uppsala. Vi består av utbildade medarbetare där alla nyanställda får en intern städutbildning för att hålla våra höga kvalitetskrav. I samband med anställning och den interna utbildningen går vi även igenom säkerhetsrutiner innehållande nyckel- och kodhantering...

27 omdömen om Nordic LEVEL Facility Services AB

Per W
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Trevlig personal och bra kvalité på både städ och service! ☺️

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Tack Per för ditt fina omdöme! :)

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Josefin W
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Så bra bemötande! De var supertrevliga, även mot våra två små barn! Vi kom tillbaka till ett jättefint städat hem. Ingenting att klaga på!

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Josefin, härligt att höra att du har haft en bra upplevelse med allt från första kontakt till slutfört arbete. Tack för ditt fina omdöme.

Gunnar B
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Visningsstädning. Allt fungerade som det skulle. Jag är helt nöjd med både resultat och bemötande,

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Gunnar och tack för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1254 omdömen 4.7 av 1254 omdömen

Eva S
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Flexibla, pålitliga och tillmötesgående. Personen som städar hos oss gör ett fantastiskt jobb varje gång!

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Eva, tack för att du tog dig tid och lämnade ett så fint omdöme om oss!

Hjördis H
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Jag har haft städning månadsvis och mött mycket bra personal. Alltid i tid och trevliga att ha kontakt med. Välstädat efter timmarna här. Språket kan ibland vara ett problem och det vore bra om era anställda blev uppmuntrade, hjälpta och stöttade i sina studier i det svenska språket. Kontaktpersonen jag haft har varit lätt att få kontakt med och alltid hjälpsam.

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Hjördis, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här och tack för de fina orden.

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Ulf B
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Alltid ett bra/positivt bemötande. Det är framförhållning kring eventuellt ändrat schema mm. Vi köper städning, vilket fungerar utmärkt.

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Ulf, vad härligt att du är nöjd och att allt fungerat bra. Tack för ditt omdöme!

Annika S

Alltid trevligt bemötande. Alltid samma duktiga Anna som städar

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Annika, Vad härligt att höra att du är nöjd. Tack för ditt omdöme.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Angelica S
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Vi har en städtjänst 1 ggr/vecka. Vi förväntar oss punktlighet, noggrannhet och trevligt bemötande, och vi upplever att företaget lever upp till samtliga punkter. Vi är jättenöjda!

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Angelica, vad härligt att höra att vi lever upp till förväntningarna. Tack för det fina omdömet.

Erik T
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Hemstädning. Flexibel bokning och bra resultat.

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Tack Erik, vi uppskattar din tid och ditt omdöme!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Antra V
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Snabba och proffsiga städare! Tack!

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Antra, tack för din tid och ditt omdöme :)

Anna-Karin S
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Kan bara ge mina bästa rekommendationer, dom städar både privat och till vårt företag . Alltid rent och fint och doftar såpa. Tack för all hjälp ni ger mig

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Anna-Karin, tack för din tid och ditt omdöme ⭐️ Det gläder oss att höra att allt fungerar bra.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 453 omdömen 4.6 av 453 omdömen

Anders J
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Bara positivt , alltid vänligt bemötande av både utförare och företag

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Tack Anders för ditt fina omdöme! :)

Torbjörn C
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Level Facility Services är det bästa servicebolag jag har använt. Vi har varit kund i snart tre år och är super nöjda. Jag är mån om att veta vem jag släpper in i vårt hem, därför känns det tryggt att veta att personalen både är bakgrundskontrollerad och säkerhetsutbildad. Sedan är nivån på städ och service på topp, vilket så klart är viktigast. Trevlig personal och bra administration som är flexibla och tillmötesgående, vilket passar oss perfekt. Roligt när ens förväntningar både införlivas och överträffas, så har det verkligen varit med Level. Stort tack från nöjd kund

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Stort tack Torbjörn för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med våra tjänster! :)

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Katarzyna L

Städtjänst funkar superbra! Rekommenderar

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Katarzyna! Tack för din tid och ditt omdöme :)

Ann H
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Alltid lika nöjd med utförande och service från Facilitys servicehjältar!. Pålitliga och flexibla vilket uppskattas verkligen. Rekommenderas varmt!

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Ann, tack för din tid och ditt omdöme ⭐️ Det gläder oss att höra att våra servicehjältar levererar högklassig service!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Jenny D

Städningen är superbra. Bemötandet och kommunikationen 👍🏻

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Jenny! Vad trevligt att höra att allt fungerar så bra. Tack för dina fina ord om oss! =)

Margita L
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Hemstäd 1 gång varannan vecka. Fungerar bra ,städningen löper på enligt schema. Fått en bra ersättare efter att den första städerskan slutat i företaget. Har även använt Level facility services vid storstädning av sommarhus och är även där nöjd.

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Tack Margita, Vi uppskattar ditt omdöme! Vi har alltid som mål att leverera högkvalitativ service och här låter det som att vi inte har lyckats till 100%, vi ringer dig gärna för att se hur vi bättre kan möta dina förväntningar.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Emil F
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Superduktig och trevlig personal som är mycket noggranna med städningen. Administrationen är väldigt hjälpsamma och flexibla om man behöver byta tider. 5 av 5 dammsugare

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Hej Emil, Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss, det gläder oss att höra att du är nöjd! :)

Asih Accesscare
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Vi anlitar företaget för verksamhetens lokalvård. Uppgifterna varierar från regelbundna veckovisa arbeten till tillfälliga ospecificerade arbeten. Allt har fungerat väl, från start till utförandet. Snabba återkopplingar på ärendena.

Svar från Nordic LEVEL Facility Services AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme om vårt arbete! Fanns det något som vi kunde gjort ännu bättre? Vi är tacksamma för all feedback för fortsatt utveckling.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2245 omdömen 4.7 av 2245 omdömen

Julia Anna Sofia E
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Professionella, flexibla och enormt trevliga! Jag är jättenöjd med resultatet och kan varmt rekommendera N-Services!

Sara B
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Lyhörda för önskemål, mycket noggranna i sin städning. Vi är supernöjda!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 139 omdömen 4.4 av 139 omdömen

Cenk A
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Grym service och väldigt duktiga på det dom gör. 5/5 och rekomenderas starkt.

Maja N
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Vårt företag har använt oss av N-services sen i april 2018 och är mer än nöjda med deras personal och service. Vi rekommenderar verkligen N-Services för företag.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 192 omdömen 4.9 av 192 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Martin B
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Vi har städning varje vecka och är väldigt nöjda. Noggrann och serviceinriktad personal. Ger ett proffsigt intryck!

Amanda S
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Fantastiskt bra service och väldigt noggrant utförande!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Angelica S
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Enkel app att följa kommande städning, skicka meddelande mm. Noggrann städning.

Per W
Wrote about Nordic LEVEL Facility Services AB

Vi bokade städning varannan vecka och har varit jättenöjda. Bra bemötande från städerskan och bra service från företaget som levde upp till våra krav.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 525 omdömen 4.8 av 525 omdömen