N-Services Stockholm AB

Löfströms Allé 5, 172 66 Sundbyberg — Visa karta

5.0 i betyg av av 7 omdömen
N-Services är verksamma i Stor-Stockholm och Uppsala. Vi består av utbildade medarbetare där alla nyanställda får en intern städutbildning för att hålla våra höga kvalitetskrav.

I samband med anställning och den interna utbildningen går vi även igenom säkerhetsrutiner innehållande nyckel- och kodhantering samt att alla våra anställda skriver på ett sekretessavtal för att värna om våra kunders integritet.Trygghet är lika viktigt som service och kvalitet för oss.

Exempel på våra tjänster:
- Flyttstädning
- Hemstädning
- Kontorsstädning
- Storstädning
- Visningsstädning
- Fönsterputsning
- Byggstädning

Vi jobbar ständigt för miljön och använder därför skonsamma och miljövänliga produkter. Besök gärna vår hemsida för prisinformation eller kontakta oss så berättar vi vad vi kan göra för just dig.
Välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om N-Services Stockholm AB

• 2018-11-14

Sara B skrev om N-Services Stockholm AB
    Lyhörda för önskemål, mycket noggranna i sin städning. Vi är supernöjda! Läs mer
    Hemfrid Stockholm
    4.0 / 5 i betyg — 2199 omdömen
    Badge2019
    "Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg"
  • Cenk A

2018-10-25

Cenk A skrev om N-Services Stockholm AB
    Grym service och väldigt duktiga på det dom gör. 5/5 och rekomenderas starkt. Läs mer
  • 2018-10-16

Maja N skrev om N-Services Stockholm AB
    Vårt företag har använt oss av N-services sen i april 2018 och är mer än nöjda med deras personal och service. Vi rekommenderar verkligen N-Services för företag. Läs mer
  • 2018-10-08

Martin B skrev om N-Services Stockholm AB
    Vi har städning varje vecka och är väldigt nöjda. Noggrann och serviceinriktad personal. Ger ett proffsigt intryck! Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 80 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2018-09-23

Amanda S skrev om N-Services Stockholm AB
    Fantastiskt bra service och väldigt noggrant utförande! Läs mer
  • Angelica S

2018-09-20

Angelica S skrev om N-Services Stockholm AB
    Enkel app att följa kommande städning, skicka meddelande mm.
    Noggrann städning. Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1268 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"
  • 2018-09-20

Per W skrev om N-Services Stockholm AB
    Vi bokade städning varannan vecka och har varit jättenöjda.

Bra bemötande från städerskan och bra service från företaget som levde upp till våra krav. Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Sundbyberg:

Åsa R Åsa R tycker: