Nybrogatan 38

Nybrogatan 38

• BadgeTenYears
8 064
4.3

Nybrogatan 38 är en restaurang med kvarterskrogkänsla i hjärtat av Östermalm. Våra menyer inspireras av det sydeuropeiska köket och de svenska grytorna. Vi kan stoltsera med att servera utmärkt mat till rimliga priser. På vardagar öppnar vi tidigt och serverar frukost från 7:30 till 10:30, lunch från 11:00 till 15:00 och middag...

8064 omdömen om Nybrogatan 38

Sedan starten hos Reco 2015

Peeter S
Skrev om Nybrogatan 38

Bra kväll på N38 alltid trevligt bemötande och god mat. En favorit att komma tillbaka till.

Smulan H
Skrev om Nybrogatan 38

Fantastiskt bemötande, personligt och mat på högsta nivå!

Monica V
Skrev om Nybrogatan 38

Fint bemötande och väldigt gott! Kommer gärna tillbaka. Mysigt, vi kände oss välkomna. Dessutom ingen ”bakgrundsmusik” som tar udden av konversation och smakupplevelse. Lugnt och skönt.

Siham A

Jag älskade den. Servisen var bra och maten var 10/10. ❤️

Frida B
Skrev om Nybrogatan 38

Ett säkert kort! Bra husman, bra priser, proffsigt med charm, snygg miljö. Ett tryggt val som passar de flesta, men inget ställe att dra med barnen till.

Sanna N
Skrev om Nybrogatan 38

Allt bra förutom för långsam personal då de tar lång tid på sig att komma fram samt när man vill betala måste man alltid gå fram till kassan för att be om att få betala då de är så sega. Sen är det trångt mellan borden.

Frida B
Skrev om Nybrogatan 38

Så god brunch och trevlig personal!

Jan B
Skrev om Nybrogatan 38

Alltid mycket god mat, vänlig och effektiv service.

Jessica Ö
Skrev om Nybrogatan 38

Inte value for money och inte service minded personal

Jan S
Skrev om Nybrogatan 38

Väldigt mysigt ställe! Vi var 6 stycken som alla åt olika rätter och vi var mycket nöjda med maten. Väldigt trevlig och bra personal.

Sara P
Skrev om Nybrogatan 38

Nybrogatan 38 är min absoluta favoritrestaurang. Det är inte så ofta när man äter ute som man kan tänka sig precis allt på menyn, här är det verkligen svårt att välja. Extremt god mat, alltid en fröjd för ögat att se på. Proffsigt bemötande och en härligt miljö tillför massor, dessutom till ett helt ok pris. Jag är som vanligt jättenöjd :-)

Anders B
Skrev om Nybrogatan 38

Kanonbra service och väldigt god mat, mysig stämning

Charlotte S
Skrev om Nybrogatan 38

Fantastiskt bemötande och en varierad meny med otroligt vällagad och god mat!

Rasmus B
Skrev om Nybrogatan 38

bra service, men maten var inte toppen. ska man betala 250 spänn för en råraka förväntar jag mig att det är välstekt, ha varit i närheten av lite salt och serveras varm.

Sophia N
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket nöjd med servicen. Maten var fint upplagd och smakade fantastiskt.

Lisa H
Skrev om Nybrogatan 38

Bara gott betyg. Trevlig och tillmötesgående personal som också höll ett öga på oss under middan. Pelle Janzon, en för mig helt ny rätt, var utsökt. Så fräsch och jättegod. Mvh från mycket nöjd gäst

Hanna R

Linnea H
Skrev om Nybrogatan 38

God mat, mysig atmosfär och bra service!

Sofia F
Skrev om Nybrogatan 38

Gröten med skummad mjölk & äppelkompott var sinnessjukt god! Körsbärstomaterna var också jätte jätte goda! Tyvärr tyckte hela sällskapet att äggröran smakade stekflott. Servicen var trevlig och snabb.

Susane  W
Skrev om Nybrogatan 38

Ni är inte ensamma om det i en storstad men 1,5 timme för en middagsbokning skapar inte en trevlig stämning och atmosfären i restaurangen blir stissig. . Det blir stressigt ett beteende från den i övrigt mycket trevliga servis personalen.

Ulla Elisabeth L
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig personal, supergod frukost och mysig atmosfär!

HENRIK K
Skrev om Nybrogatan 38

Nybrogatan 38 håller hög klass år ut och år in. Imponerande, dessutom är personalen artigt relaxed på en skön nivå. Kostar lite men är värt det.

Dagmar F
Skrev om Nybrogatan 38

Vänligt. Utmärkt kök - skrek, råbiff, pilgrimsmusslor. Långa väntetider.

Charlotte T
Skrev om Nybrogatan 38

Jättegod frukost och bra service! Kommer def. igen! :)

Urvi A
Skrev om Nybrogatan 38

Maten var god men tyvärr var chokladfondanten överbakad.

Peter L
Skrev om Nybrogatan 38

Good food and service It was as expected

Yasmine G
Skrev om Nybrogatan 38

Mysig lokal och väldigt god mat. Bemötande av personalen kan vara bättre.

Bo L
Skrev om Nybrogatan 38

Trevligt bemötande och bra service Min kaivschnitzel var dock något överkokt och därmed torr. Ingen frågade hur jag ville ha den tillagad.

Liza A
Skrev om Nybrogatan 38

Gott och trevligt. Härlig personlig service. No stress!

Charlotta B
Skrev om Nybrogatan 38

Fantastisk god mat och trevlig personal! Hit kan man komma med familjen på festmiddag eller kollegorna för en lugnare AW.

Oskar F
Skrev om Nybrogatan 38

Tack! Mycket trevlig och god omelett!

Ulrica H
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket gott och mysigt ställe.! Fin service. Rekommenderas!

Eva M
Skrev om Nybrogatan 38

God mat. Trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Lena Ö
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket vänligt och professionellt bemötande och service. 5/5 Vinrekmendationer: vi valde alla olika glas vin efter mat.5/5 Maten: Varierade åsikter. plankan var tråkig och levde ej upp till förväntningarna. Tonfisken var perfekt menn tillbehöret marinerad vattenmelon hade dragit alldeles för mycket i chili marinaden och gick inte att äta. In kom istället en sallad i med smaklig dressing. Slutligen pilgrimsmusslorna med risotto slank ner men var inte någon större sensation. Totalt 3/5.

Athena E
Skrev om Nybrogatan 38

Otroligt god omelett och mysig stämning ute på verandan.

Anna Maria P
Skrev om Nybrogatan 38

Nöjd med: Mat och service och atmosfär Missnöjd med: vi fick bara 1,5 timmes sittning vilket är alldeles för kort en fredag kväll

Susanne C
Skrev om Nybrogatan 38

God mat och fin miljö med möbler/textilier, ett minus att vid bokning endast sittning 1 1/2 lite tid för att hinna med en trevlig kväll dessutom med födelsedag. Trevlig personal.

Parisa F
Skrev om Nybrogatan 38

Världens bästa gröt och otroligt mysig atmosfär

Joachim G
Skrev om Nybrogatan 38

Toppen god mat och trevlig stämning

Henri S
Skrev om Nybrogatan 38

Vi var mycket glad, mat var gått och barn var välkomna!

Camilla N

Trevlig personal God mat Lite dålig akustik

Johan Ö
Skrev om Nybrogatan 38

Väldigt tråkigt att upptäcka att de inte har tecknat kollektivavtal för sina anställda. Blir inga fler besök om de inte löser en så enkel sak.

Annica K
Skrev om Nybrogatan 38

Så god mat, fin service och snabbt

Johan G
Skrev om Nybrogatan 38

Supertrevligt för både lunch, middag och ett glas. Något långsam service emellanåt, men bra utbud och kvalitet.

Magnus D
Skrev om Nybrogatan 38

God mat och trevlig personal med ett perfekt läge på centrala östermalm

Kelly X
Skrev om Nybrogatan 38

Bra och gott! Trevlig service, rekommenderar

Johanna B
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig personal, god mat. Vi hade bokat terassen men vi frågade om de fanns plats inne ist och de löstes fint. Vi kunde inte boka inne, för de va fullt enligt hemsida , men på plats va de inte alls lika tomt. Kanske borde man kunna erbjuda kortare sittningar för att få fler bokningar. Jag köpte en Benedict med skinka. Tycker att priserna kanske är lite väl saftiga dock.

Annika G
Skrev om Nybrogatan 38

Allt var toppen! Bästa frukosten, mysig lokal och bra service

Katarina L
Skrev om Nybrogatan 38

Grymt god risotto! mycket bra service! Rimliga priser. Återvänder gärna!

Staffan F
Skrev om Nybrogatan 38

Bra service o trevliga lokaler